HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 9. huhtikuuta 2012

"uskallanko kysyy mun ihastusta kaveriks Facebookis?!"

Oon niin liekeissä tän kirjoittamisen suhteen, että pakko postata toisen kerran tänään (oon naputellu tänään niin kuivaa tekstiä liittyen näyttösuunnitelmaan, että tää postaaminen on mukava tapa rentouttaa mun aivot).

Mua on huvittanut jo pidemmän aikaa tää, miten nykyteinit (anteeksi yleistys!!!!!) on niin rohkeita (nolaa ittensä siideripäissään, kiljuu kaupungilla ja vetää kesken koulupäivän kilareita), mutta silti sellainen asia, kuin IHASTUKSEN PYYTÄMINEN KAVERIKSI FACEBOOKISSA on saatanan pelottavaa ja siihen tarvitaan kymmenen kaverin tsemppaus.

Aloitan taas tutulla "kun itse olin 13-vuotias"-fraasilla. MUTTA KUN ITSE OLIN YLÄASTELAINEN, asiat hoidettiin rankalla tunteidenpaljastamistekstarilla, mesessä puhumalla (ja viikkojen alustamisella) tai ihan suoraan kasvotusten paljastamalla limudiscon hämärässä tuulikaapissa. Myös ihastus tunnettiin sen verran, että se meseosoite ja muut löytyivät jo entuudestaan, ettei tarvinnu kuset housussa pohtia puoli Demiä kannustamassa, että uskallanko PYYTÄÄ KAVERIKSI JOSSAIN VITUN ÄFBEESSÄ.

Vittu ensinnäkin ihmisillä on siellä kavereina kaikkia tutuntutuntuttuja ja vilaukselta nähtyjä ihmisiä, tuskin se sun ihastus ekana ajattelee, että "joo toi salee on rakastunu muhun, ku se heittää kaveripyynnön", vaan ajattelee "jaa toi on toi mun luokkakaveri/rinnakkaisluokkalainen/veljen kaveri/kaverin sisko/joku muu tuttu, joka yleisesti vaan pyytää kaveriksi". Ja toiseks, miten voit olla ihastunut ihmiseen, jolle pelottaa kaveripyynnön lähettäminenkin? Jos on suurempi todennäköisyys, ettei edes hyväksy sun ystäväpyyntöäsi, tuskin teille suhdettakaan tulee.

Sen ymmärrän, että on se saatanan pelottavaa paljastaa tunteensa tai pyytää kahville uppo-outoa (MIKSI HYVÄ IHMISET SE IHASTUS TUPPAA AINA OLEMAAN AIVAN UPPO-OUTO BUSSITUTTAVUUS??) tyyppiä, mutta haloo, jos pelottaa tollanen ku KAVERIKSI PYYTÄMINEN, TÖKKÄÄMINEN tai KUVASTA TYKKÄÄMINEN niin voi jeesus, kannattaisko vaikka pikkusen käydä jossain itsetuntoryhmässä tai kerätä muuten vaan ittensä?  Sellanen ylispekulointia tyyliin "mitä se ajattelee ku tökkään ja tykkään ja kommaan ja pyydän kamux" on aivan saatanan turhaa teinidramatisointia.

Pyytäkää ny niitä ihastuksianne kavereiks, älkääkä täriskö! Mäki olen kakarana lähettäny aivan puskista sellasia saatanan myötähäpeätunnustuksia , että oksat pois.

17 kommenttia:

  1. käytätkö paljonki demiä?:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi mä luen niitä juttuja parhaillaan useamman tunnin päivässä, jos on joku tylsä vapaapäivä tms. :D en kyllä ite siä ihan liikaa keskustele tai harvemmin muistan edes tunnukset (TOKI NE LÖYTYY!!!), mutta en kyllä kolmee päivää kauempaa voi olla lukematta :D oon koukussa.

