HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Tulossa: Jenni auttaa ihmissuhdeongelmissasi

Onko sinulla parisuhdeongelma, johon kaipaat neuvoja? Vituttaako kaverisi käytös, mutta et tiedä, miten huomauttaa asiasta? Onko poikaystäväsi mulkku? Haluaisitko kuristaa exäsi? Nou hätä, Jenni auttaa! Lähetä ihmissuhdeongelmasi osoitteeseen tseni@luukku.com tai vaikka tämän postauksen kommenttiboksiin 29.4. mennessä ja odottele Jenni auttaa-vastauspostausta! Pikku ihmissuhdeongelmapalsta tekee aina välillä ihan hyvää...

50 kommenttia:

  1. Jennin ihmissuhdemankeli? Mahtavaa!

    VastaaPoista
  2. siloitan suurimmatkin rypyt rakkaudesta!

    VastaaPoista
  3. aww :------------D tästä tulee hyvä

    VastaaPoista
  4. No tää nyt liittyy lähinnä kaverisuhteisiin, mut voisitko sanoo mikä auttas sellaseen, ku kaverin käytös muuttuu tosi paljon muiden kavereiden seurassa. Ja mitä mieltä oot siitä et sanotaa kaverille päin naamaa : joo voin olla sun kaa jos en oo kenenkää muun kaa sillo. ?

    VastaaPoista
  5. Ikuisuuspulma: miten saada poikaystävä osallistumaan kotitöihin? Herra vetoaa siihen, että hän työssäkäyvänä (ja minä opiskelijana) kantaa ruokakassit himaan ja maksaa ne, joten mulle jää ruuan laitto, siivous, tiskaus, pyykkien pesu ja mitä näitä nyt on. Sitten se ihmettelee sohvalla että miksen vietä aikaa hänen kanssaan, vaan kokoajan "touhuan jotain omiani". En halua asua läävässä, joten pakko on tiskata ja pestä pyykkiä hieman useemmin kun kerran kuukaudessa! Auta Jenni!

    VastaaPoista
  6. Hei, haluisin kovasti tietää mitä mieltä oot säännöstä "kaverin exiin ei kosketa". Hyvän ystäväni pitkäaikainen parisuhde päättyi, ja ei kulunut kuin muutama viikko ja eksä oli löytänyt uuden - SAMASTA KAVERIPIIRISTÄ TOINEN HYVÄ YSTÄVÄNI ?! Jumaliste..

    VastaaPoista
  7. Mitäs kun poikaystävä on liian omistushaluinen ja mustasukkainen?

    VastaaPoista
  8. Mulla ois tämmönen pulma: Miten saada poikaystävä olemaan kiltimpi ja huomaavaisempi?
    Poikaystävä suuttuu pikkuasioista ja menettää usein totaalisesti hermonsa ja alkaa räyhäämään hulluna vaikka jos huomauttaa nätisti jostain. En tiedä toivonko/vaadinko liikaa (mikä on hyvin todennäköistä) kun haluaisin kohteliaamman poikaystävän joka vaikka joskus yllättäisi minut kivasti (esim. ostaisi jonkun edes pienen ja halvan lahjan), veisi oikeille treffeille, tekisi jotain pieniä kohteliaita tekoja joilla osottaisi rakastavansa tai edes sanoisi kerrankin oma-aloitteisesti rakastavansa. Itse teen edellä mainittuja asioita poikaystävälleni ja tuntuu pahalta kun ei saa vastinetta teoillensa :( Vielä pahemmalta tuntuu lukea facebookista ja kuulla kavereilta kun "perttikulta teki tänään sitä ja tätä ihanaa ja yllätti ihanasti" ja minä saan vain haaveilla sellaisesta... tiedän kyllä että hän rakastaa, ollaan sen verran kauan yhdessä oltukin, mutta miksi mun mieheni on niin puuaivo ettei osaa näyttää tai kertoa sitä, argh :D

