HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 26. marraskuuta 2012

miten vastata poikien säädyttömyyksiin?

Multa Formspringissä kyseltiin, että voisinko postata siitä, miten vastata poikien ja miesten ala-arvoisiin heittoihin ja mauttomiin läppiin sen sijaan, että loukkaantuu hiljaa sisällään ja jäätyy. No, mäpä yritin fiksuna tyttönä keksiä jotain vastaheittoja.

"Vitun huora!" -> "Ei ole ollenkaan yllättävää, että valitsit sanan "huora"; sun kaltaisille jätkille kun mainitsemasi ammattikunnan jäsen on äidin lisäksi varmaan ainoa nainen, jonka kanssa pääset minkäänlaiseen kontaktiin."

"Kivat tissit!" -> "Enpä usko että sulle näistä maitoa heruu, tissiposki." (Joskus itse muinoin vastasin edellä mainittuun tissi-kommenttiin, että "Kiitti, Virosta vaan tonnikolmesataa." Sekin autto.)

"Pihtari!" -> "Sun edessä aukinaisempienkin jalkojen omistaja puristaa reitensä tiukasti kiinni."

"Voisit ottaa mun munan suuhun, heh heh!" -> "Emmä sitä suuhun viitti laittaa, nielasen sen vahingossa. Ja niin pientä lihanpalaa ei kyllä enää paskan seastakaan löydy."

"Löysä pillu!" -> "Hei kamoon, sun kikkelis hukkuis vaikka pistorasiaan."

"Mennääks tonne vähä tiäksä sillai, heh heh, heruisko?"-> "Mun mielestä olis rikkomus ihmiskuntaa vastaan, mikäli antaisin sulle edes pienen mahdollisuuden lisääntyä."

"Sä haluut mua kuitenkin." -> "Kuule kaveri, mä mieluummin isken oman isosetäni, kun teen sun kanssa yhtään mitään."

"Muijat kuuluu kotiin, miehet tuo leivän pöytään!" -> "Sun tienesteillä ei näkkäriä kummempaa leipää siihen kuuluisaan pöytään saada, joten paiskippa niitä töitä mikäli et halua tappaa sitä kotona chillailevaa muijaas nälkään."

"Naisen paikka on keittiössä!" -> "Sun paikka on ulkoruokinnassa."

"Ei niitä naisia tarvi muuta ku siivoomaan ja naimaan!" - > "Enpä ihmettele yhtään, miksi asut edelleen mutsis kanssa..."

"Tää on miesten hommaa!" -> "Ai vähän niinku pleikkarin pelaaminen, grillijonossa painiminen ja  Aku Ankan lukeminen paskalla?"

"On sun perse kasvanu?" -> "No o! Samaa kysyisin sun rinta- ja munakarvoista."

Heh heh, oonpas taas hullun hauska.

34 kommenttia:

  1. Hyviä, muikkelilla on sana hallussa!

    VastaaPoista
  2. Tämän lukeminen oli kyllä ihanaa rentoutumista, ennen ku alan noita koulutehtäviä pakertamaan. :D

    VastaaPoista
  3. Vanhemmat miehet jaksaa olla iskuyrityksissään varsin sinnikkäitä, mutta ei ole kyllä yksikään jatkanut sen jälkeen, kun olen kysäissyt että "hei, ootkohan sä ollu mun isän kanssa samalla luokalla koulussa" tai ihan vain suoraan sanonut, että vittu haloo, sä voisit olla mun isä, painu ny helvettiin siitä. Yks mun lemppareista on kans (esim. just tohon vitun horo-kommenttiin) vastata, että äläpä poju puhu asioista mitä oot nähny vaan telkkarissa.

    VastaaPoista
  4. Ai nii joo! Ja tietty jos tulee läskiperse-kommenttia, ni "no mä voin aina laihduttaa, mutta sä et naamalles voi mitään".

    VastaaPoista
  5. Haha, kiitos tästä päivän piristyksestä !! :D

    VastaaPoista
  6. paskalla käynti ilman aku ankkaa on teeskentelyä!

    VastaaPoista
  7. jenni mä haluan mennä sun kanssa naimisiin :(

    VastaaPoista
  8. vatsareeniähän tästä nauramisesta tulee :D ! oot ihana <3

    VastaaPoista
  9. Ihan nerokkaita! Odotan jo melkein että pääsen käyttämään näitä, katotaan meneekö yhtä nokkelasti ku omissa kuvitelmissa!

    VastaaPoista
  10. tunnen vatsalihasteni kehittyvän :-DDD

    VastaaPoista
  11. OOT LOISTAVA. EI MUUTA.

    :----------------D otan nuo käyttöön, tiiä millasta sakkia hyökkää kimppuun kun pääsen tämän viikon puolella tutustuun baarien ihmeelliseen maailmaan ja sitä kautta myös mitä erikoisimpien hyypiöiden.....

    VastaaPoista
  12. "Hei kamoon, sun kikkelis hukkuis vaikka pistorasiaan." :DDDDDD Kuolin.

