HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 24. heinäkuuta 2012

hei, sun äijäs on urpo

Tiedättekö sen tunteen, kun joku tuttava/kaveri/puolituttu/ystävä/läheinen seurustelee jonkun täydellisen idiootin kanssa, mutta ei vaan...tajua sitä?

Heti, kun huomauttaa jonkun kusipääpetterin toimista tai oudosta käytöksestä, saa kuulla olevansa kateellinen heidän täydellisyyttä hipovalle suhteelleen tai ainakin itse haluaa sellaisen miehen. Joo hei mäkin haluan tollasen saatanan vesipään, jonka suurinta hupia on ryypätä, panna pitkin kyliä, kusta silmään minkä ehtii ja nostella muijaansa seinille. "Te ette tiedä millasta meidän suhteessa oikeesti on", noo sen ainakin tiedän että sulla on silmä musta ja tili nollalla ton sun hurmurimiehes takia.

Tai sitten jos mies on vaan täydellinen idiootti epähygieenisine olemuksineen, pissakakka-juttuineen ja unohtuneine käytöstapoineen. Plussana päälle tahallinen työttömyys ja selkärangattomuus. Ethän sää ihan oikeesti voi sanoo ääneen, että ei vittu toi sun mies on nolla! Mutta silti saat kuunnella, kun ämmä itkee miehensä saamattomuutta... Mutta sanakin kyseisen miehen olemassaolon turhuudesta, niin saat sellaset horovihat niskaas, että oksat pois omenapiirakasta. "NO SE YRITTÄÄ RYHDISTÄYTYY!!!" Jepjep!

Tai jos se tuttavan mies on lipevääkin lipevämpi silmäniskijä ja reidenhivelijä... Sellasta faktaa ny kaikkein epämieluiten iskee tiskiin. Pettäjämiehen bustaaminen vielä menee, mutta "hei sun poikkis puristelee mua koko ajan"-tyylinen keskustelunavaus on saatanan vaikea. Miten sen saa kuulostamaan millään tavalla fiksulta ilman, että saa kuulla "toiveajatteluu, huora"- ja "sehän sulle sopis, mut älä luule"-napinaa? Kukapa nyt omasta ihanasta puttepossusta voisi uskoa moista...

Ei toisen miestä vaan voi mennä haukkumaan, saatikka sanoa sille miehelle itselleen! Vai voiko jollekin äijälle sanoa, että "Mun kaveri ansaitsis niin paljon parempaa, ku tollasen saatanan munattoman pellen. Vittu kerää ittes!"? Jotenki mulle ei ihan heti ekana tulis mieleen pudottaa tollasta pommia kesken mukavan illanvieton ja Alias-pelailun. Tai että vetäisin tuttavani sivuun ja ilmoittaisin hänen miehensä olevan täysi idiootti, josta tuskin koskaan tulee mitään, mutta tuttavani ei vaan vaaleanpunaisten silmälasiensa läpi katsellessa tajunnut. Joo, ehkä ei näin kuitenkaan.

Nyt haluankin kuulla teidän tuttavienne/kaverienne/ihan sama kenen kamalista seurustelukumppaneista ja heidän toimistaan, joita nämä sinisilmäiset tyttöystävät eivät ole tajunneet -ehkäpä huomautuksista huolimatta? Jään odottamaan jännäpissat housuissa.

29 kommenttia:

  1. Erittäin hieno keskustelunaloitus, jään itsekin seurailemaan jännityksellä, millaisia kokemuksia ja näkemyksiä alkaa satelemaan tänne!

    VastaaPoista
  2. Ite kuulun taas just näihin sinisilmäsiin tyttöystäviin <333 Seurustelin jätkän kanssa, joka oli mua kohtaan äärettömän kohtelias, aina ystävällinen, kohteli mua tosi hyvin, kaikin puolin ihan unelma mies! Tai siis niinhän mä uskoin......Satuinpa myös omistamaan kaksnaamasen parhaisiin ystäviini kuuluvan neitokaisen, jonka kaksnaamasuudesta ei mulla ollut sillon vielä aavistustakaan. Poikaystäväni oli alkanut vikitellä myös tätä hyvää ystävääni, pyytänyt leffaan, tekstaillut jatkuvasti, sanonut rakastavansa mua, MUTTA tahtovansa erota jotta saisi ystäväni. Ystäväni oli jatkanut tätä leikkiä poikaystäväni kanssa kuukauden pari, jonka jälkeen asia tuli mun tietooni, mutta kertojana ei ollut poikaystäväni eikä tämä ystäväni. Olin heti sillä kannalla, että poikaystäväni ei oo tehnyt mitään, kaverihan se oli mun miestä ollut iskemässä ! Eihän mun oma muru mitään tällästä tee, se on aina niin kultanen mua kohtaan. Välit katki kaveriin ja parisuhde jatku.

