HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 5. huhtikuuta 2012

SITÄHÄN SÄ KYSYIT!

minkä näkönen petja on onks siit kuvaa?
♥ Albumista (tosta ylhäältä, bannerin alta) löytyy vissiin jokunen. Se on kai ihan tavallisen näköne?

 missä/mitä opiskelet?
 ♥ Amiksessa lähihoitajaks, yo-pohjainen sosiaali- ja terveysalan pt. siis kyseessä! Oon niiiiin hoitsusettii.

millo haluut lapsen? montaks?
 ♥ Vuosi-pari-kolme niin sitten vois yhden tai kaks pyöräyttää! Max. kaks, mulla ei oo suunnitelmissa hankkia mitään vitun lastenkotia...

tykkääks asuu siinä missä nyt asutte?
 ♥ No siis kyllä ja ei. Ei tää kolmenkytä neliön postimerkin kokoinen koirankoppi varmaan ketään muuta voiskaan miellyttää ku mua. Onhan tää ahdas, mutta rakastan tätä läävää salaa.

mikä on sun lempi alkoholijuoma?
 ♥ Valkkari on aika kova, myös monet kirkkaat maistuvat. Salmari. Perry. Öö. Olis helpompi kysyä, että mistä mä en tykkää...:D (ja siihen vastaan: bissestä, konjakista, viskistä, punkusta ja ällömakeista drinkeistä)

lempi vaatekauppa?
♥ Varmaan joku Gina Tricot; halvalla leggareita ja trikoorättejä läskeille.

käytkö kirppareilla? miks joo/ei ?
 ♥ Kävisin sikana enemmän jos muistaisin ja ehtisin!! Kirppareilla on aivan sikaihanaa kierrellä ja kattella.Kelaan aina "hahaaa, kellähän vitulla tääki joskus on ollu!".


mikä sun päättötodistuksen keskiarvo on?
 ♥ Peruskoulun joku 8,4 ja lukion 6,4. Pikkutipahdus, mutta njäääää, ei se mitää....

missä maissa oot käyny?
 ♥ Viro, Ruotsi, Englanti, Havaiji (ja sitten jokunen tunti Losissa lentokentän tuntumassa!! Tärkee.) En oo ihan sikana reissaillu; olen köyhä ja pelkään lentämistä. Mahtava yhdistelmä.

mitä röökii poltat?
 ♥ EN ENÄÄ MITÄÄ! Satunnaisia tupakkeja joskus...

kumpi mielummin, että vanhempasi näkisi sinun harrastavan seksiä vai polttavan pilveä?
 ♥ Saisin saatana selkääni jos polttelisin pilvee, mutta mun panemisesta tulis varmaan vaan huvittava läppä. :D

Oletko ikinä pukeutunut hienosti vain vastakkaisen sukupuolen huomion takia?
 ♥ Aivan varmasti, kukapa ämmä ei olis!? Ja muutenkin musta on kohteliasta yrittää miellyttää esim. juhlatilanteissa muidenki ku omaa silmää vaan, ettei lähe verkkareilla vaikka mieli tekis.


Onko mielestäsi helppoa teeskennellä kaiken olevan hyvin vaikka todellisuudessa niin ei ole?
♥ Oikeastaan se on huomattavasti helpompaa, ku näyttää että kaikki on aivan päin vittua. Miettikää ny, onse helpompi mennä pokkana kouluun jonkun kauhean henkilökohtaisen tragedian jälkeen, ku kertoa kaikille mitä on tapahtunu.

Ajatteletko olevasi hyvä ihminen?
 ♥ Hmmm, enpä erityisemmin. :D Välillä puskee sellanen minäminäminä-ajattelutapa, mutta yritän kovasti vältellä sitä. Oon mä ny kavereille lojaali ja läpäläpä, mutta en oo kyllä mikään vitun hylättyjen kissojen pelastaja ja itke tuolla orpojen linnunpoikasten takia.

Jos saisit mitä tahansa, mitä haluisit?
 ♥ KUUTIN!!!!!!!!! Siis jos mulla olis yhtään enemmän rahaa, ryhtyisin kuuttikummiksi!! Tai ostaisin oman......

Jos sinulla olisi mahdollisuus polttaa pilveä juuri nyt, polttaisitko?
 ♥ En todellakaan, en koe tarvitsevani viiniä kummempia aineita, varsinkaan näin työpäivää edeltävänä iltana...


Jos mies itkee, tekeekö se hänestä heikon ihmisen?
 ♥ No ei tietenkää! Tai jos se itkee jostain kaatuneesta maitolasista, niin silloin kyllä hiipii mieleen kysymys "mitä vittua...?" :D Mutta en kyllä oo koskaan ajatellu itkevästä miehestä, että se olis heikkoa tai jollain tavalla epämiehekästä. Sitä paitsi itkevä mies on jotain niin nam....