    VastaaPoista
  13. PÄIVÄN PARAS :D mä täälä kuumehoureissa kärsivänä vedin mummon mustaherukkamehut pöydälle ku nauratti nää uusimmat nii paljo:'DD

    JUU.
    voisikko kirjottaa sellasesta asiasta, ku että KETÄÄN EI KIINNOSTA. näin esimerkkinä, olin treeneissä jossa kerroin henkilölle a että juu olin poikaystävällä paripäivää sitte ja se sano jotai hauskaa hahaa ja erittäin vittumainen henkilö b päättää liittyä mukaan ''MUN PISIN SUHDE ON OLLU SIIS VUODEN TOSIAA'' ok. EI KIINNOSTA, sulta ei kysytty mitään, joten PÄÄ KIINNI. ja muutenkin tälläiset jotka kertoo niin asianvierestä olevia turhia asioita:DDDD entiedä tajusitko mitään mun selityksistä ja jos et niin armoa, oon kipeenä:( voi että.

    ps. blogis on tosiaa paras

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ootpas aika bitch

      "sulta ei kysytty mitään"

      .....kui lapsellinen voi olla

      Poista
    2. ei oo liikaa katrulla käytöstapoja. miten ylipäätänsä saat kavereita jos puhut noin?

      Poista
    3. mun mielestä se ei oo anonyymien asia(: ja kyllä, minulla on kavereita.

      Poista
    4. ja entiedä tajusitteko väärin, en sano kellekkään että ei kiinnosta tai pää kiinni, lähinnä vain pienessä mielessäni ärsyttää.

      Poista
    5. mua ärsyttää usein kyllä ihan samallaiset tyypit! just kun keskustelee kaverin kanssa jostain niin aina se joku sama vituttava naama hyppää siihen mukaan vaikka kukaa ei sitä siihen keskusteluun kaivannu, ja sanoo aina jotai vitun turhaa paskaa joka ei usei edes liity siihe meiän alkuperäseen keskusteluun. riippuuha se tilanteestaki aika paljon et miten siihen keskusteluun "liittyy" mutta kyl mä ymmärsin katru ainaki erittäi hyvi mitä tarkotit, itteeni ärsyttää iha sama usei xd

      Poista
  14. Sitä kutsutaan kulta rakas keskusteluksi. Oispa vitun kuivat rupattelutuokiot jos ei sais mitää mieleen tulevaa sanoo ja kaikkien pitäs vaan ihastella ja hymistellä sitä keskustelunavausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh piti mennä katrulle ton äskesen. Kännykkänetti taas jotain lagaa...

      Poista
  15. Hahhaaa toi näkkäriheitto oli oikeesti hyvä! Voisin ite kuvitella luonnollisesti heittäväni ton jollekin toopelle. Onneksi kuitenkin useimmat pojat ja miehet ei heitä tollasia aivopieruja. :D Aika yläastekamaa

    VastaaPoista
  16. tää autto ! :D saatoin käyttääkki just yhtä yhen miehen kohdalla, kiitos jenni :D

    VastaaPoista
  17. HAHHAHA! päivän paras! :DDDD ihan huippu!

    VastaaPoista
  18. tuskin maltan oottaa että pääsen ite käyttämään noita! kuolin nauruun ku oli niin iskeviä nuo vastalauseet :D

    VastaaPoista
  19. Kerran joku kysy "onx sul tiukka???" olin et "no se riippuu siitä paljon mua sinne on tökitty, minkä kokosella, miten usein, oonko treenannu lantionpohjalihaksia ja siitä onks sulla joku 2cm prinssinnakki millä neitsytkään ei tunnu kireeltä." Oli hiljasta...

    VastaaPoista
  20. Sun blogi on ihan paras ! Tää oli todellista vatsalihasreeniä lukkee näitä :D LISÄÄ TÄMMÖSTÄ !!! (:

    VastaaPoista
  21. Mä polttelin tupakkaa odottaessani bussia, ja siihen tulee jotain parikymppisiä jätkiä (itse oon 25) joista toinen kysyi oikein naama muikeana: "Miten noin kaunis nainen vetää röökiä?" odotti kai että mä punastuisin ja alkaisin hihitellä. Turha luulo. Pamautin takas että: "Ei kai se kauneudesta kiinni ole miten tyhmiä tapoja harrastaa". Joo, luulen liikoja itestäni, mun pitää mennä himaan kasvamaan, mä en koskaan saa miestä ja mitä mä mukavaa juippia loukkasin. Blaablaablaa =D

    VastaaPoista
  22. ^ Hahhaa, just hauska! Mulle taas käy harmittavan usein niin, että keksin ne hyvät heitot, kun tilanne on just mennyt ohi. Voiskohan tota jotenkin treenata.. :D

    VastaaPoista
  23. Kannattaa pamauttaa ekana mieleentuleva asia seuraavalla kerralla niin ajatusten kehittyminen nopeutuu sen jälkeen. Mulle kävi ainakin niin.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!