HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 9. huhtikuuta 2012

koiraihmiset

"Kato tässä olis ny 359 kuvaa Rontin näyttelyviikonlopusta, 65 kuvaa siitä kun se syö ja sit vielä 125 kuvaa siitä erilaisissa hauskoissa pääsiäisaiheisissa asusteissa!!!"

Musta on okei, että ihmisillä on lemmikkejä joita ne rakastaa ja joita hoitaa hyvin. Musta on okei, että porukka kertoo ruokatunnilla omasta koirastaan hauskoja tarinoita, valokuvailee sitä ja ostelee erilaisia pantoja ja hihnoja MUTTA VITTU RAJANSA KAIKELLA!

Mun koko lähipiiri tietää, etten ole mikään erityisen eläinrakas henkilö, tai että ylipäätään ymmärtäisin jostain koirien harrastekerhoista jotain. SILTI mulle tullaan näyttelemään kymmeniä, joskus jopa satoja kuvia jostain vitun koirasta luu suussa ja aurinkolasit päässä! Ei jumalauta! Mulle riittää yks kuva ja tieto sen rodusta. Mä en kaipaa jotain albumillista kuvia sun elukastas viidessäsadassa eri asennossa! "Kato miten se kattoo söpösti kameraan...." NIINKU TUHANNESSA EDELLISESSÄKIN! Emmäkä kaiva taskustani jotain minialbumia ja ala näytteleen muille jotain täydellisen epäkiinnostavaa ihan vaan piruuttani!

Tai ku joku kertoo suu vaahdossa jostain näyttelytuloksista... Joo, se on hienoa että olitte toisiksi parhaat, jeejee ja onnea. MUTTA MIKSI SIITÄ TÄYTYY PUHUA TUNTEJA!? Miksi asiaan täytyy sotkea kaverintutunserkunkoiran sijoitus kolme vuotta sitten, spekuloida muiden koirien omistajia ja pohtia millaisia erilaisia karvanhoitoaineita ensimmäiseksi tullut rakki käyttää?! Ei jumalauta! Sama ku alkaisin yksityiskohtaisesti selittää meikkaamisistani Petjalle tyyliin: "Ensin lättään naamalleni BB:tä tällä sienellä. Odotetaan, että se hivenen kuivuu. Nyt otan eri sienen ja...." ja olettaisin, että sitä kiinnostaa!

Ja ne kymmenet tilapäivitykset hauvan masukivuista ja tuhoutuneista sohvanjaloista, söpöistä ilmeistä ja kynsienleikkaamisesta... Unohtamattakaan monia raportteja paikassa koirapuisto ("Vili aivan sekosi onnesta muut koirat nähdessään!" "Nyt Vili tekee tuttavuutta villakoiranarttuun, mitäköhän tästä tulee...." "Voi, nyt Vili onkin jo ihan väsynyt, kai täytyy pakata rakas koiruli autoon ja lähteä kotiin!").

Tai jos mulle näytellään koiran uusimpia vermeitä. "Kato tällanen hihna", "kato tällanen panta", tsekkaas tää uusin ruokakippo". HEI MITEN VOIN EDES ESITTÄÄ KIINNOSTUNUTTA?! Mä ymmärrän, jos se hihna/ihan mikä vaan on jotenkin todella erikoinen tai jotain, mutta jostain saatanan sinisestä muovikiposta täytyis nyt olla pohjattoman kateellinen ja ihastella sitä sitte. VOI VITTU!

Luojan kiitos läheskään kaikki koiraihmiset eivät ole tällaisia, ystäväpiirinikin koiraihmiset ovat suhteellisen rauhallisia mun ollessa läsnä (tai siis näyttelevät koirakuviaan vain toisilleen sanoen "Jenniä ei kiinnosta niin sen ei tarvi kattoo, mut kato sä ku meidän Musti....".). Ja eihän siinä mitään, jos ostaa ja hankkii ja harrastaa ja rakastaa niitä piskijuttujaan, MUTTA YMMÄRRÄ IHMINEN, että kaikkia ei todellakaan kiinnosta! Sä voit näyttää yhden kuvan tai kertoa lyhennetyn version sun ja Vilin aamusta. Sä voit kertoa kuinka näyttelyssä meni tai kuinka Vili ei tykkää agilitysta. MUTTA EI SIITÄ TARVI TEHDÄ JOTAIN SAATANAN TUSKALLISTA POWERPOINTESITYSTÄ KAIKILLE!