    Ei mennyt kauaa kun tuli taas samanlainen tilanne, poikaystävä selitteli hirveesti " En mä kun mun kaverit sille laitto viestiä..." joojoo, sun kaverit varmaan naamioitu suks ja meni sen kanssa treffeilleki. Siinä vaiheessa tuli loppu parisuhteellekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja kaveriin yhä välit poikki?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pala helvetis

      Poista
    2. sori oon kännis

      Poista
  3. Mä kans olin ite se ihime sokia apina joka ei mm. tajunnu että jätkäkaveri paino mun parasta ystävää mun selän takana.

    VastaaPoista
  4. Meillä on niin, että ulospäin meidän suhde näyttää varmasti ihan kamalan sekavalta ja oudolta, ja ettei mieheni välittäisi minusta tuon taivaallista. Todellisuudessa olemme vain sopineet, ettei julkisilla paikoilla hirveästi hehkuteta mitään hanipupupöötä ja isossa porukassa keskitytään muihinkin kuin toisiimme.
    Edellisessä parisuhteessa olin sinisilmäinen, mutta se kostautui sen verran pahasti, että nykyään osaan potkaista kumppania perseelle, jos jokin asia ottaa pannuun. Mulla on kyllä tuttu, jonka mies on täysi ihmisyyden vääristymä, mut hän taitaa sit pelätä yksin oloa kun ei sitä korstoa osaa jättää. Surettaa toisen puolesta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on aika samanlainen tilanne. Ei viitsitä lääppiä julkisesti ja näin ollen ehkä vaikutetaan enemmän kavereilta kuin parilta.

      Poista
    2. mäki itse kuulun tähän sakkiin, joiden parisuhteesta ihmetellään, että "ettekö koskaan pussaile/halaile/istu sylikkäin/rakasta toisianne" ja "onko teillä joku riita", kun ei nuolla ja istuskella käsi toisen haaravälissä kodin ulkopuolella ollessamme. tai ei me kotonakaan istuta käsi toisen haaravälissä että :DDDDD

      Poista
    3. No on siinä ja suhde. Me ei kotona ollessa muuta tehdäkään, kuin istutaan kädet toistemme haaraväleissä.

      Poista
    4. ^ olin tulossa sanomaan samaa Anonyymi :D

      Poista
  5. Tää on surullista ja niin saatanan totta, eikä tota tekstiä tällä kertaa ole mun mielestä edes pahemmin liioiteltu. Tunnistin itteni tuolta sinisilmäisten tyttöparkojen joukosta ja on häpeällistä myöntää että edelleen rakastan sitä kusipäätä josta muutama kuukausi sitten erosin helvetin hyvistä syistä. Mikähän vittu meihin fiksuihin ihmisiin (lue=naisiin) menee kännissä ja miehistä puhuttaessa? Pidän ite itteäni suhtkoht täyspäisenä ihmisenä joka suurinpiirtein erottaa oikean ja väärän ja tietää miten näissä kyseisissä tilanteissa pitäis toimia, ja silti se "väärä" toimintatapa aina vetää enemmän puoleensa. Joojoo tiedetää varsin hyvin mitä pitäs tehä ja silti tehää päinvastoin :D Naiset ne aina rakastuu renttuihin.

    VastaaPoista
  6. Eikä, näit on ihan hirveetä lukee! Ittelläni ei (onneks) oo ihan noin pahasti käyny mut aika lailla samalla tavalla.