    VastaaPoista
  9. ou jee hei ! :--D
    mun ongelma: ex poikaystävä on niinkin mulkku, että yrittää saaha takasi mua ja suuniltein märisee et eikö voitas alottaa alusta vaikka kui sanon et en mä haluu ni se ei mee sille tajuntaa. Naurettavampaa tästä hommasta tekee sen, et tää on viime aikoina alkanu haukkuu lutkaksi, itsepäiseksi ja omahyväiseksi eukoksi :) tapoihin kuuluu myös kysellä kaikki mun tekemiset ja olemiset ja aivan mitä tahansa sanonki nii saan vastaukseksi suunillee tällasta: et omg kui sä leikin ihmisil, sä pidät ihmisii iha pelinappuloine vitu lutka. että MITÄ HELVETTIÄ TEEN SEN KAA

    VastaaPoista
  10. mulla on ongelma minkä nimi on sellainen kuin::: mulla on säätöö ollu jo jonkin aikaa yhen jätkän kanssa, ja ollaan puhuttu siitä, että mitä siitä seurais, jos alettais ihan seurustelee seurustelee, mutta kun mun yks kaveri on sen jätkän joku ex ex ex ex ex hoito ja sellane että se reviiraa ku mikäki koira sille aluetta ku se on hoidellu about kaikkii (okei kaikkii suhkot normaaleit jätkii) niin vähän pelottaa, että miten se ottais sen vastaa koska se on sellanen ''minä minä minä kukaan muu ei saa tehä mitään ilman että kysyy multa''

    VastaaPoista
  11. ongelma on: jätkä ei oikeen tajua tehä mitään, enne ku pyytää. ja sit on naama vituillaan. ei vittu oikeesti, joskus tuntuu että toi on mun LAPSI!

    VastaaPoista
  12. MIKS JÄTKÄT ESITTÄÄ ETTÄ NIITÄ KIINNOSTAA NIIN SAATANASTI SEURUSTELLA JA SILITTELEVÄT PÄÄTÄ JA OVAT IHANIA ja sitten paljastuukin että ne haluaa vaan pildeä ♥

    Kyllä, mua ärsyttää!

    VastaaPoista
  13. Kuinka saada poikkis tajuamaan, että sillä helvetin kaaralla EI AJETA KÄNNISSÄ?

    VastaaPoista
  14. Minulla ois semmonen ongelma, että miehet ei millään tunnu ymmärtävän, että minä oisin täydellinen. Siis vaatimattomasti sekä nainen että tyttöystävä. Nii, että miten ne sais tajuamaan sen? Ja siis nimenomaan ennen sitä, kun erotaan siitä syystä, että ne päättää yhtäkkiä elää villiä sinkkuelämää tai valita minun sijasta jonku muka paremman.

    Ja toinen (jatko)ongelma, että miten ne myöhäistajunneet sais sitten tajuamaan sen, että kun ne on kerran tehny minulle paskasti, niin en meinaa ottaa niitä takaisin, vaikka ne kuinka ne tulis sormusten kanssa oven taa?

    VastaaPoista
  15. Miten saisi jätkän oikeesti kiinnostumaan? Aina kun tapaa uuden ja ei heti syöksy sänkyyn, ni jätkä häipyy. Missä ne romanttisten komedioiden herrat on? tai edes ne, jotka haluu ensin tutustua!!

    VastaaPoista
  16. Miksi mun poikaystävä lyö?

    VastaaPoista
  17. oon ollu mun poikaystävän kans kauan melkeen vuoden ja ny tuli eteen ylitsepääsemätön ihastuminen...oon pulassa mitä teen koska tuntuu että menetän jotain kumminkin:(

    VastaaPoista
  18. Taidan tykätä ehkä yhdestä bi-pojasta, mutta ongelma on että en osaa nyt sanoa että haluaako se olla mun kaveri, vai jotain enemmän. Sillä kun on kavereita molemmista sukupuolista...

