HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 31. tammikuuta 2013

Lukija on aina oikeassa

Ajattelinpa postata toisenkin kerran tänään, koska sattuupahan vaan huvittaan. Joitakuita se saattaa vituttaa, se semmoinen koko ajan postailu. Ärsyttävää, ku ämmä postaa monta kertaa, vaikka ei mitään asiaa oo. Typerää! Toisaalta toisia se taas voi vituttaa toisesta syystä; kolme postausta päivässä olis miellyttävämpi saldo, ihan lukijaa ajatellen. Ja lukijahan on aina oikeassa.

Joskus mä mietin, että miten yhtään heikkohermosemmat pystyy pitämään blogia, jossa on yli kaksi lukijaa. Tuntuu, että lukijalle on oikeus marista kaikesta, bloggaajan naamataulusta sisustukseen, kirjoitustiheydestä blogin banneriin ja ässäviasta kieroutuneeseen äitisuhteeseen. Nimimerkin takaa on niin helppo jaella käskyjä ja uhkauksia bloggaajalle, mikäli meno blogissa ei mieleiseksi muutu.

Tokihan palautetta saa ja kuuluukin antaa. Mutta palautteella ja lukija-asemansa väärinkäytöllä on sellanen sotalaivankokoinen ero. "Minä olen sitä mieltä, että postauksessasi on liian monta kuvaa ja minähän olen vitun oikeassa." "Minun mielestäni taas tässä blogissa on aivan liian vähän kuvia ja koska olen lukija, minulla on täysi oikeus sitä vaatia". Mitä bloggaajaparka tuossakin tilanteessa tekee? Parhaassa tapauksessa jättää moisen mussuntussun huomioimatta ja jatkaa omalla linjallaan tai keksii vaihtoehtoratkaisuja (jotka sitten yleensä eivät sovi kenellekään, koska "sun entinen tyyli oli paljon parempi.") , mutta pahimmassa tapauksessa ryhtyy miellyttämään näitä läppäriään raivoissaan hakkaavia myöhäisteinejä ja menettää bloggailun ilon.

Mä en niinku tajua tätä, että moni kokee lukija-tittelin oikeuttavan vaatia bloggaajalta kohtuuttomia ja aukoa päätään niin, että suupielet venyy ja paukkuu. Jos luvattu meikkipussipostaus ei tule silloin kun piti, niin taivas repeää. Jos bloggaaja ei kerro intiimielämästään puolelle internetille, angstataan. Jos hetkeen ei ole ollut mieleistä sanankäänteitä postauksissa, uhkaillaan blogin lukemisen lopettamisella (iik).
"Tee heti huomenna se sun asuntopostaus, heti aamulla kun heräät, oot luvannu sen jo eilen!!!"
"Anteeksi, mutta en pysty toteuttamaan sitä työkiireiden takia vielä huomenna."
"Hei mitä vittuu sun piti tehä se, hei kato mä oon lukenu tätä blogii ku oon luullu sun välittävän lukijoist, mut en lue enää!!"

Mä olen siitä onnekas, että suurin osa soravaginoista on karsiutunut pois ja lopettanut ajoissa mun blogilla itsensä kiduttamisen, ja kommenttiboksissa on aika usein ne tutut naamat asialliseen kommentteineen. Fiksua palautetta, terävää kritiikkiä ja parannusehdotuksia on huomattavasti mukavampaa lukea, kuin monien lifestyle-blogien kommenttilaatikoista tuttuja "vittu sä oot ruma ja tyhmä ämmä en lue tätä enää ku et postannut mun toivepostausta!!!"-lätinää. Mutta eipä vastaavia ole näkynyt, ne vittupäälukijat kun tuntuvat pesivän tyyli- ja lifestyle-blogeissa.

Vittu mulla hajois naama, jos saisin joka saatanan päivä kuulla, että nyyh nyyh ku on postaus myöhässä, väärä fontti, isot jenkkakahvat, rumat kengät, tylsät kuvatekstit ja huonot sanavalinnat. Mihin sellaisella sönkönsönköllä pyritään? Pahoittamaan mieli, vai luuleeko joku keskenkasvuinen apina päänrääpimisen kohentavan blogin tasoa? Luuleeko sellainen pelle, että hänen mielipiteensä on juuri se oikea ja ehdoton, jota tulee heti noudattaa? Kyllä se niin on, että lukija lukee, bloggari kirjoittaa. Lukija antaa joko asiallista palautetta, josta bloggaaja hyötyy, tai sitten vaan pitää sen turpansa kiinni!

