HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 28. huhtikuuta 2012

highs and lows of my day

JENNI TÄS MOOOOI!
Tänään vitutti:

- Typerät ja tekohauskat tutustumis- ja seuraleikit, joita käytimme avuksi työssäoppimisjakson purkamiseen koulussa. Voi vittu! "Kun musiikki soi, te vaeltelette, ja kun se loppuu, otatte rooliksenne..." Joo mä otan rooliks kohta katutappelijan, jos toi saatanan yli-ikästen ihmisten pakkoleikittäminen ei lopu! Vittu!

-Ylipitkät viitenumerot laskuissa. JOO KATO KU MÄ NÄPYTTELEN NÄILLÄ LÄSKISORMILLA JA KIEROSILMILLÄ KILOMETRIN PITUSEN NUMEROSARJAN! Hei haloo, nykypäivänä kaiken pitäis olla niin saatanan helppoo ja yksinkertasta, mutta ei, napsuttelempa tässä 20 numeroo ihan vaan lämpimikseni ja yritän saada neki kerrasta oikein.

-Se, että mua ei koskaan oteta vakavasti. Huusin koulussa, että mua vituttaa, että meidän koulu ei oo opiskelua vaan jotain saatanan taikinaterapiaa ja diipadaapapaskaa, niin opettaja hajos. Helvetti ei se ole hauskaa! (:DDDD)

-Typerät mopourpot, jotka eivät hallitse sitä saatanan masiinaansa. Jos on niin vitun vaikea ajaa sen pissikamun kanssa kaks päällä, niin ÄLÄ AJA! Helvetti jos pelottaa, niin opettele arvon idiootti ensiksi! Mä en koskaan opetellu, niin enpä sitten myöskään ajanu yleisillä paikoilla; olin niin fiksu, että MINÄ SENTÄÄN TAJUSIN VAJAAVUUTENI LIIKENTEEN SUHTEEN! Toisin kuin nämä riemuidiootit, joille kolmio tarkoittaa "paina kaasua".

-Tyhmät kakarat, joille ei ole opetettu, että kumpi on oikea ja kumpi vasen, ja että kun kävellään paikasta a paikkaan b, EI VITTU KÄVELLÄ JONAIN USKOMATTOMANA RIVITANSSILIIGANA KESKELLÄ, vaan päästetään ne muutkin jalankulkijat käyttämään sitä jalkakäytävää!


Tänään ei-vituttanut:

-Petjan viesti, jonka oli pitänyt oletettavasti mennä jollekin aivan muulle ihmiselle: "ooksää töisssä ja onko se ketju suoja missä ?" MITEN KUKAAN VOI TAJUTA TOSTA SAATANA MITÄÄN?

(tässä vaiheessa pohdin kuumeisesti, että mikäs mua tänään ei olisi edes pikkiriikkisen vituttanut)

- Se, että jätin ryyppäämiseen väliin ja ryhdyin viettämään omaa laatuaikaa parhaassa seurassa, eli ihan oman ihanan itseni kanssa. Eli aamulla voin painaa ikenet onnesta veressä kohti kuntosalia  ilman tuskallista krapulaa!!

- Kun kävin aamulla vaa'alla. Toisaalta se kivikautinen Mooseksen ajoilta oleva karjavaaka tuskin näyttää kovin todenperäisiä lukuja MUTTA VITUT MINÄ SIITÄ!

- Pääsin taas vetään ILMAISTA kouluruokaa. Kasvistortilla maistu tälle ponttoonille suhteellisen hyvin; vittu mä edes muistanu millasta on lämmin ruoka! Siis uskomattoman hienoo vaan kauhoo mättöö lautaselle! 


PS. Joku kyseli "ennen ja jälkeen"-kuvia mun läskinpolttoprojektin jälkeen, mutta itse en käyttäisi kovin typerää ilmaisua "ennen ja jälkeen", koska tää homma on niin kesken (on tämä saatana työmaa) niin sanoisinko, että annan teille välivaihekuvia. Joo ei tosta ny kummosta muutosta näy ja kuten edellä mainitsin, niin kesken on. Kymmenisen kiloo lähteny.:

Jenni uutena vuotena elikkäs aikalailla alkutilanne.



