HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 7. joulukuuta 2012

vimpat vastaukset!

Mikä on näistä sun kirjottamistas jutuista se lemppari tai se mikä ärsyttää sua eniten? 
- Mun suosikkipostaus on varmaan joku Cosmopolitan-postauksista, koska koen ne itsekin suht hauskana. Ärsyttävin on varmaan joku, jonka aihe ei mua oikeasti vittuakaan kiinnosta ja on aivan kuivaa läpinää. Tai ehkä joku toivottu reenipostaus, koska musta on jotenkin noloa esitellä jotain lempparijumppaliikkeitä vaikka vedän naamaani karkkia ja pullaa ku joku sika. :D

Mikä on yleisin asia mistä riitelet poikaystävän/kavereiden kanssa? 
- Kavereiden kanssa riitelen tosi vähän, ehkä jakelen vaan jotain viileän vittumaisia kommentteja tai mökötän ylimielisesti ku suutun. :D Ja siis yleensä syy on sit joku mun ärsyttäminen. EI MUA SAA ÄRSYTTÄÄ! Poikaystävän kanssa tapellaan AINA AUTON VAKUUTUSMAKSUISTA! :D Se on melkein sellanen rituaali jo, eikä edes kunnon riita. Ja sitten pyykinpesusta ja siivoamisesta. Mä vedän marttyyrit tyyliin "minä aina raadan ja sinä et ymmärrä tuskaani" ja Petja ottaa esiin jonkun "HEI TOISSA VUONNA PESIN ITSE SUKKANI"-tyylisen ritariteon. Me ollaan mainioita.

Mitä aineita kirjoitit yo-kirjoituksilla ja millä arvosanoilla? 
- Äikkä M, psyka C, ruotsi ja enkku B (?) ja sit terveystieto M tai C. En muista. Ihan hyvin ku toi lukeminen jäi yhteen kirjaan (joka oli terveystiedon ykköskurssin läpälää-kirja)... En ollu IHAN motivoitunu.

 Kuinka pitkä olet? 
- Sellaset 168 cm, 11-vuotiasta veljeäni pari senttiä pidempi ja porukoitani lyhyempi. Kiva olla perheen pikkutapipi.

Jos joutusit viettään loppuelämäsi jossain kuntosalilaitteessa (olettaen että sulle tuotas ruokaa kokoajan ja nukkuisit siinä eli pystyisit hyvin elään) niin missä olisit? 
- Tää on helppo!! Jalkaprässissä. Se on mun joku sairas pakkomielle ollu jo hyvin kauan (eikä silti oo jaloissa paukkua niin paljon ku sielu sietäis!!).

Mikä kuntosalilaite olisit jos olisit joku, miksi? 
- Mä olisin pena; naiset välttelee ja kovat äijät käyttää. HEH HEH heitinpä taas vitun hauskan läpän. No siis oikeesti en olis ees laite vaan joku tosi ärsyttävä pilipalipaino, joku rimpula muovinen levypainosetti jostain saatanan Löytökuilusta tai Säästö-Pertistä.

 Mikä ruoka olisit, miksi? 
- Kakku. Moni kakku päältä kaunis... HEH HEH taas, heittäydyin vitsiniekaksi. No ehkä sitruuna.

Mikä PAHA HAJU olisit, miksi?
- Sellanen ällöttävä tuore hiki, joka on tullu pakkasessa juoksemisesta. Sellanen kylmä hiki. 

Mikä oppiaine olisit, miksi? 
- Äidinkieli, koska monista se on vitun tylsää, mutta musta ihan sikakivaa ja moniulotteista. Ja monien mielestä mä oon tylsä vaikka oikeesti oon AIVAN HUIKEEN HAUSKA JA vaikka mitä.

 Eikö oo ärsyttäviä kysymyksiä? 
- No ei oikeestaan, vaan aika kivoja.

Miksi nää on ärsyttäviä? 
- NO EI OO!

Mitkä kaks naapurikaupunkias on sun lempparit?
- Tampere ja varmaa joku... Pirkkala. :D Pirkkala, koska siä on Veska ja siellä taasen ainoo H&M missä ei oo koskaan melkein ketään.


Kiitos kaikille hauskoista kysymyksistä ja oikein kivaa viikonloppua!

9 kommenttia:

  1. Veskan H&M on kyllä harvinaisen hiljanen. Ja äidinkieli on ALIARVOSTETTU OPPIAINE!

    VastaaPoista
  2. Meikällä on vieläki näin lukion kolmannella motivaatio äikkää kohtaan ihan hukassa ja kyseinen aine aiheuttaa puistatusta, kiitos maailman huonoimman yläasteen äikänopen...<3

    VastaaPoista
  3. Voi Jenni, suhun olis varmaan kiva tutustua. Sähän olet ihan yhtä täydellinen kun mä! :')

    VastaaPoista
  4. Äikkä ON mahtavaa ja sädehtivää ja fantastista ja vaikka mitä muita adjektiiveja! Kukaan ei vaan tajuu sitä :(

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kuinka pitkä olet?
    - Sellaset 168 cm, 11-vuotiasta veljeäni pari senttiä pidempi ja porukoitani lyhyempi. Kiva olla perheen pikkutapipi.

    ^^Meikä on 157 pitkä, pikkuveljet huidellu jo 20 senttii ainaski mua pidemmäks ja vanhemmatki on puolpäätä-päätä pidempiä. Ei menny nyt iha nallekarkit tasan :DD

    VastaaPoista
  7. Täälä kans yks, joka rakastaa äikkää! Varsinki yläasteella se oli ihan mahtavaa, koska kielioppi. <3

    VastaaPoista
  8. Mä tykkäsin äidinkielestä vielä pari vuotta sitten, mutta nyt abivuonna on kyllä menny viimestään into siihen oppiaineeseen :/ ku koko ajan PAKKO kirjottaa väkisin jotain esseitä tietyistä otsikoista jne. nii ei oikeen inspiroi !

    VastaaPoista
  9. Äidinkieli on mun salainen intohimo

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!