Mitä ruokaa söisit nyt, jos saisit ihan mitä tahansa?
 ♥ Varmaan jotain lihaa...

Minne haluaisit matkustaa, jos sinulla olisi kolme vaihtoehtoa?
 ♥ Nooo ehkä lähtisin Havaijille takaisin, Lontoossakin vois taas käydä ja sit olis kiva käydä jossain vitun turistirysässä, vaikka Kanarialla?

Mitä odotat tulevaisuudeltasi ?
 ♥ Vakiduuni, omistusasunto ja jos muksun pamauttais pihalle, niin sitte olisin aikas tyytyväinen. Toki joku oma kuntosali olis mahtava ja sit sais siihen kylkee viä paljon fygee, niin olisin aika onnellinen nainen! KYLLÄ, raha tekee onnelliseksi!

Oletko onnellinen tällä hetkellä ?
 ♥Hmmm, oon aika onnellinen. Tai enpäs ole onnetonkaan. Kaikilla elämän osa-alueilla sujuu vähintään semihyvin.

Kerro mitä kaikkea sinä rakastat ?
♥ Muumeja, eläindokumentteja, Hello Kitty-pehmoleluani, kuntosalia, perhettä, paria ystävää, Katy Perryn Part of me:ta,tilipäiviä, kesää, palaneita nakkeja...

mis oot opiskellu?
 ♥ Nokian lukio ja ny Pirkossa!

mikä on ärsyttävin asia mitä tiet?
 ♥ Se ku vittu sukkahousut tarttuu johonkin kiinni ja menee pillunpäreiks! Tai kylmä ruoka. Tai se, ku luulee olevan kauhee kiire, mutta perillä huomaa olevansa aivan saatanan ajoissa. Myös omat bussiyhteyteni vituttaa rankasti.

mikä on talvessa parasta?
 ♥ Pulkkamäki olis ehkä, jos en olis saatanan pelkuri... No joulu ehkä, siitä tykkään jollain tavalla. En sellasesta vitun jenkkijoulusta, vaan sellasesta omasta henkilökohtaisesta joulustani, minkä olen pääni sisällä luonut. :D

tykkäätkö kebabista?
♥ Tykkäsin ennen, nykyään se on ihan okei. Tai joo, tykkään, mutten oo kyllä kuukausiin syöny. Hyvä ku muistutit, voisin joku kaunis päivä terästäytyä ja mennä etsimään kebabbia!

Jos haluat herkutella, mitä syöt? (Siis herkkuja, ei käy et "Joo hedelmil ku korvaan karkit niillä.." tms)
 ♥ Oon tylsä, mutta hedelmäpommijugurtti on mun ykkösherkku :D Sitten listalta löytyy myös jotkut irtokarkit ja Geisha-suklaa. Sipsit on jees jos kattoo leffaa. Lähinnä mun herkut on sellasia perusruokia, tyyliin "lihapullat ja perunamuusi". :D


Mitä Petja opiskelee/tekee työkseen?
 ♥ Hän on metallimiessss! Ja tekee siis alansa hommia. :D


Mikä on sun lemppari tv-ohjelma?
 ♥ Muumit, Salkkarit, Simpsonit... Klikkaa mua ja Putous oli myös mun lenppareita.

Mitä tykkäät haalareista/jumpsuiteista?
 ♥Hyviä darra-asuja.

Onko sulla lävistyksiä? Jos, niin missä? Jos ei, haluaisitko?
 ♥ Napa oli joskus, mutta se meni umpeen. Vittu! Otan sen kyllä takasi ku joskus saan aikaseks MUTTA KU OLEN TÄLLANEN REIKÄPÄÄ, NIIN EN OO TAASKAAN MUISTANU SITÄ KÄYDÄ REI'ITTÄMÄSSÄ.

Ootko ikinä käyny Huittisissa? (Pieni paikka välillä Tampere-Turku)
 ♥ Öö kyllä luulisin että oon ehkä montaki kertaa ;o

Ootko käyny lapissa koskaan?
♥ OON! Lapissa on IHANAA. Vittu kiitos tästä Lappihimosta! :D


Sun mielest 3 hyvääää ja huonoo puolta luonteessas ja ulkonäössäs?
 ♥ Mulla on ihan nätit silmät, aika pitkät jalat ja hyvät hampaat, mutta toisaalta mullon iso nenä, ruttunen otsa ja lättäperse. :D Oon huumorintajuinen, lepposa ja luotettava, mutta oon toisaalta kovin vihainen, vittuntunut ja piikittelevä.


