HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Jennin ihmissuhdemankeliiiiiii, osa 2

ou jee hei ! :--D mun ongelma: ex poikaystävä on niinkin mulkku, että yrittää saaha takasi mua ja suuniltein märisee et eikö voitas alottaa alusta vaikka kui sanon et en mä haluu ni se ei mee sille tajuntaa. Naurettavampaa tästä hommasta tekee sen, et tää on viime aikoina alkanu haukkuu lutkaksi, itsepäiseksi ja omahyväiseksi eukoksi :) tapoihin kuuluu myös kysellä kaikki mun tekemiset ja olemiset ja aivan mitä tahansa sanonki nii saan vastaukseksi suunillee tällasta: et omg kui sä leikin ihmisil, sä pidät ihmisii iha pelinappuloine vitu lutka. että MITÄ HELVETTIÄ TEEN SEN KAA
Jenni vastaa: Kysy siltä hanskaanhakkaavalta tuhkamunalta, että luuleeko se tosiaan saavansa sut takaisin käyttäytymällä aivovammaisen simpanssin tapaisesti. Kyseessä taitaa olla aika heikon itsetunnon omistava wannabe-k5-teiniurpo, joka yrittää nyt sitten ihan vitusti näyttää miehisiä luonteenpiirteitään? Suosittelen myös huomauttamaan, että jos hän ei pese suutaan saippualla, hän ei tule koskaan enää saamaan naista. PYSY LUJANA SISKO.


mulla on ongelma minkä nimi on sellainen kuin::: mulla on säätöö ollu jo jonkin aikaa yhen jätkän kanssa, ja ollaan puhuttu siitä, että mitä siitä seurais, jos alettais ihan seurustelee seurustelee, mutta kun mun yks kaveri on sen jätkän joku ex ex ex ex ex hoito ja sellane että se reviiraa ku mikäki koira sille aluetta ku se on hoidellu about kaikkii (okei kaikkii suhkot normaaleit jätkii) niin vähän pelottaa, että miten se ottais sen vastaa koska se on sellanen ''minä minä minä kukaan muu ei saa tehä mitään ilman että kysyy multa''
Jenni vastaa: Vittu sinä saat seurustella säätös kanssa niin paljon ku lähtee; jos se jonkun teiniprinsessan elämän kaataa, niin voivoi! Jos joku tosiaan on niin vitun saapas, että haluaa pilata toisten onnen omalla säälittävyydellään, niin  huh hah hei mikä teinilehmä. Sano sille, että eipäs kuulu sulle saatana. Voit toki myös hänen mahdollisen suuttumuksen tullessa ilmi sanoa, että vaikeeta täältä on itselleen miestä löytää, ku oot kaikki läpi käyny...

 ongelma on: jätkä ei oikeen tajua tehä mitään, enne ku pyytää. ja sit on naama vituillaan. ei vittu oikeesti, joskus tuntuu että toi on mun LAPSI!
Jenni vastaa: WELCOME TO CLUB!!! Anna mä arvaan, että heppu ei ole kotona koskaan joutunut tekemään mitään, vaan äiti on pyykännyt ja puuhannut kaiken valmiiksi? Jotkut vaan ei osaa olla oma-aloitteisia, eikä nää/osaa etsiä katseellaan esim. sotkua, tiskejä, likapyykkikasaa, murusia, pölyä tai tyhjää jääkaappia. Siis ei vaan tajua, että hei mäkin voisin tehdä jotain. Sellaset ihmiset vaan tarvii jotain jatkuvaa ohjeistusta tai kirjalliset käskyt, että mites ne asiat toimii. Itse olen hoitanut tätä asiaa siten, että olen jättänyt lapun pöydälle töihin mennessä tyyliin "laitatko pyykit koneeseen pyöriin"ja tsadaa, näin mies tekee muka oma-aloitteisesti asioita ja et joudu kuitenkaan nalkuttamaan! Suosittelen. Ehkä jossain välissä voi alkaa harventaan lappujen jättämistä... Tai sitten ei.

MIKS JÄTKÄT ESITTÄÄ ETTÄ NIITÄ KIINNOSTAA NIIN SAATANASTI SEURUSTELLA JA SILITTELEVÄT PÄÄTÄ JA OVAT IHANIA ja sitten paljastuukin että ne haluaa vaan pildeä ♥ Kyllä, mua ärsyttää! 
Jenni vastaa: Koska se on helppo tapa saada pimppaa; antaisikko itte mieluummin sellaselle, joka pamauttaa suoraan "haluun vaan toosaa", ku sellaselle "sä oot ihana, haluun jakaa sun kans mun elämän, oot mun nainen"-lirkuttelijoille? Siksi suosittelen kaikkia pitämään niitä jalkoja ristissä, kunnes on satavarmaa, ettei se ole sen pelkän pimpsukan perässä.

