HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Loput vastaukset!

Pahin turhake jonka omistat?
Miljoonat aivan vitun surkeat pinsetit.

Ällöttävin miesnäyttelijä?
Vanha kunnon Salkkari-Niko (siis tää, joka on kesäuusinnoissa parasta aikaa!)!!!

Ällöttävin vihannes?
Munakoisosta en sillai tykkää. Tai se on ihan hyvää, mutta jotenki tökkii. (Onko se vihannes?)

Ällöttävin karkki?
Pähkinäsuklaa. Hedelmälöllökarkit. Kaikki pehmeet vaahtonamit. Hyi.

Näyttelijä joka ottaa eniten aivoon?
Sarah Jessica Parker. Se on jotenki aivan tajuttoman ärsyttävä!

Eniten myötähäpeää herättävä sarja/elokuva/henkilö telkusta?
Uusi päivä tai joku Faces. BB. Nuoret, laiskat ja tyhmät. Vanhat Salkkarit.

Sun heikkous?
Lakristi ja pulla! Jos jompaa kumpaa on saatavilla, mä oon syöny yli puolet alle kolmen sekunnin.

Tykkäätkö Kumman kaa- ohjelmasta?
Anne ja Ellu kunnes mä delaan!!

Milloin joit itsesi ensi kertaa känniin?
Joskus yläasteella. Hyh hyh, ällöttää muistella.

Millon poltit ensimmäisen kerran?
Ysillä maistoin, vaikka olin luvannu ittelleni että en ees maista. Vieläki vituttaa!

Miten mulla tulee susta mieleen yks joka on mua ala-asteella kiusannu?:D
Mä en tiedä. :D Mä olin ala-asteella se läski nössö, että ennemmin mua olis voinu kiusata ku mää muita. :D

Mitä meinaat opiskeluja jatkaa/mikskä haluat isona?
Mä en yhtään tiiä! Liikunnanohjaaja, fysioterapeutti, kosmetologi, personal trainer, kuntosaliyrittäjä, terveydenhoitaja... Olis niin paljon haaveita ja niin vähän järkee ja aikaa!

onko sulla nahkahousuja?
No ei! Mut joskus oli tekonahkaleggarit (tai ne oli kyl oikeestaan tregginsit), mutta ne ovat jo siirtyneet muistojen joukkoon.

Mitä keksintöjä toivoisit tulevaisuudessa keksittävän?
Jonkun, joka vetää puoleensa lattialle tippuneet kolikot. On niin vituttavaa kerätä niitä vissenttisiä, että joskus surutta annan mennä suoraan imuriin.

Mitkä on sun kaksi turhinta tavaraa ?
Mulla on rikkinäinen stepperi ja katkeemaisillaan oleva sukankuivausteline, ne ehkä on aika kärkipäässä? :DDDD

Mitä tavaraa ilman et voisi elää ?
Kännykkä, kulmakynä tai pankkikortti.

Mitä luulet ihmisten ajattelevan blogistasi ja sen kielestä ?
Joku tykkää, joku ei, ei kai siinä sen kummempaa. :D

Onko sulle ikinä tultu päin naamaa sanomaan jotain hyvää/pahaa blogistasi?
On, hyvää. Ihme kyllä, luulis et mut tyyliin kivitetään kadulla teinien toimesta.


Matkusteletko paljon ?
En juurikaan, vasta parin viime vuoden aikana oon ylipäätään alkanu kiinnostua matkustelusta.

Miten sun ja Petjan juttu alkoi ?
Yhteiset tutut, yhteinen ripari ja taukoomaton hengailu, se on aika hyvä combo!

Osaatko helposti sanoa asioille EI ?
No kotona melkein hoen ei:tä, töissä taas teen melkein mitä vaan mulle keksitään. :D

Ootko elänyt päivääkään kiroilematta ?
Oon varmaan lapsena. No kuka nykyaikana pääsee päivän läpi lipsauttamatta yhtäkään vittusaatanaa tai paskanpaskaa?!


millon lisäääää videooooo :-D
NEVERRRR!

Oisko mahollista et tekisit fb-fanisivun, ellei sulla oo jo ? :)
Emmää sellasta... En oo koskaan edes ajatellu tollasta. :D

Mitä mieltä olet sanasta "inttileski"?
LESKI ON KUOLLEEN KUMPPANI, EI PULLAMÖSSÖPOJAN TYTTÖYSTÄVÄ ARMEIJAN AJAN!


