HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

viimeiset ihmissuhdeongelmat!

Olen seurustellut saman miehen kanssa yli vuoden ja juttu ei vaan etene mihinkään suuntaan. Olen tehnyt kaikkeni sen miehen eteen, muuttanut jopa toiselle puolelle Suomea. Tiedän, että se rakastaa ja toisinaan se myös osaa sen näyttää. Olen koittanut ottaa rauhallisesti ja mennä siihen tahtiin, mikä miehelle tuntuu hyvältä, mutta jotenkin viime aikoina hermostun siihen ainaiseen saamattomuuteen. Paljon on aiheesta juteltu ja mies aina lupailee yhtä ja toista. Välillä mun tekisi mieli huutaa vaan LÄPÄLÄPÄ ja lähteä käveleen, mutta jos sydän sanoo kuitenkin muuta, niin ei siitä niin vaan lähdetä. Tai edes haluta lähteä. Mikä avuksi?
Jenni: Miten sen sun mielestä pitäisi edetä? Odotatko kosintaa tai vauvanhankintapäätöstä vai asuntolainaa vai hä? Mihin ylipäätään suhteen pitäisi mennä? En tiä onko mulla kieroutunu ajatusmaailma, mut mun mielestä suhde on paras ku se pysyy paikoillaan, mutta siihen tulee vaan kaikkea extraa. Älä ny kuitenka hyvä ihminen lähde kun et sitä halua, eikä oletettavasti miehesikään. Jos puhe ei auta, niin ei voi muutaku odotella ja kattella yhdessä eteenpäin. Tai sitten lähdet ite tekemään niitä ratkasuja ja viet sitä suhdetta haluamaasi suuntaan, kyä se mies sanoo jos ei miellytä!


Mulla on kaks kaveria, Kaveri A ja Kaveri B. Jos oon Kaveri A:n kans, se on ok B:lle. Mutta jos oon B:n kans, A saa kamalan mustasukkasuuskohtauksen ja vain huutaa ja tiuskii meille. Jos A ja B on kahestaan, mun on turha ees jutella kummallekkaa? Mitäkähän tekis...
Jenni: Anna tiuskia ja huutaa ja saada kohtauksiaan; täytyy sitä ihmisten ymmärtää, että ei aina huvita olla samalla porukalla tai että sulla voi olla omia juttuja toisen kaverin kanssa. Jos sä annat niiden hengata kaksin, niin ei pitäis kaveri A:lla olla mitään itkemistä. Käske sen ottaa hiekka pois pimpistä ja lopettaa kitinä. Sä saat hengata just sen kanssa ku huvittaa.


ongelmani olen minä itse. Olen ilmeisesti sosiaalisesti täysin pilalle mennyt ihminen, joka on kokonaan kykenemätön muodostamaan minkäänlaisia ihmissuhteita. Olen sarkastinen paskiainen, joka ei pysty ilmaisemaan tunteitaan vaan sulkeutuu kuoreensa heti kun huomaa, että ihmiset alkaa luottaa yms. Miesten kanssa se on vielä hirveämpää, heti kun jonkinlainen "sitoutuminen" tulee mahdollisesti eteen, olen jo kilometrien päässä muuttamassa kännykkänumeroani ja kirjoittamassa lehteen omaa kuolinilmoitustani, jotta välttyisin kaikilta mahdollisilta yhteydenotoilta. Mitä teen itselleni? Juoksenko niin monta kertaa päin seinää, että saan aivovamman tai tulen järkiini vai luovutanko heti alkuunsa?
Jenni: Haluatko sä edes erityisemmin sosiaalisia suhteita? Mun mielestä nykyään annetaan sellainen kuva, että kaikilla pitäisi olla kaksisataa läheistä ystävää ja kumppani johon itsensä tikata kiinni, että olisi normaali sosiaalinen olento. Vitut! Uskon, että kun sua tulee vastaan ihminen josta todella pidät,  niin sä huomaamattasi päästät sen lähelle ilman suurempia ongelmia. Toki jonkinlainen sosiaalinen verkosto olis ihan ok, että mä nyt suosittelisin sua pohtimaan MIKSI et halua ns. sitoutua eri ihmisiin ja ihmissuhteisiin? Mitä sää hyvä ihminen pelkäät?

