HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

tuttujen morjestelu

VOI JESTAS mä inhoan sellasta pakkomorjestelua ja väkisinväännettyä mitässullenykyään-keskustelua kaupan hyllyjen välissä, iltalenkillä ja baaritiskillä. Musta on kiva nähdä tuttuja ja kuulla kavereiden kuulumisia, mutta sellanen "hei me joskus oltiin samassa kuvisryhmässä, vaikka ei koskaan siellä toisillemme juteltukaan, haluan nyt tässä keskessä ostoskeskusta läpättää paskaa ja leikkiä kaveria ja kertoa opiskeluistani"-lätinä kyllä ihan suomen kauniilla kielellä sanottuna vituttaa!

Mulle kasvaa sellanen kakskytäsenttinen pili otsaan välittömästi, kun astun paikalliseen yökerhoon ja illasta valehtelematta kuluu 2 tuntia siihen, kun vanhat "yläastekaverit", tutuntutut ja kaverin eksän luokkatoverit tulevat tuttavallisesti halailemaan, läpsimään olalle ja kyselemään, että MITÄS SÄÄ NYKYÄÄN PUUHASTELET, JENNI!! Nykyään? Vittu kerronko siitä asti kaikki tapahtumat, kun viis vuotta sitten viimeksi tavattiin? Vai mitä vittua sää haluat?

Kuten sanoin ylempänä, että vanhoja kavereita ja tuttuja on kiva nähdä ja halata ja jauhaa paskaa, mutta vittu haloo! Se, että oot mun poikaystävän vanha ala-astekaveri tai ollut samassa 4h-kerhossa kymmenen vuotta sitten, niin mun nähdäkseni mun ei tarvitse pilata päivääni läpättämällä elämääni sulle JA KYSELLÄ SULTA PINTAPUOLISIA KYSYMYKSIÄ tyyliin "ootkos töissä missä?" VAIKKA MINUA EI KIINNOSTA!

Mä en edes kehtais mennä josain Tiimarissa repiin puolituttua hihasta, että hei muistakkos mua, oltiin vittu eskarissa samaan aikaan! Että mitäs sinä nykyään sitten, oot ihan Nokialla pysyny, juujuu, mää kanssa asun tossa lähellä, joo kiva juttu joo oli hei tosi kiva nähdä pitkästä aikaa! Morjestaa voi ja jotain kevyttä sen lisäks, MUTTA PLIIS, ei mitään vitun pikakartoitusta mun elämästä. Miksi semivierasta edes kiinnostais joku että mitäs minä olenkaan yläasteen jälkeen tehnyt tai jättänyt tekemättä?! Hyvä jos mua kiinnostaa omat asiani ja si täytyis viä hymy vitussa asti kysellä toisen työelämästä! HUH HUH!

10 kommenttia:

  1. sitteku siitä tilanteesta ei oikee viiti lähtee noi vaa.. :D taas asiapostaus, made my day :) nii tai nihght mitevaa jokatapaukses oot hyvä :D

    VastaaPoista
  2. Totta! :D Jos satun huomaa että kaupassa on joku semmonen joka on ollu tyylii samassa eskarissa ja hyvä ku nimen muistaa, ja tiiän että se on jäämässä aina suustaan kii näillä typerillä "mitäs sulle nykyää (hehee ei mua ees oikeesti kiinnosta)"-jutuillaa nii pakenen johonki hyllyjen väliin tai sit mahdollisimman nopeeta kaupasta pois :DD Baarissa toi ei oo niin ärsyttävää koska siitä tilanteesta pääsee heti pois sanomalla vaan et "joo mut hei törmäillää, kaverit venaa" tjtn :D

    VastaaPoista
  3. Ahh nyt on pakko sanoa, että sun jutut on aivan huippuja! Tääkin postaus oli taas niin asiaa.. :D Löysin blogis vasta joku hmm viikko sitten, ja oon jo lukenu tuolta arkistostakin yli puolet, joten tykästynyt oon ja kovasti! :) Jatka samaan malliin, täällä ainakin naurattaa sun jutut kovasti!!

    VastaaPoista
  4. Mulla tulee noita niiiiiiiin paljon! Varsinkin nyt kun on saanut näin nuorena vauvan tällasella pikkupaikkakunnalla niin jokainen siskon kaiman naapurin serkun kissa kummi tulee kyselemään kaikkea ja siinä yrität sitten hymyillä väkinäisesti ja teeskennellä että tiedät kuka se on ja keksiä jonkun tekosyyn että pääset pois. En muista koska oisin viimeksi päässyt kauppaan ilman että kukaan tulee lätisemään

    VastaaPoista
  5. osuit naulan kantaan!
    tollasissa tilanteissa mä yritän vaan jotenki vältellä noita ihmisiä, tai silleen että ne ei huomais mua :D epäkohteliasta, tiedän, mutta ku ei aina vaan jaksa. small-talk on ihan hirveetä ja oon tosi huono vääntämään sellaista, ja vielä ku oon tosi ujo ja hiljainen vieraiden ihmisten seurassa kunnes tutustun niihin vähän paremmin, nii tollanen pikkusiskon eskariryhmäläisen isosiskon opettajan tyttären moikkailu on sellasta et ei vaan jaksa.. :D

    VastaaPoista
  6. musta on iha kiva vaihtaa just nää mitässänykyää -kuulumiset, mut en tykkää siitä puolen minuutin päästä koittavasta hiljasuudesta ku sit kumpiki kattoo seinille ja miettii et jokoha tästä kehtais siirtyä takas omien kavereiden seuraan :--DD

    VastaaPoista
  7. tee joskus postaus sellasista ihmisistä, jotka valittaa siitä et "sua/teitä ei näy koskaa missää ku ootte vaa kotona" (ja koska muija on nii saatanan mustasukkainen jätkästää ettei jätkä saa lähteä edes baariin yksin - ei siis mitenkään voi olla kysymys siitä että mies ei töiden jälkeen jaksa ei ei.." mutta sitten ku ihmiset järjestää jotain kemuja jne niin ei edes kutsuta, ja sama lätinä alkaa taas seuraavan viikon alussa; ei teitä taaskaan näkynyt. :D iha törrrrrrrrrrrkeen rassaavaa! mutta tosiaa, tämä osui taas asian ytimeen!

    VastaaPoista
  8. haha, voi ei oon just tollanen ihminen et tykkään moikata ja höpötellä tutuille ja puolitutuille :D

    VastaaPoista
  9. Tästä hyvä esimerkki... Olin ysillä ja satuin riitautumaan yhden rinnakkaisluokkalaisen tytön kanssa. kevätlukukaudella vaihdettiin tuskin muuta kuin tylyjä mulkaisuja, mutta seuraavana talvena samaan paikaan osuessamme tuli tämä sama tyttö halailemaan ja kyselemään kuulumisia. Ihan selvinpäin, joten kännimokastakaan ei voi olla kyse. Olkoonkin, että se koko riita oli vähän tyhmää teinien kiukuttelua, mut silti sen tytön käytös oli hieman kummastuttavaa ja ärsyttävää!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!