    Tai siis seurustelin viime kesänä yhen "ihanan" pojan kans kokonaiset 3 kk (wow!). Ite olisin mielelläni jatkanu suhdetta ja ero tuli ku vittu salama kirkkaalta taivaalta. Tää poika jätti mut tekstarilla ilman selittelyitä. Eron jälkeen kuulin tuttavilta et hän oli vähä käyny tapailemas muita naisia väittäen mulle että joo nyrkkeilytreeneihin menossa! Siinä mä sitte vietin ihanan syksyn puolimasentuneena angstilapsena himassa itkemässä tän pojan perään kunnes se pyys mua takas. Ja ois vaa pitäny ottaa se saatanan silmä käteen ja sanoo ei, mut koska mä olen Urpo isolla U:lla, sanoin et ollaa vaa kavereita ja katotaa mite lähtee. Ja sit vaa heti eka kerta ku hengattii ni ilta loppu siihe et me nuoleskeltii jossai puskassa. Sitku tajusin et poika haluu vaa sänkyy ja oli tarpees ni jätin sen aika lailla heti.
    Sain vähän aikaa sit tietää, et tää poika oli jättäny mut toisen tytön takii ja menny tän kaa salasuhteesee heti musta erottuaan. Ja nyt se poika yrittää iskee mun parasta kaveria ja on ehdottanu tälle panosuhdetta :) Edelleen sinisilmäsenä otan tän rauhallisesti. Mun paras kaveri väittää, ettei tykkäis tästä pojasta, mut silti se pervoilee tän kaa ja vihjailee siihen suuntaa että suhde ois mahollinen jos mua ei haittais. Ja mua ei haittais muuten, mut mä en suostu siihen et mun paras kaveri sais kestää sitä kusipäätä tai kokee samaa mitä minä.

    Sori tuli pitkä.

    VastaaPoista
  7. Noista sinisilmäsistä tyttöystävistä: muutaman kerran on nähty se "kyllä mä kesytän tän pleijerin". Kun sulle kerrotaan, että se on kahen viikon sisään pannu yhtä tyttöä kioskin takana, vieny yheltä neitsyyden huoltoaseman vessassa ja sitten ne kaikki muut päälle, niin ei, sun ei oo pakko uskoo. Mehän vaan yritetään mustamaalata sun ihanaa poikaystävää. Ai että, joskus ois vaan niin ihana sitten itkuselle tytölle mennä sanoon: "mitä mää sanoin..."

    VastaaPoista
  8. Siskoni rakastui viitisen vuotta sitten narsistiin, muttei itse tahtonut nähdä tätä kyseisen herran toimintaan, vaan katsoi aina läpi sormien kaikki tekemiset, eli oli sinisilmäinen. Mies teki todella rumat siskolleni lukemattomat kerrat, valehteli, manipuloi, kävi painelemassa entisiä, välillä taisi vähän nostella seinille. Minä ja vanhempani kerrottiin monesti kuinka paska jätkä tämä olikaan, mutta kun ei ottanut opiksi millään. Olivat kihloissa, erosivat, sitten taas yhdessä ja erottiin ja oltiin yhdessä ties kuinka monesti! Muutama kuukausi sitten siskoni pisti välit poikki, muka lopullisesti, mutta taas yllättäen tämä kyseinen herra on onnistunut luikertetelaan takaisin kuvioihin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo narsisti vaan mun poikaystävä!!!

      Poista
    2. Selvä... :DD kuka lienetkää !

      Poista
  9. Mun kaverini seurustelee narkin kanssa. Mies on epäluotettava, valehtelee, pettää minkä kerkeää ja on kerran jopa lyönytkin. Julkisilla paikoilla kukaan ei tietäisi että he seurustelee - mies painaa tukka hulmuten uusien blodien perässä numeron toivossa ja peppuja silittelemässä.
    Nainen myös maksaa kaiken vaikka on työtön ja mies kokopäivätöissä. Mies käyttää rahat huumeisiinsa ja itseensä. Kaupassa kaikki pistetään tasan puoliksi ja jos mies maksaa sentinkin enemmän kaverini maksaa sen takaisin. Kaveri maksaa myös juomat, taksit, baarin sisäänpääsyt... Jopa lahjansa tää tyttö maksaa takasin. Puhumattakaan "yhteisistä hankinnoista". Mies puolestaan on pystyssä yli satkun tytsylle, eikä suostu maksamaan takaisin koska "parisuhde".

    Voisin jatkaa tästä loputtomiin. Mun kaverini tietää nää asiat, valittaa niistä ja HARKITSEE eroa varmaan miljoona kertaa kuukaudessa mutta ei. Olen sanonut kaverilleni, että mies on läpipaska ja miehelle, että mun kaverini ansaitsee parempaa. Myös miehen kaverit on olleet mun puolellani ja sanoneet kaiken suoraan. Lopputuloksena tyttö itkee silmät päästä kun "oikeesti meil menee ihan hyvin" ja mies painuu vetämään perseet ja panemaan kylän jakareita.

