HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 1. kesäkuuta 2012

motivaatiomonttu

Mulla on uskomaton motivaationpuutos tätä blogia kohtaan! En vaan keksi mitään fiksua sanottavaa, tänäki aamuna oon kolme tuntia yrittäny alottaa postausta, mutta jotenki on nyt vaan niin laimee ote tähän... Lieneekö syynä koulujuttujen takia koneella istutut tunnit ja useat täyteennaputellut aaneloset... Saatana, on se kumma ku ei ämmä saa edes yhtä älykästä lausetta napsuteltua pikkukätösillään!

Tsempatkaa mua, oon ihan down... :D

47 kommenttia:

  1. kirjotat sitten kun keksit jotai, how simple is that:-D älä väkisin yritä jotai vääntää, kyllä me jaksetaan oottaa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo tottunu tähän! :D mä yleensä oon sellanen, että kirjotan vaikka kivikasasta kirjan jos sille päälle satun :D nyt tuntuu ku mun aivosolut olis tuhoutuneet yön aikana.

      Poista
  2. kirjota mielipidepostaus ikeasta. ;)

    VastaaPoista
  3. Bussikuskit? Huutavat kersat kaupassa? Paska asiakaspalvelu? Merkkilaukkujen hamstraaminen?

    Noi tuli ekana mielee x)

    VastaaPoista
  4. Hei rilääääks! Sulla on ihan jumalaton postaustahti muutenki, kyllä hyvää viittii oottaa vähän enemmänki :))

    VastaaPoista
  5. Shit happens :) kerro sukuvitutuksesta, esim sukujuhlista missä kuopuksena ei tunne ketään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja siittä kun mummot tivaa "missä sun poikaystävä, koska lapsia jne." mun mummu aina kertoo kun jokainen eteen sattuva poika tai kakara ois mulle sopiva poikaystävä, ensinnäkin, en ota ihan ketä vaan, toisekseen ei oo sen asia ja kolmannekseen, kerran tää mulle sopiva "poika" oli mua 4 vuotta nuorempi tyttö. ois varmaa pitäny alkaa sen kanssa seurusteleen t. 17 v, naimaton

      Poista
    2. ja se tunne kans, ku multa ainaki jo seitsemänveenä kyseltiin sukujuhlissa settiä tyyliin "mitä puoluetta kannatat ? mihin ammattiin aiot opiskella ? peruskoulun jälkeen amikseen vai lukioon ?" VITTU MISTÄ PENTUNA VOIS TIETÄÄ TOLLAISIA, ei ekaluokalla tartteis miettiä ku just on selvinny peruskouluun, että mitäs yheksän vuoden päästä sen jälkeen ::::DDDDDd

      nyt sitte ku ysille meen nii ei ketää kiinnosta enää se mun vuoden päästä edessä oleva peruskoulun päättyminen vaan pitää ennustella miljoona vuotta tulevaisuuteen >.< tyyliin mun pitäis nytte tietää kuin paljon tienaan kolmekymppisenä rahaa kuussa tms ja koska meen naimisiin .....

      Poista
  6. IKEA IKEA IKEA, sinne oon menossa sunnuntaina~

    kirjota siitä, vois saaha aika hyviä juttuja :DD♥

    VastaaPoista
  7. Kirjota siitä kuinka joka lissupissiksellä on 1000e järkkäri kädes ja sillä sitte otetaan pelkkiä duckface kuvia ja laitetaa fbhen .....

    VastaaPoista
  8. postausaiheita jotka vituttaa ainakin mua pahasti nyt:
    feimit joilla ei oo syytä olla feimi. sit oikeassa elämässä jätetään facebookiin kaverilistalle vain muita feimejä, kauhee sisäpiiri vaan eikä muita huolita. kaikki väittää aina et jeee haluan tutustua ihmisiin mut kuitenkin vaan nauretaan selän takana et kuka toi on, ei kuulu porukkaan. homot, kaikki sanoo aina et homoillekin samat oikeudet mut jos joku tuttu paljastuu homoks niin kuiskitaan selän takana taas. ainiin muutenkin homot, miksi niiden pitää aina korostaa sitä et 'koska oon homo iiks'.
    matkiminen. 'ostit mun jälkeen saman' vaikka ekaks sanotaan et ei oo väliä.
    nuoret. miksi pilaavat elämänsä sillä et kersa syntyy kun ite oot hädintuskin täysikänen. sit päädytään vaan supermarketin kassalle töihin.

