HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 21. tammikuuta 2013

mun elämä on pilalla

No aivan varmasti onkin, tolla asenteella.

Siis jos joku vituttaa, niin "mun elämä on pilalla"-narina mitättömien vastoinkäymisten tullessa eteen. Kyllä mä ymmärrän, että rankat asiat, kuten läheisen menettäminen tai koulukiusaaminen voi viedä ihmisestä mehut vuosiksi, mutta ei saatana! Se, että sun ihastus tykkäskin jonkun vieraan plotkon kuvasta FB:ssa tai jos äiskä eväsi pääsyn vuoden megapartyihin, EI ole millään tavalla tekemisissä sun tulevaisuuden tai loppuelämän kanssa. Paitsi jos sä oikein kovasti sen varjolla yrität pilata elämääsi, niin ehkäpä siinä tapauksessa.

Kai sulla ny menee kaikki ihan päin vittua, jos sä otat jonkin pikkutakapakin takia elämänasenteeksi heti kättelyssä "mä en enää ikinä voi kokea rakkautta, luottamusta, onnistumisen elämyksiä, vihaa, nälkää ja vittusitäsuntätä, koska nolasin itseni totaalisesti kassajonossa tiputtamalla kaikki kolikkoni lattialle!!!"-nirinnarin-ulinan. Aivan varmasti kaikki kaatuu niskaan, kun elämän pikkusattumukset ja kolhut kasvavat potenssiin kolme sun aivotoiminnan yhteydessä.

Ensinnäkään mä en kykene ymmärtämään sitä, että joku minimaalinen asia tuntuu niin valtavalta pettymykseltä. "SÄ ET TIEDÄ MITÄ TÄÄ MERKITSEE MULLE!" Joo en tiä, enkä tiedä sitäkään, miksi aikuinen ihminen itkee ittensä hengiltä yhden kouluhomman kustessa tai sairastuessansa "tärkeänä" treffi-iltana. Hei kamoon, elämä jatkuu! Aivan vitun turhaa itkeä teiniromanssin perään tai työpaikalla sattuneen kommelluksen takia ja heittää kaikki lapaset naulaan.

Toiseksi en tajua, miten joku voi heti päättää, että TÄMÄ asia nyt pilasi mun elämän. Että juuri TÄMÄN asian takia koko tulevaisuus pissii mun jaloille. Ei jumalauta! Ihan pikkuvinkkinä vaan, että tulevaisuudessa tulet lähes satavarmasti kokemaan kovempiakin kohluja, kuin edellämainitut koiran flunssat ja ihastuksen feidaamiset. Mites sä sitten pärjäät, jos olet nyt jo sinetyinyt loppuelämäsi "tää on pelkkää paskaa"-sinetillä?

Kasvattakaa a) selkäranka ja b) pettymyksensietokyky. Kyllä, kaikille meille tapahtuu kurjia asioita lähes päivittäin ja hommat ei rullaa niinku strömssössä ja elokuvissa ja ratulassa ja ihan missä vaan. Niistä vaan täytyy selvitä ja ihan hurjimmat kaverit voi kokeilla jopa oppia niistä (suosittelen kokeilemaan). Vaikka yläasteella näytit vahingossa tissit naapurin sedälle ja pesit lemmikkimarsusi pesukoneessa, ei tarkoita, että olet koko loppuelämäsi luuseri ja valmis kuolemaan marttyyrina ennen kahdenkytäviiden rajapyykkiä. Että lopeta se ulina ja nosta se leuka sieltä tissien välistä.

Ei-niin-epäonnista alkuviikkoa kaikille!

Ps. voin kertoa tämän päivän pahat vastoinkäymiseni, joiden takia mun koko elämä on pilalla:
- Laitoin pesukoneen pyörimään, mutta 1,5 tunnin päästä huomasin hanan olleen kiinni, joten kyseinen kone ei ollut tehnyt mitään. Tunsin itseni luuseriksi.
- Tiskatessani roiskaisin paljon (!) vettä vaatteilleni. Harmitti.
- Päivitin puhelinta ja puolet puhelinnumeroista hävisi. Höh.
- Menin ulos ja unohdin hanskat. Sormia paleli.

Mites sä pilasit elämäsi tänään?

