HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 21. toukokuuta 2012

ihmisepäystävällinen

Mä olen ennenkin kirjoittanut siitä kuinka mua nakertaa ku nykyään kaikkien pitäisi olla niin vitun ihmisrakkaita ja haalia laumoittain ihmisiä ympärilleen ja olla NIIN JUMALATTOMAN MAKSIMAALISEN SOSIAALISIA. MUTTA koska asia edelleen järsii minua, annan itselleni luvan kirjoittaa siitä uudelleen.

Mä olen aikamoinen erakkoluonne, vaikka sitä ei moni uskois. Tai siinä vaiheessa alkaa uskoa, ku tutustuu paremmin; mua ei juurikaan kiinnosta kahvittelut, ryhmätapaamiset, muuten vaan väkisinhengailu tai tyttöjen illat. Ajatus lomamatkasta joidenkin kikattavien riemuidioottien kanssa saa mut etsimään Bilteman kuvastosta hirttomatskuksi sopivaa köyttä. En vaan voi käsittää miksi helvetissä täytyisi olla joku patteriperse, joka löytää itselleen ystävän vaikka Saharasta?

Mä en myöskään tiedä, miten kieltäytyä "Hei jos sä ja Petja tulisitte mun ja murun luokse kylään, olis sillee tosi ihanaa viettää aikaa nelisin!"-tyyliin esitetyistä pariskuntailta-kutsuista. Ai että mun pitäis johtaa jotain väkinäistä keskustelua keittiössä ja asetella juustoja tarjottimelle, kun miehet hautoo olohuoneessa itsemurhaa? Tai joku leffailta pariskuntien kesken... EI JUMALAUTA! Musta näkee saatana kilometrin päähän, että mua aivan suoraan sanottuna vituttaa jotkut pariskuntaläpäläpä-iltamat, joissa kehutaan omaa äijää ja ihastellaan sisustusta!

Mua jotenkin ärsyttää sellanen kahviloissa notkuminen ja kaverien kanssa sohvalla vetelehtiminen. Senkin ajan kun jutellaan jostain hormonitoiminnastamme ja tissiliiveistä, voisin olla kotona tekemässä jotain järkevää! Helvetin turhauttavaa! Mä en kaipaa mitään säälittävää seuraneitiä pitelemään mua kädestä tai viihdyttämään mua. (Mä alan oikeasti kohta muistuttaa suomalaisuus-postaukseni kirves kädessä kökkivää Jarmoa...)

Mulle riittää, että olen ihmisten ympäröimänä 8-10 tuntia koulussa tai töissä. Se aika on mukavaa olla ihmistenilmoilla, keskittyä ympärilläoleviin ja olla sosiaalisessa kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa. Mutta sitten, kun kello alkaa hiipiä yli neljän-viiden, alkaa mun mökkihöperyys puskea päälle ja kotiinpääsy näyttää mielikuvissa suorastaan lottovoitolta. JA MULLA ON OIKEUS SIIHEN! Minä saan mennä kotiin lukemaan kirjoja ja laahustamaan verkkareissa ja syömään litratolkulla jugurttia. Saatana.

Tää vaan tuntuu olevan kaikille muille ongelma! Kaikki ottaa enemmän tai vähemmän nokkiinsa, kun joskus haluan mennä shoppailemaan keskenäni  tai en kaipaa seuraa salille. TAI JOS VAAN HALUAN SINNE HIMAAN! "Hei sä kyl ehdit oleen himas muutenki!" Ja mitäs vitusta sä sen tiedät?
"Mut hei, mä voin tulla teille siksi aikaa!" No ku tarkemmin miettii, niin et muuten tule."Voinko mä tulla sun seuraks?" Itseasiassa...et.

24 kommenttia:

  1. Osuit naulan kantaa! Ite oon samanlainen, että kotiin on aina mukava tulla ja välil se on paras ratkaisu.. Joskus teinimpänä kun olin viikonloput kavereilla yötä niin odotin kyllä sitä kotiin pääsemistä ja paljon!! En itsekkään jaksa olla tekopirtee paskakasa jossain kahvilassa puhumassa sitä paskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teininä mä jaksoin painaa (ehkä syy oli syrjässä asuminen, niin kun johonkin pääsi niin se oli juhlaa:D), mutta nyt... vappuna tulin kotiin 00.30, kun muut vasta alottelivat baarikierrostaan ja toissaviikonloppuna skippasin paljubileet, kun halusin katsoa yksin himassa lätkää ja rapsutella mielukuvituskiveksiäni.

