HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 31. tammikuuta 2013

Aivan ulalla

Mä oon jotenkin aina jäljessä ja koskaan tiä mistään mitään. Uusimmat hittituotteet, -biisit, -leffat ja hitti-ihan-mitkä-vaan on mulle ihan täyttä indokiinaa. Tynnyrissä on ihan mukavaa elellä.

Mä en tiä mm. mistään blogeista mitään. Vituttaa, kun joku kysyy "luiksä sen Zabrina's shopping dreamsin uusimman postauksen? Siis mistähän se oli saanu tilattuu ne sen PerceShoesin ihanat korkkarit!". Sit mä oon sillee mikä vitun sapriina ja mitkä vitun perseshuussit?! Mää mistään mitään tiä! Mää mitään blogeja lue tai mää mitään korkkareita käytä!

Tai jotkut MUOTISUUNNITTELIJAT! Ei niinku mitään tajua jostain Lyii Vytoonin kevätmallista tai Ralf&Lauran uudesta jakkumuodista! Mulle muotilehdet ja -kuvastot ei sano mitään, saatikka, että herättäisi mussa tunteita. Mä en ymmärrä muotikollaaseista, vaatesuunnittelusanastosta tai ylipäätään mistään räteistä mitään. Sen osaan ajatella järjellä, että pikkumusta ja lenkkarit ei ehkä sovi yhteen. Tai kai seki on jonkun ens syksyn hitti by CharlieZackWhore.

Entäpä musiikkitarjonta... NRJ:lla pamahtaa soimaan joku Britney feat Tiger Woods - Sexy little golfgirl, niin mä oon aivan pihalla. Mä en todellakaan ole tietoinen kuka on tänhetken kovin autotune-tähti tai kuka sheikkaa parhaiten jollain etelä-amerikkalaisen gigolon musavideolla. Tai edes, että kuka se etelä-amerikkalainen gigolo on. Minä kuuntelen juutuubista Suomi-iskelmää ja olen onnellinen.

Tv-sarjat, kosmetiikka ja uutuusliikuntalajit on myös mulle ns. harmaampaa aluetta. En todellakaan tiedä, kuka näyttelee Murtovarkaat Kööpenhaminassa-jännärissä poliisikonstaapeli Mr. McDickiä tai kuka putosi eilen Suomen turhin plotko -tv-sarjassa jännittävän karsintakilpailun jälkeen. En tiedä, kuinka vitun monta erilaista BB-voidetta kosmetiikkafirmat on markkinoille lykänny, tai kuinka mahtava laji on Zumban ja ampumahiihdon yhdistelmä ZumbShooting. Mä en tiedä, miksi mun pitäisi tietää.

Miksi on niin vitun tärkeää olla ajan hermolla, eikö riitä, että on onnellinen? Mulle on aivan sama, mitä uutuusliköörejä ämmät lipittää, mulle on myös aivan sama, millaiset karvatalvikengät ensitalvi tuo tullessaan ja mikä on tänhetkinen superfood numero uuno. Tehkää mitä teette, minä kuuntelen Kaija Koon menneitä hittejä, omistan kahdet feikkiuggit ja ostan alennusmyynnistä aivan souläästsiison-mekkoja. Että fak juu mään.

42 kommenttia:

  1. :DDD mistä toi sun mielikuvitus oikeesti kumpuaa?? Kirjoitat aina älyttömän hauskasti ja nokkelasti, ikinä ei ole tylsää lukea ! Keep up the good work!

    VastaaPoista
  2. Britney feat Tiger Woods - Sexy little golfgirl :DD mä niin haluun kuulla tän biisin!

    VastaaPoista
  3. Ai että ois mielenkiintosta nähä miten toi ZumbShooting toimis käytännössä :DDD Ja nythän tän hetkinen suosikki ruoka on avokadopasta, tai ainakin kaikki sitä kovasti hehkuttaa.. ma ei ymmärrä sitäkään. :)
    Plus että Uggit on talvikenkinä vaaralliset ainaki mulle, ihan sairaan liukkaat jos on vähääkään lunta maassa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettiny tätä hysteeristä avokado trendiä! Musta se koko avokado on niin kuvottavan näkönen etten tosiaan aio mennä sitä syömää. :D

      Poista
    2. avokadopasta on ihanaaihanaaihanaaa! <3

      Poista
    3. Äänestän ZumbShootingin uudeksi olympialajiksi! \o/

      Poista
  4. Rakastan sua<3 Sexy Little Golfgirl:----DDD

    VastaaPoista
  5. Ahahahahaa, ZumbShooting! :DDD Siis vitsi, heti kävi mielessä miltä se saattais näyttää. :'D Lanseeraa ny äkkiä suuremmille markkinoille toi, voit vielä rikastua! :D Oot niin ihana likka, mahtava mielikuvitus ja kirjoitustyyli!

