HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

"joojoo, tiedetään, että sataa lunta!"

Lunta sataa, kaikkia vituttaa ja Facebook täyttyy ensin "vitun lumi"-tilapäivityksistä, joka on musta enemmän kuin ymmärrettävää. Sen jälkeen vitun lumi-tilapäivitykset väistyvät ja tilalle tulee wannabe-hauskan sarkastiset "kiitti ku kerroitte, että sataa lunta"-päivitykset.

Voi jumalauta, Facebook on sitä varten, että sinne vähänniinku kerrotaan, että missä menee, mitä tekee ja millä fiiliksellä. JOS SÄ SAATANA KULUTAT AAMUSTA KOLME TUNTIA AUTON IKKUNOITA PYYHKIEN, SEN JÄLKEEN RUUHKASSA JA KOLARISUMASSA, NIIN KAI SE VITUTTAA! Sitte nää vitun sisällä makaavat urpot jakelee mukahauskoja päivityksiään joissa dissaa lumen dissaajia! Ai jumalauta mua ärsyttää! "Kiinnostaa joku lumisade" vittu mua kiinnosti tosi paljon kiinnostiko sua!

Mä en tajua, että miksei saisi kertoa tilapäivityksessään lumeen liittyvästä asiasta vain siksi, koska muutkin tekevät niin. Miksei saisi kertoa kuinka vittumaista oli odottaa 6 tuntia ruuhkassa tai taivaltaa lumessa tunteja töihin? "Noku koko Facebook täyttyy tollasist samanlaisit...." Voi vittu, mieluummin luen sata sivua lumipäivityksiä, ku niitä "Perttu Pellervoinen pelasi Ristinollaa"-läpinöitä ja "mun koira oli niin hauska, siis viime koirapäivityksestä on vasta kolme minaa, mut pakko kertoo, ku se katto mua niin söpösti!"-lotinoita.

Jos sinne sataa yllärinä metri lunta, musta on aivan hyväksyttävää itkeä siitä netin ihmeellisessä maailmassa, ei se tila sieltä vitun internetistä lopu!

Ei mulla tänä aamuna muuta, LÄHDENPÄ TUONNE LUMEEN RÄMPIMÄÄN KOHTI TYÖPAIKKAA! 

17 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä :DDD Mulle on ihan sama kuinka moni kertoo, että mitä mieltä on siitä kun ulkona sataa lunta, mut noi ''joo eipä tarvii kattoo sääennusteita ku FB:stä näkee mikä ilma'' LOL vituttaa.

    VastaaPoista
  2. tai sama asia, kun on joku ystävänpäivä/aprillipäivä/joulu/vappu, niin nämä samaiset neropatit päivittävät "NO ONKO NYT YSTÄVÄNPÄIVÄ/APRILLIPÄIVÄ/JOULU/VAPPU ONKO". no on nyt.

    VastaaPoista
  3. oon TÄYSIN samaa mieltä! itellä on yks kaveri kuka päivittää JOKA juhlapyhänä tms. että "JOOJOO on joulu tiietään!! paljoo kiinnosta teiä juhlat" sillee mjaa, vähä joulumieltä jookos?

    VastaaPoista
  4. nii muttakun KAIKILLA ON TOSIAAN SILMÄT PÄÄSSÄ?! miks vitussa sitten täytyy fbeehen päivittää että sataa lunta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIMENOMAA!!!!!! siis ihan sama jos facebookia ei olis olemassa niin sanoisinko joka vastaantulijalle että hei ootko muuten huomannu että täällähän sataa lunta ja takatalvee ja sen sensemmosta... ja sit mua vituttaa se että mun ei tarvis lukee enää mitää uutisia kun fb riittää, joku julkkis kuolee niin tulee sata kertaa R.I.P <3<33<3<33<3 päivityksiä vaikka ei olis ennen välittäny hevonvittuakaan siitä ihmisestä

      Poista
    2. Koska se on varmaankin osoitus omasta mielipiteestä. Välittääkö siitä julkkiksesta joka kuoli. Mitä mieltä on siitä lumisateesta jne. Emmä ainakaan tiedä ketään joka pistäis sen takia ''hyi vittu ulkona sataa lunta'' -päivityksen, että MUUT TIETÄIS ETTÄ ULKONA SATAA LUNTA.

      Poista
    3. Nii omien fiiliksien jakaminen se pointti on, eikä siinä pahemmi varmaa aatella mitä toiset kelaaaa....

      Poista
  5. Taidan ite kuuluu tohon sarkastiseen porukkaan, mut ainoastaan noitten sääpäivitysten suhteen ! kyl mäki kaikenmaailman kissanristiäisistä päivittelen, esim joulusta !

    VastaaPoista
  6. Mut kyllä sitte sata "mun koira on ihana! -päivitystä on yhtä hyväksyttäviä ku toiset sata "siellä sataa lunta" päivitystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä sinne saa kirjottaa mitä huvittaa, kunhan ei loukkaa ketään.

      Poista
  7. Nnii, enemmän ne lumisadejutut mua kiinnostaa ku ne etusivun joka vitun päivä täyttävät "tykkää niin rastitan seinällesi" jutut. D:

    VastaaPoista
  8. tää on niin totta, oon miettiny, että mitä helvettiä facebookkiin pitää kirjottaa, ettei siitä tuu jotain "kaikki valittaa samasta asiasta, naamakirja täyttyy tästä sonnasta lolz"-juttua. Okei onhan noita sää juttuja ihan kohtuudella tuolla facebookissa. Sitten on vielä niitä taliaivoja jotka valittaa siitä kun joku valittaa siitä, että joku on kirjottanu jostain esimerkiks suomen mm-voitosta.

    VastaaPoista
  9. Fb:hen voi mun mielestä kirjottaa jokainen ihan mistä tykkää. En kyllä suosittele kovin henkilökohtaisia tai muuten arkaluonteisia juttuja jakamaan, mutta eipä sitä voi millään määrätä. :P Kyllähän sitä provosoituu ite jostain jutuista, mutta eipä se niin iso ongelma oo, että jäis käyttämättä. Koska oon muutenkin ujo ja typerästi miellyttämisen halunen, on itellä jäänyt kirjoittelu melko vähälle. Mulla ei kuitenkaan oo mitään oikeeta asiaa, eli oon sitte mielummin ihan hiljaa.

    VastaaPoista
  10. Monissa sun kuvissa sä rypistät sun otsaa.ois paljo nätimpi jos et rypistäis aina!

    VastaaPoista
  11. Aahhahahah, mikä ploki löytys! I totally feel you näiden juttujen kans. En kestä! Sun kielenkäyttösi myös rokkaa lujaa. :----DDddD

    VastaaPoista
  12. ootaha ku mm kisat alkaa fb täyttyy niistä pelien tuloksista ja vastapainoks tietty näitä "hauskoja" "ei tarvii kattoo pelejä ku täältä näkee tulokset" ...... ymsyms

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!