    VastaaPoista
  9. Ei aina tarvii jaksaa! :D kirjotat sitte ku tekee mieli kirjottaa jostain. :)

    VastaaPoista
  10. oon ottanu sun uutta postausta tässä jajaja voiit kirjottaa siitä, ku jotku tyypit tappelee facebookissa ihan tosissaa kaikkee äähaluutko turpaa??'ä' ''no joo tulkaa hakkaa vitu nysvät jos ees saatte mua hievahtaa!!'' 'ä'joo me tullaa huomenna hakkaa sut kanttisko olla varuillaa eikö mennäkki pertti erkki ja keijo???!!'' ja sitkauhee riita siinä xd se on jotaki niiii säälittävä ridellä jossai facebook seinällä nii että kaikki näkee :D mua naurattaa iha ku luen tässä just yht' riitaa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjotusvirheet on yleisiä mun teksteissä :DDD

      Poista
  11. se tunne ku ihmiset ostaa järkkäreitä sen takia, että voi ottaa omasta naamastaan kuvia! mun monet tutut on ollu sillee 'joo voisin ostaa järkkärin..' eikä ne ota mistään muusta kuvia ku omasta naamastaan + neki on ollu jotai puhelimella otettuja teinipeilikuvia.. huoh! ja tää tuli mulla mieleen yhestä kommentista, jonka luin ylempää.. OLI PAKKO AVAUTUA! Ja ne on keksiny järkkärin oston, koska mulla on kans järkkäri ja mä sentään harrastan valokuvausta... Siinä ois yks aihe, mutta en tiiä onko sulla tämmösiä kokemuksia xd ja se tunne ku semmone vitun wnb lissu levittää paskaa musta, joka ei ees oo totta! VITTUUN KAIKKI IHMISET :D okeiokei, onneks sentää tunnen ihan mukaviaki ihmisiä :) mut oikeesti hei, sä kirjotat kyllä niiin hyvin ja tiuhaa tahtia, että ei mitään huolta jos tulee välillä semmonen kyllästymisen tunne! kyllä se siitä vielä lähtee, ja tauko on joskus hyvästä! JENNI SÄ OOT MAHTAVA ♥ sun tekstit aina saa mut hyvälle tuulelle ja sä kyllä kirjotat niin paljon asiaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon niin samaa mieltä tosta järkkärihommasta. joillaki kyllä saattaa olla pari tekotaiteellista kuvaa joistain kukista siellä facebookissa, mutta siihen se jääkin ja loput kuvat on omasta naamasta ;)

      Poista
    2. mut ne sitten on niin tekotaiteellisia, että huhhuh.... tyylii jotai 'oi hurja, kärpänen katossa, otanpa kuvan..hihihi tuli hieno :))'

      Poista
    3. jep, ja sit just jotai kuvia jostai voikukista ja sit ne kommentit: oikeesti oot tosi hyvä kuvaan ;OOOO <3<3<3<3<3<3<

      :D

      Poista
    4. antakaa ihmisten ostaa järkkäreitä jos huvittaa, eihän se teiltä oo pois jos joku ostaa järkkärin ottaakseen kuvia itsestään? :DD:D hei cmon nyt oikeesti....

      Poista
    5. oikeasti, en tiiä mitä mieltä oisin tästä asiasta ::--D muaki ketuttaa järkkäri-teinipeileilyt, mutta toisaalta ku ensin maksaa mansikoita siitä kamerasta nii on kai jokaisella oikeus kuvata ihan mitä haluaa. oma kamera, kuvat ja elämä.

      Poista
    6. ei oo ees järkee ostaa mitää vitun kallista kameraa jos sille ei oo käyttöä ja kuvaa vaan omaa naamaansa...:D se oli pointtina

      Poista
    7. älkää unohtako supertaiteellisia Starbucks pahvimuki kuvia!!!
      järkkärillä nääkin on pakollisia.