      Poista
    2. Hahaa! itsehän olin vappuna 10 kotona :) ja olin kyllä ihan ottamassa kuppia hieman.. Ei vaan viihtynyt :(

      Poista
    3. tohon yökyläasiaan liittyen, mun kaverilla on kauhee ongelma aina, ku oon lähössä kotiin yökyläilyn jälkeen vaikkapa kello 15.00. se on aina sillee ''no et mee, mennä ulos, elä lähe vielä, miks haluut kotii, mitä jännää kotona no ei mitää, et mene, mennää käymää siellä ja siellä ja hei lähekkö mun kaa sinne tänään no mikset joo vittu lähe sitte kotia ku on nii vitun tärkeetä!'' voi vittu. (TOSITARINA)

      Poista
  2. Hihi, sama täällä! :D Kavereita jaksan treffailla suhteellisen harvoin, tykkään kyllä soitella ja pistää tekstareita. Ite kanssa oon avoliitossa, niin siinäkin riittää ihan tarpeeks jo seuraa...

    VastaaPoista
  3. Määkin tykkään shoppailla yksin, koska saa ite päättää minne menee ja milloin eikä tarvi kuunnella toisen valittamista siinä :D ja tykkään muutenkin tehdä joskus yksinkin asioita.

    T. toinen erakko

    VastaaPoista
  4. Tää oli täysin kun mun kirjottama! Just tänään viimeks vittuunnuin tohon että enkö saa mennä saatana töistä kaupan kautta kotiin tekeen sapuskaa ja sitten vetää sitä makaroonilootaa navan täyteen ja vetelehtiä loppuilta. Eeeeeei muttaku pitäs käydä jossain kahvilla vielä jonkun kaverin kanssa... No, vittu en ole tänään kyllä menossa kahvittelemaan perkele! :D

    VastaaPoista
  5. Ei kyl todellakaa oo tän takia tulla leimatuks 'kotirotaks' tai muuten epäsosiaaliseks.. mä pidän mun sohvasta joten MAKE A DEAL WITH IT!

    VastaaPoista
  6. Musta on kiva hengata poikaystävän ja/tai sellaisten ihmisten seurassa, jossa voi olla oma ittensä. Eli töiden jälkeen ei mua ainakaan kiinnosta kenen tahansa puolitutun seura. Jos koko päivä pitää höpötellä töissä tuntemattomille ihmisille niin ei sitä nyt enää vapaa-aikana jaksa tehdä.

    Tää on mulle hassua, koska ennen olin just sellanen kyläluuta, joka treffas kaikkia ja on kaikkien kaveri. Ei "vanha" enää jaksa!

    VastaaPoista
  7. Voisiksää tehä postauksen niistä saatanan salimammoista ketkä istuu sillä isolla perseellänsä mun jalkaprässissä ja tuijottaa kun teen jotain sillai "haha mä vedinki vitusti isommilla painoilla ton ikäsenä" vittusaatana ku kyrsii nää, tänäänki asiallisesti jouduin toteemaan jollekkin mamille siellä että "joo emmäkään tuu salille kyttään muita joten miks sun tarttee tehä niin:)" ja sieltä tuli vitun pahaa katsetta ku pitäis käydä vittu tsumbaamassa tätien kanssa ku on niin vitunvitunvitun hauskaa urheilla yhessä! saatana mää käyn salilla vittu reenaamassa itteeni ja haluun tasan tarkkaan olla aivan vittu ypöyksin hiljaa miettiä siinä omia asioitani ja painaa prässillä menemää mutta ei vittu aina joku tollanen lortto pilaa mun salipäivät :D Sori pikku avautuminen muttaku perkele mää jourun vaihtaa salia kohta! :D

    VastaaPoista
  8. Voi vittu, siis tää on ihan suoraan mun ajatuksista oikeesti. Oon itekki sellanen ihminen, ketä kiinnostaa olla ihmisten ympärillä sen koulun ajan ja sitte vaa mennä kotiin tekeen omia juttuja, mutta mun paras kaveri on sellanen vauhtihirmu joka ei osaa olla paikoillaa eikä yksin, joten meille tuele välillä pieniä sanaharkkoja tästä asiasta ku MÄ OLEN AINA KOTONA JA KUINKA SE ON VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ JA NOLOA KUN EI ALA VAPAA-AJALLA KAVEREITA. Joo, ehken oo kovin paljon mun kavereitten kaa, mutta mä oon tämmönen, joten turha yrittää vääntää musta mitään muuta vaan koska OLIS PALJO VIISAAMPAA vettää vapaa-aika koulun jälkeen kaveriporukassa, vittu.
    Ja just toi; ''ÖÖ, vähä tylsää mennä yksin kaupungille, mä tuun sun mukaan!''
    VITTU ET TULE, mua ei kiinnosta seistä puolta tuntia h&m sovituskopin eessä ja arvostella sun vittäsataa asua tai sitte päättää kumman niistä kahdesta paidasta ottaisit. Mua vituttaa sellaset tilanteet, kun joku on hoputtamassa tai tyrkyttämässä satoja vitun rumia t-paitoja (niinku äiti tänään) ja tunika-hame-pitsilörpötystä mulle, vaikka oon toistanu että EN VITTU TYKKÄÄ NÄISTÄ NII ÄLÄ KULETA SEKUNNIN VÄLEIN MULLE MITÄÄ KELLOHAMEHOUSUJA!! sitte ollaa sllee ''vähä oot ranttu oikeesti -_-, sulle ei kelpaa mikää''

