HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 16. huhtikuuta 2012

teini-suomi-sanakirja

Koska multa löytyy jo nainen-suomi- ja mies-suomi-sanakirjat, täytyyhän meillä olla Jennin teini-suomi-sanakirja!

"Mun elämä on pilalla" = "Äiti ei anna mun mennä hämyisiin bileisiin, jossa juodaan viinaa letkuilla kaverin seistessä tuolilla boolimalja käsissään, poltetaan röökiä sisällä ja pannaan puoliksisammuneita tyttöjä koko kaveriporukan voimin. IHASTUS OLIS OLLU SIEL."

"Mä rakastan sitä eniten maailmas." = "Se on mun rinnakkaisluokalla, sillon mopoauto ja se pelaa lätkää.  Me ollaa seukattu yhteensä 13 päivää, joten kyseessä on mun pisin suhde. Ihmiset pilkkaa FB-satuksiani, joissa hehkutan kultsiani, mutta en tajua sitä. Teen myös Demiin "Mun poikkis oli tänään ihana, kun..."-keskustelun. "

"Se on niin hellä ja huomaavainen. Ja herkkä, uskaltaa itkee!!" = "Se sano FB:ssä mun kuvaa nätiks ja kerran bileis se puristi mua tisseistä. Ja se melkein itki, ku sen käsi murtu kännissä mökillä! Sekoitan pelon henkilökohtaisen lätkäkauden loppumisesta miehekkääseen herkkyyteen."

"Mä haluun kuolla!" = "Ihastukseni jutteli mun luokalla olevan tytön kanssa käytävällä, mutsi ei päästä mua laivalle frendien kanssa väärennetyillä lapuilla ja se ei osta mulle edes sikspäkkiä. "

"Vittu mikä huora!" = "No se tyttö, joka jutteli siellä käytävällä sen mun ihastuksen kanssa."

"BILEEET!" = "Viistoista kännistä teiniä rikkoo paikkoja sen reppanan luona, jonka vanhemmat ovat Lapissa. Juodaan appelsiinimehulla blandattua Vergiä pillillä paljettimekoissa ja yritetään jäädyttää pillumme istumalla jäisellä rappusella itkemässä, kuinka paskaa kaikki on. Keskustellaan myös sielukkaasti siitä, kuinka vaan dokaaminen auttaa huoliin ja rööki helpottaa sisäistä tuskaa."

"Kukaan ei rakasta mua" = "Tällä hetkellä kukaan ei huomioi mua ylitsepursuavavasti kehuen naamakirjassa, äiti ei ostanut mulle töistä tullessaan benettseri-jätskiä VAIKKA KÄSKIN ja mun bestis meni toisen kaverinsa kanssa leffaan ilman mua."

"Joudun tekeen täällä kaiken ite!" = Mutsi pyysi tyhjentämään tiskikoneen ja imuroimaan huoneeni, sillä välin kun hän pesee koko talon, vie koiran lenkille, tekee ruokaa kuudelle muulle perheenjäsenelle ja käy kaupassa. Kiukuttelen, paiskon ovia ja mökötän, koska mulla oli juuri rankka itselaukasin-kuvaussessio kesken ja ihastus odottaa mesessä."

"Maailman ihanin biisi" = joku Mc Gabrielin 'Rakastax mua', joka menee tyyliin näin: "Rakastax mua, ku mä digaan sua, oot niinku kaunein enkeli, mun rakkauden temppeli, älä hei beibi mun kans pelaa, tai mä suruun delaan"

"Rumin kuva must" = "HUOMATKAA MUN TISSIT, HUOMATKAA MUN TISSIT, HUOMATKAA MUN TISSIT!"

32 kommenttia:

  1. Surullista mutta totta.
    Tää oli hei taas iha loistava :D

    VastaaPoista
  2. Tää oli (yllätys? EI) aivan mahtava :D Miks tunnistin itteni tosta "VIttu mikä huora!".. No mut mähän oon teinivuosien puolella, niin sehän on ihan sallittua =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule joskus sellanen rikollinen ajatus hiipii myös minun mieleeni :DDD en varmaan koskaan pääse yli teinivuosista :( nooo, siks niistä on hauskaa tehdä pilaa

      Poista
    2. täää oli iha loistava :D olitko muute lekurissa tänään..

      Poista
  3. Hahahaha :D aivan mahtava päivän piristys!! niin totta :-D

    VastaaPoista
  4. AAAAAAAAAHAHAAHHAHA!!!

    VastaaPoista
  5. Huuh. Oon jo pitkään miettiny pitäiskö lopetta blogin lukeminen kun ei jotenkin tuntunut enää iskevän jutut samalla tavalla ku aiemmin, mutta tää pelasti! Ehkä mulla on ollu vaan joku tilapäinen mielenhäiriö :D

    VastaaPoista
  6. den är bästä jag vet eiku ? :DD tää oli paras :DD niinku kaikki muutki sun postaukset xd <3

    VastaaPoista
  7. tän vois tulostaa ja käydä teippaamassa monen tuntemani teinin huoneen seinään =)

    VastaaPoista
  8. "oot niinku kaunein enkeli, mun rakkauden temppeli". :DDDDDD Pieni vinkki. Rupee räppäriks! :D

    Ihan totta kyllä tää postaus, ei jestas.