      Poista
    8. mun mielest kaikki saa ostaa millasen kameran haluaa. en sitä tarkota et te oisitte kieltäny sen, mut josson varaa ostaa joku canon 600d nii siitä vaa, jos on nii porvari. jos on rahaa ku roskaa nii vaikka just siihe naamansa kuvaamisee. kyl muaki vähä ehkä tympii se et kaikki ihqteinit haluu sen just peilinkautta naamansa kuvaamisee, mut ei me sille voida mitää. ite sain justiinsa kyseisen kameran jota käytin esimerkkinä, ja se oli aikanen rippilahja ja maksoin osan siitä ite, että mää aina oleta, että pappa betalar. tähän mennessä myönnän etten sillä oo kuvannu mitään huippukuvia mitkä vois mennä johonki yleisempää käyttöö, mutta oon oikeesti kiinnostunu oppii kuvaamaa silllä asetuksia säätämällä enkä aina vaa automaatil. sitte ku on aikaa aion käydä kaikki ohjekirjan sivut läpi, ja tutustuu siihe, ettei se jää mulla vaa ylikalliiks pokkariks jolla räpsitää vaa pirtelöstä ja naamasta kuvia. et älkää tuomitko kaikkii jokka järkkärin haluu, suurin osa saattaa just haluta parempii facenaamaherukuvii, mut toiset oikeesti kiinnostuneit.

      ps. saatoin poiketa teiä pointista tos kirjotellessani jote ei siitä ragee:D tajusin mitä tarkotitte lukiessani noit kommenttei mut sitte mää aina meen selittää jostai muusta.

      Poista
  12. Jos ei uusi lukija motivoi niin mulla ois ainaki yks asia joka on pakko kuulla toisen suusta. Varsinkin sun törkysuusta ois kiva kuulla!
    Eli teinien järjetön Amerikan unelmointi. Siis se New York elämä missä ollaan hienoissa juhlissa ja ostetaan vain Manolo Blahnikeja ja lounastetaan joka päivä ihaninen ystäviensä kanssa ja selvitetään alapääsuhde sotkuja just niiku Sinkkuelämissä. Tai sitten se, että muuttaa jonnekki Kaliforniaan ja siitäkin lähtee joku upee ura käyntiin tai tapaa jonkun julkkiksen joka ofc rakastuu tähän. Äh, emmä tiiä ainaki toi tyhmä Nyki-unelmointi ärsyttää mua niin perkeleesti D: Ku siellä on nii messed up ihan kaikki, kiva maa varmasti joo mutta siellä on kaikki niin pilalla että naurattaa ihan toi sinisilmäinen (julkisuus) unelmointi.
    Huh. mulla on niin paljon valittamista tästä maailmasta nii varmasti tuun pommittaa sua myöhemminki kaikilla jutuilla mistä voisit kirjottaa mut toi asia kutittaa mun persettä nii kovasti että asdoisdgfpoasdkoiarf.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun tuttu/kaveri on sillee, että 'mä muutan ulkomaille ja sitte meen johonki huippuhyvään kouluun ja tuun hotellin johtajaksi ja sitte mulla on paljon rahaa ja kaikki hyvin'...jooo'o ekaksikki sitä rahaa pitää olla, eikä kaikki mee niinku elokuvissa! tosi ärsyttävää! ja sitte just joillai teini-ihkuttajilla on se, että 'MEEN NAIMISIIN JUSTIN BIEBERIN KANSSA JA ME ELETÄÄN ELÄMÄMME LOPPUUN ASTI ONNELLISINA...' pitäis oikeesti olla realistinen ja AJATELLA..mutta eipä taida aivosoluja teineillä :):) okei on joillaki, ONNEKS!

      Poista
    2. oikeasti mä niin komppaan ! en voi sietää ku jotku munki tutut/kaverit lätisee jotai tollasia (ja sitte hui jumalauta sitä ragea ku yritän olla realisti ja kertoa niille faktasettiä usasta ja elämästä ::D) VITTU MIKSEI JOTKUT TAJUA, että vaik kuin muuttais sinne usaan, niin ei heti muutu mikskää eläväksi barbieksi/tms photosopatuksi hollywoodblondiksi ::DDDDD
      mun mielestä usassa on kiva matkustella, mutta en itse haluais elää ja asua siel kuiteskaan.

