HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 9. kesäkuuta 2012

Lukijat, estradi on teidän!

Nyt tarvitten niinku vähäsen apua teiltä tulevaan postaukseen. ELI, teidän tehtävänne on aloittaa lauseita, jotka sitten jatkan loppuun postauksessa. Esim. lukija aloittaa lauseen "Minusta majavissa parasta on..." ja minä jatkan "...saatanan hieno häntä". Tai "Jos voittaisin lotossa, ostaisin...." "...Ruokaa."

Aihealuetta en rajaa, saatte alotella lauseita ihan miten lystäätte, mää hoidan loput!

Ja aikaahan on tähän iltaan kello 21 asti!

C ya babes

kesäQ 011

36 kommenttia:

  1. Jos minut olisi tehty napanöyhdästä....

    VastaaPoista
  2. jos olisin strippari, strippari nimeni olisi...
    laulaisin karaokessa...
    tavattuani paula koivuniemen, ajattelin...
    tilaan grilliltä aina...

    VastaaPoista
  3. Salkkareissa Larin ja Eliaksen seksikohtaus...

    VastaaPoista
  4. Uskon Jumalaan, koska...
    Huomenna on paska sää, joten....
    Huomasin, että mun kaverilla on pälvikalju, joten sanoin...

    VastaaPoista
  5. Pistin tossa kuvassa otsarypyt niikuin lissut koska ....

    T. Lukijasi Eliza, jonka tilin salasanaa on vaihdettu :) oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÄÄ EN VOI MUN NAAMALLE MITÄÄN EDELLEENKÄÄN........... :D

      Poista
  6. kesässä vittumaisinta on... (voit sanoa useamman asian :D)

    VastaaPoista
  7. Nykyaika on perseestä, koska...
    Paras tuoksu ikinä on...

    VastaaPoista
  8. Lempikynsilakkani...
    Viimeksi kävin ladossa...
    Kulmakarvojeni ongelma on...

    VastaaPoista
  9. Paras tapa viettää sairaslomaa on...

    VastaaPoista
  10. Salkkareissa kuoli...
    Jos en saisi olla enää Jenni, olisin...
    Jos en saisi syödä kolmeen päivään...
    Jos kaikki rahani katoaisivat tililtäni...
    Jos lihoisin yhdessä yössä 20 kiloa...

    VastaaPoista
  11. Lopetin alkoholinjuonnin kokonaan koska eilen...
    Kutsun poikaystävääni hellittelynimillä kuten...
    Jos olen todella vihainen niin...
    Haluaisin isona olla ...

    VastaaPoista
  12. Kaikki vihaavat minua koska

    VastaaPoista
  13. Avainlukulistat on ihania, koska...
    Vahaliuskat ovat kuin...
    Mikään ei piristä ikkunanpesun jälkeen kuin...
    Olen niin monipuolinen, että...
    Kengännauhani ovat....

    VastaaPoista
  14. Jos olisin hippi....
    syön porkkanaa, koska...
    jos joku kutsuisi minua lutkaksi julkisessa paikassa niin...
    arvostan sellaisia ihmisiä kuin...
    inhoan sellaisia ihmisiä kuin...
    mielestäni mangaa lukevat tyypit ovat...
    jääkiekkoilijat ovat hotteja, koska...
    nukkuminen on kivaa koska..
    toisia läskiksi haukkuvat ovat..

    VastaaPoista
  15. Lapsuudestani kaipaan...
    Vitutuksessa parasta on...
    Syntiä on...
    Parhautta suihkun jälkeen on...

    VastaaPoista
  16. Koska seksi on mielestäni arvostettua, tyydyn....

    VastaaPoista
  17. Lempikirosanani on ......
    kun kukaan ei näe niin minä....
    en voisi koskaan syödä.....
    ulkonäössäni huonointa on....
    lempialkoholijuomani on....

    VastaaPoista
  18. Perkele tääl oli jo joku napanöyhtä kommentti :DD
    Noh!

    Lempi pehmoleluni nimi on/oli...
    Kun pesen hampaani...
    Ällöttävin tapani on...
    Fiilikseni kun luen Cosmoa...
    Lempilaitteeni Särkänniemessä on...
    Paras krapulamättö on...

