HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 7. joulukuuta 2012

pilkkaanpa pikkuisen itseäni

Saan aika usein kuulla, miten postauksissani loukkaan jotakuta, miten joillekin tulee paha mieli ja miten mä muutenkin voin olla niin kamala ja itserakas bitch!!11 Joten ajattelin tänään postata teille itsestäni ja pilkata itseäni oikein urakalla, niin voidaan olla kaikki yhdessä ihan vitun säälittäviä ihmisriepuja.

Ensinnäkin mä olen todella lapsellinen itkupilli. Musta on ihan ok tirauttaa parit kyyneleet, jos Petja sanoo väärällä äänensävyllä jotain, pilkkaa Hello Kitty -pehmolelua tai muuten vaan "ei tajua mun tunteita", esim. ei ostanut mulle kaupasta karkkia, vaikka tekisi niin hirveesti mieli (ja varsinkin jos olen edellisenä päivänä huutanut naama punaisena, että karkin syöminen on epäterveellistä, hampaat menee ja mussunmussun). Voin myös möksöttää, mikäli joku asia ei mene ihan niinkuin mä olin wonderland-Strömssössäni suunnitellut ("nyyh nyyh mun lempipaita on pesussa, mä meen itkeen vaatehuoneeseen vaatekasan päälle ja pidän mykkistö"). Olen 5-vuotiastakin pahempi möksähtelijä-vittupää, joka vaatii lässyttämistä unohtaakseen mökömökö-moodinsa.

Olen myös säälittävä wannabe-ravintoterapeutti. Muistuttelen ihmisille päivittäisestä proteiinisuosituksesta, halveksin pikaruokapaikkoja ja kannustan kotiruokaa, samalla kun syön kotona karkkia, jätän lämpöisen aterian väliin ja huomaan iltaisin juoneeni KOKO PÄIVÄN AIKANA yhden (KYLLÄ, YHDEN) lasin vettä ja kupin kahvia. Vannon maitorahkan nimeen, pidän ruokapäiväkirjaa ja luen leipäpakettien kyljestä kuitumäärät. JA SILTI nassutan kännissä pitsaa, himoitsen pastaa ja voitelisin kaiken suuhunpantavan oikealla voilla, mikäli omatunto antaisi periksi. Todella säälittävää ja noloa, myönnän.

Edellämainittujen epäkohtien lisäksi ulkonäössäni on paljon moitittavaa. Nenäni alle voisi mennä kokonainen partiojoukko sadetta pitämään, otsani ryppynahkasta saisi nahkatakin isommallekin moottoripyörätappajalle  ja käsien ympärys on samaa sarjaa arfikkalaisten lasten nilkkojen kanssa. Kulmakarvani nypin fiksuna plikkana kutosella, eikä niitä sen jälkeen ole näkynyt. Selkäläskistäni kalpenee ihraisinkin sika, tukka on ku hallan nussimalla linnunpelättimellä ja valokusissa näytän Muumeista tutulta Kiiltopää-delfiiniltä.

Muutenkin olen aika pahansisuinen ärripää, luonteeni on kuin Paavo Pesusienestä tutun Johtaja Ravun Helmi-tyttärellä ja muutenkin seurani ei ole kovin houkuttelevaa. En ymmärrä politiikasta mitään, sivistyksessäni on valtavia aukkoja ja en osaa ajaa autoa.

Voi kuinka helpotti. Noni, nyt on sun vuoro paljastaa noloutesi, pikkuisen pilkata itseäsi ja kertoa  miksi SINÄ olet aivan kaamee tyyppi! Määää odotaaaan....

Niin ja edelleen sitä hauskaa viikonloppua kuomat, lav juu!



104 kommenttia:

  1. Itsehän oon ihan hirvee juoppo: rakastan kalsarikännejä, arkikännejä, päähänpistokännejä. Alkoholia kaikissa muodoissa! Lisäks oon herkkä ja purskahdan itkuun noloimmistakin syistä. Otan myös koulutyöt hikenlailla liian vakavasti ja nipotan muille miksei ryhmätyön toista osuutta kuulu. Olen siis ihmiskusipää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täältä löytyy toinen juoppo. Pahinta tässä on, että käsken muita olemaan juomatta kalsarikännejä (sivistyneesti huppelissa on ihan hyvä) siinä missä itse keskiviikko päivästä saakka olen juonut ja seuraavan päivänä en muista keskiviikosta yhtään mitään.

      Poista
  2. mun kanssa ei voi mennä huvipuistoon koska hurjin laite minne mä uskallan mennä on karuselli.

    VastaaPoista
  3. --Olen 5-vuotiastakin pahempi möksähtelijä-vittupää, joka vaatii lässyttämistä unohtaakseen mökömökö-moodinsa.--


    niin minäkin.

    VastaaPoista
  4. Tuli niin minä itse mieleen tästä. :D Sit otan itseeni ihan kaikessa. Jos joku sanoo jotain negatiivista vaikka kampaajasta jolla käyn, loukkaannun syvästi. :D
    Mäkin muka puutun isosiskoni ruokailuihin että miks ostit karkkia kun viinirypäleet ois paljon terveellisempiä ja syvällä sisimmässäni oon loukkaantunut että miks mulle ei tuotu sitä karkkia....

    No mut kaikissa on vikoja ja ärsyttäviä piirteitä eikse niin mee?

    VastaaPoista
  5. Oon ihan hirveen ilkee. Mollaan jokaista vastaantulijaa, arvostelen jokaikistä ihmistä, vaikkei mulla itellä ole mun lemmenkahvojen ja jättikaksarini ja kinkkuni kanssa mitään varaa. :) mutta kun se arvostelu on vaan niin hiton kivaa. ja voisin olla sivistyneempi. en tosiaan tiiä mistään mitään. oon aina se vitun idiootti joka kysyy ne tyhmät kysymykset yms. :)

    VastaaPoista
  6. Mä myönnän, että _KAIKKI_ mitä juuri sanoit, pätee myös mun kohdalla :D!!

    VastaaPoista
  7. "luonteeni on kuin Paavo Pesusienestä tutun Johtaja Ravun Helmi-tyttärellä" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  8. En tiedä miten edes kuvailisin itseäni, minussa on vähän ihmisvihaajan ja armottoman arvostelijan vikaa. En ole se, joka luo halveksuvia katseita, osottelee tai sanoo törkeyksiä. Pidän mielipiteeni itseni ja parhaiden ystävieni tietona. Rakastan etsiä "virheitä" ihmisistä, etenkin niistä itseään täydellisinä pitävistä. Joudun puremaan hammasta ollessani samassa seurassa esimerkiksi mäiskyttävän ihmisen kanssa. Saatan vältellä ihmistä, jonka ulkonäkö ei miellytä taikka joku asia ihmisessä häiritsee itseäni liikaa. Tätä välillä häpeän, mutta en aio tätä tapaa itseltäni kitkeä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli just niinku mun suusta.

      Poista
  9. Suutun aivan älyttömän nopeesti ja sillon myös alkaa huuto. Ei ole mahdollista puhua normaalisti vitutuksen vallassa, on pakko huutaa eikä sitä ees ite huomaa!
    Oon myös kova haukkumaan rakasta veljeäni, melkein joka viikko lätistään "oot forever alone, vitun läski, wowittaja, haista vittu, mee hankkkii elämä, toivon et kuolisit yöllä aivoverevuotoon" ja muuta ihan järkyttävää:-D
    Aamulla molmmat on ihanku mitää ei olis tapahtunukkaa, onneks molmmat äärimmäisen lyhytvihasia(: onneks oon vuosien mittaa ees vähä rauhottunu..


    mutta Jenni noi ulkonäkökommentit oli ihan bullshittiä, tsot tsot!;)

    VastaaPoista
  10. Arvostelen ihmisiä, varsinkin jos olen kiukkunen! Oon kauheen periaatteellinen ihminen, vaadin toisten toimivan niiden mukaan mut ite teen välillä toisin.. Kerron ohjeita miten pitäis elää mut oma elämä on kaukana siitä. Nalkutan, mäkätän, informoin liikaa, täsmentelen, nussin pilkkua, nauran vahingoille, esitän säälittävää saadakseni asiat menemään haluamallani tavalla, ilmaisen mielipiteeni JOKA ASIAAN vaikka ketään ei kiinnosta. Sit välillä iltasin istun yksin kämpillä ja mietin miks oon sinkku :D huah minä!

