HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

jälkeenjäänyt Jenni

"Luitsä ku viime kuun Cosmossa oli toi henkilö X?" 
"Öö mikä se o? Aurinkorasva? Laulaja? Seksiasento?" 
"VITTU SE ON MALLI!" 
"Aaaaaaaaaaa OK...."


 Musta tuntuu, että mä en tiedä nykyajan hömpötyksistä mitään. Mä olen jotenkin niin so last season, että ei mitään järkeä.


Siis mä en ole nähnyt tai lukenut yhtäkään Harry Potteria, puhumattakaan Taru sormusten herrasta -setistä. Twilight-hömppä kiinnostaa mua sitäkin vähemmän (Hei kamoon, vampyyreja?!). Mä en ole katsonut jaksoakaan Gleetä, Gossip Girlia tai seurannut Täykkäreitä, puhumattakaan muista "PAKKO KATTOO!!!!"-sarjoista. Muut kauhistelee, että hei Jenni, miten sä voit. Mä vastaan, että helpostikin; miksi vitussa ryhtyisin seuraamaan täysin epäkiinnostavia asioita vain siksi, kun suurin osa ikäluokastanikin seuraa?

Mä myöskin kauhistelen kaupoissa, miten vitun rumia vaatteita nykyään ihmiset koppaansa kerää ja päällensä laittaa. Kaiken maailman nahkanpalasia ja rihmoja ja vitun vetoketjuja ja karvaa siellä ja täällä, puhumattakaan naurettavista printeistä ja kaoottisesta värimaailmasta. Rimpsuja ja rempsuja, siimoja ja langanpätkiä... Ei saatana. Mulle riittää, että laitan shortsit, topin, hupparin ja tennarit ja siten oon ihan vitun fäsön omassa muotiluokituksessani.

Mä en myöskään tiedä nykymusiikista mitään. Mulle on aivan vitun turhia jotkut Unkarin Idols-voittajat ja Kiinan Euroviisuehdokkaat, jotka sitten tekee jotain kivaa poppia ja teinit itkee konserttilippujonossa. NRJ soi ja ykskään biisi ei kuulosta tutulta, puhumattakaan bändeistä. Sit ku alan vähän oppia, niin ne on jo niin so last season, että ympärilläolijoita hävettää. "HEI TÄÄ ON TOI HANGOVER!" "Joo niin on Jenni, nyt sitten se pää kii ja esitä kuullees tän jo vuosi sitten."

Muahan tää mun tynnyrielämä ei varsinaisesti haittaa, mutta muita kylläkin. Jonkun mielestä on aina hauska nauraa sille, kun Justin Bieberin suhdekuviot ovat jääneet mulla hämärän peittoon, Jukka Pojan albumin nimi ei muistu mieleen tai en tiä kuka heitti veivinsä Täydellisissä Naisissa. Vittu tiäkkö ite mitä tapahtu Sinuhe egyptiläisessä Minealle ku se oli siä saatanan sokkelossa? Tai että kenen kirja on Salainen puutarha? Mitä tapahtui Stand By Me -elokuvassa? Tai ketkä esitti pääosaa Kesäleskessä? Saatana.

16 kommenttia:

  1. stand by me on ihana :D<3

    VastaaPoista
  2. Ei tuollaista "mainstream-paskaa" ole pakko tietääkään. Tietämättömältä vaikuttaa vasta sitten, kun ei tunne ~yhtäkään~ bändiä/tv-sarjaa/leffaa/kirjailijaa koko maailmassa.

    VastaaPoista
  3. aaaaaaaaaaa kerrankin joku joka on samoilla linjoilla mun kanssa! :-D

    VastaaPoista
  4. itte oon niin fantasiahullu että kaikki lotrit ja potterit on tullu luettuu ja katottuu satamiljoona kertaa.
    Twilight on sellaista paskaa että ihan hyvä että säästyit siltä, mutta jos ei fantasia kiinnosta niin eikai sitten nuo lotrit oo sopivia, mun pitää tottua ajatukseen ettei kaikkia innosta haltiat ja velhot :D
    Mulla on sama noitten musiikkien kaa. En tiiä yhtään näitä "mainstream" nrj musajuttuja kun kuuntelen rokkia ja metallia jne. kuuntelen kyllä "mainstream" rokkia jne mutta :D
    lisäks oon kunnon draamalaama nii kyllä mua noi suhdekuviot ja kiinnostavat hollywood persoonat (en todellakaan tarkoita jättiahteri KardASSiansia)kiinnostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainiin ja kun et noita fantasiajuttuja seuraa niin pakko selventää
      LOTR= Lord of the Rings = Taru sormusten herrasta
      ihan vaan jos et tunne tuota lyhennystä

      Poista
  5. Jes, en ookaan ainoa joka on ihan pihalla näistä nykyajan jutuista! :D

    Stand By Me ja Salainen puutarha <3

    VastaaPoista
  6. Mää oon samallainen!!! En oo kattoo hetkeekään noista sarjoista, en kattonu Potterii, Twilightii tai Taru Sormusten Herrasta! En myöskään tunne ketään näyttelijöitä, malleja sun muita!

    VastaaPoista
  7. Joo mua pitää porukka jälkeenjääneenä ku oon ihan avoimesti myöntäny että en oo koskaan tullu kattoneeksi leffaa nimeltä Titanic. :D Tiedän mitä siinä tapahtuu, enkä oo koskaan kokenu mitään suurta tarvetta nähdä sitä. Vois sen ny yleissivistyksen vuoksi katsoa tietysti, mut en mä silti koe olevani mitenkään erityisen pihalla asioista vaikka en sitä oo nähnykään.

    VastaaPoista
  8. Sinuhe egyptiläinen <3 kyllä, tiedän mitä Minealle tapahtui, ja muistan vieläkin miltä tuntui lukea kyseinen kohta ensimmäisen kerran! Itkuhan siinä kai pääsi? :D rakastan sun blogias, oot mahtava ! :)

    VastaaPoista
  9. salainen puutarha ♥ multa kysyttiin et katoinko täyskärien viimeisen osan, kysyin että eikö ne oo loppunu jo ...

    VastaaPoista
  10. Ei Pottereita? D:: itken

    VastaaPoista
  11. STAND BY ME <3 meikäläisen lempileffa, katottu noin sataviissataa kertaa ja aina tulee vaan mielee "lollipop lollipop uu lollilollilolli" ... ai vitska joku muukin tietää sen! ihanaa :D

    VastaaPoista
  12. Hyyi itkin ko luin sen Minea-kohtauksen :( kyyllä muistan mitä minealle kävi ! Ihana blogi sulla

    VastaaPoista
  13. Oho kerranki löyty samantapanen ihminen ko oon itsekin.

    VastaaPoista
  14. kesäleski♥

    marilyn monroe ja tom ewell!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!