HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 20. elokuuta 2012

Ihmiset, jotka eivät koskaan saa vanheta

Koen oikeudekseni nyt julkaista listan ihmisistä, joilta vanheneminen on ehdottomasti kielletty -puhumattakaan henkensä heittämisestä.

Kummelin jätkät.
Mä en ainakaan pysty koskaan tulevaisuudessa käsittelemään sitä asiaa, että vaikkapa Silvennoisen Heikki tarvitsisi rollaattoria tai sekoilisi dementiapäissään jossain laitoksessa. Matti Näsät, Lakaisijat, Timo Silakat ja Speedyt ja Sakut ei saatana voi vanheta!! Ja siinä vaiheessa kun yksikin Kummeleista heittää veivinsä, mä otan jotain henkistä lomaa ja lähden viiltelemään jonnekin perähikiälle.

Jugi ja Hissu.
Ei saatana äijät, te ette sitten saa koskaan heittäytyä vanhoiksi! Miten kukaan nykytossukka voisi ikimaailmassa korvata kyseiset heput ja niiden parin vuosikymmenen urat!? Joo, kyllä noita hassuja Hirviniemiä puskee aina tietyin väliajoin meidän telkkuruutuihin, mutta ei se oo sama, ku noi epelit! Noi höntit taitaa niin komiikan, dubbauksen ja draaman kaiken muun showtaiteilun ohella. Ja mitä mun lapsuus olis ollu ilman Vintiöitä tai Touko-Poukoo?

Mertarannan Antero.
KUKAAN EI IKINÄ PYSTY OLEMAAN ANTERON VEROINEN SELOSTAJA. Ei ikinä. Kuka tahansa voi olla BB-voittaja tai joku muu persereikä, mutta Antsaa ei voi koskaan korvata kukaan! Jos Anterolle tai sen äänihuulille tapahtuu jotain pahaa, mää ryhdyn yleislakkoon ja pystytän itkumuurin. Sinne saa sitten tulla muutkin itkeskeleen.

Pekka Pouta.
Täähän ei ole mun mielipide, mutta Petjan mielipide kylläkin. Kysyessäni, että miks vitussa Pekka Pouta on niin spessu, vastasi hän "no kuka muu vittu mulle sään kertois??". Ja myönnettäköön, että onhan Pouta kyllä aika legendaarinen jätkä. Jo pelkästään sen nimi herättää meteorologisen luottamuksen (?).

Katie Price, as known as Jordan.
 Mun idoli ja yli-ikäisen pissiksen ruumiillistuma ei saa oikeutta vanheta ja ryhtyä roikkuvaksi silikonikimpuksi. Toisaalta kauneuskirurgia ehkä hoitaa ton roikkumispuolen, mutta sitä kurjaa faktaa nimeltään väistämätön ikääntyminen ei. Mä en halua nähdä sitä simpsakkaa rouvaa 7-kymppisenä bikineissä nojailemassa kävelykeppiin! Sit munkin usko ikuiseen teinielämään kuolee.

Salkkareiden Ulla.
Sinä päivänä, kun näen kyseisen näyttelijättären Seura-lehdessä tekemässä haastattelua kuolinvuoteeltaan, mä en enää koskaan pysty katsomaan vanhoja Saliksia. ULLA ON IKUISESTI PUUHAKAS ROUVA JA SILLÄ SIISTI, SAATANA!


Kenelle SÄ et anna lupaa vanheta ja kadota julkisuudesta bingoiltoihin?

26 kommenttia:

  1. yhdellekään mun idolille D: en kestä ajatusta et jonain päivänä istun talossani kuorimassa perunoita ja sit telkkarista kuuluu et mun teiniaikojen lempparijulkkis on kuollu. never.