    HALUUN yksin kattella ihan RAUHASSA nitä vaatteita siihen tahtiin kun ite haluan ja sovittaa vaan omia valitsemiani vaatteita PISTE.


    sori kauhee pitkä teksti muta vituttaa oikeesti!!

    VastaaPoista
  9. Blogiasi jo jonkin aikaa piiloseurailleena uskaltaudun vihdoin kommenttien ilmoille postauksesi osuessa tavallistakin lähemmäs maaliaan.

    Ai että meikäläistä otti muutama vuosi takaperin päästä tämä sama ilmiö, kun jumalauta joka päivä ja viikko olisi oltava jonkun kanssa koulun jälkeen, mentävä kaverille tai otettava kaveri kotia. Saatana mulla hajoaa pää sellaiseen! Koulussakin mä olen se, joka istuu nurkassa hattu silmillä lukemassa kirjaa, ei siksi, ettei mua hyväksyttäisi porukoihin vaan kun MUA EI KIINNOSTA. Musta on toki ihana viettää viikonloppu parhaan ystävän seurassa, mutta sitten mun on oltava taas ainakin viikko ilman muita kuin mesessä/tekstarilla/muuten viestitellen tapahtuvia sosiaalisia kontakteja, koska muuten en kestä vaan alan vittuilla ja ilkeillä niille läheisillekin ihmisille, joille en sitä halua tehdä. Saatanan saatana tätä pakkososiaalisuutta tuputtavaa kahvikestitysyhteiskuntaa. Onneksi nykyään nämä ihmiset ymmärtävät erakkoluontoisuuteni ja ovat jättäneet sen seuranruinauksen sikseen.

    Ja vielä yleisesti, RAKASTAN blogiasi! Vaikka paljosta olen helvetin samaa mieltä kanssasi, ne asiat, joissa mielipide menee ristiin tekevät postaustesi lukemisesta entistäkin mielenkiintoisempaa. Melkein heitin toivoni nokialaisten siedettävyyden suhteen (arvioni mukaan keskiarvo huitelee tällä hetkellä jossakin "helvetti jäätyy" -asteiden tienoilla), kunnes törmäsin blogiisi :D

    VastaaPoista
  10. OLEN KUULE NIIN SAMAA MIELTÄ ETTÄ HUHHAHEI JA ROMMIA PULLO. Luokkatoverit ja perheenjäsenet liittävät muhun yksinäisen/kiusatun/jonkun nolon "mulla ei oo kavrui =/"-angstipellen leiman kun en istu joka ilta kahvittelemassa jonkun päättömän pissislauman kanssa. Ja parasta on että mua koitetaan väkisin parittaa jonkun kaverinserkunkoirankesyttäjän bfffffff:ksi :--D Ihmiset eivät tunnu tajuavan sitä että jotkut tahtovat olla yksin.
    "Ei kellekkään tee hyvää olla yksin!!1" "Toi on jo kuule vakavaa" "Oo sitte tommone vitu erakko!!11" "Hei tarviks sä apuu sun yksinäisyytes kanssa"
    Jumalauta ei se ole muiden ongelma jos en ole joku jenkkiteini joka tarvii pissisposseaan pitämään kädestä joka helkutan hetki.

    VastaaPoista
  11. Mulla ois postaustoive. :D Tee sellanen Niksi-Jenni-tyyppinen teksti! Joko hauskoja neuvojas miten tavaroille voi keksiä uusia käyttötarkotuksia, tai sit korjaamisohjeita jos joku vehje menee rikki. :)

    VastaaPoista
  12. Olis hauskaa jos kirjottaisit myös siitä, miten nykypäivänä jokaisen pitää olla ylisosiaalisen lisäksi myöskin vitun räväkkä, tunteita ja huomiota herättävä, kiireinen ja menevä! sadassa jutussa pitää olla mukana PLUS sen lisäksi kaikilla pitää olla se joku tietty "oma juttu" mitä tavotella perse ruvella. Typeräääääääää.