23 kommenttia:

  1. sama kissaihmisten kanssa....................

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kissaihmiset on viel vähän rassaavampia "ku mä en rapsuttanu pörriä ku se tuli mun luo, ni sit se meni toiselle puollelle huonetta ja vaikutti silt että "höh en mä välitä"
      ketä kiinnostaa se että mitä mirri teki ku et rapsuttanukka sitä

      Poista
    2. vitut on, kissaihmiset on itsenäisiä niinkun kissat itsekin on. Koiraihmiset on huomionkipeisiä ihmisiä jotka ei kestä yksin, niinkun koiratkin :) mutta joo niinkun jenni sano niin rajansa kaikella.

      Poista
  2. Toi on lähes yhtä ärsyttävää kuin se,kun joku päivittää facebookkiin raskautensa joka ikisen käänteen ("nyt se potkas mua miljoonannen kerran tänään") ja muksun syntymän jälkeen päivitetään superlapsen kaikki tekemiset,ilmeet,hampaat,kiukkukohtaukset.. kaikki :S tykkään kyllä lapsista,mut rajansa kaikella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sä sit tajuut kun sulla on oma lapsi ;)

      Poista
    2. musta todennäkösesti tulee tollanen :D:D:D

      Poista
    3. oon Terhin kanssa samaa mieltä. Pakko tarttua tohon ekan anonyymin kommenttiin, että mulla on oma lapsi ja kyllä mua silti huvittaa kaikki helvetin ultraäänikuvat ja muu raskaus/vauvalässytys facebookissa. :D

      Poista
    4. Oon paksuna ja mua ei vois vähempää kiinnostaa muiden ihanien mammojen masu-, ultra- tai kersakuvat. Samoin ne potkuraportit ja ekahammasitkut ja koliikkimärinät- who cares? Mulla ei itsellä ole mitään päivitystä koskien aihepiiriä eikä tule olemaankaan. Ei tule mitään NAPERO♥- kansiota, jossa on 150 kuvaa siitä ihanasta kuolaavasta jälkeläisestä jajajjajajajaj..

      Poista
    5. Äitien kommentit ovat kyllä pahimpia, esim. "Tänään Anna-lotta söi kiltisti mustikkasoseensa", "Anna-lotalla on vähän räkäinen olo ja kuumetta, taas päivystykseen" tai "RV 34!!".. pidän lapsista mutta rajansa kaikella.

      Toinen tosi paha on päiväkirja päivitykset esim. "huomenta!", "nyt lohi ja uudet perunat valmistumaan", "olipa hyvää ruokaa", "voisin käydä lenkillä!", "pirtsakka lenkki tehty ja hupsista vaan tuli käytyä ystävälläkin", "nyt kahvia naamaan ja menoks", "hyvää yötä!!" jne. Tuollaisia on raskasta lukea mutta myös tyhmää. Oikeasti tuollaisten päivitysten tekijöillä ei voi olla elämää.. :D

      Poista
  3. On se kyl hassua, kun jollakin on profiilikuvana koiran kuva ja sitten kaikki päivitykset uusia koirakuvia ja juttuja. Ja just hirveet näyttelytuloslistat ym. Miksei sitten avaa sille koiralle omaa profiilia ja kiinnostuneet vois mennä sen kaveriksi.

    VastaaPoista
  4. Ja seki vielä jos koiranomistaja ei tajua että joku oikeesti voi pelätä koiria!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TÄMÄ! Vituttaa silloin, jos tulee tilanne, että on pakko möläyttää ilmaan että "hei mä vähän niinku pelkään koiria" ku kaksmetrinen haiseva karvaläjä koittaa nuolla naamaani.

      Poista
    2. pelkääkö joku oikeasti juttuja ja kuvia koirista? :DD niistähän tässä puhuttiin..

      Poista
  5. HAHAHAHA nyökyttelin lukiessani ymmärtäväisenä ja sitten huomasin, että lisäsin just facebookkiin KOLME kuvaa mun ja mun koiran lenkistä :D:D:D::D eli oon just tollanen rasittava koiraihminen.

    VastaaPoista
  6. Vinkki: Jos ei kiinnosta niin ei tarvii lukee... :D

    Mutta joo, överi on aina överiä.