Kuinka saada poikkis tajuamaan, että sillä helvetin kaaralla EI AJETA KÄNNISSÄ?
Jenni vastaa: EI LUOJA SÄÄ OLET LÖYTÄNYT TODELLISEN URPON! Mun puolesta tollaset pelkästään itseään ajattelevat "ei mulle koskaan satu mitään ku oon niin viilee jäbä"-mulkut voisivat ajaa sen kiesinsä katolleen pellolle ensimmäisen kolmen metrin ajon jälkeen. Vaikka muuten olis ihana mies, niin tollanen touhu kyllä kertoo jostain vinksallaan olevasta ajatusmaailmasta. Sano sille, että jos on liian köyhä taksiin ja liian heikko kävelemään, kannattaa jättää ryyppääminenkin väliin.

Minulla ois semmonen ongelma, että miehet ei millään tunnu ymmärtävän, että minä oisin täydellinen. Siis vaatimattomasti sekä nainen että tyttöystävä. Nii, että miten ne sais tajuamaan sen? Ja siis nimenomaan ennen sitä, kun erotaan siitä syystä, että ne päättää yhtäkkiä elää villiä sinkkuelämää tai valita minun sijasta jonku muka paremman. Ja toinen (jatko)ongelma, että miten ne myöhäistajunneet sais sitten tajuamaan sen, että kun ne on kerran tehny minulle paskasti, niin en meinaa ottaa niitä takaisin, vaikka ne kuinka ne tulis sormusten kanssa oven taa?
Jenni vastaa: Täytyy sanoa, että erikoinen ongelma. Mulle tulee kyllä mieleen kysymys, että miten ihmeessä voi olla täydellinen nainen ja tyttöystävä, jos miehet useinkin jättävät viettääkseen villiä sinkkuelämää... No, sanot vaan jokaselle ehdokkaalle, että jos vittu mun kyytiin hyppäät, niin siinä pysytään, eikä aleta leikkiä jotain villiä poikamieselämää. Ja jos täytyy sellasta leikkiä, niin takasi ei tartte tulla. Yksinkertaista. Toisaalta mä ehdottaisin myös pientä nöyryyttä ihmisuhteisiinkin, meinaan "itsehän olen kulmakunnan paras nainen, tajuappas sinäkin paskahousu se"-asenne ja sen esilletuominen suhteen varhaisessa vaiheessa nimenomaan ne pojut karkottaa.

4 kommenttia:

  1. Hahaa ihan huippua!! :-DD

    ps. oli hirmu kiva jutella eilen pitkästä aikaa =)

    VastaaPoista
  2. Meikä on ton pildekysymyksen lähettäjä ja no suoraansanottuna jos toi olis heti alussa sanonu että tahtoo pillua niin olisin kyllä antanut :---D Mut en yleensä.. Mut totta, taitaa pysyä tästälähtien jalat ristissä ja muutenkin pieni etäisyys kaksilahkeisiin lienee paikallaan. Go tunnevammaisuus.

    VastaaPoista
  3. "Kuinka saada poikkis tajuamaan, että sillä helvetin kaaralla EI AJETA KÄNNISSÄ?"
    En käsitä millanen idiootti pitää olla että lähtee ajamaan kännissä. Ei siinä, voisin itekkin ajaa kännissä, jos voisin olla varma ettei kukaan astu sille samalle tielle missä tapan itteni. Mutta entä sitten kun se 8v eloveenatyttö (tai kuka tahansa muukin ihmisriepu) hyppää siihen tielle ja sää hurautat yli. Oli varmaan vitun mahtavaa ajaa kännissä, kaiken tän arvosta!
    Mun henk.koht. näkemys on se, että rattijuopoilta sais katkasta jalat. Eivätpähän enää ajele. Kaverin äiti kuoli pari kesää sitten kun naapurikylän nuoriso ajo kännissä sen yli. Kaikista hienointa se että kaveri ite näki koko tilanteen, elinikuiset traumat. Ei nimittäin ollu mitään siistiä jälkeä kun satanen lasissa läjähtää tuulilasiin, henki pois samantien, eikä hautajaisissa pidetty arkkua auki, hmm miksiköhän..?

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!