HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 2. kesäkuuta 2012

silmälasiruno

Halusin vaan tulla egoileen mun uusilla laseilla!

Runo silmälaseista

Hei, mä uudet lasit sain
Ne ovat merkkiä Lacosten
Nuo Instrumentariumilta eilen hain
Nyt näen taas asian jokaisen

Heikko on kaukonäköni mun
Ja vitutti vanhat pokat
Nyt maailmaan taas rakastun
Ja Cheekin lailla irroitan sokat

Nyt voin taas moikata tuttuja
En kaupungillekaan enää eksy
Ei ole bussinnumerot pelkkiä suttuja
Ja olen laseissani kovin seksy

Hallelujaa mä näen jälleen
Ja vanhat lasit voin käytöstä poistaa
Oon iloinen ja tälleen
Kasvoni onnesta loistaa

Ju-ma-lis-te mä oon niin runollinen sielu...


jennii

21 kommenttia:

  1. eikä :--D ! tää oli hauska, kiitos siitä!
    ei kommentointiin pelkät roflmaot riitä.
    mun lauantai-ilta on täysin vitusta,
    mutta tää piristi mua kuin kusihätäselle ämpäri johon kusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kusihätä-kielikuva pelasti taas mun illan... :D on myös lohduttavaa kuulla, että on muitakin, joiden lauantai-ilta on ku suoraan vaginan perimmäisiltä nurkilta...:D

      Poista
  2. ommuute pirun hyvännäköset lasit!!

    VastaaPoista
  3. ei jumalauta mikä runo, alko ihan naurattaa! sopii kyllä tosi hyvin sulle noi :) pitäis varmaan itekki ostaa uudet lasit, perkele eihän näillä vanhoilla paskoilla näe mitään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :D kiitti :D ja kannattaa heti mennä kokeilee laseja ja näöntarkastukseen, ku vähänki ne lasit tuntuu huonoilta!!

      Poista
  4. Tuleva sihteeri. ;D

    VastaaPoista
  5. upee runo - ja waautsi jenni, oot aivan todella upean näköinen !

    VastaaPoista
  6. tiedän tunteen kun saa uudet lasit ! maailma näyttää ihan erilaiselta :DD

    VastaaPoista
  7. Se tunne kun uudet lasit päässä hoippuu ulos optikolta ja näkee taas esim. jokaisen pikkukiven ja puiden lehdet kuin jossain HD-videossa.

    VastaaPoista
  8. voisitko joskus tehä videopostauksen ? :D ois hienoo

    VastaaPoista
  9. Sopii tosi hyvin sinulle nuo lasit. (:

    VastaaPoista
  10. oikeasti noi sun lasit ! ne matchaa sulle mielettömän hyvin :>

    btw tulipas tästä mieleen, että itekki tartteisin uusia laseja ku oon ilmeisesti taas sokeutunu lisää ::--D

    VastaaPoista
  11. ÄLÄ YLEISTÄ LEHMÄ! ei vaa haha, hervoton runo

    VastaaPoista
  12. oot tosi hyvä keksii runoja :DDd ja noi lasit sopii sulle tosi hyvin ja näytät ne päässä kyllä tosi seksyltä :DD:DDd

    VastaaPoista
  13. Hahaha olipas hauska runo! Ihana muuten tuo takki :)

    http://dreamstravellingheels.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. sähän olet vallan seksy!

    VastaaPoista
  15. noi sun jalat näyttää ihan hirveiltä :D luiset ja kuhmuraiset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori etten photoshopannu polviani sileiks, unohdin et nykyteinit on tottunu sellaseen epärealistiseen naiskuvaan ;E

      Poista

Ei muutaku kommenttia tiskii!