    Mutta joo, enpä pidä itekään niin tärkeänä kaikkien muotioikkujen perässä pysymistä. Pääasia vaatteissakin on että ne näyttää suht hyvältä päällä ja on mukavat!

    Ps. tein avokadopastaa toissapäivänä tietämättä edes että se on mikään trendiruoka. :O Mutta suosittelen, ihan SAIRAAN hyvää!!!!

    VastaaPoista
  6. Ei helvata, the shit is good!!! :DD

    VastaaPoista
  7. McDickistä tuli mieleen, että mäkkärin perustajathan oli Dick ja Mac. Nyt syödään BigMacia, toista oliskin jos menis autokaistalle tilaamaan BigDickin. Hmm. :-)

    VastaaPoista
  8. "Sen osaan ajatella järjellä, että pikkumusta ja lenkkarit ei ehkä sovi yhteen. Tai kai seki on jonkun ens syksyn hitti by CharlieZackWhore." tästä tuli mieleen, että mua just eniten ärsyttää muodissa se, että jos jonkin kuuluisan merkin muotinäytöksessä esiintyy jokin aivan silmiäsärkevän ruma asukokonaisuus, just esim lenkkarit ja pikkumusta, nii heti lehdissä ja blogeissa pitää hehkuttaa sitä vain siksi, että kyseessä on niin hieno merkki ja loistava muotisuunnittelija ja totta kai itsestään selvästi vaikka käytetty vessapaperi muuttuu hienoksi asusteeksi jos siinä lukee chanel tai louis vuitton ! ::--DDDD ite seuraan muotia, mut suhtaudun siihen kriittisemmin kuin nämä muotiehtien toimittajat :D:d

    VastaaPoista
  9. hahah, awesome! tää on ehdottomasti yks mun lemppariblogeista ja jokanen kirjotus saa naurahtaan, loistavaa :D

    VastaaPoista
  10. hahaha ihana jenni!!
    ¨Sen osaan ajatella järjellä, että pikkumusta ja lenkkarit ei ehkä sovi yhteen. Tai kai seki on jonkun ens syksyn hitti by CharlieZackWhore.¨ Luin hetki sitte jostaki lehestä että kohta saapii pittää pukua ja lenkkareita, ja taispa siinä olla kuva vieressä jossa oli nainen valkoinen polviin asti oleva mekko päällä lenkkarit jalassa, että.... :D

    VastaaPoista
  11. Tää oli kyllä sun yks parhaimmista postauksista, päivän piristys!:)

    VastaaPoista
  12. Muotisuunnittelijoita mä en myöskään tajua. Just näitä pikkurilli pystyssä kimittäviä blondihinttareita, jotka vaan vetelee pari viivaa paperille ja VOELAHH!! Ja sitten sitä kyseistä vitun rumaa höyhenkasaa hehkutetaan vaan siks että suunnittelija on se top1 SóuFáshionFággot. Ihan sama miltä se näyttää, mut kunhan on tunnettu suunnittelija.

    Joidenkin luomusten rinnalla Seppälänkin rumin rätti loistaa! Seriosly, kuka ny iha rehellisesti menis jonnekkin verhoutuneena upeaan rotan perskarvaturkikseen? Ja sitte luontokappaleita madoista dinosauruksiin kuolee vaan siks et joku anorektinen malli voi keikaroida catwalkilla niin saatanan tyhmän näkösenä.
    Ja sitku mä huomautan jotain 5000000e maksavia releitä kuolaaville kamuille että kuka maksaa tollasesta pöytäliinasta yhtään mitään, niin "ET SÄ VOI SANOO NOIN HEI LOUIII VVITTUUN ON SUUNNITELLU TÄN!!!!"
    Ihan sama kuka sen on suunnitellu, mä en mitää käärmeennahkahameita päälleni iske vaan siks et joku mukatosihyvä ja silti supertunnettu suunnittelija nyt päätti tuoda amatsonin eläinkunnan vaatetukseen. Jeij!