    VastaaPoista
  13. joo siis mulla on kans sama et nään koulussa ihmisiä ihan tarpeeks. mut itellä isosisko on aina ollut semmonen et ei paljoo kotona viihdy niin oon turhankin monesti saanut valitukset päälleni kuinka nolife olen kun kökin vaan täällä kotona enkä (muka) omista kavereita ja vietä IKINÄ niiden kanssa aikaa. ja sit jos mua satutaan pyytämään lähtemään kavereiden kanssa jonnekkin ja mulla sattuu olemaan vaikka hirveästi koulutehtäviä niin sehän otetaan tottakai tekosyynä!

    VastaaPoista
  14. Vaikka muuten tykkäänkin värikkäästä kirjoitustyylistäsi, voisit silti olla vitsailematta itsemurhasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ikävä kyllä on vaikeaa kirjoittaa blogia, jos jättää pois kaikki asiat jotka loukkaa jotakuta. joku on jollekin aina se herkkäpaikka tai muuten asiaton juttu, mutta en voi alkaa karsia juttuja sen mukaan.

      Poista
  15. no ihminen on mikä on mutta se jos on naama norsunvitulla hela tiden ku käveleeki kadulla ni se alkaa olla jo perseestä

    VastaaPoista
  16. Samaistun. Mää en vaan aina jaksa niitä ihmisiä. Ja sit erään kerran, ku poikee säännöstä, ja kutsuu jonkun kylään (niinku esim tänään), ni kas, sillä olikin muuta. Niin et en mä turhaan lähtenyt töistäki kiireellä kotiin et kerkee vähän siistiä tai jotain. Mitä nää ihmiset oikein ajattelee ja haluaa?

    VastaaPoista
  17. Hahahaa :D Muutin pari vuotta sitten ulkomaille koska mies, ja se mies on kitissy nyt tän kaks vuotta siitä että en oo jaksanut olla supersosiaalinen ja hankkia itselleni ihkuja tyttökavereita joiden kanssa "mennä vaikka shoppailemaan sillon tällön". Hyvähän itsensä on puhua kun on asunut täällä 24 vuotta, muuttas ite Suomeen vaihteeks ja kattois miten käy, tuskin mikään social butterfly tulis itsekään olemaan. Tosin nyt se on ymmärtäny sen että mun on luonteeni puolesta hankalaa ryhtyä koko kaupungin bestikseksi (inhoan tuota sanaa). Niin. No, nyt oon löytänyt naispuolisen ystävän jonka kanssa kiskoa olutta kaksin käsin ja vaikka saatana shoppailla, ja joka ymmärtää mun kieroutuneita juttuja. Näin on hyvä. :D Ja oikeesti kotona on ihanaa olla yksin. Sellaset illat kun kotona odottaa olut, sipsit ja pleikkari on parhautta. :D

    VastaaPoista
  18. Aika surullista jos sun kaverit on sellasia "kato mun uusia pitsiverhoja, ne on niin ihanat!!!!"-tyylisiä. Poikaystävän ja kavereiden kanssa me ainakin katsotaan toimintaleffoja ja jalkapalloa, juodaan, röyhtäillään ja kerrotaan tyhmiä vitsejä. Tarvittaessa kuunnellaan jos toisella on jotain kerrottavaa ja niin edelleen. Tyttöjen illat menevät meillä näin: juodaan kauheat perseet, katsotaan telkkaria, puhutaan paskaa ja piereskellään. Jos joskus ei kiinnosta nähdä kavereita niin sanotaan vaan että en mä vittu jaksa lähtee mihkään soitellaan huomenna eikä mökötellä turhia. Kyllä mullakin palaisi käpy jos edes tuntisin yhtään sinun kuvailuihisi sopivaa naista.

    Voin luvata että saattaa sosiaalisuudelle käydä jotain jos löytäisit oikeasti jotain omanhenkisiä kavereita.

    Niin ja ollaan kavereiden kanssa ihan normaaleja naisia eikä mitään mörököllejä vaikka ylemmästä saattaiusi luullakin.

    VastaaPoista
  19. Voihan kökkö. Kuvailit just minun sosiaalisuuteni, tai sen puutteen! Mä en tota kyllä usein myönnä tekeväni/olevani, mut... Kyllähän mä oon. Mulle riittää vallan hyvin se 5-7 tuntia ihmisten kanssa hengailemista koulussa/töissä, ja joku tyttöjeniltachillailu kerran kuukaudessa. Mä oon dataileva ja bloggaileva kotihiirulainen ja oon YLPEE!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!