    VastaaPoista
  9. ei herrajumala mahtava postaus! sun pitäs ruveta stand-up koomikoks! :--D

    VastaaPoista
  10. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  11. ei herra jumala ku en saa henkee ku kirjotat niin hauskasti :D:D:D:D:D:D:D: ihan paras postaus!

    VastaaPoista
  12. hahaha, vähän hyvä! :D tää pitäis printata jokasen yläasteen ilmotustaululle

    VastaaPoista
  13. HUOMATKAA MUN TISSIT, HUOMATKAA MUN TISSIT! Kun naama ei riitä.

    VastaaPoista
  14. voi että ku muistuttaa mun yhtiä tuttuja :DDDDD

    VastaaPoista
  15. aivan loistava! unohtamatta "olen tunteeton eikä kukaan pääse kuoreni sisälle" - kävelen ihastukseni ohi "kylmä ämmä" - ilme naamalla 17 kertaa jotta se tajuu et mä pärjään itsekin, en luota keneenkään, eihän nuorisokodissa asuva Sussu-Riikkakaan luota, sillä on kummiski tosi vaikeeta, se varastelu ja 12-v:nä dokailuki johtu vaa ahistuksesta, mut silti voin bileissä sidukan jälkeen avautua puolituntemattomille mun perhetragedioista.

    VastaaPoista
  16. Hah, ehkä paras ikinä!! Vaiks löydänki itteeni pikkusen tost ''Joudun tekee täällä kaiken ite!'' -kohdasta:D Mut ihan oikeesti tota tissi asiaa, nykyää tuntuu välil et niis teinien joka päivä uusis äfbee kuvissaki pää asias on ne topin sisältä pursuavat, picnikillä muokatut, push up, sukka tissit....

    VastaaPoista
  17. Tää oli niiin asiaaa!!!!:DDDDDDD
    Rakastan sun kirjotuksia!

    VastaaPoista
  18. osuit kyl naulan kantaan :DD

    myös joku täntapainen olis kuulunu jokapojan teini - suomi - teini-sanakirjaan.

    "vittu mun koko kesä on ihan pilalla..." = "mut niinku pakotetaan perheen kanssa mökille niinku VIIKOKSI ja siel ei oo ees nettiyhteyttä ja joku vitun ulkohuussi, siis hyi helvetti miten tuun selvii???+?+?!!1!!!"

    VastaaPoista
  19. en kestä noita kahta viimestä :D:D:D:D:DDD
    oot mahtava!

    VastaaPoista
  20. ahahaha tää on nii totta :DD ihana postaus !!

    VastaaPoista
  21. Pisti vähän hymyilyttää ääneen tuo viimenen. Oon nykysin tehny melkosta siistintää fb-kaverilistalla, mutta aikaisemmin siellä saattoi olla ties ketä teini-ikäisiä tyttösiä, jotain "hyväksytään nyt toi kaveripyyntö, ku ollaan samalta kylältä kuitenkii". Eniten pisti hermostuttaa ne "Kaunis!!" -> "Enkä oo, ite oot!" -> "Enkä ku sinä oot..." -> "Eiku sinä, minä oon niiiiiiin ruma yhyy..." -inttämisketjut niissä kuvissa.

    Siis mitäs hittoa, jos on omasta mielestä niin ruma naama, ettei voi ottaa kehuja vastaan, nii pakkoko sitä kuvaa on sinne facebookiin ladata ollenkaan... Ja vaikka sen sinne lataiski ja joku kohteliaasti kehuu kauniiksi, niin kyllä ainakin ite pyrin kuitenkin epäsuomalaiseen tapaan kiittämään, enkä esim. teilaa sen toisen mielipidettä, mikä vasta epäkohteliasta onkin. (Oli se mielipide sitten ihan sydämestä tai pelkästään säälistä, noista kun ei aina voi tietää...)

    Ja kun nyt aiheeseen päästiin, niin kommentoinpa nyt samalla tätä blogia, kun en oo aiemmin tainnut paljoa huudella (löysin sinut melko vasta), että teet kyllä mainiota työtä! Kunnon naurut päivässä piristää kummasti! (Ja tää ei ollu sitten mikään säälikommentti, vaan ihan aitoa tavaraa... :D )

    /Suvi

    VastaaPoista
  22. hahha erittäin hauska ja osittain tottakin noilla nuoremmilla ikäluokilla :DD Kiitos nauruista! :D

    VastaaPoista
  23. hauskin postaus pitkään aikaan! :---D

    VastaaPoista
  24. *huutonaurua*

    Mahtavaa, saisit tehdä näitä sanakirjapäivityksiä enemmänkin!

    VastaaPoista
  25. "Keskustellaan myös sielukkaasti siitä, kuinka vaan dokaaminen auttaa huoliin ja rööki helpottaa sisäistä tuskaa." :DDDDDDDDDD

    Totta, muistan ite yläasteaikaiset kotipippalot (KUN JONKUN PORUKAT OLI LAPISSA TAI JOSSAIN!!!) ja juurikin tota se oli. :DDDDD Ikävä teinivuosia!

    VastaaPoista
  26. Jenni oot paras! :D:D:D:

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!