HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

lauantai 21. heinäkuuta 2012

tissien puolustuspuhe

Mä en jotenkin pysty ymmärtämään näitä "rumat ne tisseillä heruttaa"- ja "se esittelee tissejä, ku naama ei riitä"-angstaajia. Onko jonkun tissien näkösällä olo joltain pois? Miten tissit liittyy naaman rumuuteen?

Jos jollain on hyvät tissit, niin minkä ihmeen takia ne täytyis piilottaa jonnekin kaavun alle tai teipata kylkiin jesarilla? Että kukkahattutädit, pikkutissit ja muut aina niin jumalattoman hillitysti käyttäytyvät kotkat eivät järkyttyisi? "APUA, tollakin on tissit!? Olis ny vaan pitäny sen verkkatakin päällään, ei noita kestä normaali ihminen katsoa!" ...Iik?

Ja monilla isotissisillä ei ole ihan hirveästi vaihtoehtoa niiden tissien suhteen; piilotappa DD-kuppi huomaamattomasti paljastamatta milliäkään tissivakoa! Joo, ihan pala kakkua, äkkiäkös kymmenen litraa rintavarustusta kätketään peruspaidan sisuksiin. Mielellään jos sais siihen jonkunlaisen poolokauluksen, ettei sitä kuuluisaa rintavakoa vilahtaisi. Uimarannalla voi olla vähän kurjaa, mut kai niitä kokovartalosukelluspukuja jostain saa hankittua.

Ihminen pitää sääristään, hän laittaa korkokengät. Ihminen pitää selästään, hän laittaa avaraselkäisen paidan. Ihminen pitää perseestään, hän pistää tiukat  farkut. MUTTA KUN ihminen pitää tisseistään, niitä ei saa paljastaa edes pikkiriikkisen, ettei nyt vaan kenellekään tule paha mieli. "Ruma ämmä ku täytyy näytellä tissejään!!" Nii ja sun tissivihashan tekee susta uskomattoman kauniin henkilön?

Siis onhan se aivan karmea näky jossain hautajaisissa, kun joku on iskeny läskitissinsä kolme kuppia liian pieniin liiveihin ja tuubitoppiin, mutta kun ei edes hyvällä maulla saa tissejään esitellä! Sekin saatana haittaa jotakuta. Samat ämmät jotka kulkee pillu paljaana pitkin kyliä, itkee jonkun toisen FB:n profiilikuvan tissivoittoisuudesta tai syväänuurretusta kaula-aukosta. Huh huh!

Mua ei ainakaan haittaa kenenkään tissit ja mulle on aivan sama, vaikka joku painais kylillä kaula-aukko napaan asti vedettynä. Jos on tilannetajua ja hyvät (ja vähän rumemmatkin toki!) tissit, niin ongelmaa ei mun nähdäkseni pitäis olla?  Itse oon pikkutissi, mutta jos mulla olis vähänki enemmän tissejä, mää kulkisin ilman yläosaa! IHAN VAAN VITTUILLAKSENI MAAILMALLE!

42 kommenttia:

  1. No sanos muuta! Itsekin olen pikkutissi, mutta jos olisi muhkeat ja hehkeät niin ihan varmana en peittelisi. Ja hyvänmaunrajahan kulkee siinä, kun kaupungilla kuljetaan eikä nännit näy tai puolet rintsikoista. Ja kunhan niitä tissejä ei ole teipattu yhteen jotta saadaan kunnon feikki rotko. :D Mutta kyllä valtaosa onneksi osaa nätisti tissejään näyttää, mutta on niitä häpeällisiä yrityksiäkin nähty.. Mutta eipä se minua stressaa. Naurattaa enemmän.

    VastaaPoista
  2. Asiaa! :D Jotkut ei joskus tuu ajatelleeks, et jos on isot tissit, niillekkään ei mahda mitään, samanlailla kuin pienempi rintaisetkaan ei voi rintojensa koolle mitään.. helpompaa on ostaa push upit kuin litistää just vaikka DD-kupin rinnat.. :D

    VastaaPoista
  3. WOOOOOT must noi sun tissit ei oo kyl pientä nähnykää.. Ja mua "ärsyttää" paljon tisseillä heruttavat tytöt koska mulla ei oo sitä mahista näitten itikanpistojen kaa :( Eli kade ämmä olen! Mut en kyl ikin lauo tollasia ääliökommentteja mitä laitoit just tohon esimerkeiksi. Ite sit kompensoin vetämällä perseen paljaaks ja auttaa vähän tähän mun kriisiin. Ja joo ei ollu kauheen tosissaan kirjotettu tämä kommentti sitten!