Millasen perheen haluisit tulevaisuudes?
 ♥ Mies ja lapsi tai maksimissaan kaksi. Ei mitään kummempia elukoita tai lemmikkejä, kiitos... JA tietty äiskä, iskä ja veli.

Elämäntarkotus?
 ♥ Toteuttaa itteensä ja kuolla tyytyväisenä!

Missä haluisit asuu ?
 ♥ Jos sais pari lisäneliöö, niin tää kelpais oikein hyvin hamaan loppuun asti. :D Tietty joku järvenrantahuvila olis kans ihan ok...


Miksi hait lähihoitajaksi amikseen etkä esimerkiksi sairaanhoitajaksi amk:iin? Mihin olet ajatellut suuntautua lähihoitajana? Onko Petja vielä armeijassa? Onko inttiaika ollut rankkaa?
♥ Koska en kyllä koskaan vois kuvitella olevani sairaanhoitaja! :D Ja ei mulle ammattikorkeen ovet todellakaan olis auennu 6,4 keskiarvolla... Enkä tiä mihin suuntaudun. Ehkä kuntoutuspuoli olis se mun juttu.  Kattoo ny, oon sellanen saatanan tuuliviiri, että viä ei voi tietää. Ja Petja tuli ainakin toistaseks pois terveydentilan takia meidän molempien pettymykseksi. ;s Se aika mitä herra siellä oli, oli kyllä aika kivaa. Aluks toki olin nyyhnyyh kaks päivää, mutta sitte olin ihan intoo piukassa. :D

Mikä on pohjoisin paikka Suomessa, missä olet käynyt?
♥ Jossain Lapin perukoilla. :D Mun maantieteellinen osaaminen on sen verran heikkoa, että en lähe arpomaan!

Miten sun läheiset kuvailee sua?:) tää kysymys siis kavereilles :D:D
♥ Petja sanoi näin: "Kiltti, herttainen... (tässä välissä Petja hajoili ja kröhi nyrkkiin...) No, kaunis, hauska, öö, aika temperamenttinen, kiihdyt aika nopeesti... öö."

kouluaikojen todistuksista informaatiota? :)
♥ Yläasteelta lähdin jollain 8,4 (???) keskiarvolla, lukiosta 6,4.


 Mistä saat inspiksen näihin postauksiin?
♥ En aina saakaan, mutku alan vaan läpiseen paskaa, niin kyä se siitä lähtee suhteellisen kivuttomasti. Mä saan itteni vittuuntumaan hetkellisesti mistä vaan.

Minkä takia alotit bloggaamisen?
♥ Tykkään kirjottaa, olen kirjotellu mooooonta vuotta sinne sun tänne, joten oli aika luonnollinen vaihtoehto laittaa blogi pystyyn. Ennen vanhaan kirjoteltiin kirjiksiin, sitte Koululaiseen ja ny blogataan! En lähteny hakeen lukijoita ja läpäläpä, vaan omaks iloks läpättää ja laittaa tekstejä muistiin.

... Ja miksi juuri tämmösen blogin? :D
 ♥ No tää on mulle kaikkein luonnollisinta kirjottaa aikalailla niinku puhun, eikä sellaset lukiosta tutut masentavat esseet ole oikein koskaan ollut mun juttu...

Jos voisit ostaa 5 tavaraa mitä oot aina halunnu, mutta et oo saanu niin mitä ostaisit?
♥ Aika paha. No nyt haluaisin uudet farkut, ku 1-2 vaatekokoo pienentyneenä kaikki on liian isoja. Haluisin myös jonku saatananmoisen arvan! Siis sellanen yyberarvan, jossa on miljoona raaputuskenttää ja kaikkee. En koskaan raaski ostaa sellasta. Jaaaaaa mitäs mä sitte haluaisin. Oon aika tyytyväinen kaikkeen omistamaani, että en mitään suuria ja kummallisia haluais. No olis ny joku lentolippu hevonvittuun aika kiva. Ja sellanen salaattipöytä, ku Subwayssa.

Jos olisit poika, seurustelisitko itsesi kanssa?
♥ Ihan suoraan sanottuna en todellaka. Oon sellanen erakko-vittupää, että huh huh. Välillä kaiken pitää mennä sen pillin mukaan mitä tää lehmä soittelee ja välillä haluan olla yksin ja häätää kaikki vitttthuuun. :D

Mikä asia pistää vituttaa kaikista eniten?
♥ Tällä hetkellä huomisen 5.30-herätys aamulla ja 6.20 töihin lähteminen jalan. Aissaatana tekee pahaa ajatella!

♥ Osaatko olla romanntinen? Ikinä?
Joskus laitoin kynttilöitä. Ne piti sammuttaa, ku meinasin polttaa alkovin verhot.
 