    Ja kenen persettä se raapii jos jonkun Priscilla Percheiluun uusin kuuma "ooh im so hot, ooh im so hot, ooh im so hot"- renkutus on sujahtanut korvieni ohi. Nokun ei vittu vaan kiinnosta kuka mukatosilahjakas, 17v, erittäin paljastavasti pukeutunut jakorasia pääs studioon muokkailemaan ääntänsä. Kun ne kaikki kappaleetkin kuulosta niin samoilta, emmä vittu rupee erikseen kuunteleen että KUKAS TÄLLÄ KERTAA LAULAA BAILAAMISESTA. Jumalautavittusaatanaperkele!

    AAAAAAARGH.
    Kiitos että sain avautua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, yhdyn sanoihisi<3 Hajoan aina mainoksiin misä esitellään jotai Pariisin muotiviikkojen minkälie "mahtavia, upeita asukokonaisuuksia" jotka oikeesti näyttää ihan helvetin RUMALTA.

      http://www.elle.fi/sites/default/files/styles/content_full/public/alexander_mcqueen_kansikuva.jpg
      JOO HEI KATTOKAA NYT MIKÄ MUOTILUOMUS<33333

      Ei VITTU.

      Poista
    2. Anonyymi 17.45 no jep! tuokin näyttää ku tuulettimen ristikkosuojus oltais pamautettu pimun päänuppii. Ja kuka muu noita muka siviilissä käyttää? Nomut ihansama ku sen on suunnitellu se Franceus Buttsexius, siis oo äm gee vitsi mä haluisin noi vaatteet vaan siks et voisin leijjuu hirvityksen hinnoilla ja suunnittelijoilla. Ai että

      Poista
    3. No siis monestihan oikea high fashion ei olekaan miksikään arkivaatteeksi tarkoitettu. Niistä lähinnä otetaan vaikutteita esimerkiksi väreihn ja materiaaleihin ja leikkauksiin sun muuhun.

      Toki voidaan kysyä, että mitä järkeä kyseisissä vaatteissa sitten on? Ne on taidetta. Yhtä paljon kuin vaikka abstrakti maalaus tai kuvanveisto tai vaikka musiikki.

      Enkä edes itse jaksa seurata muotia. :|

      Poista
  13. Jep :D En mäkään tajua noista mainitsemistasi asioista mitään, anoa asia mistä mä jotain haluan tajuta, on tän hetken uutiset ja maailmanmeno :D

    VastaaPoista
  14. Eikä mä nauran täällä ihan vedet silmissä!! Sun kirjoitus tapas on ihan mahtava! Ja taidat olla tosi mielikuvitusrikas ihminen! <3

    VastaaPoista
  15. aivan ihana mielikuvitus , päivän piristys oli tässä :DD

    VastaaPoista
  16. Hajosin Sexy little golfgirlille ja ZumbaShootingille :::D Oot loistava!

    VastaaPoista
  17. Tää oli paras postaus pitkään aikaan!! <3

    VastaaPoista
  18. Mä olen pihalla tv-sarjoista. En ikinä jaksa seurata mitään kunnolla. Kaikki mun tiedot tv:ssä pyörivistä sarjoista perustuu mainoksiin. Tuun aina jäljessä. Oon nyt vasta hoksannut putouksen hienouden, vaikka sitäkin on tehty ties kuinka monta tuotantokautta. Eilen innostuin robasta ja riemuitsin kerrankin olevani ajan hermolla, kunnes mulle selvisi, että ne jaksot ovat uusintoja.

    VastaaPoista
  19. Allekirjotan joka ikisen sanan tästä postauksesta!!:DD niin samaa mieltä. "siis etkö sää oo kuullu sitä ja sitä biisiä?" .......