      Poista
  2. Mä kattelin just kans Demiä että siellä olis taas aiheita useampaanki kirjotukseen: lävistysten tekeminen itse (mun mielestä typerä ajatus) ja happihumala (vielä typerämpi). Tai sit tää jokapäiväinen "KEHTAAKO LAITTAA TÄN PAIDAN KOULUUN/TÄN KUVAN FACEBOOKKIIN/KORKOKENGÄT JUHLIIN KU OON 175 CM PITKÄ???" Ei jeesus ne jutut on joskus uskomattomia. :D

    VastaaPoista
  3. Hahaha, nää niin piristää päivää! :D

    VastaaPoista
  4. Hahaa. Säkin teet näyttösuunnitelmaa. Munkin pitäis alottaa tänään väsään sitä. Onneks se on mun elämäni viimeinen näyttösuunnitelma. Jeah :D

    VastaaPoista
  5. Voisit kirjottaa joskus merkinnän siitä(siis riippuen tietysti mitä mieltä itse asiasta olet), kun esimerkiksi kertoo jollekin jostain asiasta minkä on kuullut/nähnyt/haistanut/maistanut ja kuulija tuumaa vain "wanha"!! Siitä jos jostain alkaa suoni sykkimään ja veri kiehumaan.

    VastaaPoista
  6. Tee postaus noista "saatanan myötähäpeätunnustuksista"! :DD

    VastaaPoista
  7. olis kiva saada postausta niistä lihavista/normaalipainoisista/ihanvittuketäonkaan jotka valittaa olevansa niin vitun lihavia samalla kun syö sitä vitun viidettä siivua sitä vitun kakkua.

    VastaaPoista
  8. Olis paljon kivempaa jos kirjoittaisit oman ikäsistä asioista, ei tollasista teini jutuista, ketä kiinnostaa? Mut toisaalta jos luet vielä Demiäkin niin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no, yritän kirjoittaa mahdollisimman monipuolisesti, mun lukijakunta kun koostuu 13-30-vuotiaista ihmisistä. akikkia ei voi miellyttää. enkä lue demi-lehteä, vaan nauran urpoille keskusteluille kaverieni kanssa demi.fi-osoitteessa =)

      Poista
  9. http://demi.fi/keskustelut/1224222/ihastus-facessa-ny-puhunkooooooo

    VastaaPoista
  10. jumalauta! oon kyllä vähän selkärangaton ihminen kun en uskalla tästä sanoo kaverille mut heti tuli se mieleen, kun tätä luki.. sillä on AINA tää draama päällä kun ihastukset on jotain puolituntemattomia.
    kyllä vähän naurattaa ja nolottaa kavereiden puolesta jotka noita tuntemattomia itelleen bongaa ja kehittää itelleen siitä jotain rakkaustarinaa.. ainii, unohdin että ette oo koskaan ees puhunu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. josta tulikin mieleen. mitä mieltä ootte, voiko kaverille sanoo ettei sillä välttämättä oo mahiksia? loukkaantuisitteko ite jos teidän kaveri sanois teille niin?

      Poista
  11. Mikä teiniblogi! Hah.. Muistan kun itse omin tuossa iässä että kaikki otti päähän;) kyllä elämä helpottaa kun vähän kasvat, usko pois!

    VastaaPoista
  12. Hei mä oon 25-vuotias ja en uskaltanut pyytää fb-kaveriksi miestä jota deittailin :) Onneksi se sitten pyysi :D Mutta oot Jenni ihana <3

    VastaaPoista
  13. Ennemminki postaus sellasista ihmisistä joiden on aivan pakko lisätä ihan kaikki maailman ihmiset kaveriks........ tyyliin kuulee bussissa jonkun nimen ja lisää heti koneelle päästyää kaveriks :D tai lisää kaikki_ kavereidensa kaverit kavereiksi :D mulle nimittäin tulee todella paljon kaveripyyntöjä viikoittain, ja sitten epähuomiossa saatan hyväksyä joitain "randomeita" koska 2309325 yhtiestä kaveria, ni "pakko olla joku tuttu". vitun ärsyttävää ku ne tulee ITSE sitten puolen vuoden fb kaveruuden jälkeen "tunnetaaks". siis voi vittu! ei oo ihan hallittuu kaikilla toi fb käyttäminen :D ja samoin sit se vitun akwkard moment ku tutustut johonki tosi hyvään tyyppiin jossai toiselpuolel suomee ja seuraavana aamuna tajuut et ohhoh ollaanki jo entuudestaan kavereita fbssä. MIKSI VITUSSAAAA

    VastaaPoista
  14. Hahhaha tuo tökkäily. Itse tylsyyksissäni tökkäilen ihmisiä ja tällä hetkellä on varmaan kymmenen poikaa joita vähän väliä tökkäilen huvin vuoksi. Ajatteleeko ne nyt, että oon rakastunu niihin? AAAAH APUA :DDD

    Oon varmaan Demiläisten mukaan facebook huora?! :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!