Huhtikuu 2012, selkäläskiä löytyy edelleen!

Huhtikuu 2012 edelleen, tästä o hyvä jatkaa!



15 kommenttia:

  1. haha, oikeesti sun blogis on mahtava :D kirjotat niiiiin asiaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha kiiitti ja kiva jos tykkääät c: <3

      Poista
  2. voisitko kertoo vähän enemmän tosta sun prosessista ? Esim. miten paljon liikut, syöt yms. :) Blogis on hyvä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo muutin elämäntapoja (säännöllinen ruokarytmi, vähemmän viinaa jnejne) ja niin tippu eka 5 vahingossa (en huomannu sitä :DDD) ja sitten lisäsin reeniä ja tippu toiset 5. :D syön ihan normaalisti, joskus jotain hyvääkin, että en todellakaan noudata säntillistä ruokavaliota. käyn salilla 2-5 kertaa viikossa, kiireestä riippuen ja sitte lenkkeilen ja jumppailen ja sellasta. Mullon se plussaa, että en edes välitä pitsoista tai hampurilaisista juurikaan, vaan kasviskeitoista jne. :D kaikki on käyny yhtäkkiä huomaamatta, niin pelkään kilojen tulevan samanlailla yhtäkkiä takasi ku ne lähtiki. :D vaatekoko on nyt pääsääntösesti S ja painoo on n. 57 kg, että en mä nyt erityisen hoikka kaveri ole mutta en mä siihen pyrikkään. =)

      Poista
    2. Miten pitkä sä sitte oot?Painan ite kans 57 ja oon 172cm ja oon hoikka, niin ois kiva tietää minkä pitunen ootkun sanoit ettet oo erityisen hoikka :)

      Poista
    3. oon 169 :) mun vartalonmalli on sellanen, että oon periny mutsilta sellasen aika... romuluisen leveähkön kropan, niin musta ei sellasta perushoikkaa saa ikinä :D

      Poista
  3. vau kyl noist kuvist huomaa selkeen eron! kuntoile ny munki puolesta niin mä syön ihanaa sorbettijätskiä sun puolesta <3

    ja hyvä kirjotus muutenki, ai että! :D vaikka mun kirkkonuori-vuodet on varmaan edesauttanu mun taantumista 6-vuotiaaksi, koska tollaset leikit on musta aivan parhaita :D ja kaikki helvetin tyhmät laululeikit kans :DD<3

    VastaaPoista
  4. ooi näytätpäs hyvältä :)

    VastaaPoista
  5. Sulla on tosi nätti maha:)

    VastaaPoista
  6. sä oot nyt hyvän kokoinen ja näytät terveeltä :)
    mitä oikeen riehut koulussa kuin joku yläastelainen ....

    VastaaPoista
  7. meillon luokassa ja luokanvalvojan kanssa sellanen hauska henki, että me välillä itketään siellä ja välillä riehutaan ja avaudutaan ku teinit (meidän ikähaarukkahan on 19-30 ja kaikki pelleilee ku vitun kakarat) ja voidaan sanoa asiat tismalleen niinku ne on ja suuttua ja ja ja :D meillon lepposa ilmapiiri.

    VastaaPoista
  8. haha, koulus kuulostaa just samalta ku meidän koulunkäyntiavustaja-linjan opiskelu, taikataikinat on tuttuja <3<3 sain just kutsun yo-pohjasen lähihoitaja-linjan pääsykokeisiin mut alan epäröidä edes koko pääsykokeisiin menoa, oon omasta mielestäni jo leikkiny ihan tarpeeks : D

    VastaaPoista
  9. Miiiihin se yks postaus on kadonnu?!? se minkä laitoit viime viikol:D just jotain tosta laihdutuksesta? sen nimi oli "läski lähtee ja kaikkia vituttaa " se näkyy tuol bloggeris lukulistas mut eii sitä löydy :(

    VastaaPoista
  10. jos muokkkaat kuvias ni millä muokkaat?:-)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!