    VastaaPoista
  20. kyllä sitä itekkin kun joskus kattelee jotain lehtiä, missä mainostetaan jotain must-asukokonaisuuksia, joissa on suunnileen rättiä rätin päälle, miettii että ei helvetti. kunhan siellä on se kuuluisa mahtinimi taustalla niin kauheet massat himoittee niitä rättejä joita en päälleni laittaisi, vaikka henki menisi. ja mitä musiikkiin tulee, huomasin pariin kertaan suomessa käydessä, että muutamat ihmiset silmiään pyöritteli koska en jotain suomalaista uutuus biisiä tiennyt. en ymmärrä, miksi tynnyreissä asuvien täytyisi ihan oikeesti olla perillä niistä, ah, niin ihanista in-uutuuksista, jos kertakaikkiaan ei pysy perässä tai ei tahdo edes pysyä perässä.

    VastaaPoista
  21. Mä oon itse asiassa salaa ylpeä (ja kuten säki Jenni sanoit, onnellinen kuunnellessani jotain muiden mielestä "wanhaa ja uncoolia") siitä, etten tiedä nykyajan uutuuksista mitään. Mä esim. selvisin tosi pitkään tietämättä Gangnam Stylestä mitään, mutta eräänä kauniina työpäivänä kyseinen biisi pauhasi radiosta ja se oli sitte siinä. Ja jos jostain uutuudesta tiedän ja pidän, niin se on usein massan keskuudessa suht tuntematonta.

    VastaaPoista
  22. Itse vähän ihmettelen tätä nykystä Lumia-Samsung Galaxy s3 puhelintrendiä. Melkein jokaisella on nykyää joku versio ybersuperhieno versio ja vanhoja Nokioita ja Samsung-malleja katsotaan kieroon jos ei kuulu hitteihin. En ymmmärrä miten Lumiaa käytetään, en edes tiedä kaikkia malleja enkä osaa luetella Samsungin uusista trendiluureista yhtään, vanhat mallit muistan paremmin. Itselläni on pari vuotta vanha Nokia, ja siitä kovasti pidän, oli kivikautinen tai ei. Ja that's it.

    VastaaPoista
  23. kai sä ymmärrät sen et oot paras bloggari suomessa ikinä?

    VastaaPoista
  24. AHahahah mä rakastan tätä blogia! Haluun PerceShoesin kengissä bailaamaan Sexy Little Golfgirlin tahtiin!

    VastaaPoista
  25. Ahahhaha. Ihan loistavaa settiä taas kerran!!! Jos pidät blogien lukemisesta, suosittelen ystäväni blogia. He ovat kyllä vastikään aloittaneet, mutta asenne on kyllä saman tyylinen kuin sinulla! : halpajamauton.blogspot.fi

    VastaaPoista
  26. Todella hyvä!
    Oon kyl itsekin usein niin ulalla että huh.. En tiedä onko se nyt niin kauheeta. Joillekin voi olla, mut nää, ei voisi vähempää kiinnostaa. Anonyymi (22.01) tuolla sanoikin aika hyvin.

    VastaaPoista
  27. Hei wou, just eilen ekaa kertaa vasta kuulin ton Sexy Little Golfgirlin ja oli kyl iha huippubiisi!!!1 HAH :D

    Mut joo oon vähän samanlainen, tuun kaikissa jutuissa vähän jäljessä ja etenkin musiikin suhteen. Tyyliin vuos sitten kovaa huutoa ollut radiorenkutushippipoppiheilutapebaa-biisi uppoo muhun vasta nyt ja popitan sitä ihan kybällä kun muut kattoo kieroon että oon niin "souuu lääst siisön" :D

    VastaaPoista
  28. Jenni tee joskus postaus siitä, millanen maailma ois jos sä saisit päättää KAIKEN:-DDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO! tahtoo kans kuulla :)

      Poista
  29. Ei helvetti ku repesin sexy little golf girlille ja Zumbshootingille...pitkästä aikaa taas löysin tänne ja oot edelleen mahtava!

    VastaaPoista
  30. Ihan loistavaa tekstiä! Kerrankin joku kirjoittaa siitä, mitä mieltä oikeasti on, eikä yritä olla niin vitun erilainen(nykyään =samanlainen)!

    VastaaPoista
  31. tos toiminnot-palkissa pitäis selkeästikin olla vaihtoehdot 'kuolin nauruun' ja 'aamen'.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!