HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 2. elokuuta 2012

Helou!

Heissan rakkaat toverit ja toverinmieliset? Ajattelin ihan kysellä, että mites mun vakinaamojen ja vierailevien tähtien kesä on sujunu? Eipäs ketään kiinnosta, mutta kerron silti vähän omastani.

No, pääsääntöisesti koko kesäni meni töiden parissa, mutta sepäs mulle sopi. Oikeestaan vituttaa, ku soppari loppu ja joutuu takasi kouluun istuskeleen ja juomaan kahvia. Ai että mua vituttaa jokseenkin se koulu. Istun 40 minuuttia bussissa per suunta VAIN SIKSI, että pääsen sinne puhalteleen purkkapalloja ja pelaan Angry Birdsiä sormet verillä, JES!

Mulle kävi myös niinkin kurjasti, että lempparisali uimahalleineen meni kiinni koko saatanan kesäksi JA SEN KYLLÄ HUOMAA TÄSTÄ RUNGOSTA! Siideri-nakki-kuuri on tehnyt tehtävänsä. Juu, voishan sitä mennä muille saleille, mutta mä oon jotenkin niin rajottunu, ettei nappaa ostella kuukausikortteja muihin pleisseihin, ku tossa vakkarisalin kortissakn on vielä kertoja jäljellä. Tai kävin mää parilla eri salilla kokeilemassa, mutta ne vitun punaniskasalimarkut ja laitteissa makoilevat hinttarit ei oikein inspiroinu mua.

 Ja kaiken hyvän päälle polvesta ilmeisesti repsahti sivunivelside tai joku muu helvetin nahkanriepale, että polvituen kanssa on tullu puuhasteltua, Orudista lätkittyä ja juostakaan ei oo pystyny. Saatanan mahtavaa. Nyt se alkaa oleen ok, mutta AINA kun kokeilee sillä juoksua, se alkaa särkeä. Helvetti mä poltan mun lenkkarit ja alan juomaan kaljaa. Tai teen kotiamputaation jalkoihin, niin eipä tarvi niistäkään enää ihan kamalasti välittää. Poltan ne niiden lenkkareiden kanssa samassa nuotiossa.

Koimme myös jännittäviä hetkiä, kun  Puumassa (hieno paikka nuorille naisille, jotka eivät etsi seuraa! Koska ne kaikki äijät on tullu etsiin varttuneempaa seuraa, saa ryypätä ihan rauhassa. Toisaalta tällä naamalla saa aina ryypätä rauhassa...) joku saatanan vajakki runkkupetteri yritti VARASTAA MUN LAUKUN! CAMOON, naisten mustan nahkalaukun! Mitä vittua se olis halunnu, ripsiväriä? Pari tamponia? Uskomaton idiootti! Ei sitten ihan tajunnu, että sitä laukkua ei kannata yrittää napata välttämättä siitä mun vierestä. Paula opetti hänelle sitten hivenen tapoja läksyttäen rankahkolla kädellä  ja tää helvetin reppana sanoi sen olleen "vitsi". MIKÄ VITUN VITSI ON NYYSIÄ TOISEN KOTIAVAIMET JA LOMPAKKO?!


Muuta dramaattista mun elämääni ei oikein kuulu. Oikeastaan vapaa-ajan kannalta kesäni oli oikeastaan aika vaginasta revitty, ainoat vähääkään miellyttävät hetket oli juhannus veneellä, retki Tuurin kyläkauppaan ja "pikku"veljen kanssa sulkapalloilu. Ja Bonitan kanssa ollaan kanssa aiheutettu pahennusta. Ihan jeppistä.

No, mitäs teille?

12 kommenttia:

  1. Oli olemassa pitkä lista kaikesta mitä teen kesän aikana mutta vähän toisin kävi, koska kaikki harvat hyvät säät on osunu niille päiville kun minä olen töissä esim. klo 12-20, jolloin koko päivä menee hukkaan. Talviturkki edelleen heittämättä koska toi järvivesi on vain hitusen liian lämmintä siihen, että sen päälle muodostuisi luisteltavaksi kelpaava jääpinta.

    Toisaalta pääsykoetulokset ja ajatus tulevista opinnoista just sopivalla alalla pelastaa aika paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sama juttu! "Mennään Ähtäriin, Yyteriin, mökille, veneelle toisen kerran, sinnejatänne ja läpäläpä", hmmm ja hiljasta on. :D Ja kesä alkaa oleen vähän niinku finito ja yli puolet suunnitelmista toteuttamatta... :D No, talviturkin kastoi kuitenkin jo siinä kesäkuussa ja olenhan ihan alle 5 kertaa järvessä vieraillu. :D Voin kertoo, että mitään et oo menettäny ton uimiselämyksen suhteen :D

      Poista
  2. Nyt on pakko kysyä, kun äsken Ähtärin mainitsit että miksi tulet tänne ? Onko sinulla täällä mökki, vai ihan muutenvaanko tänne olisit tulossa ? (: T: ähtäriläinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ähtärin eläinpuisto tekee kesästä kesän ;)

      Poista
  3. mä päätin kesän alussa et tänä kesänä alan kuntoilemaa ja tekemää juoksulenkkejä ! öö, ja vitut ? ainoo mitä oon kokokesänä liikkunu on kävellen paikasta a paikkaan b ja nostanu kalan veneesee jos sellasen on saanu :) ai että ku oon varmaa hyvässä kunnossa nyt tän liikkumisen seurauksena ! or not...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaha kuulostaa niin tutulta "koko kesä aikaa reenata" -> "onpas hyvää jätskiä" :D

      Poista
    2. Onneksi on koira! Kyllä kilot karisee. ;)

      Poista
  4. Ei hitto sä oot ihan mahtava! Löysin tän blogin toissapäivänä ja nyt sain luettua jokaikisen postauksen. Ite kirjotan tyypillistä läpätilää-muka-lifestyle-blogia, ja on ihana välillä lukea jotain tällasta erilaista ja muista poikkeavaa. Ihan superia, kiitos tästä blogista!

    VastaaPoista
  5. ''Istun 40 minuuttia bussissa per suunta VAIN SIKSI, että pääsen sinne puhalteleen purkkapalloja ja pelaan Angry Birdsiä sormet verillä, JES!''

    Mulla on tää sama, plus pitää kävellä 6km yhteensä joka koulupäivä, ja Angry Birds maksaa iPodille (joka on varmaan 3 vuotta vanha eli ei edes toimi kunnolla ja akku loppuu 10 min hakkaamisen jälkeen) eli en voi edes ladata sitä.. Valivalivali mä haluan jo työelämään!

    En ees tehny mitään kivaa tänä kesänä, olin kans vaan töissä (6,6e tuntipalkka ja 2-5h työvuorot, ei silläkään voi oikein juhlia) ja ainoa kiva juttu oli kun poikaystävä pääs intistä. Paitsi että nyt me vaan riidellään koko ajan kun ei oo tottunu että näkee vuorokauden ympäri.

    VastaaPoista
  6. mitä muuten opiskelet? (:

    VastaaPoista
  7. moikka. oon uus lukija, ja täytyy sanoa, että aivan hervottomat naurut saan sun blogista! sulla on aivan mahtava tyyli ja värikäs kielenkäyttö! paras blogi pitkään aikaan, kiitos tästä. aion suositella omassa blogissani!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!