HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 30. heinäkuuta 2012

ikäistään kypsemmät

"Mä oon huomattavasti aikuismaisempi, ku luokkatoverini"
"Mähän olen ikäisiini nähden paljon kypsempi henkisesti"
"No, mä nyt oon vähän eri tasolla, ku muut samanikäiset"

Vai olitkos sittenkään...

Jokainen (lähes ainakin) teinipelle elää sen vaiheen, ettäluulee olevansa niin vitun kypsä verrattuna muihin. Ai että sitä mahtavaa ylemmyyden tunnetta, kun kokee olevansa pikkusen eri levelillä, kuin muut ikäisensä. Jos joku sanoo olevansa muita kypsempi, löytyy aina joku joka pilkallisesti sille päässään nauraa, mutta ajattelee itsestään aivan samaa ("voi parka, kuvittelee olevansa kypsä, vaik MÄ oon kypsä!").

Ja ainahan löytyy hyvä syy nostaa itsensä jollekin jalustalle:
Olen 15-vuotias ja kiinnostunut politiikasta kanssasisaria enemmän, olen henkisesti kypsempi poliittisen valveutuneisuuteni takia.
Olen 15-vuotias ja poltan tupakkaa ketjussa kaksvitosten ikiamisten kanssa, olen siis muita vanhemmanoloinen.
Olen 15-vuotias ja koen ajatuksieni olevan muiden ajatuksia syvällisempiä, joten olen aivan eri kehitystasoa kuin toverini.
Olen 15-vuotias ja luen hyvin paljon aikuisten kirjallisuutta, olen siis ikäisiini verrattuna huomattavasti aikuismaisempi.
Olen 15-vuotias ja olen kolmannella kuulla raskaana, tiedän siis maailmasta paljon enemmän, kuin muut.
Olen 15-vuotias ja perheessämme on ollut perintöriita, joten koen siis olevani rankan lapsuuden kasvattama ja näin ollen ohittanut muut ikäiseni aivokapasiteetillani.

KYÄ NÄIN ON!

En voi tajuta sitä, miten joku tosissaan voi kuvitella jossain yläasteen puolivälissä, että hei mä oon melkein aikuinen ja noi  muut ei! Että mä olen jotenkin niin vitun spesiaali ajatusmalliltani, että noi muut jälkeenjääneet jää mun jalkoihin totaalisesti. Mutta mäpäs kerron sulle pikku salaisuuden: ne ajattelee itsestään aivan samanlailla. 

Mun mielestä toi "minäminäminä"-ajattelu ja luulo omasta kypsyydestä nimenomaan viestii siitä, että ei ole ihan vielä siitä kypsimmästä päästä. Se on ehkä sellainen vaihe, kun haluaisi olla niin vitun fiksu ja filmaattinen, mutta kokee ettei pääse tuomaan itseään ja aikuismaisuuttaan esille tarpeeksi ja siitä sitten muodostuu "no vitut, mä oon kuitenkin muita henkisesti vanhempi!"-vasta-ajatus. Tai sitten muuten vaan on perusteinimäisesti epärealistiset kuvitelmat itsestään. Emmätiä.

Mä ainaki oon varmaan lapsellisempi ku moni mun ikäinen. Nyyh ku vituttaa.

34 kommenttia:

  1. :DDDDDD naurahdin ääneen.

    Oon 19v ja varmasti 15v tasolla, snif.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ollaan yhessä!!

      vittuku löytyis tän kokosille hevosenpuolikkaille kurahaaalareita ja vilkkulenkkareita

      Poista
    2. Vilkkulenkkareita minäkin kaipaan! Oon iha kade hostperheen lapsille, kun niillä on vilkku-Converset. Oisko ees vähän siistit?!!

      Poista
    3. mun pokemon vilkkulenkkarit on 10 numeroa liian pienet ;__;

      Poista
    4. mistä saa vilkku-converset!? :D Mää tahon!

      Poista
  2. Olen viisitoista ja harrastin ensimmäistä kertaa seksiä mopoauton takaboksissa kolmetoistavuotiaana kuusitoista vuotiaan kanssa, olen varmasti muita samanikäisiä teiniperse pellejä kokeneempi ja kypsempi.

    VastaaPoista
  3. :------D No omasta mielestänib tuun ainaki sen 3 vuotta jälestä♥ t: ''13''-vuotias tyllerö

    VastaaPoista
  4. Myönnän, että itekki ajattelin yläasteikäisenä olevani jotenkin kypsempi kuin muut. Pidin mietteet tosin (ONNEKSI) täysin omana tietonani ja muutaman vuoden päästä tajusin, että olinpa ollut naurettava. Nyt alkaa sit taas tuntumaan nimenomaan siltä, että olen muita omanikäisiä (ja pari vuotta nuorempiakin) lapsellisempi. Mikäpä siinä sitten :)

    VastaaPoista
  5. itsekkin tunnustan lapselliseksi. voi sitä onnen määrää kun tänään savon syämmessä Jaakko Saariluoma törmäs mun kesätyöpaikalle ostoksille ! pitihän siltä ihmeeltä sitten nimmari pyytää.
    terv. 18 vee ikuinen teini.

    VastaaPoista
  6. Mä tunnen itteni oikeesti muita kypsemmäksi koska oon 20-vuotiaana 20-vuotiaan tasolla (ainakin omasta mielestäni:D) ja poikaystävä on jumittunu 14 ikävuoteen niin sen kanssa kuka tahansa tuntee olonsa kypsäksi :D

    VastaaPoista
  7. oon lissuh 15-v ja hengaan narkkarien ja nistien kanssa, tiedän siis mitä kova elämä on. jeah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksinään tää kommentti sai mut lukemaan tyylii puolet sun blogista. :DD Tehokasta mainontaa.