    VastaaPoista
  19. aivan ihana tää sun blogi :) tykkään kans kauheesti sun tyylistä ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis nää ei ikinä lopu nää Deryan copypastetut mainostuskommentit :D Onkohan tää jo läppää? :'DD

      Poista
    2. hha niinpä, jokseenki mmm huvittavaa:D

      Poista
    3. totta turisette :DDDD

      Poista
    4. oon ite miettiny ihan samaa! :D

      Poista
  20. Ongelma! Säätöä yhden jätkän kanssa, joka sano, et mussa vois olla ainesta tyttöystäväksi. Viikolla miehestä ei kuitenkaan kuulu mitään, ei kauheesti tekstaile, ei voi tulla yöksi eikä pyydä mua niille tai mitään. (Joo käy töissä, tekee parhaimmassa tapauksessa kahta työtä päivässä niin joo väsyttää sun muuta ja muutenki mun olis vaikee mennä sieltä sitten töihin kun mulla ei ole autoo) Viikonloppusin kyllä soittelee kännissä ja olis tulossa yöks sun muuta. Suostun koska ei oikein nähdä muuten. Ja vielä yks, se on "tuolla makkarin puolella" kauheen kovakouranen (oon sanonu mut ei se oikeen tunnu tajuuvan) ja pelaa vaan omien halujen mukaan. Mulle on jotenki vaikeeta uhua tämmösistä miehen kanssa, nii kerro sä Jepa mitä mää teen!!!!

    VastaaPoista
  21. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  22. Hei! Mitä tehdä/sanoa jos kaveri haisee joltaki järkyttävältä ja kaikki huomauttellee sille sillee läpälä ja näi, mutta se ei itte tajua sitä. Ja sen hengityski haisee nii pahala ettei voi kattoa siihen ko ei vois muuten hengittää. Sille on jo kerran sanottu että se haisee aivan ponin paskale, mutta ei se vissiin siitäkkään tajunnu mittää?? //Kiitos jo etukätteen! Kiva blogi sulla !!!

    VastaaPoista
  23. Joo tuonne ylös tuli joka tuomonen vahinko julkasu :DD Mutta ois semmonen ongelma ko yks minun kaveri tullee aina hullun lähelle istuun ja tukkii joka paikkaan iholle kiinni. Eikä se voi ikinä mennä minnekkään yksin vaan aina pittää olla joku tuttu lähellä. Vois luulla että sillä on joku läheisriippuvuus tai jotaki vastaavaa. Nii miten sille vois sillee nätisti sanoa ettei se suutu asiasta (: KIITOS!

    VastaaPoista
  24. Poikaystävä on tällä hetkellä intissä, emmekä asu vielä saman katon alla, joten pientä kädenvääntöä on aiheuttanut myös se, missä viikonloput vietetään. Yleensä ollaan oltu puolet meillä ja puolet hänen luonaan. Nyt hän sitten valittaa, että haluaisi olla enemmän kotona. No okei. Pikku ongelma vaan, ettei hänen luonaan voida harrastaa parisuhteen huoltotoimenpiteitä ollenkaan, koska niin pieni kämppä ja hänen vanhempansa on aina paikalla. Pitääkö mun vaan suostua olemaan ilman kunnon seksiä ja tyytyä hiljaisiin pikapanoihin suihkussa vai mitä vittua?

    VastaaPoista
  25. Paras kaverini (miespuolinen, jos sillä on väliä) on ihastunut minuun. Ollaan tunnettu n. 5 vuotta ja tiesin, että hän oli jossain alkuvaiheessa tuttavuuttamme minuun ihastunut, mutta luulin sen menneen ohi. Itse pidän hänestä siis vain kaverimielessä ja olen ollut seurustelusuhteessa viimeiset 2½ vuotta. Kaverini tietää, että olen onnellinen poikaystäväni kanssa, mutta jostain syystä koki sitten tarpeelliseksi noin kaksi viikkoa sitten kertoa yhä jatkuvasta ihastuksestaan minuun. En edelleenkään pidä hänestä muuten, kuin ystävänä. Olen puhunut tämän jälkeen hänen kanssaan kerran mesessä hetken aikaa ja kaikki oli pintapuolisesti ok, mutta itseäni rassaa tilanne enkä oikein mielelläni juttelisi kaverin kanssa ollenkaan. Toisaalta en kuitenkaan haluaisi menettää parasta ystävääni. Any ideas? Onko mitään tehtävissä? Jenni auta :(

    VastaaPoista
  26. Miten mun pitäis olla, tai miten miten tästä eteenpäin, kun tunnustin tunteeni ihastukselle ja nähdään sen kanssa pian. Hui! Ollaan hyviä kavereita ja ei pitäis olla ongelmaa, mutta siltikin jänskä tilanne :D helppii!!