    VastaaPoista
  7. hahahahaa :D

    oon itekin osittain tollanen, mutta onneks on sitten suht samalla aallonpituudella oleva kaveri jota kiinnostaa. joskus me vietettiin perjantai-iltaa kattelemalla sakemannin kuvia ja sukutauluja netistä ja oli se ihan hauskaa.. :DDD

    mutta antaa nyt ihmisten julkasta juttuja omista kiinnostuksen kohteistaan ja jos ärsyttää niin voi sitten vaa ignoorata XD

    VastaaPoista
  8. Asiaa! :D

    Harmi kun tää ei rajoitu vaan koiraihmisiin, vaan myös mm. hevosihmiset on ihan samanlaisia :DD

    VastaaPoista
  9. Mulla on rasittavan monta tuttua, jotka tekee facebookiin jokaisesta koirasta/hevosesta/kissasta/rotasta oman albumin ja niihin sit lisäillään tuhat samanlaista kuvaa kun se eläin seisoo tai istuu tai ihan mitä vaan. Ja ketä kiinnostaa?
    Ja sit kans ne jokatuntiset statuspäivitykset kun se ihana elukka nyt kuorsaa unissaan. Jes.
    Terv. itsekin eläinihminen, mut rajansa kuitenkin kaikella

    VastaaPoista
  10. oon koiraihminen ja aivan samaa mieltä :D rakastan meidän koiraa yli kaiken ja oon tosi kiintynyt siihen, ja tykkään kertoo usein jos se on tehny jotain tosi hauskaa tai muuten vaan välillä puhua siitä. teen siitä silloin tällöin myös tilapäivityksiä :ooo ja oon lisänny siitä kuvia facebookiin ihan niinkuin muitakin valokuvia joita pidän onnistuneina.
    ei mua haittaa jos jonkun fb-elämä käsittelee vain ja ainoastaan koiria (mulla on facebookissa tämmönen tuttava mut se harrastaakin koira-näyttelyitä), sillon voi kuitenkin piilottaa päivitykset jos ei jaksa lukee niitä.

    mutta jos tiedän et joku ihminen ei oo niin eläinystävä niin sillon tietysti puhun jostain muusta ja en mä nyt todellakan 24/7 selosta kuinka ihana meidän pikkupikkukoira on (vaik se onkin<33). voin hyvin kuvitella miten ihmisii ärsyttäis sellanen :D

    VastaaPoista
  11. mua rasittaa näitten edellämainittujen eläinjuttujen lisäksi se, kun joku oma tai tutun elukka, oli se sitten hevonen, koira tai vaikka gerbiili kuolee niin siitä pitää kirjoittaa aivan järjettömät muistopuheet sydämillä ja rip-lyhenteellä varustettuna. ja aina kun yksi vuosi tulee elukan kuolemasta lisää, niin joka kerta se pitää päivittää uudelleen..

    VastaaPoista
  12. Mä en tiedä, saako koiria ja lapsia rinnastaa, mutta kun mä luin tätä niin mun päässä alkoi ohimosuoni tykyttää kun mietin niitä kaikkia ääliöitä, jotka linkittää jokaisen henkkamaukan rätin facebookiin "kattokaa ku ostin tän meidän Jesse-Elinalle!!!!111".. ja jotka esittelevät sitä kersaansa ja niitä sen kaikkia tuhansia hiluvitkumia koko ajan. Siinä vaiheessa kun yks mamma hyökkäsi kylään vain esitelläkseen jotain viherpunaisia Tuttan potkuhousuja ja ne näytettyään lähti pois, mun teki mieli oikeasti tappaa joku.

    Samaa ostoshysteriaa ja paskanjauhamista, oli kohteena sitten oma muksu tai niiden puutteessa pussirotta tai rotweileri.

    -kisshatefuckme.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. Rajansa toki kaikella.. Jotkut pistää naamakirjaan 200 kuvaa Mustista, toiset sitten omasta pärstästään. Suoraan sanottuna vähemmän siinä kohtaa ärsyttää ne koirakuvat. :D Itse oon koiraihminen (ja hevosihminen) mut eipä sitä oikeestaan muut kuin kohtalontoverit tiedä. Hymyssä suin kyllä luin tän postauksen, iha asiaa tässä puhutaan!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!