    VastaaPoista
  11. Mä olen nälkäisenä kiukkuinen. Siis hyvin, hyvin kiukkuinen. Jos mulla on nälkä niin kellään ei ole kivaa.
    Olen myös kylläisenä kiukkuinen, koska maha on niin täynnä että ällöttää, ja housut puristaa, ja oon alkanut laihduttamaan aina heti huomenna.
    Joka päivä lopetan tupakoinnin. Tai huomenna.
    Haluan mieluummin tehdä kaiken itse, koska muut ei joko osaa tai tekee asiat muuten vaan väärällä tavalla. Olen siis vähän kontrollifriikki. Ja se on anaalista jopa mun omasta mielestäni.
    Jos mulla on krapula, mua pitää sääliä ja palvella. Jos miehelläni on krapula, potkin sen ylös sängystä viemään koiran lenkille. Mitäs on juopotellut itsensä niin huonovointiseksi!

    Olen marttyyri, kusipää ja prinsessa. It's my way or the high way, mutta en silti osaa itse tehdä mitään päätöksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiäks mie oon just samanlainen tuon kaikki pittää tehä itte koska joku muu kusee sen kumminki ja sillonko on univelkaa tai muuten vaan nukkunu huonosti nii luoja auttakoon sitä joka sanoo väärän sanan. :D

      Poista
  12. käytätkö viel muute niit pidennyksii vai onk sun oma tukka jo kasvanu "tarpeeks pitkäks" ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tää oo tarpeeks pitkä mutta pidennykset on jo ollu roskissa kaaaauan :P

      Poista
  13. "En ymmärrä politiikasta mitään, sivistyksessäni on valtavia aukkoja ja en osaa ajaa autoa."

    Tää käy mulle, kuin nenä päähän. Lisäksi oon myös laiska vetelys ja aloitekyvytön ihminen. Mitäs tässä oon ollu 9 kuukautta autokoulussa, koska en jaksa ja tykkää käydä sillä, joten oon sitten keksinyt loistavia tekosyitä välttääkseni ajotunnit. Siirrän kaikki ikävät asiat aina-ei huomiseen, vaan peräti ensi viikkoon. Oon siis yleisesti aika asennevammainen ihminen ja humputan menevään vain kivoja juttua.
    Itsekuria mulla ei ole nimeksikään. Eikä aina tilannetajuakaan. Ai niin ja mä olen myös hyvin kovaääninen persoona, enkä edes itse huomaa, kuinka kauppakeskuksen aula raikaa kailottaessani kuukautisistani. Mua saa siis aina hävetä. Oon tosi blondi ja mä saan osakseni kuittaluja ja facepalmausta liiankin usein. Mun muistini on aivan kelvoton, kuten keskittymiskykynikin. Oon myös kunnon taihoilija ja elelen-isäni sanoin- omassa fantasiamailmassani.

    VastaaPoista
  14. Oon ihan vitun nysverö ituhippipiipertäjämaailmanparantaja ja usein ihan vitun ärsyttävä kaikessa positiivisuudessani. En juo, en polta tai harrasta päihteitä. Tee ja kahvi on pahaa, mehu hyvää. Olen oudohko ja hieman erakkorapu, en vastaa puhelimeen. Plus haluaisin taas vegeillä mut itsekuri ei riitä ja oon tekopyhä paska. Että sillastee. :D

    VastaaPoista
  15. oon niin norppakummia ja peta-jäsentä ja eläinten oikeuksien puollustajaa mut silti en tie mitään parempaa kun paksu sisäfilepihvi....shit.

    VastaaPoista
  16. Tämä oli piristävä postaus kaikkien omakehulta haisevien blogien ja postausten seassa! Mikään ei olisi nautittavampaa kuin nähdä jokaisessa laifstail-blogissa tällainen postaus ihan rehellisesti kirjoittetuna.

    VastaaPoista
  17. Oon säälinkerääjä jos mun päivä on mennyt huonommin kuin kavereilla, vittuilen ihmisille ilman syytä ja sittenku kavereilla on huono päivä oon ihan ihmeissäni, et miksi mullekki vittuillaan, en kestä jos joku ilmoittaa mun syömistavoistani, arvostelen vastaantulevia ihmisiä omassa pääkopassani, saan raivarit jos jotakin on tehty mun mielestä väärin ja mitäpä muuta.

    VastaaPoista
  18. Mulla on aika korkeet normit siitä, miten toisia ihmisiä pitää kohdella. Ja kun joku ei toimi niiden MUN normieni mukaan, tulee mussutusta -ja nimenomaan selän takana.

    VastaaPoista
  19. Mä oon niiiiiin kauan halunnu tietää minkälainen oot irl : D tää oli aivan mahtava!

    VastaaPoista
  20. Musta sä varmaan saisit maailmanvastustajan mökötyksessä.
    Pahoina päivinä jos joku asia on PIKKASENKIN pielessä, niin se on sitte helvetti irti. Jos en löydä sitä vitun paitaa, meen keskellä huonetta itkupotkuraivarina, heitän vaatekasan kiukuspäissäni lattialle, tongin sitä ulisten "MISSÄ SE ONNNHH YHYHYHYHYYHHYHHY!" --> dramaattinen heittäytyminen sängylle. Siellä sitte mökötän ja nyyhkytän peiton alla ja venaan että joku tulee lässyttää ja silitteleen. Sitten mä voin surkeena nyökytellä kuin sydäntäsärkevän raastavaa tää on elämä nyt on. Tää sama ilmiö toistuu, jos joku on unohtanut mun viikonloppukarkkien tuonnin. Tai jos mokaan Guitar Herossa. Aina itkupotkuraivari, muutama loukkaantunut kyynel ja kohta oon taas ookoo :DD

    Musta tulee kans hirvee marttyri ja uhri riitatilanteissa. "Jaa mäkö sitte oon syypää tässä ja tehn kaiken pahan joojoo niin niin" tai sitte "mä vaan yritin sanoo sen silleen erilail mut sä vaan suutut mulle" tai suosikkini "älä nyt suutu kun en tarkottanu mitenkää provosoida (vittumainen ja viaton hämmästelyhymy)"! Sen takii kukaan ei varmaan tykkää riidellä mun kanssa kun oon sellanen vittupää.

    Hmm, olikos näitä vielä? Ainiin! Ja riitatilanteissa mulla on tapana ottaa sellanen hiljanen ja oikeen vittumainen puhun-sulle-kuin-pikkulapselle-ääni, jolla mä valitan jos joku muu alkaa huutaa mulle. "Onkos nyt pakko huutaa kun asiasta voisi puhua ihan normaalillakin äänenvoimakkuudella", mä ilmotan just sellasella "huudappas vähän lisää niin minä saan vähän lisää syytä jeesustella ja järkevöidä tässä" :DDDDD eli riidoissa ollessani mää pyrin oleen se ihana hyvis ja marttyyri ja muka huomioida omiakin vikoja, joita ovelasti käännytänkin muiden vioiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiii että mää vihaan riiellä sun kaltasen ihmisten kanssa =DD mää provosoijun hirveen helposti ja huuan ja melskaan ja toiset osaa käyttää sitä just tollee ovelasti hyväkseen.