Tän postauksen tarkoitus on muistuttaa, että blogimaailma ei ole pelkkä isojen ja vahvojen aikuisten paikka, vaan seassa on todella paljon myös herkempää väkeä ja nuorempaa sakkia, jolle se yksi haistavittukommentti voi vetää suupielet pidemmäksikin aikaa alaspäin. 'Tee toisille se, kuin itsellesi toivoisit tehtävän' pätee myös internetin jänskässä maailmassa. Itse en ainakaan kovin ylpeä olisi, jos hengailisin blogien kommentoinnin läheisyydessä vaatimassa erityiskohtelua ja haukkumassa asioista, jotka eivät juuri minua satu sytyttämään.

Kysynkin nyt: mikä on hulluinta, pöhköintä tai oudointa, jota lukija on vaatinut sinua tekemään? Onko mieleen jäänyt kommentti, josta hyvinkin paistaa sen kirjoittajan luulo, että on about ainoa blogisi lukija ja sillä verukkeella voi vaatia vaikka sen kuuluisan kuun taivaalta?

55 kommenttia:

  1. Mulla ei varmaan oo mitään hullua/pöhköä/outoo tapahtunu tuolla kommenttiboksin puolella, luultavasti siks, ku on kuitenki niin pieni blogi. Mutta kyllä mä välillä ihan oikeesti ihmettelen niiden suosituimpien blogien kommenttibokseja, ku pyydetään ja vaaditaan ihan mahdottomia!

    VastaaPoista
  2. "Vaihda otsikon fontti mustaksi, niin saat uuden lukijan"

    da faq?

    VastaaPoista
  3. Sillon ku mulla oli vielä pitkät hiukset ni joku kommentoi jatkuvasti, että mun pitäis tunnustaa pidennysten käyttö ja kertoa minkä merkkiset ne on.. Hieman ärsytti sellanen ku ei kaikki käytä pidennyksiä..

    VastaaPoista
  4. aa taas niin loistava postaus :D
    en itsekkään osaa millää tavaa käsittää "lopetan sun blogis lukemisen jos et sitä tätä ja vähä vielä totakin jtn mussunmussun"-kommentoijia :D ite ainaki koen helpoimmaks vaan poistaa blogin lukulistalta jos se ei enää itteään miellytä :--D

    VastaaPoista
  5. Mulla ei mitään kummempia vaatimuksia oo tullut, tietty joskus mennään turhan henkilökohtasiin aiheisiin...enemmänkin tulee kausittain sitä valittamista, helppohan se on anonyymina kommentoida.

    Ootko miettinyt koskaan jotain kolumnistin tms ammattia? :D

    VastaaPoista
  6. ''Oletko huomannut että olet tosi laiha? Välillä vaatteet saa näyttämään sinut ihan normaalilta mutta kun on jonkun kahdan paljastavaa päällä niin ihan puistattaa katsoa. Sinunkin pitäisi saada naisellisia muotoja jo ettet näyttäisi ihan 14-vuotiaalta''

    Tää kommentti on tuonu mulle isoimman 'mitä vittua?' fiiliksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh god... :D Meikää rupes vituttamaan kunnolla!

      Poista
    2. No mitä ihmettä?!? Jollakin viiraa päässä.... ja pahasti.

      Poista
  7. En ees haluu muistella mutta aikamoista paskaa. Ei jaksa enää. Hyvä postaus!

    VastaaPoista
  8. Kirjotan blogiini aika paljon "mielipide"tekstejä, joten negatiivistakin palautetta tulee aika-ajoin, mutta mullakin on sen verran vähän lukijoita ja tuntematon blogi, niin kommentteja tulee loppujenlopuksi aika vähän. Yleensä ne on aika rakentavasti muotoiltu ja muuta, mutta joskus ärsyttää sanojen vääntely. Kerran kirjoitin siitä, että mielestäni normaalipainoisen ihmisen normaalin ruuan, kuten ruisleivän kaloreiden vahtiminen on turhaa. Joku yläaste tutuistani sitten tuli muistuttamaan anonyyminä aiak ilkeästi siitä, että itse vahdin kaloreitani kahdeksannellaluokalla. Totta, mutta kommentoija ei tainnut tietää sitä, että mulla oli sillon itseasiassa alkavaa anoreksiaa. Joskus olisi kiva jos ihmiset ajattelisivat kahteen kertaan ennen kommenttejaan.