    VastaaPoista
  4. Sulla on niin asialliset nää postaukset et ei voi ku nostaa hattuu! Tääki on ihan ku mun suusta koko teksti. Mua jotenki niin naurattaa kun jos sattuu ottamaan uuden profiilikuvan vaikka Facebookkiin jossa on toppi taikka T-paita päällä niin heti tulee kommentteja "heruux" "kun naama ei riitä" jne. Voi jumalauta! Katkerat AA-kupin tytsyt siellä nyrpistelee nenäänsä. Pitäisköhän ens kerralla pukeutua toppahaalariin ettei vaan tissit vilku ja laudat tuu kateellisiks? Ja vaikka olis vähän isompikin heru mut jos mun mielestä mun naama on kerranki jossakin kuvassa onnistunu nii minähän perkele pistän sen nettiin, jos jotakuta häiritsee ne utareet nii se on se ongelma sitte se!

    VastaaPoista
  5. Sulle olis haaste jos kiinnostais :)

    http://showjatkuu.blogspot.fi/2012/07/haaste.html

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://wouldukickmeout.blogspot.fi/2012/03/tisseja-ja-lehmia.html

      En tie mitä mä säädän :DD Käy kattoos! Hienoo et joku muukin kyseenalaistaa näitä kuka saa heruttaa-sääntöjä :p

      Poista
  7. Oon aina sanonu, että ne isotissiset, joita omat boobsit häiritsee, vois lahjottaa meille pienitissisille vähä sitä rintavarustusta.. Olis mun mielestä ihan hyvä diili!

    VastaaPoista
  8. Mulla oli synnytyksen jälkeen ekaa kertaa elämässäni isot tissit ja mähän muuten esittelin niitä aina kun tuli tilaisuus! Nyt on jäljellä vaan säälittävät patalaput ja kaiholla muistelen niitä aikoja kun oli jotain esittelemisen arvosta

    VastaaPoista
  9. Ite aina kuulee jonku kuittailuja "hirvee herupaita sulla päällä" vaikka sille ei voi mitään !! tai facebook kuviin just näitä "T1551T" kommentteja naispuolisilta kavereilta :D joo vittu mä tiedän oon nainen ja mulla tosiaan ON TISSIT !! oh my god. Joskusha sitä kuulee sitä vittuilua että pitääkö ne tissit aina olla mutta kun ne on nii ne on :D minkäs sille voi. Ja ku enmää nii rumakaa oo että mun tarvis tisseillä koreilla :P jotku vaa on nii pirun kateellisia !


    TÄÄ OLI KYLLÄ TOSI ASIALLINE POSTAUS ! :D

    VastaaPoista
  10. eri asia jos niitä tissejä ei oikeasti saa piiloon, tai jos niitä hillitysti esittelee, mutta kyllä mulla ainakin nousee myötähäpeä pintaan jos postaillaan facebookiin/galtsuun kuvia jossa tissit on pääosassa ja naamasta ei näy mitään, hyvällä tuurilla puolet. Siis toisin sanoen kuvat on otettu VAIN JA AINOASTAAN siksi että saatais ne tissit näkyville. Ja mahdollisimman monta kommenttia ja tykkäyksiä pojilta.. huoh :D vaikka tykkäisin mun sääristä, niin en mä silti laittais faceen kuvia niistä..
    Plus sitten oma lukunsa nämä kutos-seiskaluokkalaiset pikkupissikset joilla ei edes tisuja vielä ole, mutta päällä on bombshellit ja asento sellainen että A-kupitkin näyttää meijereiltä.
    Siis toisin sanoen väkisin heruttaminen on ärsyttävää ja myötähäpeää herättävää.