Mitä kuuluu päivän meikkiisi?
Töihin ihan perussetti: BB/meikkivoide+kasvorasva, kulmakynä, ripsiväri. Muuten sitte tulee lutattua oikein kunnolla....

Minkä ikäisenä aloitit meikkaamisen?
Varmaan 12-13-vuotiaana? Sillai siis hillitysti, meikkivoide tai astua kuvaan 14-vuotiaana?

Mitä mieltä olet "seppälän toppi&legginsit"-yhdistelmästä?
Mun perushengailuasu. Oon söpö, tiiän, tiiän.

Kuka supersankari haluaisit olla?
Kissanainen, se on niiiiiiin helmi ämmä!

Minkä yliluonnollisen kyvyn haluaisit omistaa?
Olla vitun voimakas!!

Kristen Stewart tulee sinua vastaan kadulla ja haukkuu sinut "rumaksi lutkaksi jonka blogi
on ihan saatanan kyrvästä", miten reagoisit?
Hajoon ajatukselle Kristen Stewartista lukemassa mun blogia.

Kiinnostaako penkkiurheilu? Esim. jääkiekko?
Lätkä menee liiankin hyvin... muuten en välitä. Ehkä joskus katon ihan vaan aikaa tappaakseni jotain kiihdytysautokisoja tai motoGP:tä, jos sellasta sattuu tulemaan.

Esikuvasi/idolisi?
Äiti ehkä. Ja Martina Aitolehti on kova ämmä!

Millaista musiikkia kuuntelet?
Ihan kaikenlaista, mun levyhylly on niin sekalainen että morjes ja heipähei!


Onko musiikkimakusi muuttunut radikaalisti lähiaikoina? Jos on, miten?
No ei oikeastaan, oon aina kuunnellu sitä sun tätä, sen suuremmin välittämättä genrestä.

Jos heräisit keskellä yötä ja löytäisit alastoman Timo Soinin vierestäsi, miten reagoisit?
Soittaisin poliisit!?

Mitä tekisit, jos saisit tietää että sinulla on 12h elinaikaa?
Itkisin niin vitusti ja söisin karkkia.

Seksikkäin miesnäyttelijä?
SALKKARI-JANNE!!!

Kaunein tietämäsi naisjulkkis?
Kate Winslet aivan ehdottomasti.

Jos sinun olisi pakko mennä kauneusleikkaukseen, mitä korjaisit kehossasi?
Rasvaimu, botoxia otsaan, silarit... Mitä näitä ny on...

Millaisena (REHELLISESTI) ajattelet itsesi olevan?
Iha jees, aika raskas kiukkuperse, mutta välillä ihan mukava ja vilpitön kaveri.

Miten olet muuttunut viimeisien viiden vuoden aikana?
Musta on tullu rennompi ja lällympi. Ja toivottavasti pikkiriikkisen aikuisempi...

Mitä sanoisit 15vuotiaalle itsellesi?
"Älä ny vittu sitte ala pelleilee tai tee tyhmyyksiä!"

Mitä näistä haluaisit mieluiten osata täydellisesti: laulaminen, pianon soitto,
piirtäminen, englannin kieli, tanssiminen?
Englanti olis tosi hyödyllinen, mutta olis ihana osata piirtää tai tanssia... Emmä tiä! Ihan sikavaikee.

Mitkä luonteenpiirteet ihmisissä saavat sinut näkemään punaista?
Itsekeskeisyys ja sellanen "kaikkihetimullenyt"-ajattelu. VITTU ODOTA HETKI!

Mitkä ovat lempisanasi tai -sanontasi?
Iha jeppis, jepjep, no mitä vittua, ei siinä sitte mitää, on se saatana kumma jos...

Onko sinulla maneereja?
Ei mielestäni, en ainakaan yhtäkkiä keksi... Tai varmasti on, ei vaan ny tuu mieleen.

Mikä on kauneinta, mitä sulle on ikinä sanottu?
"Mä nään sussa jotain mitä muut ei näe" + "Rakastan sua".

Mikä on kauheinta, mitä sinulle on ikinä sanottu?
Itseasiassa en keksi mitään kovin hurjaa. Joku perushuorittelu ja tappouhkaukset ehkä?

Miten reagoisit, jos törmäisit idoliisi kadulla?
En mitenkään, en tajua miks siinä vaiheessa pitäis ulvoo ja loikkia ympäri kyliä paniikki perseessä.