    Mun mielestä on niin naurettavaa, että jonkun on pakko tulla aukoo päätään jollekkin esimerkiksi siitä, että on ostanut rumat kengät. Ihan vaan sen takia että saisi toisne pahalle mielelle. Eihän niiden sen lukijan elämää pitäis pilata! Please bitches...

    VastaaPoista
  9. ''sulla on paksu käsi'' tää nauratti kyllä eniten. on niitä mitä kummallisempiakin tullu, mut jätän tommoset lätisijät omaan arvoonsa :)

    VastaaPoista
  10. Mä en kyl enää aio lukea sun blogia kun toi sun fontti oli aivan hirveä, VAADIN että vaihdat sen!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miekin lopetan blogin lukemisen, koska "sanaNvalinnat" oli kirjoitettu väärin!!! :(

      no viiitsi viiiitsi. :)

      Poista
  11. Itsellä aika pieni blogi, joten vain muutaman kerran satanu kuraa niskaan. Paras on ehdottomasti tämä; " toi banneri on liian iso, vaiha se jo ku sitä on vaadittu. postaat muutenki iha liian harvoin, ja oot tollanen lellitty kakara! Tän blogin lukeminen loppu ainaki mun osalta!"

    Ja kyseessähän siis lifestyle-blogi, jonne postaan noin kolme kertaa viikossa...

    VastaaPoista
  12. Postailin kerran yksityiskohtia vanhojentanssimekostani (joka ei ollut edes päälläni) ja heti kun linkkasin postauksen facebookkiin, alkoi postaukseen sataa kommentteja tyylillä "kannattais pitää löysempiä vaatteita ku ei sul oo kroppaa tommosii mitä pidät", "kyl naisel saa kurvei olla mut oot kyl tosi paksu", "naisen painoindeksi ois kyl hyvä olla joku 17". Ei siinä voinut muutakuin nauraa kun reilu 50 kommenttia asiasta, joka liittynyt yhtään mihinkään! :'D

    VastaaPoista
  13. Mun piti muuttaa mun puhetyyliä videoissa, koska puhun murteella ja se ei kaikkia miellyttäny. :D:D Niin ja kannattaisko laihduttaa kommentteja tuli varmaan niin paljon, että niitä ei edes kahden käden sormilla pysty laskemaan.

    No mutta bloggaajan ajat on mun osalta ainaki toistaseks ohi, joten vinkuvien anonyymien kommentteja ei tarvi kuunnella. Raaka faktahan on se, että kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvikaan. :)

    VastaaPoista
  14. 'oot ruma, voiko kirjottajan vaihtaa'

    nimimerkki anonyymit ovat ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaah tää hajotti ja aikas pahasti :DD No menis lukeen sitten jonkun muun blogia niin kirjottajakin vaihtu kummasti?:D

      Poista
  15. Hahah tää oli niin hyvä postaus ja niin asiaa :D
    tuun linkkaa tän ens kerrral ku joku ano tulee höpöttää outoja, jos sopii ? ;D

    Täs on jotain mitä oon saanu:
    - oot liian läski/laiha
    - sul on tosi rumia ilmeitä
    - sul on silikonit, äläkä valehtele ettei ois!!??
    - oot ennen ollu tosi nätti mut nykyää oot tollanen porsas
    - käytä enemmä kireitä vaatteita äläkä tollasia säkkejä
    - sun poikaystävä on sun kanssa vaa ulkonäön takia

    Sellasta settiä. Bloggausiloa! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HUHHUH hajosin tolle "käytä enemmä kireitä vaatteita äläkä tollasia säkkejä" :DD voi morjes, miten joku pystyy sanoon tollasta :D ja toi poikaystäväjuttu vasta oliki diippiä..

      Poista
  16. Tää ei ny liity mitenkään sun blogiin mutta voisko joku kertoo miten blogin saa poistettua lukulistalta? oon paria yrittäny monta kertaa mut ne ei vaan lähe!