    Onneksi kovin monella ei mee nii yli ku näillä tytsyillä:
    http://www.feissarimokat.com/2012/06/melkein-sukua-fialle/
    UAAHH!

    Mutta näistähän ei sais ikinä mitään sanoa, koska on kateellinen pikkutissinen ämmä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua vähän häiritsi toi "kutos-seiskaluokkalaiset pikkupissikset joilla ei edes tisuja vielä ole", joo näinhän on yleensä, mutta itse olen nyt menossa 8. luokalle ja mulla oli D-kupit jo viidennen luokan loppupuolella. :''D

      Poista
  11. Oon jättitissi, enkä haluais olla. Jos sanon pienirintaselle, tai edes normirintaselle (kuitenkin ihmiselle, joka tahtois isommat tissit), että mä haluaisin pienet tissit, niin aina, joka vitun kerta, tulee sama kysymys: "Mikset mee rintojenpienennysleikkaukseen?". Sillee et no kuule vittu mikset sinä hanki silareita.

    VastaaPoista
  12. jenni jos mulla ois ees noi sun gammalollot ni näyttäsin ne kokomaaaaaaailmalle.
    nimimerkillä jee.tykkään.sun.tisuleista

    VastaaPoista
  13. kuulun ite noihin yläaste ikäsiin tyttöihin ja voin ihan sanoo et ei sekään aina oo niin kiva olla tyttö jolla on rinnat, ainakaan jos muilla luokkalaisilla ei niitä satu olemaan. Meinaan että oon kuullu aika paljo kuittailuja siitä miten näytän huoralta yms vaan koska sinä päivänä päälläni ei sattunut olemaan poolopaita. Tietenkään en tarkota et mun ikäset sais viel pukeutuu niinku vältämättä haluu, mut hei kumminki saa sitä kai ees käyttää paitoja joissa voi hengittää:DD ja joo pitää nyt tämän romaanin loppuun viel sanoo et tää on paras blogi!!

    VastaaPoista
  14. jos mulla olis tissit niin olisin varmaan vielä kovemmalla äänellä huutamassa aamen !

    VastaaPoista
  15. Oi vittu, kiitos tästä kannustuksesta! Tänä iltana aionkin esitellä tissini koko kylälle! :D

    VastaaPoista
  16. Se on helppo aina laittaakkin piiloon tissejä, joiden vako yltää melkein kaulaan :-D Kaverit jaksaa olla aina yhtä ihmeissään siitä, että mulle on luotu näin jumalattomat kannut. Joten niiden on vähän pakko näkyä, jos on toppi päällä, ellei tosiaan toista niitä muutama vuosikymmen sitten valloilla olleita muotivillityksiä (poolopaitoja).

    "Susanna nosta paitaa" NO SE PAITA ON YHTÄ KORKEELLA KUN SUNKIN!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki kuulee kokoaja samaa "nosta paitaas!!" joo ei voi mitään ku ei oo toppeja luotu tän kokosille :D !!

      Poista
  17. Itselläni on 70G-kokoiset rinnat ja voin kyllä sanoa, että normaalissa paidassa (joka kaula-aukko loppuu juuri siihen, missä tissivako alkaa) eivät tissit näy, ellei sitä paitaa venytä sinne puoleen tissiin, tai hanki liian isoa paitaa tms.

    Itse en ole koskaan pitänyt tissivakoa näkyvissä, koska mielestäni se on epäesteettistä. Eli ei tarvitse pitää mitään poolopaitoja, vaikkei näyttelisikään rintoja, jotka ovat isot. Itselläni ei ole ainuttakaan poolopaitaa tai korkeakauluksista paitaa, eivätkä tissit silti näy.

    Tietysti ymmärrän, että monen mielestä se on hyvännäköistä, että tissit näkyvät, ja se on ok, koska jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja omaan makuun. Itse en vain pidä sitä esteettisenä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän on pakko sanoa, että se näkyykö vakoa vai ei, on kiinni myös siitä, kuinka kaukana ne tissit on toisistaan. Eli vaikka sää saisit vakos normaalilla paidalla piiloon, niin kaikki ei saa, vaikka olis jopa pienemmät tissit.