    VastaaPoista
  2. Vesa-matti loiri! Veskua ei korvaa mikään ja mitä olis lapsuus ollu ilman uuno turhapuroa??? Ei mitään. Tä likka ainaki itkee silmät päästä ku vesku lähtee pilven päälle istuskelee

    VastaaPoista
  3. ei huolta, oon aika vakuuttunu et kummelijätkät on kuolemattomia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Mä oon vakaasti päättänyt että sit jos ja kun saan omia muksuja, niin mähän näytän niille pienestä pitäen Kummeleiden jaksoja, soitan Michael Jacksonia (siinä muuten yks julkkis ja artistinero joka ei ois saanut kuolla, RIP <3) ja opetan kaikkea muuta tärkeetä yleissivistystä liittyen viihdemaailmaan! Mun iskä teki just samat mitä edellä mainitsin, kun olin pieni ja tosi pienellä iällä opin vastaamaan kysymykseen "Emppu, onks kaikki okei?" vastauksella "Okkeii!" :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ainiin ja lisäisin vielä, että myin sieluni PMMP:lle yhdeksän vuotta sitten ja oon jotenki ajatellu niitä nuoriksi muiduiksi kunnes heräsin todellisuuteen.. MIRA LUOTI ON JUMALAUTA KOHTA NELJÄNKYMMENEN!!

      Poista
  5. SIIS ULLA en kestä jos sitä naista ei ois enää olemassa, salkkareista katos vitusti liikaa jotain ku ulla katos..... ja johnny depp vois olla elossa aina.

    VastaaPoista
  6. oon koko elämäni miettiny keltä antero mertaranta näyttää ja tänään tajusin että se näyttää mun mummolta. mut silti antero <3

    VastaaPoista
  7. Ahh Touko-Pouko! Sitä ei korvaa mikää!

    VastaaPoista
  8. maailma olis tyhjä ilman antsaa. elämällä ei myöskään oo pointtia jos tyra banks vanhenee. ei helvetti, lapsena fanitin tyraa ku raivohullu, ei se vaa saa vanheta!

    VastaaPoista
  9. mä en anna omille isovanhemmilleni lupaa vanheta tosta enää! oon eläny sen verran pumpulissa etten ole joutunut heistä yhtäkään menettämään niin mun mielestä olis ihan suotavaa etten joutuiskaan!
    olen myös toki sopinut koirani kanssa että se ei kuole koskaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös kissojeni kanssa sopimus, että niitä en hautaan vie. Kuolemattomia pirulaisia! :)

      Mut Vesku Loiri + Stam1nan miehet.

      Poista
    2. Sama sopimus tehty meiän koiruuden kanssa! Meitin koira on 11 vee ja oikee energiapakkaus ja vetreä vanhaherra, että en ihmettelis jos se tolla menolla elelis melkein 20-vuotiaaks... Hope so! :D

      Poista
  10. Pate Mustajärvi!! Ilari Johansson, Juha Veijonen, Klamydian jätkät, Chisu.. onhan heitä!! Mut vittu sit ku lehdestä saa lukee Kummelin jätkien sairastelusta, sydänköhtauksista tai pahempaa.. jonkun heistä kuolemasta ni poru tulee!!! <3

    VastaaPoista
  11. ai saatana hajosin tolle petjan pekka pouta -kommentille :DDDD ihana !

    VastaaPoista
  12. Pekka Poudan alkuperäinen sukunimi ei oo Pouta vaan se on vaihtanu sen ite :(((

    VastaaPoista
  13. elijah wood ei saa IKINÄ IKINÄ tulla vanhaksi.sen pitää pysyä aina sinisilmäisenä sielukkaana ja nuorena ja sileäkasvoisena :'((

    ja sama koskee noita sunki mainitsemia jugia ja hissua.. jos niistä jumalauta tulee jotain vaareja niin....

    VastaaPoista
  14. tänää iski todellisuus ja huomasin, että maija-liisa peuhu aka ulla taalasmaa on 70-vuotias?!?!

    VastaaPoista
  15. Paris hilton on ehdottomasti idolini. Hän on niin upea, niin kaunis,ihanuus. Toivottavasti hän pysyy aina terveenä ja voi hyvin, muuten minäkin vajoaisin varmaan alas tai en tiiä mitä tekisin edes. :/

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!