♥ Osaatko tehdä ns "miesten töitä" eli vaihtaa esim. autosta renkaat? :D
Hmmm, oon kyllä muksuna isin kanssa vaihtanu renkaita, että ehkä jos olis pakko, voisin osatakin. Puuhommia on tullu tehtyä ja osaan etäisesti ajaa traktoria. Ja... no, ehkä multa sujuu naisten ja miesten hommat yhtä hyvin (/huonosti, miten sen ny ajattelee) .


♥ Petjasta kuvaa tai kuvailua? :)
Iloinen pullanaama. Kauhee kiusaaja. Tänään se nauratti mua niin, että yskin niin vitusti, että oksensin. JA SE TULI PILKKAAMAAN VIEREEN! Ajattelin kostaa kyllä, kun ilta vaihtuu yöksi... Voi Petja sitten aamulla vaikkapa etsiä kadonneita autonavaimiaan tai löytää mehustaan jotain jänskää... JOOJOO, olemme vitun lapsellisia. Olkaa onnellisia, että me ei kuljeta tuolla vapaina kiusaamassa normaaleja ihmisiä.

ootko ikinä käyny lohjal? jos oot ni mitä teit siel tai miks kävit siel?
♥ Ny täytyy sanoo, että en osaa edes etäisesti hahmottaa missä on Lohja....

paljon olit kun menetit neitsyytes?
♥ Sopivasti! En siis todellakaa mikää 12 ja puoli! :D

ymmärsin, että petja jätti intin kesken ja jatkaa sen myöhemmin loppuun. miksi näin?
♥ ei jättäny, vaan laitettii toistaseks ulos jatkoselvitysten ajaksi. Syy siis yllättäen havaittu sairaus.


mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle ja miks! 3 asiaa
♥ RUOKAAAAAAA, kännykän (Angry Birdsin takia) ja köyttä, niin voisin sitte heittäytyä narun jatkoks, kun vihaset linnut kusee pahasti ja ruoka loppuu.

mikä susta tulee isona ?
♥ Sen ku tietäis... Ny olis tulossa lähihoitaja, mutta haaveissa olis fysioterapeutti, liikunnanohjaaja, poliisi, kosmetologi...

Kiitos kaikille kysyjille! Toivottavasti vastasin tarpeeks kattavasti, ettei tuu mitää mielipahaa...

8 kommenttia:

  1. Sä oot kyllä ihana :DDDD Rakastan sun aitoa persoonaas nii että huhhuh.
    Ja tää
    ''Oon huumorintajuinen, lepposa ja luotettava, mutta oon toisaalta kovin vihainen, vittuntunut ja piikittelevä.''
    jos mun kavereiden pitäs kuvailla mua jotenkin, ne sanois varmaan aika samat.. Ne vihaa mua :D läbäläppä. Kai.

    VastaaPoista
  2. paljon olit kun menetit neitsyytes?
    ♥ Sopivasti! En siis todellakaa mikää 12 ja puoli! :D

    Luin eka et toi kysymys oli: paljon itkit kun menetit neitsyytesi? Melko saastunut mieli taas näkee omiaan.

    VastaaPoista
  3. Auts. Oli oikeesti lähellä etten ite oksentanu yskimiseni seasta ku nauroin tolle angrybirdsjutulle. Oon vähän ykinkertanen. :( :D:D:D

    VastaaPoista
  4. Luen aina ton kommenttijutun että "Ei muutaku kommenttia läski!!"

    ..ei mulla muuta

    VastaaPoista
  5. Ihanaa tietää etten oo ainoo, joka ei oo valmistunu lukiosta sillä jollain ysin keskiarvolla. 6,5 :)))))))

    VastaaPoista
  6. sun haaveammatit on täysin samat ku mulla D:::::::

    VastaaPoista
  7. Hetkonen, miksei joku lähihoitajaks opiskeleva haluais olla sairaanhoitaja? Koulu kestää vain puoli vuotta pidempään, palkka on parempi ja 1000 kertaa laajemmat mahdollisuudet työskennellä, eikä sulle nakiteta niitä paskaduuneja aina :00 toki se on totta että kouluun on vaikeempi päästä sisään mut noin niinku muuten.

    VastaaPoista
  8. koska en halua olla sairaanhoitaja? :D aion suuntautua ihan muihin ku niihin "sairaanhoidollisiin tehtäviin" :D en tajua millä perusteella lähihoitajan kuuluisin haluta olla sairaanhoitaja? mä itse henkilökohtaisesti pidän ns. "paskahommista", eikä mua kiinnostais kulkee sairaanhoitajakyltti kaulassa ja tehdä niitä haavanhoitoja ja muita sairaanhoitajahommia. sama ku sanois "miksi sähkömies ei halua insinööriksi!?!"

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!