    Pitää vaan hyväksyä, että kaikki tekevät omat virheensä...

    VastaaPoista
  10. Siskopuoleni seurusteli lipevimmän jätkän kanssa ketä oon ikinä tavannut. Vanhempien aikana se oli aina niiiin huomaavainen ja unelmavävy mutta heti kulman takana käytös muuttu. Ei saanut puhua yhdellekkään toiselle pojalle, ei saanut olla omaa mielipidettä ja puhuakin sai vain kun hän antoi luvan, muuten poika peitti kädellä tyttöystävänsä suun. Ja oli niin kultasta joka kerta kun oli jotain muita ympärillä. Silti aina iltasin kuulin kun siskoni puhuu puhelimessa ja pyytelee anteeks. Lopulta he erosivat. Poika jatkoi soittelua, käänsi yhteisiä kavereita omalle puolelleen ja levitteli juoruja siskoni kavereille ja koitti olla niin ritalillinen kiiltavän kilpensä kanssa........

    VastaaPoista
  11. Kaveri seurusteli joskus yhen jätkän kaa ja yritettiin _kokoajan_ toisen kaverin kaa kertoo et se jätkä vaan pettää, mutta eeeihän hänen kultamussukkansa niin hirvee oo, yli puol vuotta ne seurusteli. Se jätkä toi hänelle naistenpäivänä _varastettuja_ kukkia ja siltä se oli vaan yhtä ihana :DD huhhuh, kyllä sitten silmät aukes, ku jätkä tuli viikonlopun jälkeen kaula täynnä fritsuja ......

    VastaaPoista
  12. oh god näen oman poikaystäväni tästä tekstistä o_o mutta kun näin karusti sanotaan, se on kohta exä. Tuntuu että koko maailma puoltaa meiän eroa :D

    VastaaPoista
  13. Meitsi kuuluu kans sinisilmäsiin! Tai no entisiin sinisilmäisiin ja nykyisiin sitoutumiskammoisiin. Tuntuu vaan paremmalle vaihtoehdolle olla seurustelematta ollenkaan kun ottaa riskiä siinä että se jätkä onkin kusipää-lipeäkala-mitähänvielä :-D

    VastaaPoista
  14. Kaunis ja hauska siskorukkani löytää tästä maasta aina ne läpimädimmät ja epäkypsimmät idioottirunkkarit, joita sit jättää joka toinen kuukausi ja palaa aina yhteen.. Voi että sitä on raskas kattella! Joka kerta juttu on "lopullisesti ohi", koko suku huokasee helpotuksesta ja sit perskele sentään mikä ahdistava vitutus nousee, kun jossain facessa saa taas lukee et jaa ne on taas yhdessä, eiku oho seuraavana päivänä jo jossain säälisovintokihloissa. Vittu.

    -S

    VastaaPoista
  15. Eräs ystäväni on hankkiutunut yhteen tän kaupungin suunnilleen pahimman limanuljaskan kanssa: jokaisissa bileissä/baarissa/missä vaan tää jätkä yrittää kaikkia sinkkuja, ja lopulta tietysti joku alkaa leikkimään sen kanssa ja ne touhut näyttää siltä, että kuuluisivat makkarin puolelle, mm. tytön haarojen kouriminen tanssilattialla. No, tää ystävä väittää kiven kovaan, että tää jätkä on muuttunu eikä tee enää sellasta ja muuta paskaa. Joo, ihan takuulla.

    VastaaPoista
  16. Ite seurustelin tuommosen idiootin kans IHAN LIIAN KAUAN! Eikä toivoakaan että olisin kuunnellu kavereita ku ne välillä yritti kertoa mikä paska se äijä on. Tai siis tiesinhän mää itekki, mutta ku ootin vaan että se muuttuu niinku aina lupas. Kaikki rahat ja kaverit meni, ja liian monta vuotta elämästä. Onneksi viimeinki tulin järkiini ja hankkiuduin siitä eroon. Nyt oon pikkuhiljaa yrittäny korjailla menetettyjä kaverisuhteita, joita ei varmaan koskaan saa ennalleen, ja rahoja en ees unelmoi näkeväni enää koskaa. Ai että ku alkaa vituttaa ku miettiiki sitä äijjää!