Tietääkö sukulaisesi, vanhempasi tms. vähän vanhempi tuttava että pidät blogia? Jos kyllä, niin ovatko he lukeneet tätä?
En oo ainakaan ite kertonu (kuten en suurimmalle osalle kavereistakaan...:D). En oikein tiä miks pitäis, ei kai tää niin merkittävä harrastus ole? Ja äiti varmaan naurais, sen ja mun huumorintajut on niin samanlaiset. Mummu ny ei tajuais varmaan mitään mun läpyskästä.

Onko joku tällaisista ihmisistä tullut sanomaan sinulle jotain blogistasi?
Ei.

Nolottaisiko sinua, jos joku vähän vanhempi sukulaisesi lukisi tätä?
Ei, tai riippuu kuka. :D Joku lähisukulainen ei haittais mua, samaa paskaa niille jauhan ihan omalla suullakin.

Onks Paavo Pesusieni paras lastenohjelma? :)
Lähes tulkoon, Muumit kuitenki kaikkein paras!

Onko sulla joku ylivoimaisesti lemppari hajuvesi? Jos on, niin mikä ja minkä tuoksunen se on? ;)
Escadat on aika nam! En osaa ees valita parasta Escadaa, ne on melkein kaikki niin herkkuja.

Tykkäätkö nokian vedestä?
MÄÄ EN SITÄ PASKATAUTIA SAANU, KIITOS ASUINPAIKKANI, niin joo, tykkään!

Jos saisit mahdollisuuden mennä Big Brotheriin, menisitkö?
EN IKINÄ!

Mikä on paras treenivinkkisi?
No pain, no gain; siirry mukavuusalueelta pois.

Jos sua pyydettäis kolumnistiks Cosmoon, suostuisitko?
Jos kyseessä olis ko. lehteä kohtaan itseironinen, niin ehkä, muuten en.

Hehhee :D Voisitko myydä roskiin menossa olevat kenkäsi mulle? ;)
Miksi kirpparikengät ei kelpaa!?

Millasilla nimillä oot nimenny sun kuvakansiot tietokoneella?
Jepa, kesäkuu, toukoguu... jne. Ihan tylsiä, ei mitää repäsevää.

mitä mieltä oot silikoneista? tms. kauneusleikkauksista/kirurgiasta. ois kiva kuulla enemmänkin tästä sun mielipidettä jenni!
Ihmisellä on vaan yks elämä, joten jos joku haluaa silikonit, niin mitä vittua kukaan on siihen mitään sanomaan? Jos se elämänlaatua parantaa, niin antaa palaa!

Onko tämä hyvä tekosyy olla kirjottamatta blogia pariin päivään vai tirisetkö oikein uusia inspiraatioita, joita et kuitenkaan voi purkaa? :D:D
Mulla on muutakin elämää, ku kirjotella tätä kuppasta blogia. :D

Mitä mieltä oot mersumiehistä, jotka käskee napureitaan siivoamaan pihansa, jättää romuttamolta ostamansa auton lähes keskelle tietä talonsa eteen jotta viereisestä rakennusmaalta tulevat rekat eivät 'tärisytä' hänen taloaan ajamalla liian kovaa? Auto siis häiritsee
normaalia liikennettä, mutta tiellä ei kuitenkaan ole pysäköintikieltoa... Raivostuttavaa!
Ja sitten vielä sellanen että ihailen sun suoria mielipiteitä! Miten sun vanhemmat on kasvattanut sut? Kysyn siis hyvällä, en mitenkää negatiivisessa mielessä :))
Mitä vittua? Hämärä tyyppi, en voi muuta sanoo. :D Mut on kasvatettu rakkaudella ja kurilla, mutta aina on saanu puhua suunsa puhtaaks. :D

mitä mieltä sä oot näist kauppahengari lapsist ? :D
Miks ne ei oo jossain fiksussa paikassa? Liikkumassa, leikkimässä, kyläilemässä kaverilla? Vittuako siellä ostarilla chillaa.

Mikä vaate on sulle EHDOTON EI mitä et ikinä käyttäis MISTÄÄN HINNASTA!
Joku goottimekko Seppälästä....

Mikä on siu lempparikauppa/putiikki?
Emmätiä, nykyään kaikki kaupat vituttaa mua. Ehkä Stadium?

Jos voisit korjata jonkin ison asian maailmassa (esim. nälänhätä), mutta joutuisit omistamaan asialle koko loppuelämäsi ja muuttamaan esim. Afrikkaan, niin suostuisitko?
En, mulla on yks elämä ja mä en ikävä kyllä ole niin hyväsydäminen, että lähtisin vaikkapa sinne Afrikkaan pelastamaan maailmaa.