      Poista
    2. Täytyy myöntää että olen vähän samanlainen kun ano 12:56 mutta en tietosesti, nyt kun luin ton tekstin niin tunnistin itteni :D

      Poista
    3. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD OON IHAN SAMANLAINEN

      Poista
  21. olen armoton vittupää. vihaan ihmisiä ja ennenkaikkea rääkyviä kakaroita. jos jostain tulee väittelyä ja sanailua niin mähän en lopeta ennenkuin toinen hyvällä tuurilla lähtee ovet paukkuen tai rupeaa parkumaan. pahinta on se, että loppujen lopuksi illalla sängyssä mä rupean itse parkumaan että oonko mä nyt paha ihminen oonko.
    seuraavana päivänä haistatan vitut jälleen kaikille. eikä ees kaduta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itseasiassa mulla olis paljon lisääkin sanottavaa, joten luulen että teen tästä myös itse postauksen. ihan siksi että tunnistan itsestäni tälläisiä paskoja piirteitä! jee!

      Poista
  22. Oon hirviä ihmisvihaaja. Mä en oikeesti jaksa olla kauaa ihmisten seurassa, ja jos vaikka koulussa joudun jonku taliaivo-ihkupissis-ernujätkä-paskiaisen pariksi nii ai vittu hajuaa pää. Varsinki tyhmät ihmiset saa mun veren kiehumaan, olenhan itse niin huiman superälykäs ja fiksu. Arvostelen ihan hirveesti ihmisiä mielessäni, mutta en halua sanoa niille päin naamaa mitään, koska mulle tulis paha mieli siitä. Sen sijaan välttelen ärsyttäviä ihmisiä viimeseen asti, ja jos joudun sellasen kans tekemisiin niin oon vittumainen ämmä että ne ei jatkossa vahingossakaan eksyis mun seuraan.

    Oon kans ihan hirviä mököttäjä. Varsinki jos mulla on nälkä. Nykyään oon oppinu sanomaan poikaystävälle että pitää turpansa kiinni aina ku oon nälissää, ettei tulis ärsyttäviä riitoja esim. siitä ku se sanoo että mun pitäs olla lukemasa kokeeseen koneella olon sijaan. Läheisten ihmisen kans ku riitelen nii kyllä huuan ja ragetan, tuntemattomien kans tyydyn mököttämään ja marttyyroimaan.

    Oon myös ihan hirviä siinä suhteessa, että jos joku tekee jonku asian väärin elikkäs erilailla mitä minä, nii voi vittu saatana. Piän hirviän saarnan miten asia pitäs tehä, ja jos oppi ei mee perille nii istun ja mökötän hiljaa vieressä ja luon arvostelevia katseita ja annan vittumaisia huomautteluita. Oon iha hirviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon täsmälleen samanlainen. Oon älyttömän kriittinen ja löydän kaikista jotain vikaa, kaikki on mun mielestä vitun idiootteja. Ei mitenkään että olisin ite yhtään parempi :---) mut joo, varsinkin koulussa ihmiset_vituttaa kun ne on niin saatanan tyhmiä. kuuntelen niiden keskusteluja ja kommentteja ja mietin että tollaset ihmiset ei sais edes lisääntyä.

      Poista
    2. tuo eka kohta = MINÄ

      :DDD

      Poista
  23. oon aika itsekäs ja sanon asioita muka suoraan ja sitten mua pidetään semmosena töykeenä vittupäänä, jonka kans kukkaan ei halua olla... vaikka oikeesti mulla on ihan saatanan huono itsetunto ja se johtuu osittain siitä...ja sitten yksikseni mietin, että miks kukaan ei välitä...
    haluisin kovasti muuttaa ihmisissä joitain piirteitä...esim. inhoa "salaa" yhen mun kaverin ääntä o_O
    tosin varaa ei olis, kun oon itte täynnä virheitä... sitten vittuunnun tosi helposti pienistäki asioita, mutta sitten aina sitä ei kehtaa näyttää ja pidän yllä semmosta saatanan tekohymyä...
    sitten "jumitan" aina paikallani, vaikka mitä pitäs tehä...
    tuossa nyt oli vaan pieni osa nuista mun virheistä :D

    VastaaPoista
  24. Mun on pakko voittaa joka väittely. Ja jos mua loukataan, mul on pakko mielle loukata toista vielä pahemmin. Teen sen melkein tiedostamattani?

    VastaaPoista
  25. mäkin oon aivan jäätäv itkupilli, mulle ei kärsii sanoo mitään ku heti oon sillee YHYYYYY :DD sepäs sitte vituttaa ku en pysty riitatilanteissa sanomaan mitään...

    VastaaPoista
  26. Mie suutun kaikesta, ihan kaikesta jos sille päälle satun. Jos joku sanoo että mun koira on tyhmä voin itkee tunnin yksin pimeessä huoneessa vaikka olen täysin samaa mieltä siitä että se elukka obn täys urpo. Itken paljon, vaikkakaan en juuri koskaan kenenkään nähden. Arvostelen ihmisiä. "Vitun epämielenkiintone ruma huora" koska oletan itse olevani niin komee ja mielenkiintonen, vaikka totuuden syvällä sisimmässä tiedänkin :D En syö sipulia, josta saan kuulla joka päivä koulussa koska ruoka-alaa opiskelen. Istun liikaa koneella, voin olla kymmenen tuntia putkeen koneella enkä edes huomaa että aikaa on mennyt niin paljon. Auon päätäni ja kadun heti sen jälkeen toisinaan että mitä taas tuli sanottua...

    Ja täälläkin yksi ihmisvihaaja viittaa! En jaksa katsella ihmisten naamoja saati kuunnella niiden tyhmääkin tyhmempiä juttuja. Raivostuttavat niskuroivat läskit, jotka uskaltaa olla erimieltä tai olla muuten vaan tyhmiä saa heti mielessä liikkumaan mitä mahtavampia murhasuunnitelmia.

    Ja yhyy oon ilkee. Äitiki aina sanoo et puhun ihmisistä niin rumasti että saisin hävetä. 8( YHYY.

    VastaaPoista
  27. Suutun helposti, tuun mustasukkaseksi jos ihastus puhuu toiselle tytölle, ja arvostelen kaikkia muita ulkönäön perusteella. Jos joku on tosi nätti niin sanon kaverille "toi on lissu ja ihan vitun ärsyttävä", ja kun kaverini arvostelee jotain niin kerron että se on rumaa arvostella ja että tietyn ihmisen tunteet loukkautuvat jos ne kuulisi, jne.. Jos mul on huono päivä niin alan huutaa ihan jokasesta asiasta, jos vaikka astun vesilätäkköön niin se on heti kaverin vika koska se mun mukaan olis työntäny mut. Jos oon häviämässä peleissä valitan että on tylsä peli ja että pelattaisin muuta.

    Lupaan aina itselleni että alotan syömään terveellisemmin ja lauantaina makaan sohvalla koko päivän ja tungen paskaa naamaani.

    Lisäksi mun perse on isompi kun viisi elefanttia ja reidet yhtä paksut kun lihavimmalla sumopainialla. Silmät on inhottavat oksennuksen vihreät/keltaiset, ja mun räkätys jota pitäis nauruksi kutsuu on ihan hirveen kuullosta.

    VastaaPoista
  28. Mä vihaan ihmisiä, 95% ajasta en pidä edes mun kavereista. Mulla on kolme oikein hyvää ystävää ja vihaan niitäki kaikkia aina vuorotellen. Mun mielestä mun miesystävä on suurin törppö mitä maa päällään kantaa, mutta silti rakastan yli kaiken näitä kyseisiä ihmisiä mun elämässä. Onneks ne on jo tottunu siihen että mun kanssa ei vaan kommunikoida huonona päivänä tai jos kommunikoidaan niin ei kannata välittää siitä 200dB:n voimalla tulevasta vittusaatanasta. Oon myös oikein pyhimyksien pyhimys ja musta on mahtava pitää moraalisaarnoja mm toisten juomisesta, vaikka itse olen se joka räkäposkella vielä pilkunkin jälkeen nojailee baaritiskillä kinuamassa lisää tequilaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, ihanaa että tässä maailmassa on edes yksi samanlainen! :D Kamalaa sanoa, mutta ihan oikeasti vihaan myös kavereitani.. Ja perhettäni. KAIKKA!
      Ei saatana, kun ei ketään vaan kestä. Kukaan ei tajua mitään..