      Poista
    3. * photoshopatuksi … jep oli pakko korjata tota mun edellistä kommenttia, häiritsi sietämättömästi ::D

      Poista
  13. sullahan on lakki pääs, eiks je? Kirjota sun ylppäripäivästä:)tai vaikka jenni-cosmo-versioita:D

    VastaaPoista
  14. Paljon on tullut jo hyviä ehdotuksia, tsemmpiä vaan, sun blogi on aivan mahtava, luen kaikki postaukset, osan moneen kertaankin ja aina palaan parhaimpiin ja esittelen niitä kavereillenikin!!! :) Kirjotat niin omalla, hauskalla tyylilläsi ja sanot SUORAAN, mikä on nykymaailmassa harvinaista ja siksi mahtavaa!! :>

    VastaaPoista
  15. mitä jos kirjottaisit uuden nimipäiväkalenterin/nimilistan/minkä vaan nimiin liittyvän?
    musta ainakin se kerkko-george on ihan ehdoton :D

    VastaaPoista
  16. Jooo toi amerikka unelma ihqutus on niin jäätäväää et huhhuh!!!!! kyl siel o kiva lomailla yms mut pikkase liikaa noi leffat ja sarjat antanu kuvaa et ois nii täydellistä ja sit nää onnettomat uskoo:D amerikas on aika moni asia fucked up! ja nykissäki kerjäläisiä istuu sivukaduilla roskapönttöjä ja likaa poliisi auton vingunta kuuluu kovaa.. Nii missäs oli ne bileet ja mun täydellinen mekko ja martini kädessä:D time squaren valot hehkuu ja chanelin kassi kädessä..oh say can u seee:P huvitti se gossip girlin pariisi jakso jossa ne päähenkilöt oli Louvressa ja nii pyntättyinä ja korkkareilla. Myöskin muut henkilöt oli kauniita ja oli väljää ja tilaa liikkua. my asss!!! siel saa väistellä lenkkari järkkäri japanilaisia tungoksessa ja melua riittää vaikka muille. Jalat väsyy ei glamourista tietoakaa jne...paasasinkoha jo tarpeeks:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja oikeesti ne jotka ihkuttaa, nii yleensä ne ei ajattele sitä, että rahaaki tarvii, että voi tehä semmosta.. ei se elämä oo aina niin ruusuilla tanssimista! eikä kaikki mee niinku elokuvissa! eikä kukaan varmaan oikeesti jaksa joka päivä semmosta paskaa, että ollaa vaa jossai bilettämässä eikä välitetä mistään muusta paskan vertaa! mun mielestä semmoset ihmiset, jotka ajattelee noin, nii niiden pitäis ajatella enemmän kokonaisuutta..

      Poista
  17. nyt on aivan pakko kysyy et olitko tänään about 3 aikoihin myllyhakaan s marketissa? :D jos olit ni näin sut mut en sit vaan pystyny tulla sanoo mitään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hajosin ääneen ku luin tän kommentin :DDDDD olinhan mää, oikein viimeisen päälle suihkunraikkaana ja hyväntuulisen olosena :DDDDd

      Poista
    2. :D hahhaa... kattoin et ihan varmaan sää olit siellä :D

      Poista
    3. juu mun iloisesta ilmeestä oli ainaki helppo tunnistaa :DDDD en kestä miten just sillon mut sattuu joku näkeen, ku palautan pulloja vanhoissa kulahtaneissa leggareissa hiusväriä naamassa ilman meikkiä aivan totaalisen vitutuksen vallassa jossain myllärissä :DDDDDDDD