    VastaaPoista
  17. Tämä ei nyt liity postaukseen, mutta haluaisitko tehdä postauksen hevostalli.netistä? :D se on niin typerä paikka että toista ei tämän maan päällä ole nähty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hevostallihan on mahtavaa viihdettä :D Lyö melkein vertoja Kaksplussalle ja Vauva.fi:lle :D

      Poista
  18. ootko poistanu reeniä horo reeniä albumin vai mikälie? ;o

    VastaaPoista
  19. mulle tuli kerran kaks täntyylistä kommenttii " hyi vittu ku oot ruma ! :Dd " ja " niinpä, tollane wnb lissu :DDDd " ja näitten kommenttien välil oli kahen minuutin julkasuero joten varmaa sama ano ollu kommentoimas :D

    VastaaPoista
  20. Itsehän olin "huora josta varmasti vanhemmat ylpeitä" koska mulla oli korsetti ja korkokengät :D Ja siis tietenkin normivaatteet niiden kanssa ja alla :'D Hiljenipä akka kun kaivelin IP-osoitteen avulla vähän tietoja ja sainkin tietää pienien kommervenkkien avulla kuka oli kyseessä. En edes tunne koko ihmistä! Mutta anothan tietää aina kaiken kaikista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, go girl! :D Harva tulee ajatelleeksi että siitä anonyymistä netin käyttämisestäkin jää jälkiä. x)

      Poista
  21. mua henkilökohtasesti naurattaa aina (esim sunki blogissa mut myös muissa) kaikki kommentit jotka alkaa "hei nyt tyttö sä ylitit rajan!!!" oli asia mikä tahansa. ja nimimerkkinä ano.

    onneks mun blogilla on vaa satunnaisii lukijoita nii ei oo tullu mitää negatiivista :-)

    VastaaPoista
  22. http://demi.fi/keskustelut/1531883/leikitaan-tunnista-bloggaajaa

    ei liity sun tekstii mut sain päivän naurut XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi luoja, mulle tuli mieleen tuo Jennin edellinen postaus... :D Ykskään noista arvotuksista ei soittanu minkäänlaisia kelloja, ja nimistäki tunsin vaa nimeltä muutaman, koska niistä kaikki aina puhuu :D Niin pihalla.

      Poista
  23. Ei oo omaan blogiin tullu koskaan mitään superkauheeta, mut ihmettelen suuresti joitain toisten blogeista lukemiani hernenenässä -kommentteja. Kerran esim. oli joku kirjoittanut semmosen romaanin pituisen kommentin, jossa kertoi bloggaajalle kuinka paska tämän blogi on hänen mielestään ja vaati tätä vielä lopuksi lopettamaan niin paskan blogin kirjoittamisen. Just? Pieniä ongelmia tommosil ihmisil...

    VastaaPoista
  24. Sama efekti kuin "asiakas on aina oikeessa". Ne ihmiset ei vaan tajua, ettei asiakas ole aina oikeassa, mutta asiakas on aina asiakas. :)

    VastaaPoista
  25. Minä oon vielä säästynyt tällaisilta lukijoilta vissiin, että tervetuloa vaan! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  26. Sä oot vaan ihan helvetin hyvä kirjottamaan, tä on ihan parasta viihdettä!!:D

    Ja mul ois ehdotus, jos kirjottaisit facebook-päivityksistä?:D jos et oo kirjottanu jo:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori ootkin jo kirjottanu, en muistanu:D

      Poista
  27. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  28. asialline postaus! mulle ei oo kauheesti tullu mitään anoja haukkumaan mutta yks mitä mulle on sanottu että "hyi vittu näytät iha palloakalalta" ja että "onko järkee blogata jos et osaa ottaa kritiikkia vastaa" :D oli sen jälkee kyl nauru herkäs :DDD

    VastaaPoista
  29. Ah rakastan tätä postausta :DDD sun sananvalinnat on parhautta.

    VastaaPoista
  30. tää on parhain postaus jonka oon ikinä lukenu KENELTÄKÄÄN. Mun kommenttiboksiin aikajaoin tulee joku elämäänsäkyllästynyt anonyymi kommentoimaan kuinka helevetin ruma ja turha ihminen mä oonkaan. Siinä vaiheessa tekis mieli repii pää irti

    VastaaPoista
  31. Hehe, mulla on ihanien lukijoiden lisäksi maailman kettuuntuneimpia :D Sen enemmittä puheitta linkkaa oman aihetta käsittelevän postaukseni;

    http://itisallaboutsomething.blogspot.fi/2012/11/bloggaaja-on-aina-vaarassa_18.html

    Tarkoitus ei ole mainostaa, vaan osoittaa, että kokemukset ovat yhteneviä :D

    VastaaPoista
  32. Tein mun vanhaan blogiin videopostauksia aika tiuhaan ja lähtökohtasesti teen niitä ihan spontaanisti improvisoiden pikkusen muistilapun varassa. Noh, oliskos ollut toinen video jonka blogiini postasin, palaute oli seuraavanalaista:

    "Voisit vähän suunnitella näitä videoita, nyt sul tulee liikaa noita "öö..hmm..no..tota" tonne väliin. Kuulostaa tosi tyhmältä"

    "Huomaa ihan selkeesti ettet oo suunnitellut tätä, älä improvisoi jos et osaa"

    Nooh, mä sitten kilttinä pikkubloggaajana kuuntelin näitä ja rupesin suunnittelemaan videoitani ihan huolella. Kirjotin muistilapulle pidempiä pätkiä kuin yksittäisiä muistisanoja ja kuvasin videon neljä kertaa peräkkäin niin että viimesellä kerralla se meni jo ulkomuistista. Video oli nyt siis toiveiden mukaisesti huoliteltu ja tarkoin suunniteltu ja sen palaute oli seuraavaa:

    "Mikset voi olla spontaanimpi?"

    "Ihan huono video, voitko vähän relata?"

    "Tässä videossa ei ollut mitään kivaa kun huomas ihan selkeesti että oot harjotellut tätä"

    Siinä vaiheessa päätin että voi jumanvittu nyt, mä en voi yhtäaikaa lukea tekstiä suoraan paperista ja siinä samassa ihan jostain itsellekin tuntemattomasta pusikosta tullen hypätä takaperinvolttia improtakseni pikkusen. Jos ei mikään oo hyvä, niin sitten kannattaa jättää videopostaukset suosiolla katsomatta tai vaikka samantien painua vittuun koko blogista :-D Siitä lähtien oon tehnyt videoita just niinku on huvittanu, mulla on edelleen se mun muistilappu missä on yksittäisiä sanoja muistuttamassa jutuista mitä on tapahtunut tai sitten sitä ei oo ollenkaan. Mie en oo mikään youtube-guru jonka videoiden pitäiskään olla maailman hienointa hollywoodiin kelpaavaa matskua!

    VastaaPoista
  33. En edes kirjota blogia, mutta mietin aika ajoin miksi blogien lukijat kuvittelevat, että voivat pompotella kirjoittajaa mielensä mukaan? ja toisaalta, miksi niin monet bloggaajat kyselevät joka toisessa postauksessa että "tykkäättekö mun bannerista", "mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta" tai "mistä haluutte että kirjotan seuraavaks?" vittu sun blogihan se on, tee niinku lystäät stna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja vielä pakko lisätä, et inhottaa kun tosi nuoretkin bloggaajat saa välillä tosi ankeeta palautetta tyyliin jostain blogin kirjotusasusta tai mielipiteestä... voisko porukka mitenkään ymmärtää et 12-vuotias ei oo vielä ihan täydellinen kaikessa.

      Poista
  34. "Muuta blogis tausta valkoseks niin se ei erotu niin paljoo joukosta"
    anteeks :D onneks anonyymit ei oo eksnyt (tai eivät uskalla kommentoida koska oon niin pelottava) mun blogiin :D

    VastaaPoista
  35. Joskus mun blogin alkuaikoina joku tuli anona kommentoimaan "miten paljon saisinkaan miehiä, jos laihduttaisin vähän ja miten täydellinen olisin, jos olisin laihempi" se oli vähä sillane "mitä helvettiä mää taas luin" hetki :DD mut onneks muuten oon säästyny tän kaltasilta typeriltä kommenteilta

    VastaaPoista
  36. mulla oli tässä vähän aikaa sitte blogi, ei kyllä mikää suosittu, mut sinne tuli heti sellasia kommentteja jossa sanottiin et "hyi vitun huora tapa ittes ku oot nii ruma" ja tähän tyylii että jotku vaa on aika naurettavia :D

    VastaaPoista
  37. Mulle on tullut ihan sikana tollasia idioottimaisia kommentteja blogiin, ja loppua ei näy :D

    "sä et rakasta sun lasta kun käyt viihteellä"

    "oot läski"

    "oot hirvee tikku, mä en koskis tollaseen tikullakaan"

    "sun miehes on ruma ja sulla on kauheen kiukkunen kakara"

    jne.jne.