      Poista
  8. Nuo neljä joita pisti vituttaan tajusivat olevansa ihan oman ikäisiään ja nuo yhdeksän älä yleistä lehmä pisti vituttaan koska luulevat vielläkin olevansa ikäistään vanhempia! :-D

    VastaaPoista
  9. Ne oli niin hyviä ne ryyppäävät tupakoitsevat ja viiltelevät kapinalliset jotka haukku yläasteella muita vitun teineiks kun ite oli niin kypsii ja ohittanu teinivaiheen. ja normaalisti käyttäytyvät oli niin vitun ärsyttävii pissiksii ku niil ei ollu KIITOS SUOMI hupparia joka päivä päällä..

    VastaaPoista
  10. Mielummin oon sit lapsi, jos aikuisuus on sitä miten nää muka-aikuiset tekee ja käyttäytyy.. ja mesoo.. (:

    VastaaPoista
  11. Mie ainaki oon aina kadehtinut muita omanikäisiä, koska he ovat aina onnistuneet vaikuttamaan mielestäni vanhemmilta kuin minä. Silmänlumetta siis.

    17.

    VastaaPoista
  12. hahahhh muistan niin hyvin kun mullakin oli tollanen vaihe! :D voi tsiisus..

    VastaaPoista
  13. entäs ne 15-vuotiaat jotka seurustelee vähintään 7 vuotta vanhempien kanssa, koska "omanikäset pojat on niin lapsellisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se taas on sinänsä ihan eri juttu, koska se on ihan fakta että pojat tulee tyttöjä jäljessä blaablaablaa... ehkä toi seittemän vuotta on jo liikaa, mutta ei siinä muutaman vuoden ikäerossa ole mitään pahaa, ellei sillä sitten hankita propseja kun "Mage on niinku vittu 23 ja se hakee salee mulle viinaa <33333369" :D

      Poista
    2. Miks mä en ikinä löydä omanikäsiäni poikia jotka olis jotenkin mua jälessä :DD Seurustelenkin viel nuoremman pojan kanssa ja sekin on mua monessa asiassa paljon kypsempi :(

      Poista
  14. Mites ois seuraava postaus "ikinuorista" aikuisista sit :D

    VastaaPoista
  15. Tätä vois verrata kivun vertailemiseen, useesti kuulee esim. Demissä sanottavan "Sulla ei oo ollu yhtä paska elämä, ni älä vittu inise!" Toi on jotain niin naurettavaa :D Mut loistava postaus jälleen kerran :)

    VastaaPoista
  16. Vähän lapsellisilla ihmisillä on huomattavasti hauskempaa kuin "ikäistään kypsemmillä".

    Lapsuus loppuu muutenkin ihan liian pian. Annetaan lapsien olla lapsia niin pitkään kuin he sitä pystyvät olemaan. Kyllä sitä tänne aikuisten raakaan maailmaan ehtii vähän myöhemminkin.

    VastaaPoista
  17. Tässä jotain joka sopii aiheeseen ;)

    Sami Hedberg Abiristeily

    00:25 "jumalisten kun mä oon aikuinen!"

    http://www.youtube.com/watch?v=jYg8L8mdSxM


    P.S Mä oon kerran ollu vahtimassa abiristeilyä. En suosittele.

    VastaaPoista
  18. haha, tiiän tosi monta tyyppiä jotka kuvittelee olevansa niin paljon kypsempiä ja aikusmaisempia ku muut. Mullaki on varmaa ollu joskus tommonen vaihe, mutta nyt tuntuu kyllä että oon paljon epäaikuismaisempi ja henkisesti nuorempi ku muut.. :D

    pee äs. tuo ikinuoret aikuset postaus idea oli aika hyvä :)

    -K

    VastaaPoista
  19. Entäs nää 15veet jotka jo tuntee itsensä(justjoo) ja kokee olevansa tunnevammaisia, kun ne ei koskaan itke..

    VastaaPoista
  20. Kyllähä sitä omiltaki yläaste-ajoilta muistaa nämä "toisinajattelijat" ja mukafiksut teinit. :-D

    VastaaPoista
  21. ja sitten vielä ne jotka hakee huomiota siten et hokee muille olevansa jotenki jälkeen jäänyt ja liian lapsellinen ja lapsimainen ja sit kaverit alkaa sellasella ulisevalla äänen sävyllä et eiku sä oot tosi kypsä ja kehittyny ja oot tosi nätti ja malli ja kaikkeee <3333

    VastaaPoista
  22. Niiin totta! Oot onnistunu pukee mun ajatuksia sanoiks.

    P.S. "Älä yleistä lehmä (40)"... :D

    VastaaPoista
  23. XD mä taidan tunnistaa itteni tästä <3

    VastaaPoista
  24. Esiteininä ajattelin just noin, kunnes sitte kunnon teininä tajusin, että yhtä lapsi mä vieläki oon. Sit ajattelin, et mitä mä turhaan itteeni huijaan; oon mitä oon. :D Sen jälkeen sain _muilta_ kuulla kuin "kypsä" muka olisin XD En vieläkään ajattele olevani kypsä, en varmaa koskaa oo "kypsä".
    Täst tulee mielee hauska juttu äidil, joka kysyi omalta äidiltään (mun mummilta), et "millo mun karkkihimonsa lakkaa?". Ja mummi vastasi mun äidille, että "sitte ku oot aikuinen". Karkkihimo ei vieläkään ole lakannut, ja mun äiti on lähemmäs 50. :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!