HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 4. toukokuuta 2012

jenni jeesaa taaaas, osa 3

Miten saisi jätkän oikeesti kiinnostumaan? Aina kun tapaa uuden ja ei heti syöksy sänkyyn, ni jätkä häipyy. Missä ne romanttisten komedioiden herrat on? tai edes ne, jotka haluu ensin tutustua!!
Jenni: Voi ei sellaisia ihania miehiä olekaan! Eivaa, kai niitä jossain pesii, mutta kyllä aika usealla 14-25-vuotiaalla miehenalulla on kyllä se seikkailuvaihde silmässä ja piudee tekee mieli. (EI SAA YLEISTÄÄ, ON IHANIAKIN MIEHIÄ OLEMASSA JA LÄSSYNLÄÄ) Mutta kyllä se hurjinkin pelimies jossain välissä yleensä rauhoittuu. Ja kylmä fakta on se, että toista ei saa kiinnostumaan muutaku olemalla ihan oma itsensä. Kiinnostuu jos kiinnostuu, ei ole olemassa mitään vippaskonsteja tai jotain taikatemppuja. Emmää usko että ilman miestä jäät, vaikka tuntuisikin että kaikki on pimpinkuva silmissä seikkailevia idiootteja.

Miksi mun poikaystävä lyö?
Jenni: Koska se on vitun tyhmä? Heivaa ny äkkiä vittuun sellanen, joka vähääkä hipaisee satuttamistarkoituksessa muijaansa! Mä varmaan vetäisin sellasta sohvalla päähä. Jos ei äijä pysty muodostamaan fiksua lausetta turpaanantamisen sijaan, niin hoplaa, tossa on ovi ja hississä peili!

oon ollu mun poikaystävän kans kauan melkeen vuoden ja ny tuli eteen ylitsepääsemätön ihastuminen...oon pulassa mitä teen koska tuntuu että menetän jotain kumminkin:(
Jenni: Sulla on kaksi vaihtoehtoa: ottaa ja lähteä huuman mukaan (ja siten joko tulla onnellisemmaksi tai sitten vastaavasti tulla katumapäälle) tai odottaa tunteiden haalentuvan ihastukseen ja olla iloinen siitä, että et hetken hairahduksen takia jättänyt poikaystävääsi. Kaikki ihmiset välillä ihastuu ja kiinnostuu muistakin, se on täydellisen normaalia; ihmisiä me vaan ollaan. Jos omassa suhteessa on arki tullut vastaan, niin kyllähän se toinen, jonka kanssa arjesta ei ole mitään käsitystä, tuntuu aivan vastustamattomalta. Mutta kyllä sen toisenkin kanssa elämä arkipäiväistyisi aivan salee. Jos rakastat aidosti poikaystävääsi, suosittelen odottamaan vielä ennenku teet jotain typerää. Jos taas oma äijä ei vois vähempää kiinnostaa, niin ei sitte muutaku adios sille ja uuden kimppuun.

Taidan tykätä ehkä yhdestä bi-pojasta, mutta ongelma on että en osaa nyt sanoa että haluaako se olla mun kaveri, vai jotain enemmän. Sillä kun on kavereita molemmista sukupuolista... 
Jenni: Nyt kannattaa unohtaa pojan suuntautuminen, eikä arpoa sen vuoksi, että voiskos se tykätä vaiko eikö. Jos se kerran tykkäilee niin tytöistä ku pojistakin, niin sulla ei ole huolen häivää (oletan sun jompaa kumpaa sukupuolta edustavan :D). ELI: mikset vain kysy? Tai kiertele kautta rantain (riippuu kuinka läheisiä olette), että tykkääkös se kestään tällä hetkellä ja mitäs mieltä se olis susta. Turhaa pitää itteensä jännityksessä! Rohkeesti vaan otat asian esille; vittumaisempaa on katua vuosien päästä, että voikunmäensanonusilleetseonihana, ku muistella omaa rohkeuttaan ja aloitekykyään. Tsemiä!