    Oikein rakentavia kommentteja noi anot lähettää :)

    VastaaPoista
  38. ihan saatanan tervettä semmone touhu...-.- nojoooo itellää jotai probleemii itsetuntonsa kans, säälittävää purkaa se tolleee:)

    VastaaPoista
  39. ei nyt mulle oo sattunu ku en blogia omista mutta seuraan yhtä hyvin tunnettua blogia joka saakin tiuhaan tahtiin kritiikkia kaateellisilta ja ihan suoraansanoattua tyhmiltä ihmisiltä?? kaikki kritiikki ei tietenkään ole tyhmää mutta kerran joku kysyi tältä bloggaajalta mitä huulipunaa tämä käytti yhdessä tietyssä kuvassa ja bloggaaja vastasi ettei tiedä.
    sitten joku tuli siihen vineemään miten bloggaaja on laiska kun ei mene läpi kaikki huulipunansa ja yritä keksiä että mitä niistä käytti kuukausi sitten ja all hell breaks loose. siis monet varmasti tietää kenestä nyt puhun mutta ihmiset usein unohtaa että bloggaajat tekee tota vapaaehtosesti eikä niitten TARVII tehdä yhtään mitään lukijoiden takia. ei arvontoja, ei postaustoiveita eikä todellakaan käydä läpi meikkilaukkuja heidän takia.
    ärsyttävää miten ihmiset unohtaa toisten inhimillisyyden noin vaa

    VastaaPoista
  40. täyttä asiaa!
    mutta kysymykseesi vastaten; ei oo sattunu oman blogin kohdalle oikeastaan mitään (vaikka sitä oon päivitellytkin lähes päivittäin viime heinäkuusta lähtien, mutta ei lukijoita vaan oo ilmenny huh?), mitä nyt joku Anonyymi kävi sanomassa vittuilevaan sävyyn kun otsikossa oli jossakin sanassa mennyt kirjaimet väärinpäin :'D

    VastaaPoista
  41. Ehkä julminta mitä on tullut seurattua, on se shitti mitä survotaan parantuvien syömishäiriöbloggareiden kommenttiboksiin. Eka joku meinaa delata laihuuteen, valitetaan, sitten kun painoa nostetaan, haukutaan lihavaksi ja valitetaan lisää. Kamalaa.

    VastaaPoista
  42. Oot loistava!! :D Mut silti, parasta viihdettä koko blogimaailmas on just ne kommenttiboksit ;D

    VastaaPoista
  43. Mun blogit (lähinnä kavereille tarkoitettu ja sitten koirienblogi) on sen verran tuntemattomia, ettei sinne juuri kommentteja satele, mutta olen paljonkin lukenut näiden kuuluisampien blogien kommentteja. Juurikin nämä pikku-urpot 'et julkassu kuvaa sun silmästä vaikka pyysin' ja 'en tykkää violetista, vaihda blogin värimaailma' tyyliset kommentit raiskaa mieltä ja pahasti. Ihan kuin blogin, etenkin suositumma, jossa on monesti yli tuhatkin lukijaa, voisi miellyttää kaikkia tai edes huomata joka ikistä kommenttia jos niitä tulee tosi paljon. Ja vaikka jotkut kuuluisampien blogien kirjoittajat ovatkin näitä noloja tyyppejä (enkä nyt puhu tästä blogista!) ja sen takia niitä luetaan, niin ne kommentit ovat oikeasti tosi tylyjä ja hävyttömiä, enkä itse kuvittelisi kirjoittavani sellaista tekstiä kenellekään.

    Itselläni ei ole mitään valivaliuliuli-asiaa Jennille, koska voin elää sen asian kanssa jos joku ei joskus kirjoita viikkoon AINA EI VAAN JAKSA TAI EHDI ja jos ei oo asiaa nii pitääkö sitä suotta alkaa jotakin paskaa rustaamaan? Jatka samaan malliin vaan!

    VastaaPoista
  44. Mua käy joku pommittamassa tasasin väliajoin mun kuulemma "rumasta meikkaustyylistä" ja kyselemässä miksi teen niin.. :D se on aika hauskaa.

    Sulla on niin ihku blogi !

    VastaaPoista
  45. Täyttä asiaa tämä!
    Ittelle on tullu monesti palautetta erityisesti vahvoista mielipiteistä ja siitä, että "kerron elämästäni liikaa" tai "kerron elämästäni liian vähän". Ala nyt vittu siinä välissä sitte pomppimaan ja miettimään, että mitä vittua kirjottaisin.
    Ja videopostausta pyydellään koko ajan enemmän ja enemmän, mut sitku sellanen vihdoin tulee, ni ketään ei vittu kiinosta.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!