    VastaaPoista
  27. käytin itsekkäästi hyväks kaveripoikaa että yks inhottava vainooja tajuis jättää mut rauhaan. Tähän ri liity mitenkää vakavempaa ku pientä säätöö, mutta kaveri tais innostua liikaa ja ihastua muhun ja nyt ku sanoin sille, etten halua mitään suhdetta enkä mitää ni ressu romahti ja välttelee eikä enää taida olla kaveri. Paska fiilis olla heardbreikkeri mutta oisinko voinu tehä toisin vai oonko täysläpipaska ihminen??

    VastaaPoista
  28. paras kaverini pettää toisen parhaan kaverini poikaystävän kanssa.. pettäjäkaveri kertoo aina puheluissa kuinka on ollu ihanaa kun on nukkunu tämän kyseisen pojan viekussa ja hupsista saatana samalla tehnyt pari fritsua.. kun samaan aikaan reppana paras kaverini taas itkee olkapäätäni vasten kuinka kaikki on perseestä, ja hän epäilee että poikaystävä pettää häntä. en koe sitä mun tehtäväks kertoa asioista rakkaalle ystävälleni, mutta en haluaisi myöskään piilotella tätä asiaa.. pettäjäkaverini on myös ihana ystäväni, mutta tuota käytöstä en todellakaan hyväksy !!
    - mirri

    VastaaPoista
  29. moi jenni. ooon ihan melki tosi in love. tää dude/män on seittemän ja pual vuotta vanhempi. ja mulla on lain puitteis oikeus panna ketä huvittaa jne. mmut dädi ei tykkää ku se on niin old ja mama on kans iha vastaan. en oikee tiieppi et pitäskö nähä sitä salaa vai yrittäää ruinata lupa sen näkemiseen. yhyhyh. vittu joo et sä voi auttaa mut auta silti.

    VastaaPoista
  30. uu en malta oottaa :Dd

    http://little-fun-time.blogspot.com/

    VastaaPoista
  31. Mitä mieltä oot seksisuhteista? Mulla ei sinäänsä oo mitään ongelmaa, mutta satun itse olemaan tälläsessä 'suhteessa' ja tuntuu herättävän aika paljon mielipiteitä. Tän miehen kaa meillä oli ensin enemmänkin juttua, mutta ajauduttiin sit siihen että nähdään sillon ku nähdään, ku halutaan eikä saada mistään ongelmaa aikaan. Ajoittain iskee kauhea olo ja morkkis ja ajatukset ei rullaa asian suhteen. Mutta tässä sitä vaa ollaa:D Haluisinki tietää mitä mieltä oot, pystysitkö ite olemaan/ millä rajoilla?

    VastaaPoista
  32. Suuret suhdefiaskot syntyvät yleensä muijien lyödessä viisaat päänsä yhteen vähän liian kovaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne voi myös syntyä siitä että miehet ei vaan tajuu. :)

      Poista
  33. Sellanen että ei oo hirveesti ihmissuhteita!! Miten luontevasti vois tutustua uusiin ihmisiin ja varsinkin jätkiin? Oma itsetunto on aika paska ja siis en pidä itseäni kovin naisellisena, mutta miten siis yksinkertaisesti saan poikaystävän tai edes poikakavereita? Oon 18v

    VastaaPoista
  34. Mulla on muuten tosi ihana poikaystävä, mutta mä en saa sitä millään oppimaan, että hampaat pitää pestä myös aamulla ja että deodoranttia pitää käyttää päivittäin eikä vaan sillon ku muistaa. Ei se nyt yleensä hirveesti haise ja pesee kuitenki hampaat kerran päivässä, mutta silti. Vinkkejä miten sen kalloon menis että lisähygienia olis aika jees? :D

    VastaaPoista
  35. Mites sellasessa tilanteessa toimitaan, jos erehtyy jollekin kaverille kertomaan, että nyt ei mee suhteessa kaikki niin hyvin kun ennen. Sitten muutaman päivän päästä asia on vähän levinnyt (varsinkin tälläisessä pikkukylässä) ja kaikki kaveripojat rupee yllättäen vähän liiankin mukaviksi. Kuinkas sanoa niille nätisti/tehdä selväksi, että yhä seurustelee, tai ettei ole kiinnostunut?