      Poista
  18. POSTAUSIDEA: SALKKAREIDEN ÄRSYTTÄVIMMÄT TEINIT TOP5 KAUTTA AIKOJEN!<3

    t. peppi + heidi = argh

    VastaaPoista
  19. http://oi45.tinypic.com/24px9cg.jpg

    Tuli sun blogi kun pistin tekstilinkkikenttäjutskaan sanan "muna" :DD

    VastaaPoista
  20. Kirjota siitä ku jokase ala-asteiän ylittänee tyhjäpääteinin unelmana on nykyää näemmä tulla taas yheks aivottomaks barbiks ja päässä ei sitte liikukkaa ku silmät!! 10v tytöt lukee cosmoo ja kattoo vinkkejä "leikkeihi" poikien kanssa tyylillä "jätä aivot narikkaan ja juokse jouluaattona alasti ihastuksesi talon ympäri kaksitoista kertaa, hän saa vähän kuumemman yllätyksen jouluksi" ja tytöt tekee!!! Me leikittii kymmenevuotiaina joitai hevosia takapihalla mikä nykynuorisoa vaivaa............. Ps. Sun blogi on huippu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Allekirjoitan!! Mietityttää useinkin. Mun serkku oli meillä vastikään kylässä. Se on 10-vuotias ja kehu että on ottanu joltain poskeen ja polttaa röökiä. Käskin sitä lopettaa pelleilyn ja jatkamaan nukkeleikkejä, ja se sitten loppujen lopuks myöns ettei oo järkee, mutku kaverit painostaa. Ei oo serkku ainakaan yhtä kovapäinen oman tien kulkija ku minä :fD

      Poista
    2. Tää on niin totta! Jotku hemmetin 10-12 vuotiaat juoksee joka viikko poliiseja karkuun ja polttaa röökiä! Sitten vaan lääkkeitä viina sekasin ja hypätään johonki ojaan panemaan jotain tuntematonta. En vaan ymmärrä, mitä siistiä siinä on niitten mielestä, kun ne pilaa elämänsä! Ja sitten mietitään: No ei ala-asteella ja ylä-asteella oo mitää välii, mutta ku niillä vaan on! Jos et pääse mihinkään jatko-opiskeleen niin aatelllaan että, no voi voi meen kaupan kassalle. Ja katos hups, eihän ne sinne semmosia ota, joilla on vittu nelonen kaikista aineista ja varastelusta merkintöjä rikosrekisterissä.

      Poista
  21. sellanen postausehdotus että kun ihmiset valittaa kun laihat laihduttaa. enkä nyt meinaa että haetaan mitään anoreksiaa, mutta esim. ite taisit just laihduttaa vähän nii varmasti joku sano että "ei sun tarvii laihduttaa, sähän oot jo laiha". no entäs jos ei oo ite tytyväinen itseensä ja haluaa pari kiloa pois?
    ainaki mua vituttaa tällanen, jos sanon että oon laiharilla, pitäis pudottaa 2-3kg, nii heti joku kaveri että "sähän oot jo niin laiha ei sun tarvii laihduttaa". NO ENTÄ JOS MÄ HALUUN HÄ?!

    Kiitos sun blogi on ehkä paras ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. komppaan ! mäki joskus sanoin yhdelle tutulle, että haluisin laihduttaa pari kiloa vaik olen normaalipainone, nii eiköhän tää tapaus ollu suurinpiirtein soittamassa psykiatrille ihan kauhuissaan että "iik mun kaverilla on anoreksia apua !1" ::--D

      Poista
  22. postaa siitä ku pikkuteinit hengaa 3 vuotta vanhempien/nuorempien jätkien kanssa ja riehuu kännissä melkein alastomana ihan vaa jätkien silmäniloks esim. Mäkkärissä..........! Huh huh, antais toisille mättörauhan edes jossain

    VastaaPoista
  23. joo ikeasta olis varmana hauska lukee niinkun tuol alussa sanottiinki!

    VastaaPoista
  24. kerrro jotain vaikka itestäs eläkä aina valita ja lässytä

    VastaaPoista
  25. Jee mahtavaa et oot taas keksiny lisää matskuu!:) mul ois ehdotus, mun henkinen helvetti juhlissa. Vittu et vihaan ihmisii jotka ei tajuu et jos kutsutaa kello 5 ni silloin tullaa siihe aikaa, eikä esimerkiksi jo neljän jälkee mun imuroidessa paniikissa samalla hiuksia föönäten ja meikaten!! Myös myöhästely on tosi inhaa, ootin kerran eräitä vieraita melkein 4 tuntii... Eipä se mitää jos oisin etukäteee tienny, mut empä tienny ni vitu kiva ylläri! Eli mun juhlis ollaan sit just sillon kun kutsutaan, ellei ilmoteta muutoksesta! Uskon et mulla on kohtalontovereita :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!