HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 3. heinäkuuta 2012

avuttomat pellet

Olen ennenkin kirjoitellut uusavuttomista idiooteista, mutta koska ne eivät ikävä kyllä ole uusiutumaton luonnonvara, voin kirjoitella vähän lisää.

Tää tuska alkoi (taas), kun katsoin Nuoret , laiskat ja tyhmät -ohjelmaa ja MÄ OLEN JOTENKIN NIIN SANATON ja toisaalta mulla on paljon sanottavaa. Ei vittu mitä tanopäitä! AIKUISET ihmiset ei osaa/jaksa/viitsi/halua maksaa laskuja, tehdä perusruokaa (joka ei vaadi mitään kokkikoulua , vaan pelkkää normaalia ajatuksenjuoksua) tai pitää huolta hygieniastaan. Mikä vittu teitä vaivaa ihmiset? En voi sanoo edes, että menkää ny kotionne; siellähän ne tollasia alkueläimiä vasta onkin.

Mä en tajua, miten parikymppinen ihminen voi ihan tosissaan sanoa, että on ihan jees, että mutsi maksaa/hoitaa/järjestää kaiken ku mä en jaksa tehä mitää, hihihihi, vähäks oon aivoton lehmä. Et vähäks on hauskaa ku en osaa edes tehdä yksinkertaisinta budjettia tai edes ostaa ruokaa. En niinku jaksa mennä töihin, ku on tosi siistii olla yli kakskymppinen pikaruokaa mättävä ja kotona makaava vajukki. Hei kamoon, olisko sellanen pikkusilmäys ympärillä oleviin ihmisiin ja kaveripiiriin paikallaan? Että ei saatana, kaikki muut hoitaa elämänsä, mutta mää oon niin uskomaton ameeba, että en edes halua omaa elämää!

Miksi on hauskaa, että liikaameikkaava yli-ikäinen pissis ei osaa mitään? Emmäkä mikään vitun kodinhengetär tai talonmies ole, mutta on se jumalauta ihme touhua, jos ei mitään viitsi edes yrittää! Mä lähdin pikkuhiljaa muuttamaan pois kotoa 16-vuotiaana ja siinä aika nopeasti oppi, että mites se makaronilaatikko tehdään ja kuinkas toi pesukone pyörii. Ei tullut mieleenkään, että makaisin paskassa äksänä pitsalaatikoiden keskellä ja itkisin kuselta haisevaa viemäriä.

Mä en tajua miten nykyaikana mikään uusavuttomuus on edes mahdollista, kun kaiken löytää parilla painalluksella netistä!? Miten kukaan voi itkeä, että mää en osaa tehä spagettii, KUN SE SAATANAN LUKEE PUSSIN KYLJESSÄ VALTAVALLA FONTTIKOOLLA!?  Vai sekö se ongelma on? Kaikki on niin vitun helppoa, että eipä viitsi edes piruuttaan persettä nostaa, vai häh? Eksyttäkää ittenne ny jonnekin merenpohjaan...

13 kommenttia:

  1. Katselin just isillä telkkaa tänää ja selailtiin kanavia ja ruutuun pärähti sellanen ylimeikattu blondi seisomassa jossain keittiössä kun piti ihan ite opetella tekeen ruokaa tai jotain, nii iskä vaa kysy et jaa, taasko tällanen ohjelma uusavuttomista teineistä jotka ei osaa laittaa avainta lukkoon tai makaroonia kiehumaan? huomiohan näiltä vielä puuttuukin. Mitä helkkarii, kuin sä pystyt aina kirjottaan suunnillee mun päivän vitutuksen aiheista? :D rupes kyllä aavistuksen kiehuun..

    VastaaPoista
  2. Sun blogi pelastaa tylsän illan! Ei jumalauta nainen

    VastaaPoista
  3. Ikävä kyllä munki ystäväpiiristä löytyy tommosia ihmisiä, jotka on muuttanut omilleen, mutta ei huolehdi toimeentulosta, tiskeistä tai juuri mistään.. Vähän pistää kihisee kyllä se meno, kun ei edes viitti viedä sossulle tarvittavia lappuja kun EI JAKSA! Siin vaiheessa on kyllä turha valittaa kun ei oo varaa ostaa ees safkaa ja viimesetki pennoset pitää dokata.. BLAA! kiitos tästä postauksesta!!

    VastaaPoista
  4. tää on niin totta! Katoin ite kans tota ohjelmaa, eikä kyl tiiä pitäskö nauraa vai itkeä...

    VastaaPoista
  5. rakastan blogiis, ja totta helvetissä jatkan lukemista! :D tosin anonyyminä mutta kuitenki ;D

    VastaaPoista
  6. katoin sitä samaa ohjelmaa ja ei terve:D:D just se kakskymppine yliikänen pissis on sillee hihihi en tee mitään ilman äityliä!!!11 siis en tee mitään ite. sillee jaaaaahhahaha

    VastaaPoista
  7. En oo ite kattonu sitä ohjelmaa, mutta tiiän kyl noi ihmiset. Ne saa mun aivot räjähtään!! Tää postaus oli ihan mahtava :D Vois joku päivä kattoo sen ohjelman... :)

    T: Fani:)

    (mun tilillä on henk.koht.ongelma mua vastaan enkä pääse kirjautuun sille, joten kirjottelen nyt näi!)

    VastaaPoista
  8. http://www.youtube.com/watch?v=u0GPQpAbTyw tuli vain mieleen

    VastaaPoista
  9. MÄ KATON SITÄ OHJELMAA :D ja nauran maha kippurassa aina niille... "Siis öö laskinko oikein... annoit mulle 20 puntaa ja sun ostokset makso 2 punta... Siis öö onkohan sen nyt 18 puntaa vai 8 puntaa...?"

    LMFAO

    VastaaPoista
  10. täyttä asiaa:D sitäki ihmetten tos ohjelmassa et ´kuinka epätoivosen julkisuudenhakuinen voi olla et lähtee tollasee ohjelmaan mukaan! noin imarteleva nimiki vielä..

    VastaaPoista
  11. Niin totta joka sana <3 Joskus tuntuu, et vois vaikka hypätä parvekkeelta, kun avomies toteaa, että valkoiset paidat on loppu kaapista, voisitko hei pestä. Mitäs vittua, on taas Suomella hieno tulevaisuus, kun tollanen tuleva konetekniikan insinööri ei saa yhtä pesukonetta pyörimään! Ai saatana!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!