    VastaaPoista
  36. Hahah tän suhtee ei kyä oo ongelmaa mut veikkaan et vois tulla hauska jos kirjottasit sun mielestä PARHAITA ISKUVINKKEJÄ:D:D:D siis sillee iha liiotelle jos heittäsit:)

    VastaaPoista
  37. Olen seurustellut saman miehen kanssa yli vuoden ja juttu ei vaan etene mihinkään suuntaan. Olen tehnyt kaikkeni sen miehen eteen, muuttanut jopa toiselle puolelle Suomea. Tiedän, että se rakastaa ja toisinaan se myös osaa sen näyttää. Olen koittanut ottaa rauhallisesti ja mennä siihen tahtiin, mikä miehelle tuntuu hyvältä, mutta jotenkin viime aikoina hermostun siihen ainaiseen saamattomuuteen. Paljon on aiheesta juteltu ja mies aina lupailee yhtä ja toista. Välillä mun tekisi mieli huutaa vaan LÄPÄLÄPÄ ja lähteä käveleen, mutta jos sydän sanoo kuitenkin muuta, niin ei siitä niin vaan lähdetä. Tai edes haluta lähteä. Mikä avuksi?

    VastaaPoista
  38. Mulla on kaks kaveria, Kaveri A ja Kaveri B. Jos oon Kaveri A:n kans, se on ok B:lle. Mutta jos oon B:n kans, A saa kamalan mustasukkasuuskohtauksen ja vain huutaa ja tiuskii meille. Jos A ja B on kahestaan, mun on turha ees jutella kummallekkaa? Mitäkähän tekis...

    VastaaPoista
  39. tota... näitä täytyy vissiin alkaa purkaan erissä, koska tää sai aika suosiollisen vastaanoton.......:DDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oma on syys, mitä keksit näin loistavan jutun D: Hei sun pitää alkaa ottaa maksua näistä, 50senttiä per kysymys! Onneksi mulla ei oo kysymyksiä, mutta lupaan että tuun ekana tänne jos jotain tulee mieleen! ;)

      Poista
  40. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  41. Mitä tehdä? Olen ollut vahvasti ihastunut erääseen kaveripoikaani. Sain jokin aika sitten tietää hänen olevan homo. Asia ei vaikuta kaveruuteemme, mutta tunnen oloni sekavaksi.

    VastaaPoista
  42. Mitä teen, vajaan viisi kuukautta olen tavallaan tapaillut erästä miestä, olkoon vaikka X, siis harrastettu seksiä, vietetty aikaa muuten vaan, syöty, jne. Reilu kk sitten tapasin toisen oikein mukavan pojan, olkoon Y. X:n kanssa ei olla nyt nähty pariin viikkoon, sen sijaan olen huomannut pitäväny Y:stä paljonkin. Ongelma on kun vappupäivänä X muuttaa Y:n luokse koska typerät opiskelija-asuntojen täyttämiset kuka ehtii ensin -järjestyksessä. Kummallekin puhuin "kaverista" kun X:lle kerroin hänen muuttavan kaverini luo ja Y:lle että kaverini muuttaa hänen luokse. Viikon sisään molemmat on alkaneet olla kovin kylmiä yhteydenottojani kohtaan, kummastakaan en kuule ellen itse tykitä joko facebookissa tai puhelimitse. X kertoi tavanneensa Y:n kaupungissa sekä yliopistolla viime viikolla, en tiedä ovatko puhuneet. Mutta siis, ongelma, mitä teen, kumpaan panostan vai panostanko kumpaankaan ja miten handlaan yhteenmuuton....?
    Nimim turhautunut ämmä!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!