      Poista
    2. luulin et tää on joku päävika tai jotai :D vihaan kavereitani kanssa vuorotellen, neljää parasta. tällä hetkellä on menossa se yks ja tuntuu etten vaa vittu voi sietää sitä. siis voi saatana menee hermo :D tai siis vihaa- verbi voi olla liian vahva, mutta ärryn kaikesta mitä se sanoo ja sieluun viiltyy pari haavaa kun se sanoo vaikka jotain mikä etäisesti saattaa mua koskettaa. ei se mitää, viikon päästä tää on ohi ja mulla on ehkä uus kohde :D

      tähän asiaan etäisesti liittyen - aina kun alan säätää jonkun pojan kanssa, ihastun ja sitten kun aletaan laitteleen viestejä niin ärsyttää aivan saa ta nal li sen paljon kun tulee kesken koulupäivän viestiä tai illalla viestiä tai ihan millon vaan. ärsyttää kun se ihminen juttlee, mutta sitten kun nähään irl nii ne tunteet on sellanen utopinen usva jossai pään takana. siis mitä, en mä sulle oo vihanen ollu! pms kato vaa :)
      tää on oikeesti varmaa joku psyykkinen juttu jota kallonkutistajat hoitaa mutta sensijaa avaudun jennin blogissa :D

      Poista
  29. Olen ihan saatanan pitkävihainen (paitsi läheisille ihmisille) ja muistan varmasti aina, jos joku puolituttu on tehnyt jotain kurjaa joskus vuonna nakki. Lisäksi olen kostonhimoinen ja toivon mulle/kavereilleni ilkeilevien ihmisten jäävän rekan alle tms, enkä edes tunne siitä huonoa omatuntoa. Lisäksi puran aina ärsyyntymistäni armottomalla kiroilulla ja valituksellani, mitään paskajuttuja en yleensä jätä itsekseni käsiteltäväksi. Olen myös agressiivinen, jos joku ohittelee mua ruokajonossa, tekee mun heti mieli potkasta sitä. (Tosin onneksi on koskaan oo toteuttanut näitä mielihaluja..)

    VastaaPoista
  30. En ole koskaan väärässä missään asiassa. Vaikka tiedostaisin sen niin ainakaan ikinä en myönnä sitä. En ikinä... :DD

    Olen hyvin omapitäväinen kaikessa. En esimerkiksi lainaa vaatteitani kenellekkään.

    Rakastan sitä tunnetta kun olen parempi jossakin kun joku muu.

    Olen myös hyvin pitkävihainen ja vain todella harvoin pyydän ensimmäisenä anteeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun on __pakko huomauttaa tosta ekasta ::D: (huomautan, mut en tuomitse koska itsessänikin on ärsyttäviä piirteitä) mut siis tollaset ihmiset saa mut hyppimään seinille ! joskus ku väittelen joienkin ihmisten kans ja vien sen väittelyn ihan 100-0, mun argumentit on loogisia ja niillä toisilla ei edes ole argumetteja ja silti ne on muka niiiiiin vitun oikeassa nii AAAA >.< itekki oon kova väittelee mut jos mulle ilmenee että toinen on ihan selkeästi oikeassa nii tunnustan sen, vaikkakin puolustelevasti ja kiukkuisesti tyyliin: "okei olin nytte väärässä mut et sä itekkää oo aina oikeassa !!" :D:D

      Poista
    2. ja tiedän, että olis ollut järkevämpää teipata turpani kiinni ja olla huomauttelematta ku sä sentään tunnustit tämän piirteen, mitä monet sillä lailla käyttäytyvät ei tee ! ja muutenki ei oo itelläkää varaa aukoa päätä ku omistan itekki ärsyttäviä piirteitä vaik muille jaettavaksi … :D:D

      Poista
    3. Tiedän kyllä, että toi on vittumaista ja ei haittaa vaikka huomautitkin!:D En vaan voi sille mitään, että on todella vaikea myöntää olevansa väärässä.. :D

      Poista
  31. VIHAAN KAIKKIA! Vihaan vittu tuntemattomia (ellei sitten joku ole tosi ystävällinen ja kiltti mua kohtaan), vihaan kavereitani ja vihaan perhettäni. Ehkä 10% ajasta en vihaa ystäviäni eli lähinnä silloin kun he kehuvat tai naurattavat minua.
    Niin ja valitan, olen tekopyhä, laiska, negatiivinen ja pitkävihainen. Annan aina muka anteeksi, mutta oikeasti punon päässäni kostoa kaikista minuun kohdistuneista vääryyksistä. Vielä joskus kaverini saavat tuntea kostoni!!!!!

    Pidän kuitenkin itseäni "hyvänä ihmisenä", koska MYÖNNÄN että olen ihan kauhea ihminen. Ja vihaan erityisesti heitä, jotka pitävät itseään täydellisenä mutta ovat oikeasti ihan helvetin vittupäitä.

    Ja silti aina ihmettelen, että miksei kukaan halua tutustua minuun...

    Ja mottoni on: "Ei vittu kiinnosta!", koska suurin osa asioista ei vaan yksinkertaisesti vittu kiinnosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli aivan täsmälleen kuin mun kirjoittama <3 ollaan aika ihania!

      Poista
    2. itekki ajattelen, että olen jotenki parempi ihminen koska tiedän ja tunnustan olevani ärsyttävä, itsekeskeinen ja lapsellinen kui jos en tietäisi, ja että se tekee mun ärsyttävyydestä vähän vähemmän ärsyttävää. ::--D

      Poista
    3. ollaan hyvin ihania!<3 onneks kuitenkin sen verran järkeä päässä, ettei lähde näille kavereille päin naamaa sanomaan että vihaa niitä :D asun varmasti isona jossain metässä erakkona ja pelottelen pieniä lapsia, koska mites otat miehen itelles ku alkaisit sitäki vihata? :D:D:D










      Poista
  32. Mä oon sellanen, että suutun pikkuasioista ja alan kehittelemään jotain riidanpoikasta asiakseni että saisin jotain säpinää elämään. Sitten käännän sen asian niin, että MINUA on loukattu ja minua kohtaan on tehty väärin ja ah ja voih kuinka olenkaan nyt niin loukattu ja väärinymmärretty kaunis ja viaton luontokappale!

    Niin, ja olen kova valittamaan. Valitan, jos lapset on liian äänekkäitä ja lapsellisia. Valitan, jos lapset käyttäytyy liian aikuismaisesti ja heittelee nenäkkäitä kommentteja. Valitan, jos opettaja kysyy multa tunnilla jotain. Valitan, jos multa ei kysytä mitään. Ymmärsit varmaan pointin...

    Oon kans tosi kova muuttamaan mieltäni, ja se tekeekin mut melko vaikeeksi asuin- ja elinkumppaniksi: Ensin haluan nahkasohvan, sitten haluankin kangassohvan, sitten en halua sohvaa ollenkaan vaan ihanan divaanin! Ja tiskit laitetaan tiskialtaaseen, sitten niitä ei laitekaan sinne koska ne on vaikee tiskata jos ne valmiiksi löllöttää lojua siellä.

    Siis oikeesti en välillä ymmärrä itseäni, nauroin tälle mun kommentille. :D

    VastaaPoista
  33. oon aspa ja vihaan joka ikistä asiakasta. välillä tekis mieli vittua huutaa mutta tähän asti oon onnistunu pitämään suuni nätisti supussa

    VastaaPoista
  34. Oon just samanlainen wannabe-ravintoterapeutti, mut sitte ite vedän kyllä sitä mässyy. En vaan kerro siitä muille, muhaha.
    Lisäksi oon muutenkin todella tekopyhä välillä. Ja aika juoppo, kun sille päälle satun vaikka esitänkin hyvin vähän alkoholia käyttävää treenaava&terveellistä fiksua nuorta. Mut appajee, ku minä ja alkoholi tavataan.. sitte ei oo enään baarilaskulla loppua.