    VastaaPoista
  19. Parasta koulunkäynnissä on se, että....
    Irstaat ihmiset ovat mielestäni....
    Yleisesti ottaen pidän itseäni....
    Rumia ihmisiä ovat mielestäni sellaiset, jotka...
    Nauran ääneen, kun....
    Keskisormen näyttäminen on mielestäni....
    Itsensäpaljastelijat ovat.....
    Tyydyn huonompaan ainoastaan silloin, kun....
    Nautin suunnattomasti....
    Kaktuksissa kiehtovinta on....
    Näen itseni 20 vuoden päästä tekemässä....
    Laiskuus on parasta, koska...
    Viherpeukaloksi kutsutaan ihmistä, joka....
    Aamupalaksi syön yleensä...
    Tekohengityksen antaminen ja ihmisten elvyttäminen on mielestäni cool, koska...
    Tällä hetkellä eniten maailmassa tarvitsen....
    Naurettavuuden huippu on se, kun....

    VastaaPoista
  20. haluaisin perustaa kotiini eläintarhan koska...
    en voisi elää ilman...
    supernoloa on käyttää...
    parasta bloggaamisessa on...
    jos minua sattuu, huudan...
    nukun yleensä...
    olen innokas käymään baareissa, koska...
    oravissa inhottavinta on...
    parasta ruokaa on...

    VastaaPoista
  21. Demi.fi:ssä parasta on...

    VastaaPoista
  22. joskus minusta tuntuu, että..
    talvessa kaipaan..
    haluan olla taas 13- vuotias, koska..
    varpaani ovat..
    muutan pakistaniin, vaikka..
    eräjormailen mielelläni..
    ostatan itselleni vaaleanpunaisen vespan heti kun..
    kansanedustaja, jolle voisin sanoa pari valittua sanaa on nimeltään..
    supernolointyylimoka on legginsien lisäksi..
    parasta, mitään olen koskaan tunkenut suuhuni on..
    haluaisin olla pingviini, jotta..
    baarissa käymisessä inhottavinta on maksamisen lisäksi..

    VastaaPoista
  23. Pervointa mitä olen tehnyt on...

    VastaaPoista
  24. Eniten vituttaa... (kaikki ei ole hyväksyttävä vastaus !)

    VastaaPoista
  25. kun lähden liftaamalla kiinaan …
    sukkieni ongelma on …
    eilen peilikuvani näytti …
    elämäni tuntui dramaattisemmalta kuin salkkarit kun …

    VastaaPoista
  26. Paras ruoka on...
    Huonoin biisi jonka olen ikinä kuullut on...
    Kuumin mies salkkareissa on...
    Kun lyön varpaani, sanon...
    Tykkään kalastamisesta, koska...
    Verhot on perseestä, koska...
    Mielestäni Suomen kuuluisi liittyä Natoon, koska...

    muahaha

    VastaaPoista
  27. Jos alkaisin harjoittaa jotain uskontoa, harjoittaisin...

    VastaaPoista
  28. Liian suuri osa teini-ikäisistä tytöistä käyttää legginssejä housuina koska...
    Sukat eivät kuulu sandaaleihin koska...
    Teiniraskaudet lisääntyvät jatkuvasti koska...

    VastaaPoista
  29. Jos näkisin Mikko Koivun sanoisin...
    Ennen kuin käyn nukkumaan...
    Juhannuksena en ainakaan aijo...
    Näytän o_O - tältä, kun...
    Jos voittaisin 600e matkalahjakorti lähtisin...
    Jos kirjoittaisin ruokablogia, sen nimi olisi...

    VastaaPoista
  30. Seppo Taalasmaa on idolini, koska...

    VastaaPoista
  31. jos olisin mies yhdeb päivän ajan...
    jos minä saisin päättää, niin...

    VastaaPoista
  32. Hulluinta on...
    Lintsillä menen ensin...
    Olen käynyt ainakin 5 kertaa...
    Jos olisin poika...
    Kun olin 17...
    Äitini kuvailisi minua sannoilla...
    Kauhein näky kaupungilla on...
    Sirkuksesta tulee mieleen...
    Tiedän mikä ktm on, koska...
    Säilytän tyynyni alla...
    Haluaisin polkuveneen, koska...
    Puhelimeni taustakuvana on...
    Kesän 2012 kesäbiisi on ehdottomasti...
    Baarissi minua ärsyttää...
    Käyttäisin vyölaukkua, mutta...
    Lomassa parasta on...

    VastaaPoista
  33. korjaaaan

    *baarissA minua ärsyttää...

    VastaaPoista
  34. Kun ajan polkupyörällä, minä...

    Jos olisin Disney-prinsessa, olisin...

    Jos olisin joku Muumilaakson asukeista, olisin...

    Minä en ikinä...

    Minä yleensä aina...

    Kun suutun...

    Kun katsoin Salattujen Elämien tämän kevään päätösjakson, minä...

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!