    VastaaPoista
  17. Aah ihana päästä avautumaan.
    Kaveri seurustelee narsistin kanssa, mutta se on ihan liian kiinni siinä voidakseen jättää sen. Tää tyttö käy töissä narsistin vanhemmilla, niillä on yhteisiä lemmikkejä, yhteinen auto, yhteiset tavarat ja yhteinen koti. Juteltiin kerran aiheesta ja kaveri myönsi itekkin, että suhde on paska. Narsisti lukee tytön viestit, haukkuu harrastukset, kieltää olemasta kavereiden kanssa ja passittaa tekemään kaikki kotityöt. (koska onhan ne naisten tehtäviä vaikka molemmat kävis yhtä paljon töissä, eihän mies voi moppiin koskea!) Ne riitelee joka viikonloppu ja aina se päätyy tytön itkuun ja mieskö pyytäis anteeksi? Ehei, tää tyttöhän on aina se paha, vaikka narsisti ois alottanut riidan. (Miksi he tappelevat vaan viikonloppuisin? Koska eivät nää toisiansa muullon, kun molemmat tekevät perseet veressä töitä.) Paras puolustusargumentti oli 'mutta ei se sentään lyö mua'. MITÄ? SITÄKÖ SÄÄ ODOTAT? Käyn omin käsin vääntämässä sen narsistin naaman ruttuun, jos se koskee mun kaveriin. Toisaalta taas toivon, että tapahtuis pian jotain ratkasevaa, narsisti pettäis tms, että saisin ne vihdoin erilleen. Ihan helvettiä kattoa tällasta vierestä.

    VastaaPoista
  18. Mun mies saattaa vaikuttaa tylyltä ja jöröltä joka ei mua rakasta, mutta mun rima on korkealla. Mieheni ei muiden läsnäollessa pusuttele tai hali, mutta kohtelee minua kuin prinsessaa. Hänen mielestään peruskäytöstapoja ovat ne, että naiselle avataan aina ovi, maksetaan ravintolassa ateria ja hänestä lupausten pitäminen, toisten kunnioittaminen, yksityisyyden antaminen ja tasa-arvoisuus ovat itsestään selviä asioita. Mieheni ainoa ärsyttävä piirre on se, että hän on tarkka rahasta, mutta ei todellakaan kiellä minua ostamasta itselleni mitä tarvitsen. Molemmat kaipaavat joskus vähän välimatkaa toisistaan ja heti kun mieheni lähtee vaikkapa tyhjillään olevaan lapsuudenkotiinsa kahdeksi viikoksi, monet luulee että meillä on kauhea riita. NO EI VITUSSA OLE. :DDD Nähtävästi parisuhde on onnellinen muiden mielestä vain jos kourii koko ajan toista persuksista ja joka helvetin hetki vietetään yhdessä.

    VastaaPoista
  19. Kaverini (-96) seurusteli jonkun 22 tai 23 vuotiaan kanssa, en muista kumpi. Jätkän "exä" oli koko ajan tämän luona, milloin yötä milloin käymässä. Sanoin kaverilleni notta ei tuo oo vittu oikein jos ukkos jyystää exäänsä ku sinä oot paskalla". Noh sain vaihteeks "No ei se sitä tarkota, ja mä ku niin tykkään Kerkko-Petteristä (nimi muutettu)-lätinää naamalleni

    VastaaPoista
  20. Ystäväni (nuori neito 19.v ) seurustelee 17v. jätkän kanssa. On pojan ensimmäinen seurustelusuhde ja joo, mut silti, tyttö vie sitä ku piskiä koiranäyttelyssä. poju tekee kotityöt (siivoaa, laittaa ruan, ym.) ja tyttö katsoo vierestä ja hymyilee nätisti, jotta poika tekee. Tyttö lähestulkoon asuu vanhempiensa kanssa asuvan pojan luona ja ystäviin ei pidä yhteyttä. Silti aina kun soitan, hän valittaa, että kukaan ei pidä yhteyttä. Ei kai kun aina kun kutsutaan ystävien luokse, poika on mukana ja kehenkään muuhun ei oteta kontaktia. Istutaan pojan sylissä ja vaihdetaan kuolaa, kouritaan toista tai jotain muuta yhtä kaunista. Ja poika sattuu olemaan mustasukkaista sorttia. Ystäväni ei saisi kertoa minulle yhtään mitään, katsoa ketään muuta tai muuta vastaavaa. Että pidä siinä yhteyttä sitte.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitipä vielä sanoa, että poika myös maksaa kaiken.

      Poista

Ei muutaku kommenttia tiskii!