    Oon myös todella ilkeä, ärsyttävä ja vittumainen sekä maailman kovin valittaja. Kukaan ei koskaan ihmettele, että miks oon sinkku. En minäkään. Life is a bitch and so am i jne.

    Ja kirsikkana kakun päällä kirjotan treeniblogia. Vaikka oon tällanen tekopyhä, ilkee mässäilijä ja läskivihaaja (mun blogilla on aika paljon laihdutusblogia pitäviä seuraajia..uups mut ne on mukavia tyyppejä. En vihaa muuta ku niitä tuntemattomia;). Niin ja vihaan kaikkia ihmisiä, jotka on yhtään samanlaisia ku minä.

    Ja kommentin tämä neiti tekopyhä jättää totta kai anonyymisti! Ainiin, mä oon muuten sit aina okeessa ;)

    VastaaPoista
  35. Ihan MAHTAVA blogi, kiitos tästä. Ketään ei kiinnosta tämän kuonasäkin lista kaikista niistä saatanan huonoista puolista, joten mitäs niitä tässä turhaan luettelemaan. Mutta tämä koira älähti, sitä vaan.

    VastaaPoista
  36. Mahtava blogi! :D
    Mie ite oon ihan järkyttävän tekopyhä, itserakas lehmä joka viihtyis vaan ittekseen :D

    VastaaPoista
  37. Tämmöset itsensähaukkumis-jutut on ihan okei jos on terve itseluottamus. Itse en ihan lähtis eritteleen sitä miksi olen paska ihminen. Vois itku tulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai mutta, tästähän vois joku tosikompi vaikka soveltaa semmosen ajatuksen että taas Jenni kiusaa masentuneita kun kannustaa ajattelemaan mikä itsessä on vialla! Siitähän voi vaikka tulla itsetuhoisia ajatuksia jollekin! :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Miksi tässä lukee että oon poistanu kommentin?? D:< mutta siis sanoin jotain että onnitteluni teille joilla on terve itsetunto. Oikeasti hieno nähä semmosia ihmisiä :)

      Poista
  38. Oon vitun ärsyttävä ämmä. Arvostelen joka ikistä vastaatulijaa, vaikka tiedän et mulla ei ole vittuakaan varaa sanoa mitään, koska en oo ite sen parempi.

    Valitan myös joka asiasta, ja mua ärsyttää helvetisti jos joku on mua parempi jossain asiassa, missä kuvittelin olevani hyvä.

    " MISSÄ SE PAITA ON VITTU " ja sen jälkeen yhyyhyyy nysvään jossain saatanan nurkassa ja esitän vitun säälittävää..

    Jos tulee riitaa jonku kanssa, niin istun hiljaa, vittuilen tai räyhään. Oon vaan niin vitun lapsellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "[J]a mua ärsyttää helvetisti jos joku on mua parempi jossain asiassa, missä kuvittelin olevani hyvä."

      ^No tuopa! Osui ja upposi. Lisäksi olen ärsyttävän positiivinen ja sellainen "jeejee kyllä se siitä"-persoona. Hävettää myös myöntää, että välillä, kun kaverilla on huolia, mua alkaa aikaa myöten tympiä se narinan kuuntelu. Mutta luonnollisesti, jos mulla menee päin helvettiä, niin koko maailman pitäis olla tsemppaamassa mua. Lisäksi, jos joku toimii niin kuin mun mielestä ei mitenkään voisi, mussutan siitä - selän takana of course. Lisäksi olen kamala pilkunnussija ja mua ärsyttää tuhottomasti, kun ihmiset kirjoittaa ihan helppojakin sanoja väärin. -Erika-

      Poista
  39. Minä jos satun suuttumaan siskolle,veljelle tai vaikka äidilleni niin voi olla varma että kuuluu rivitalon toiseen päähän ne kaikki perkeleensaatananvittupäät ja kaikki muut ilkeydet joita suustani päästän kun oikeesti suutun. Ja suutun vieläpä todella usein,ja ihan pienistäkin asioista tulee se saatanallinen rage. Vihaan kaikkia saatanan lissuja joita tääläpäin riittää,myös kavereitani vihaan aikas usein mutta olen niin vitun kiltti että niille en mitään ilkeyksiä sanele -ainakaan päin naamaa.. Ja voi kuinka rakastankaan sitä tunnetta kun olen jossain asiassa kavereitani parempi ja se onkin sitten kiva ottaa puheeksi vähän väliä. Arvostelen joka vitun vastaantulijaa vaikka varaa ei olisi,ja olen aivan saatanan lapsellinen. Mielialanikin vaihtelevat niin saatanan monta kertaa päivän aikana että kukaan ei oikeen tahdo aina ymmärtää. Ja listaa vois jatkaa vaikka miten pitkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on vastaus sun ongelmaan; olet teini :D

      Poista
  40. Tää blogi on jotain niin helmee! Mun ystävä linkkas tän mulle eilen ja oikeesti rakastuin tähän, luin jokaisen postauksen läpi! Oot vitun hyvä kirjottamaan, postaukset on asiallisia, mutta helvetin hauskoja! Jatka samaan malliin!(:
    -Meri

    VastaaPoista
  41. oon kans tuollaane vitun rasittava draamaämmä ja haastan aina riitaa ja oon vitun mustasukkaanen. mä oon aina oikees ja jos joku väittää muuta hoen pääni sisällä haukkuja sitä ilkeetä lutkaernua kohtaan. arvostelen kaikkia ja oon ite miss pörfekt. käytän myös riidoissa tuota että syyllistän itteeni et toine osapuoli alkaa sääliä mua ja voitan riidan. mäki vihaan kaikkia ihmisiä ja ku kaikki muut on aiva tyhymiä, verrattuna muhun. ja mä myös vielä aattelen olevani IHAN HYVÄ IHMINEN :)

    mutta Jenni, eikös se niin ole, että ilman meitä yhteiskunnan valioyksilö-vittupäitä olis maailma saatanan paska paikka. miten kauheeta se oiskaan, kun kukaan ei itkisi, angstaisi, möksmöksttäisi, huutaisi, kiljuisi jne.. :)

    VastaaPoista
  42. oon tosi itsekäs pentu, esitän tosi söpöä ja ystävällistä mut loppupeleissä tavoittelen yleensä omaa etuani. ja vittuuntuneena löydän muista ihmisistä kasapäin virheitä ja ärsyttäviä piirteitä ihan etsimättä - paitsi mussa itessäni ei tietenkään oo mitää vikaa ;);)

    lisäksi oon draamakuningatar + mulla on hemmetin kova ääni = eli kun multa menee hermot jostain pikkuasiasta nii koko kaupunki pääsee seuraamaan meluamistani … mun puheäänikin on suunnilleen samaa volyymia kui joku normaali ihminen huutais megafoniin ::--D