      Poista
  18. ai että! ite kuulun minitisseihin ja mun yhdellä kaverilla on just täydelliset rintamukset ja mua ei sitten haittaa tippaakaan vaikka ne on esillä! mitä persettä mä nyt menisin toiselle sanoon, että hei, kun sulla on paremmat tissit kun mulla niin voisitko ystävällisesti piilottaa ne, kiitos. ei sen pitäis ketää haitata jos toisen rintavarustus vilkkuu, kyllä mä sitten ymmärrän jos paita on nii alhaalla että koko rintavarustus liiveineen vilkkuu.

    VastaaPoista
  19. Oon kyl nii samaa mieltä taas kerran! Se on eri asia jos ne tissit nyt on vaan nii isot, ettet sä vaan voi niitä piilottaan, mutta ku pitää ostaa liian pieniä rintsikoita ja laskee toppi niin alas ku vaan voi ja viel oikeen nostaa niitä tissejä siihen näytille (kaveri tekee näin..)niin omasta mielestä ei oo kaunista ei. Enkä sano että olisin katkera, suunnilleen samankokoset tissit meillä on ja näin, mutta se tapa, miten tääki kaveri niitä esittelee, ei ainakaan mun mielestä oo kovin nättiä.. Hyvän maun rajoissa kaunista, mutta ku menee siihen että liian pienet rintsikat yhistettynä tiukkaan paitaan jossa on avara kaula-aukko jne, niin ite ainaki tunnen myötähäpeää...

    VastaaPoista
  20. Itse en samaistu ensimmäistä kertaa tähän tekstiin!
    Itseäni surettaa ne 14 vuotiaat joilla on paita napaan asti ja siitä napataan faceen kuva... siis ei siinä mitään jos ollaan täys ikäisiä mutta lasten ei moisia kuvia pitäisi laittaa... netti on täynnä pedareita ja runkkareita eikä teinitytöt taida sitä ymmärtää.. en itse lasten vanhempana haluaisi että rakas tyttäreni sellasia kuvia laittaisi ikinä joka ikisen nähtäväksi ja olen muutaman kerran kommentoinutkin tyttöjen kuviin etttä miettisivät vähän mitä tekevät.. jotenkin niin kauheaa.. :( mitä tyttöjen isäkin sanoisi kun näkisi tyttärensä puoli alastomana netissä, varmasti tulisi hirveä olo... sen kyllä alle kirjoitan että toisen teinien on ihan turha sanoa "ei riitä naama" kommentteja! Ne ovat vain paksan jauhantaa! Mutta älkää silti kukaan ala ikäinen laittako tämän tekstin perusteella itsestänne puolialastomia kuvia netttiin!

    VastaaPoista
  21. aivan mahtava teksti, nauroin ääneen ja luin vielä toisen kerran ja täytyin minun taas pari naurahdusta päästää! parhaita mitä oon sulta lukenu!

    VastaaPoista
  22. taas asiaa! Jenni oot kyllä aivan mahtava, ja tää on just niin hyvä! Ja sitten sekin, kun pojilla saa näkyä kalsarit mielinmäärin, mutta jos naisella vilahtaakaan palanen alushousuista tai rintaliiveistä, niin on heti kaiken maailman tädit ja vanhat ihmiset ympärillä haukkumassa:D

    VastaaPoista
  23. ihana postaus - taas :D se ettei jotkut tajua että ihan normitoppeja ei satu löytymään D-kupinkin piilotamista varten, on välillä aika huvittavaakin :D nimimerkillä pitää-varmaan-alkaa-käyttää-poolopaitoja-kun-näyttää-olevan-niin-vitun-vaikea-asia-joillekkin