Kummat on parempia: hedelmäkarkit vai mustat karkit?
Mustat!

Käytkö s vai k marketeissa? :D
S-marketissa, koska se on mun lähikauppa!

Seppo taalasmaa vai ismo laitela
Ismo, koska se on niin mahtava äijä!!

Osaatko vinkata hyviä treeniblogeja tms. treeniin innostavia blogeja? :D
Ei tuu nyt just mieleen, oon tosi huono lukemaan blogeja. Tai ehkä http://tyttosinaoletvahva.blogspot.com/ !

miten oot treenannu ittelles noin litteen mahan?=)
+ hyvä näin anona perustanko blogin
Ei mulla edes ole mikään erikoisen litteä maha!:DDD No ei muutaku lenkkiä ja vattalihaksia veri perseessä. + perusta toki!


mikä on antanut sulle parhaiten motivaatioo treenaukseen?
Oma läski. :D

Mikä on sun lempibiisi cheekiltä? entä uniikilta:D?
Molemmilta joku vanha, nää uudet paskat ei paljoo mua lämmitä.

Mikä on sun "luottokosmetiikkatuote"?
No tota... Ehkä Nivean perusvoide.

Kumman uhraisit mieluummin: poikaystäväsi vai parhaan ystäväsi?
Millä tavalla, siis jossain saatanan ihmissyöjien menoissa vai siis uhraisin esim. jonku harrastuksen takia? No parhaan ystävän (jos sellainen olis), koska en mielelläni Petjasta luopuis. (No en kyllä kavereistakaan, mutta....)


Oletko koskaan seurannut raumooglea?
En...

Omistatko youtube-tilin? Jos kyllä, oletko tilannut kenenkään kanavaa?
On mulla varmaan, mutta en kyllä oo tilaillu tai muutenkaan kommaillu pitkin juutuuppia.

Oletko tyytyväinen kehoosi?
Aikalailla, jotain "pientä" fiksattavaa sielä olis.

Miten hoidat hiuksiasi?
Pesen ja kampaan. :DDDDDDDDDDD Oon todellinen hiusguru.


Mikä on mielestäsi paras tyylilaji musiikissa?
Apua... en ihan oikeesti voi valita ny Suomirokin,-räpin tai minkään muunkaan kivan väliltä.


Mihin nuorisotyylikategoriaan luokittelisit itsesi?
Pissis.

Demitätkö?
En, mutta seuraan kyllä lähes päivittäin niitä keskusteluja (varsinkin Kehon <3) viihdytystarkoituksessa. Enkä edes häpeä!

http://demi.fi/keskustelut/1301408/blogiteksti-joka-on-kuin-suoraan-demittajille
^Mitä tunteita tuo herättää sinussa?
Ei mitään. :D Ehkä hiukan huvittuneisuutta?

Paras ikävuosi tähän mennessä? Minkä vuoden/vuodet eläisit uudestaan?
Apua!! Emmä tiä. Nyt on ihanaa, mut oli 15-vuotiaanakin kivaa.


Onks P sua nuorempi(näin oon jotenki ymmärtäny)?
Hurjat 11 kuukautta. OON PUUMA!!! ;)


NONI, siinä oli. Kiitos kaikille kysymyksistä, niitä oli aivan... vitusti.

13 kommenttia:

  1. AHAA, jäit kiinni, siis lätkäfani :D Seuraatkos SM-liigaa? Jos kyllä, mikä on suosikkijoukkueesi?

    VastaaPoista
  2. missä päin nokiaa asut? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tollasta saa kysyä hullu stalkkeri

      Poista
  3. et oo ees ajatellu fb-fanisivuu? nyt sit ajattelemaa!!:D

    VastaaPoista
  4. :D vähän nauroin tuolle demi keskustelulle! on ne demiläiset vaan niin ihania <3 OOT HUIPPU TYYPPI JENNI!!!

    VastaaPoista
  5. mun on pakko taas kommentoida että JANNE ♥♥♥ just toissaviikol bongasin sen stadissa!!!! ai että

    VastaaPoista
  6. Haha mua jotenki hajottaa aina ku hehkutat salkkareitten jannee koska tunnen sen :D mut onha se nyt hyvännäkönen!! :D

    VastaaPoista
  7. Mun myötätunnon herättää kans uudet salkkarit :D Oikeesti, sellasta ''oon sun kuolleen äidin serkun isoäidin veljen lapsenlapsen serkku!!''-tasoa...

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!