    VastaaPoista
  43. Kun puhutaan mun ulkonäöstä niin olen maailman vittumaisin ihminen mitä maapallo kantaa. Mulla on akne johon on lääkityskin ja puhun siitä jatkuvasti. Kysyn esimerkiksi siskoltani jatkuvasti, että onko ihoni jo parempaan päin. Tähänhän kysymykseen ei tietenkään oikeata vastausta ole. Jos sisko sanoo ihon olevan paranemassa päin saan huomiohuorauskohtauksen jossa itken kuinka siskoni myönsi ettei ihoni ole kuin vauvan pyllyllä. Jos siskoni sanoo kuitenkin ihoni olevan jo täysin terve saan siltikin kohtauksen jossa syytän siskoani valehtelevaksi idiootiksi, koska jokainenhan näkee ettei mun iho ole täydellinen!!!11 Yritän etsiä muutenkin ihmisistä merkkejä ettei ne pidä mun pärstästäni, esimerkiksi jos mua sanotaan jokin päivä erityisen kauniiksi suutun, koska sehän tietystikin tarkoittaa että olen muina päivinä saatanallisen ruma...
    Olen myös viisasteleva idiootti. Pidän ihmisiä typerinä kun ne ei tiedä vaikka jotain historiallisia tapahtumia tai jotain mun mielestä mahtavaa bändiä joka olis mun mielestä pakko tietää. Varokaa kuitenkin arvostelemasta mua asioista joita en tiedä, koska sittenhän on helvetti irti. Enhän mä nyt voi tietää kaikkia ja angst angst angst.
    En jaksa kuunnella ihmisiä. Oon mestari esittämään kuuntelevani vaikka oikeesti mietin vain omia asioitani. Joskus jään kuitenkin kiinni siitä etten kuuntele. Voih.
    Yhh tuli tämmöinen itseinho kohtaus nyt:(

    VastaaPoista
  44. Hirveen paljon samoja juttuja on jengi löytäny ittestään! Kaikki myöntää arvostelevansa muita, (myös tuntemattomia!) olevansa kohtuuttomia draamaqueenja, riitelevän lapsellisesti, manipuloivan, kiukuttelevan.. hyi hyi ;)
    Ja mä oon ihan samanlainen!! tiedostan kaikki noi piirteet itestäni, mut en vaa osaa muuttaa omaa käytöstä.. Oon yrittäny jo monen vuoden ajan vähä kypsyä, mut ei.. ehkä oon tällanen hirvee ämmä viel vanhainkodissaki :D

    VastaaPoista
  45. Itkupilli ja nälissään raivoava naisenalku ilmoittautuu!

    Itken aina ja kaikesta. Poikaystävä ärähtää tai joku mulkasee pahasti tai se yks saatanan paita on siel isän luona ku tartteisin sitä ollessani äidin luona tai vaikk ponnari katkeaa hiuksia kiinnittäessä, tämä tyttö purskahtaa kyyneliin ja nyyhkyttää niin vitun säälittävänä ripsivärin valuessa naamalla toivoen et joku tulis ja lohduttais.

    Riidellä en osaa; itken ja nyyhkytän ja pyytelen anteeks niin kauan et se toinen päätyy lohduttamaan mua. Raivostuttavaa, tiedän.

    Sillon ku mulla on nälkä, ei kenelläkään oo kivaa. Verensokerin myötä laskee mieliala, ja päädyn mutisemaan sitä ihanaa vittusaatanaa hiljaisella äänellä toivoen ettei kukaan erehdy puhumaan mulle. Jos erehtyy, ni sanon jotain kamalan pisteliästä ja ilkeetä mitä kadun heti ku oon syöny...

    Olen myös neiti perfektionisti; kaikki pitää tehdä mun tavalla, eli parhaalla tavalla. Kouluhommien pitää olla hoidossa ja kaikista velvollisuuksista täytyy pitää huolta ja plaaplaaplaa, inhotan itteäniki!

    Ja muiden arvostelu on niin hirveen kivaa, varsinki ulkonäön arvostelu. Itsehän siis olen täydellinen (jos täydellisellä tarkotetaan kunnon ihrapossua; musta sais keposesti pari reilua kinkkua. eikä unohdeta ihanaa kaksoisleukaa ja messevän kokosia jenkkakahvoja.)

    Ja ilkeeki olen. Hyi ku oon kauhee :(

    VastaaPoista
  46. Mä oon kans kamala. Just yks päivä pillajdin itkuun kun poikaystävä sano erään asian väärällä äänen sävyllä, mun mielestä ilkeesti. Sit se vaan kysy et "No mitäköhän nyt itket?" ja alko pelaan puhelimella. Menin sitten mököttämään ja tihrustaan eri huoneeseen ja voi ku oli kova paikka ku ei se tullu mun perässä vaan huusi et tuu ny takas. Sit ku se tuli ni valitin et miks sanoit sillä äänelöä ja aloit vasn pelaan, sua ei yhtään kiinnosta ja miks et tullu heti mun perään vaan huusit vaan mua ja mikset lohduta mua. LAPSELLISTA!

    VastaaPoista
  47. Osaan olla hirveen ärsyttävä ja etin vikoja muista ihmisistä vaikkei itessäkään oo kehumista. Välillä tulee niitä päiviä ku vituttaa jopa se että vaikka kynä putoaa lattialle ja sitte huudan kaikille ja auon päätä. Myös kaikki mitä sanoit pätee muhunkin :DD

    VastaaPoista
  48. Mää oon monesti kauhean ilkeä ämmä vähä kaikille ja puhun seläntakana paskaa ihmisistä joista en pidä. Nää kyseiset ihmiset varmaan myös tietää sen ja huomaa, koska en suuremmin heidän seuraansa hakeudu enkä juttele. Pari on semmostaki mitkä pistää vituttamaan heti ku saapuu näköpiiriin.
    Oon myös itkuherkkä riitatilanteissa ja iltasin väsyneenä tai paskan päivän jälkeen ennen nukkumaanmenoa ja sitte aattelen aina että miksi itken iha turhasta ja itken vielä lisää ku tunnen itteni nii säälittäväksi. I know, ihan idioottimaista :D
    Mulla on pienet tissit. VAIKKA EI SEN PITÄS MENOA HAITATA nii haittaa silti monena päivänä viikossa.
    Oon lapsellinen enkä osaa ajatella aina niinku pitäs ja tää varmaan koituu mun kohtaloksi joskus. Tai sitte se hirvee huutaminen.

    VastaaPoista
  49. Ihan hirveetä ees myöntää, mut vihaan vuorotelle kans mun kaikkia kavereita ja toivon niille jos jonkunlaista paskaa. Joskus iloitsen pääni sisällä jos jollekin on käyny paskasti, mut kyllä mä sitten sisimmässäni oikeesti välitän. Oon aina puolustelemassa jos joku puhuu jostakin paskaa, mut mielessäni ja parhaille ystävilleni lätisen kaikista jotain paskaa ja haukun tuntemattomiakin ihan ilman mitään syytä.
    Pidän itteeni muita parempana ja näytän ihan avoimesti kuinka halveksun joitakin ketkä tekee jotain erilailla kuin mä. Tätä häpeen itessäni ihan hirveesti, mut koska ite kuitenkin tiedostan tän niin en oo ehkä ihan niin kamala ihminen.

    VastaaPoista
  50. oli vissiin tarkoitettu hauskaksikin tekstiksi mutta ainoo mikä nauratti oli toi sun valokusissa -kirjoitusvirhe :D mutta asiapuhettahan tämä on

    VastaaPoista
  51. ah täällä myös yks joka puhuu paskaa selän takana, on helvetin kärsimätön ja vihaa ihmisiä jotka ei saa mitään velvollisuuksia hoidettua (siis jos ne liittyy muhun)
    Puhun paskaa Ihmisistä jotka ärsyttää mutta joiden kanssa oon kuitenkin jonkin sortin kaveri ( puolustus: en itekää haluis kuulla paskaa itestäni!! Sitä paitsi emmä hauku, mä vaan sanon mikä mua niissä ärsyttää!!) mutta ku ne tulee juttelee ni oompas mä mukava ! ihan naurattaa käytöstä..
    Mua kans vituttaa ihan äärettömän paljon jos joku vaan kehtaaki arvostella jotain tapaa millä toimin! EI HUHHUH PÄÄ KIINNI SAATANA.
    Nojoo mut kaiken huippu on se että en ikinä suutu kelleen päin naamaa vaan kiehun sisäisesti ja vuodatan tän tuskan sit jollekin kaverille. Tätä kutsutaan myös paskan puhumiseksi. Mua ärsyttää jollen saa tehtyy jotain asiaa hyvin. Vituttaa että täst tekstistäki tuli näin sekava ja huono mut minkäs teet. Tää listä vaan jatkus ja jatkus mut antaa olla tällä kertaa :D

    VastaaPoista
  52. saatan kommentoida jotain paskaa bloggarista heidän teinielämänmassablogeihin, silkasta ilkeydestä enkä mistään helvetin kateudesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy tunnustaa, että itselläni on ihan sama tapa :D Seuraan muutamaa blogia ihan vaan siksi, että ne ihmiset on säälittäviä ja voin kokea paremmuundentunnetta sekä vittuilla <3 Kyllä olen paska ihminen

      Poista
  53. Oon kiero ämmä, joka kusettaa perhettään, ystäviään ja muita läheisiään minkä kerkiää. Käytän ihmisiä surutta hyväkseni ja loukkaan kaikkia. Siinä tiivistettynä!