    VastaaPoista
  24. Näinpä! Siis joo, se ei tietenkään näytä hyvältä jos esmes just käyttää liian pientä paitaa niin, et näyttää kuin olis makkarankuoreen ahtautunut ja tissitkin puristautuvat ilkeen näköisesti hengenhädässä kaula-aukosta ulos, mut ei siinä oo mitään pahaa jos vähän tissivakoa vilauttaa :D Mikäs siinä, jos on mitä esitellä. En ymmärrä miks jotkut saavat kauheen slaagin jos näkevät naisen, jolla näkyy vähänkin rintavarustusta... pahinta on se, kun aletaan huoritella ja kutsua lutkaksi, jos hiukankin näkyy paljasta pintaa! Musta on varsinkin kammottavaa, kun naiset haukkuvat toisia naisia tolla tavalla. Mun mielestäni on henkkoht ihan jees paljastaa sitä rintavarustusta, mut hyvän maun rajoissa niin, ettei aivan kaikki tavara oo puolipaljaana näytillä :D Näyttää paremmalta niin imo. Mut jos joku esiintyy ihan tissit tiskissä niin ei mulle siitä mitään wihareaktiota tuu, aattelen vaan et tuo ei enää oo mun makuun ja unohdan koko jutun.

    VastaaPoista
  25. Nimenomaan! :) Ja mua ärsyttää kans se että valitetaan jos joku käyttää bombshelleja ta push uppeja, mitä sitten? Eikö ne joilla ei niitä tissejä ole nimeksikään voi edes vähän korostaa niitä?! Typerää puuttua toisten tisseihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sen takia ett se näyttää epäaidolta. Miksei ihmiset voi hyväksyä tissejään sellasina ku ne on??

      Poista
    2. Mitenköhän se sun persettä liikuttaa jos jonku tissit näyttää epäaidoilta? Push uppejen käyttöä harvoin edes huomaa, ei ne muuta tissien kokoa AA:sta DD:hen. Ne muotoilee rintoja ja saa ne näyttämään paremmilta esim. sivulta katsottuna. Et varmaan erota kadulla kävelevistä ihmisistä että kellä on push upit ja kellä ei...
      Esitelköön jokainen tissejään miten haluaa, ei ainakaan mun elämään vaikuta mitenkään merkittävän paljon.

      Poista
    3. push upit on rintojen orostamista varten, ei ne oikeestaan kokoa lisää, ne vaan saa ne paremmin esille..

      Poista
    4. Nimenomaan korostavat eivätkä kasvata ja vaikka kasvattaisivatkin ei mua kiinnosta kenellä sellaiset on tai kenellä ei, joitain vaan kiinnostaa jostain kumman syystä muiden rintaliivi asiat :D

      Poista
  26. mä oon pettynyt tähän tekstiin ! :D
    mun on pakko myöntää et mua ainaki vituttaa ne 13-16 v tytöt jotka vetää paitaa alaspäin , ottaa poker face kuvan ja sit jotkut pikku pojat tulee " oot tosi kaunis <3<3<3<3<3<3<3<33<" . tissit tekee susta kauniin . selvä . miten vaan .

    VastaaPoista
  27. Se on kamalan näköstä ku joku laiha pikkutissi laittaa topatut rintsikat ja luulee ett se näyttäis aidolta...

    VastaaPoista
  28. Miks vitus piilottelis, jos ne on mun paras ruuminosa, enkä haluu piilotella niit?:D no siis emmä missää nänneis toppei pitä, mut vakoo pitää näkyy ! Sanokoon muut mitä tahansa mä pidän vittu tissejä niin esillä ku mä ite haluun !:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. justiisa näin! vittu me ollaa naisia, meillä on tissit ja niitä kuuluu esitellä.

      Poista
  29. Täytyy vielä nostaa esille näin itsekin rinnoilla varustettuna se puoli, että jos vähänkin käytää antavampaa kaula-aukkoa, luulevat jotkut miehet, että teen sen nimenomaan heidän takiaan. Koska "olisithan voinut pukeutua vaikka huppariin" -.- No anteeksi, jos en halua näyttää kymmenen kiloa lihavammalta mursulta löysässä koltussani, joka varmasti peittää sen, että olen naissukupuolen edustaja. Miksei isompi rintainen nainen muka voi pitää vartalonmyötäisiä vaatteita olematta horo?

    VastaaPoista
  30. No kaikilla ne tissit on, et mitä vitun väliä sil on et heruuko...(?)

    VastaaPoista
  31. No se on kyllä vainajaa kohtaa kunnioittavampaa laittaa sopevampaa päälle. Ja omaisia kohtaan. Riippu tietty suvusta, mutta yleensä.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!