 Ongelma! Säätöä yhden jätkän kanssa, joka sano, et mussa vois olla ainesta tyttöystäväksi. Viikolla miehestä ei kuitenkaan kuulu mitään, ei kauheesti tekstaile, ei voi tulla yöksi eikä pyydä mua niille tai mitään. (Joo käy töissä, tekee parhaimmassa tapauksessa kahta työtä päivässä niin joo väsyttää sun muuta ja muutenki mun olis vaikee mennä sieltä sitten töihin kun mulla ei ole autoo) Viikonloppusin kyllä soittelee kännissä ja olis tulossa yöks sun muuta. Suostun koska ei oikein nähdä muuten. Ja vielä yks, se on "tuolla makkarin puolella" kauheen kovakouranen (oon sanonu mut ei se oikeen tunnu tajuuvan) ja pelaa vaan omien halujen mukaan. Mulle on jotenki vaikeeta uhua tämmösistä miehen kanssa, nii kerro sä Jepa mitä mää teen!!!!
Jenni: Hmmm, joko se äijä on vähä toope, ei tiä itekkä mitä haluaa, tai sitten käyt sille hyvin viikonlopputyttöystävästä. Toisaalta jos sen duunin takia on vaikea nähdä, niin on sekin ymmärrettävää ja jopa hyväksyttävää. Mutta mä en jaksais tollasta kännisoittelua; kai ny vittu voi viestin laittaa selvinpäinki arkena, mikäli pätkääkään kiinnostaa!? Joko sä sanot sille, että nyt jätkä me puhutaan selväks tää tilanne, että mikä on meisinki TAI sitten kokeilet olla ottamatta siihen yhteyttä (max. soitat kännissä viikonloppuna....) ja katot, että mitäs herra siitä tuumaa. Vai voisko se olla ujo? Onko sen selvinpäin vaikeaa puhua tai olla sun kanssa? Suosittelen ihan rohkeasti vaan nostamaan tuon valtavan kissan pöydälle; ei tollasesta touhusta mitään tuu pitemmän päälle. Ja tohon panemisasiaan vielä sanon, että iske jalat kiinni, mikäli ei otteet lempene. Sanot, että "olen  pari kertaa jo huomauttanut että olet kovin kovakourainen, mutta kun et sitä taida ymmärtää, voimme yksinkertaisesti olla nussimatta." ja kaunis hymy päälle.

5 kommenttia:

  1. Kai näitä tulee lisää! Oon 20v tyttö ja mulla on ongelma.. Mua iskee AINOASTAAN varatut pojat! Oikeasti. En ymmärrä mikä siinä on, mutta aina kun joku poika tulee juttelemaan ja blablabla niin seuraavana päivänä kuulen jostakin, että kyseinen herrahan on jo kolmatta vuotta parisuhteessa! Mistä tää johtuu! Onko vika näissä miehissä vai mussa? En voi kohta enää yhtään luottaa miehiin, koska tuntuu että kaikki niistä pettää ja minä oon aina tietämättäni se toinen nainen. En edes muista millon sinkkumies olis tullu mulle esim. baarissa rupattelemaan, mutta viimeksi vappuna nukuin onnellisena varatun miehen kanssa kun vasta seuraavana päivänä tuttuni kertoi kyseisen herran olevan avoliitossa!

    VastaaPoista
  2. repesin tolle ''mä löisin sitä sohvalla päähän''-kohtaan :D
    mutjoo lisää näitä !! :D

    VastaaPoista
  3. auta mua! ongelma on tämä: meillä oli yhen herra X:n kans semmosta säätöä joskus pari vuotta sitte. olin tuollon varattu, mutta jätin kyllä sen mun ukon ton X:n takia. nooo sitte huomasin olevani raskaana tälle eksälle ja tää X väitti ensin, et asia on ok mut sit kuitenki erottiin.. tai ei me missää vaiheessa OIKEESTI seurusteltu ees, se oli semmosta ajelua ja panemista suunnillee.. nooo meni usiampi kuukausi ettei oltu MISSÄÄN TEKEMISISSÄ kunnes laitoin X:lle viestiä ja ensin sii haukuttiin toisiamme jonku aikaa ja parin päivän päästä jo nähtiin ja se säätäminen alako uuestaan. se mun vauveli oli jo täsä vaiheesa syntyny, ja olin palannu sen vauvan isän kans takas yhteen.. no sitte erottiin taas sen vauvan isän kans ja sanoin X:lle, että teen mitä tahansa hänen vuokseen ja seki väitti rakastavansa mua.. taas oli hetken aikaa säätöä kunnes se loppu (en tiiä miks??) JA taas meni usiampi kuukausi, ei puhuttu ei mitään ja nyt sit vappuna laittoin X:lle viestii et veiskö se mut yhestä paikasta kotii.. no se lupas viiä mut pyysiki mua sit baarii sen kans ja meil oli jotain juttua, pussailtii jne ja se ois halunnu yöks mut en ottanu.. se laitto mulle sit yöllä viestii et "mennäänks huomenna ajelee" jne, vaan veikkaappa kuuluko siitä enään seukki päivänä mitää! NO EI! sviddu. ongelma on siis se että MITÄ TÄÄ HERRA X MINUSTA OIKEEN HALUAA!?! haluaisin uskoa, et sillä ois ees jotain tunteita, mut...... ja lisättäköön vielä et tän X:n kaverit INHOAA mua, ja jotku niist on sanonu tälle X:lle et laittaa välit poikki jos alkaa mun kaa oleen .. -,-

    VastaaPoista
  4. Tosiaankin, lisäälisäälisää näitä! Ihan huippuja neuvoja! : )

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!