    VastaaPoista
  54. Mä oon just tämmönen että jos joku ei vaik tiiä että kuka näyttelee Timo Harjakaista Putouksessa tai että kuka on Rihanna, nii oon sillee ''OOTKO VITTU JOSSAI TYNNYRIS KASVANU!?!??!?!'' tai oon ihan raivona sisäisesti :DDD en kuitenkaa nuin pienistä oo noin raivona (paitsi Rihanna tapaukses ehk joo :D) mut noi oli jotai esimerkkejä :D ja sit jos kaveri ei viiti tehä läksyjä ja kysyy aina että ''onko matikasta tullu läksyy??'' nii alan heti sillee vittumaisella tavalla sillee ''nii ethän sää tiiä ku et koskaa viiti ite tehä läksyjä/merkata niitä/huolehtia omista koulujutuistas'' ja tällee, koska mua vituttaa jos joku kysyy aina että onko tullu läksyä ja sit valittaa ku kokeista tulee huonoja numeroita. just.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis muakin vituttaa sellaset jotka esim ei tiiä kuka on Kristen stewart ja yks ei tienny kuka on JVG meinasin sanoo että vittu ne on nykyään yhtä kuuluisia ku Tarja Halonen xD

      Poista
  55. Mä oon ite perfektionisti. Jos mä piirrän tai askartelen jotain, sen pitää mennä just sillee ku oon toivonu ja et se olis hieno! Mut koskaa nii ei tapahdu. Pienempänä itkin aina ja olin kateellinen isosiskolleni kun tämä teki vielä tietokoneella niin uskomattomia piirroskuvia. Aloin aina kitisee sille "miks en osaa piirtää, oon kateellinen sulle" ansaitakseni pieniä säälipisteitä ja huomiota nyt vähäse. :D Kyl mun tekeleet on omast mielest hienoja, mut ei sil toivomallani tavalla mitä yritin hakee. Joskus jos lahjojaki paketoi nii ei saa olla yhtää rypistyneitä kohtia.
    Ja sit jos kirjotan oman allekirjotukseni nii sitte alkaa heti "hyi vähä kirjotin tän rumasti, mut ei voi mitää".
    Enne piti vihkoo kirjottaa kaikki erivärisillä tusseilla, ku tykkäsin nii paljo eri väreistä ja tuntu et lyijykynä aina sotki. Sitte aina valitin vieressä istuvalle luokkakaverille kuinka se on hidas kirjottamaa eikä voi olla noin pikkutarkkaa, ja hänki kirjotti aina värikkäillä tusseilla. :D Se tuntu täysperfektionistilta vaik ite olin iha samanlainen. Tosin nykyää en jaksa välittää et kirjotanko lyijykynällä vai millä. Mut toi piirustusjuttu jää ärsyttämää aina, mitä ikinä piirränkää!:D

    VastaaPoista
  56. http://www.iltalehti.fi/perhe/2012121316449502_pr.shtml

    VastaaPoista
  57. siis vittu oot paska bloggaaja vitun horo kun et voi postata yhtään useemmin saatana!!

    okei läppä oli mut oli nyt ihan pakko tulla olemaan urpo ano kommentoija

    VastaaPoista
  58. Jenni jos et kohta postaa alan pelätä et oot jääny pimppirallia vetävän mautoilijan uhriksi:< tai suuttunut anonyymi on tullut assasinoimaan siut.

    VastaaPoista
  59. Jenniii missä oot?!! Postausta kehii NY perkele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, missä postaukset viipyvät ??

      Poista
    2. MISSÄ PARHAAN BLOGIN PARHAAT JUTU :( alkaa epätoivo jo olla

      Poista
  60. Mä oon ihan liian tekopyhä kaiken kanssa. Sotken ite ja käsken miehen siivota ja syytän sitä sotkusta. Oon myös kauhee nillittäjä ja valittaja kaikesta enkä tykkää yhtään, jos mulle valitetaan. Kaikki on aina muiden vika, ei koskaan mun. Omaan jotain ihme narsistisia piirteitä. Tässä mun kakat puolet, tai siis osa niistä!

    VastaaPoista
  61. tee postaus, siitä mite alas nykyajan musiikkivideot on vajonnu ku ne on täynnä puolalastomia muijia.. esim toi pitbullin dont stop the party

    VastaaPoista
  62. Valitan älyttömästi, eikä mikään koskaan oo mun syy. Jos sanon poikaystävälle että löhöän tänään ja se keksii omaa menoa, suutun. Eihän se nyt käy! Mökötän ja pillitän kaikesta. Jos mua väsyttää tai oon pupu, mua pitää paijata. Jos poikaystävän jalka on poikki, nenä vinossa ja pää kipeä, se on sen ihan oma vika. Mitäs teki sitä ja tätä, eikä yhtään ajatellut. Ja sen pitää siis ainakin lenkittää koira ja hakea mulle karkkia. Ja se on epäsiisti, en minä ainakaan. Jos se ostaa mulle karkkia, s lihottaa mua. Jos se sanoo, että ei osteta, etten vaan syytä häntä lihottamisesta, suutun. Olen mahdoton :D

    VastaaPoista
  63. mä oon saamaton LAISKA LUUSKA, joka LUSMUILUN ja äärettömän laiskuuden takia sai äskettäin potkut koulusta, nyt vaan levennetään persettä jouluherkkujen ja dataamisen avulla nomnom vittu nii. Oon awkward fucktard ja järkyttävä valittaja, marttyyri, mikään ei ole minun vika ja OLEN AINA OIKEASSA!!!! Kiittämätön kakara, pessimisti, välillä ovimatto-heittopussi ja välillä erittäin vittumainen kusipää-ämmmmmä. Erittäin vaikea luonne ja vaihteleva persoona(??). heitän paskaa rasistista läppää vaikken ole rasisti (ristiriita???? kohta salee joku lakupetteri puukon kanssa ovella :(()ja vauvavitsit on parhaita ja välillä pilkkaan muita läppämielessä VAIKKEN TARKOITA PAHAA. oikeesti. Vaikka lipsauttelen itse sammakoita suusta niin voi vittu vedän itse helposti herneen nenään, esim. loukkaannuin syvästi kun kaverini kehtas sanoo mulle onnitteluviestissään synttäripäivänäni että "17 v on nainen kauneimmillaan :---)))"... AIJAA?????? MILLAINEN PETOLINNUN MENKKAKURARIPULIPERSE MAHDAN OLLA SITTE 18 VEE RUPSAHTANEENA KÄÄPÄNÄ KERTA NYTKIN NÄYTÄN EPÄINHIMILLISELTÄ?? mun itsetunto on niin paska, että au naturel naamaa ei näe edes poikaystävä. lyhyehkö tukka pitää piilottaa kilometrijatkeiden alle ja järkyttävät mustat silmäpussit + muut ihon virhevammaisuudet peitetään pakkelien taa. NIIN JA NE SILMÄT vittu pitää MAALATA esiin 6663453 eri luomivärisävyllä ja kilolla eyelineriä + ripsaria. Leikin tummaa ja tulista värjätyllä pikimustalla pehkolla ja itseruskettavilla lotraamalla VAIKKA OIKEESTI OLEN BLONDI?? JÄRKI HOI ÄLÄ JÄTÄ?? valjurottaisuus taattu t vaaleat ripset & kulmat.

    pähkinänkuoressa siis varsin ihana ihminen :))))))))))))))))))))))))

    VastaaPoista
  64. Mä taas VIHAAN matkimista! Yritän piilotella mun kavereilta ostamiani juttuja, ettei ne vaa nää niitä ja päätä ostaa samanlaista.. :D silti aina matkin jostain blogeista esim. vaatetyylejä tai blogin ulkoasua :D
    Ja sitte toiseksee, mä suutun ja loukkaannun joka asiasta. Heti kun tulee vähänki krittiikkii, ni siinähän ollaa jo kyynel silmäs :D ja sitku suutun, ni sit mä suutun ihan tulisesti. Paiskon peitot lattialle, huudan, kiroon & lopulta makaan sängyssä tihrustamassa.. lapsellista, kyllä.