Mua lievästi sanottuna ärsyttää kaverini käytös kun hän seurustelee (seurustelen kyllä itsekkin,mutta itessäni en oo huomannu mitään tällästä) .Ensimmäinen kuukausi meni hyvin,et chillailtiin porukassa yhdessä,mutta toisen kuukauden jälkeen alko sellane meininki et ei se mun kaveri enää huomioi ketään muuta kuin sitä poikaystäväänsä ja yritin kyl puhuu sille siitä mutta ei se mitään oo auttanut. APUA mitä mä teen ???? en haluis menettää hyvää ystävää mut en jaksais itse pitää tätä ystävyyttä yllä. Neuvoja ?
Jenni: Taitaapi olla niin, että tilanteelle ei voi oikein mitään. Jos kerran oot sille sanonut asiasta, niin no can do, se ei vaan halua olla muutaku raksunsa kanssa. Yritä järjestää jotain tekemistä sinulle ja kaverillesi kaksin, niin sekin huomaisi kuinka jees on välillä olla a) sun kanssa ja b) erossa siitä hanimurusta. Tai yritä ehdottaa edes yhteistä illanviettoa isommalla porukalla? Jos se ei auta, niin sitten voidaan käyttää klassista "seurustelu pilasi ystävyyden"-fraasia.

olemme siis seurustelleen mieheni (poikaystäväni kuulostaa niin saatanan pennulta ku kyse on parikymppisestä miehestä :D) vuoden,
ja pidämme myös yhteyttä ystäviiin jotka myös pitävät meihin, mutta sitten joukossa on muutama akka, joiden mielestä asia on niin että minä olen niin
läheisriippuvainen ja mustasukkainen etten päästä miestäni mihinkään :D sinäänsä naurettavaa, mieheni herää joka aamu puol kuus töihin,
ja käy 3 iltana viikossa käsipallotreeneissä, mm. perjantaisin treenit ovat 20:00 - 21:30 joten en yhtään ihmettele ettei kiinnosta sen jälkeen mihinkään
lähteä tuhlaamaan bensaa. saadaankin siis kauheat haukut ja huutelut ympäri kyliä, mutta sitten kun kaveriporukalla olisi tarkoitus juhlia jotain ni kappas vaan,
kaikki muut kutsuvat meidät mutta nämä samat kaksi katkeraa ämmää jättävätkin kutsumatta.
Jenni: Vittu jätä nutisijat omaan arvoonsa! Uskomatonta paskaa ihmiset jaksaa läpättää. No, lähetään siitä, että onneksi sä ja sun mies tiedätte miten asiat oikeasti menevät. On vitun typerää, jos aikuiset ihmiset ei tajua yllämainitsemiasi asioita (mm. töissäkäyminen jne.) ja sitä, miten se arki oikeasti toimii. Toki jos hyvä tilanne sattuu eteen, voi näille nartuille huomauttaa, että hoitavat vaikkapa oman elämänsä ja pitävät turpansa kiinni ennen kuin spekuloivat tuttavapariskuntien yksityiselämää. Siis keitä nää ämmät edes on, joidenkin ystävienne tyttöystäviä vai jotain muita tuttavia? Antakaa niiden olla ja harrastaa keittiöpsykologiaansa; se vaan kertoo siitä, kuinka vitun tylsää niillä mahtaa olla.

8 kommenttia:

  1. Vihdoin vika! Aika puuduttavaa nämä.. Huippu blogi sulla, mut kyllä näit voleja oli muutama liikaa. En jaksanu ees lukea, kun oli niin tylsiä. Josko nyt vihdoin alkaisit taas postailee enemmän muita aiheita =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noooo, mielipiteitä on monia... sain meinaan aika paljon yhteydenottoja liittyen siihen että millos näitä tulee lisää ja millos saa lähetellä uusia :D

      ja kyllähän mää oon muutaki postaillu nöiden lisäks, nyyh :(

      ...:D

      Poista
  2. Mää kyllä tykkäsin näistä, saa tulla jatkossa lisääkin jos ite tykkäsit tehä!

    VastaaPoista
  3. Toho vikaan mustasukkasuusjuttuun täytyy kyllä kommentoida: En tiedä mitään kyseisistä henkilöistä, mutta tunnen muutamia, joilla mies haluaisi tehdä jotain (tavata kavereitaan), mutta muija ei päästä mihinkään, kun on niin eroahdistunut ja mustasukkainen. Aivan vitun ärsyttävää, ja sen takia oonkin pistänyt välit poikki tommosiin. Jos ei pysty olemaan kahta sekuntia erossa rakkaasta poikaystävästään, niin voi luoja. Harmi vaan miehen puolesta, kun menettää kaverinsa jonkun eroahdistuneen ämmän takia...

    Tän takia mun piti sanoa, että kai tää kysyjä on myös kattonut vähän itteään, että kyse ei oo just siitä eroahdistuneisuudesta, vaan just noista työ/arkiseikoista. Jos näin on, pyydän anteeksi. :]

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsehän siis olen myös sanonut miehellini että mene, mutta vastaus on etten jaksa. Ja kun jaksaa, menee hän parin kaverinsa kanssa baariin. :) ei tuota mulle ongelmia olla yksin ku on sitä ennenkin oltu iltoja itekseen.

      Poista
  4. Jatkossa lisää näitä, tosi hyviä (;;





    little-fun-time.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Lisää näitä Jenni! Mullakin olisisi kysymyksiä ja elämän suuria ongelmia sulle ratkottavaksi!

    VastaaPoista
  6. todellaki lisää näitä!! :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!