    VastaaPoista
  65. stressaantuneena oon kauhee bitch, joskus mun suusta lennähtää ilkeitä juttuja ennen kui ehdin estää itseäni tai ees miettiä että kannattaaks tätä ajatusta nytte kertoa. :D

    muhun on vaikee tutustua, koska ajattelen että ketä ei tunne mua ei voi oikeesti loukata mua ja leikin sitte vaikeasti tavoiteltavaa mököttävää paskaa. TÄÄ ASENNE ÄRSYTTÄÄ MUA (koska vaikeuttaa elämää aika vitusti), EN YMMÄRRÄ MISTÄ OON TÄLLAISEN REPÄISSY ! emmä ennen ollu tällaine …

    en voi sietää että mua käsketään tekemään itsestäänselviä asioita, jotka tekisin itsekin joka tapauksessa vaik kukaa ei ois neuvomassa. (tyyliin pakkaa matkalaukku ennen kui lähdetään thaimaahan t.äiti <3<<3) oikeasti tollasissa tilanteissa seurauksena sekopäinen raivari, jossa kiljun ja itken ja meluan vähintään vartin putkeen ::D pahinta on, että niinkui aiemmassa kommentissa kerroin, mulla on puhuessaki nii kova ääni kui joku toine huutais megafoniin nii mun huutaminen on sietämätöntä kuunneltavaa xd

    VastaaPoista
  66. Mä olen ihan älyttömän sarkastinen, vaikka itte pidänkin sitä jopa hyvänä ominaisuutena (muut ei, jostain syystä). Lisäksi mussa on marttyyrin vikaa. Esimerkki: entinen poikaystävä kehu mun persettä ja kertoi kuinka se haluais hiplata sitä, niin mä ihan vitsillä ja hyväntahtoisesti käskin sen lihottamaan oman kämppiksensä (joka on siis ruipelo poika), että sillekin tulisi samanlainen perse. Olinpa vielä tyytyväinen itseeni. Tietysti herra suuttui siitä, mutta minäpä ovelana likkana sain koko tilanteen käännytettyä päälaelleen, että MINÄ olen tässä nyt se, jota on loukattu verisesti ja nyyh nyyh, eikö se halua multa muuta kuin seksiä.

    Lisäksi suunnittelen kostoa kaikille, jotka on joskus onnistuneet loukkaamaan mua vähänkään. Mitään en tietysti toteuta, mutta onhan se silti ehkä vähän sairasta huvittaa itseään ajattelemalla, kuinka kaataa tabascoa jonkun alushousuihin tai palkkaa jonkun Itä-Eurooppalaisen mafian kovistelemaan jotakuta. Näin siis kolme vuotta sen jälkeen, kun koko homma edes tapahtui.

    Mun poikaystävä (tai mielellään kukaan muukaan mies) ei saa missään tapauksessa avata mulle ovea/ojentaa kättään, kun olen nousemassa autosta ja just mun kohdalla on helvetillinen loskalätäkkö ja puolen metrin korkuinen valli lunta. Minä vaikka rikon kainalosauvani sen oven kanssa ähistessä tai liukastun siihen loskalammikkoon, mutta minuahan ei auteta. Ikinä. Mutta auta armias, jos mua ei pidetä kädestä aina silloin tällöin (tietenkään tässä ei ole mitään kaavaa, muiden pitäis osata lukea mun ajatuksia...) tai mulle ei leperrellä, niin se on helevetti irti taas.

    Oon niin ihana, että itkettää.

    VastaaPoista
  67. arvostelen aina kaikkia, sanon joskus asioita ja sit aattelen että juu olis voinu taas pitää suunsa tukossa, oon itkupilli ja sit tää ihana ''et voi olla noi tyhmä'' -asenne kaikkii jotka ei tiiä melkee mitää asioita mitä mää tiiän :D

    VastaaPoista
  68. Täydellinen perfektionisti ilmoittautuu! Vittu, että mun on pakko vaan pitää tavarat järjestyksessä kuin jostain Kodin kuvalehdestä ja jos piirrän jotakin, niin otan nokkiini jos joku huomauttaa että ton vois piirtää tollain tai tollein. Varsinkin jos oon piirtänyt sitä monta päivää ja JOS JOKU EDES USKALTAA ARVOSTELLA niin on helvetti irti.
    Oon kanssa sellainen ettei saa auttaa. Tämän piirteen olen perinyt äidiltä, joka on aika täydellinen marttyyri. Isäpuoli on aika helisemässä meidän kahden menkkahirviön kanssa.:D

    VastaaPoista
  69. Vanha postaus, mutta kommentoitava on! Itselläni on inhottava tapa päteä. "Itseasiassa tuo ei tarkoita tuota vaan tätä" Ja sillee. Sitten jos joku kertoo mulle että olen väärässä, ensin koitan todistaa että "Ei kyllä minä olen oikassa koska näin ja näin"
    Jos lopulta selviää että MINÄ todella olin VÄÄRÄSSÄ. Ensin saatan hieman mulkoilla muita, ja lopulta ilmoitan että tuohan oli itseasiassa aika itsestään selvää, olimpa typerä.
    En edes ole aikaisemmin tuota ajatellut, nyt vain huomasin kun kaverini puhuivat jostakin, ja minun oli pakko huomauttaa asiasta (tai sis siitä että he ovat jälleen väärässä), samalla kun tätä luin.
    Pitäisi varmaan pyytää anteeksi käytöstäni, mutta kaikissa on vikoja, tämä on minun vikani! Tai no oikeastaan tarkemmin mietittynä tämä on aika hyvä puoli ;-) Eikun siis, nyt tyttö, ymmärrä kyllä minussakin tämä vika piilee. piste

    VastaaPoista
  70. Vanha postaus, mut minkäs teet. Tekopyhä lehmä ilmoittautuu! Mä oon _aina_ oikeessa, ja jos joku kehtaa olla erimieltä, alkaa niin jäinen paskanjauhanta (selän takana ofc, koska oon myös kaksnaamanen). Vaan mulla on oikeus huonoon päivään, ja kiihdyn nollasta sataan sekunnissa jos joudun kuunnella minkään sortin valitusta.
    Oon erittäin itsekäs, huomiohuoraava ja lyhytpinnanen. Tiedostan näistä jokaisen ja se jos joku nolottaa mut minkäs teet. Vuosien mittaan oon opetellut piilottaa jokaisen kommentin jne "ironisen huumorintajun piikkiin". In real life; tarkotan about kaikkee mitä heitän. Se mitä ei tiedä ei satuta?
    Mä oon eeeerittäin kateellinen ihminen, jos joku onnistuu jossain (Saa upeen työpaikan/opiskelupaikan/poikaystävän/ihanmitävaan) oon niin hangonkeksiä tilanteessa, mutta sisimmässäni oon kateellinen.
    Välillä oon miettiny onko mussa jotain pahasti vialla ku oon näinkin mulkero, mut tulin sit siihen tulokseen et vika ei oo mussa ;D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!