39 kommenttia:

  1. Hmm. Mä en pilannut. Mun elämä on autuaan täydellistä joka päivä.

    VastaaPoista
  2. ai mitenkö pilasin, no

    - nukahdin sohvalle melkein kahdeksi tunniksi, ennen sitä olin valittanut toisille ettei aina tartte nukkua kun ollaan kotona :))) taisin kusta omille jaloilleni

    VastaaPoista
  3. - juoksin bussiin ja vedin matkan aika nätit lipat!
    - kävin pankissa setvimässä asioita ja loppusuoralla tuli pikku mutka matkaan, joten huomenna uudestaan.
    - söin tänään myös kakkua, enkä mennyt salille. vittu mikä luuseri oikeesti.

    VastaaPoista
  4. Ah jenni oot ihana <3! Oon käyttäny viimesen puoli vuotta "en ikinä löydä ketää" -itkulle (vaikka vientiäkin olis, mut tykkään kulkee laput silmil) :D nyt otan itteeni niskasta kiinni ja lähen salille ja lopetan turhan valivalin :DD

    VastaaPoista
  5. Tämä. Niin totta. Kiitos tästä, et olisi paremmin voinut mun ajatuksia sanoiksi pukea! :D

    VastaaPoista
  6. SUN BLOGIS ON IHAN HUIPPU!!!:D KUKA ON PETJA, SELAILIN SUN BLOGIAS JA NIMI TULI VASTAAN:D

    VastaaPoista
  7. Tää on täyttä asiaa vakavastikki puhuen. Otetaan vaikka se hyvinkään ampuja ku on seurannu sitä oikeudenkäynti ni ainut syy sillä siihen tekoon oli häpeäntunne hävitystä painimatsista. Siis noinhan siin käy ku ei osaa käsitellä pettymyksiä ja epäonnistumisen tunteita, sit ainut keino on pamautella täysin vieraita ihmisiä vaan sen takia että sattu olemaan paha mieli.. Ei huhhuh.

    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288532736179.html

    VastaaPoista
  8. Semmosta se on, että vikistään pienistäkin pettymyksistä, koska on kivaa saada huomiota ja sääliä muilta.. Mun kaverilta kuoli äiti äskettäin ja sen jälkeen en oo pystynyt kuuntelemaan keneltäkään mitään turhan päivästä itkua, kun on kerta ihmisiä, joille on tapahtunut suuria, OIKEASTI elämää mullistavia asioita.

    VastaaPoista
  9. Meikällä oli läksyt tekemättä ja en sitte osannu vastata tunnilla kysymykseen. Ai jumalauta miten mää selveen, itkettää, elämä on pilalla :'(

    VastaaPoista
  10. Pesit lemmikkimarsusi pesukoneessa :DDD
    Tänään mä:
    - myöhästyin bussista
    - nukahdin tanssitunnille
    - söin jäätelöä
    Mun elämä on pilalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha miten voi nukahtaa tanssitunnille :D!! tää oli huippu!

      ja kuinka täyttä asiaa oleva postaus, jälleen kerran! amen

      Poista
    2. Jäätelön syöminen ei oo koskaan huono asia. Piste.

      Poista
  11. -Piti jatkaa laihista, mut menin syömään 30cm subin, ja nyt mussutan piparia. Vituttaa.
    -Hiukset oli sähköset koko päihän, nolotti ihan siganaa!1!!

    Mut niin asiaa, just pari päivää sitte mäkätin yhelle kaverille tästä, että kaikki menee huonommin jos keskittyy vaa huonoihin juttuihin ja jää vellomaan siihen!

    VastaaPoista
  12. mun appelsiini oli puoliks homeessa, ja jouduin siivoomaan koko jääkaapin hevi-osaston, mun elämä on pilalla. :'(

    VastaaPoista
  13. Mä odotan sitä kun joku tulee vetäseen tän "jotkut on oikeesti masentuneita ja pienikin pettymys kaataa koko maailman!!!" -kortin :D

    VastaaPoista
  14. Mun elämä on ollu pilalla jo eilisestä lähtien, kun kuumehöyryissäni menin apteekkiin, iskin buranat sun muut tiskiin ja kappas, lompakko olikin autossa :D No ei vaan, tollasta sattuu mulle harva se päivä :D

    VastaaPoista
  15. Mun elämä meni tänään pilalle kun skarppaamispäätöksen jälkeen myöhästyinkin bussista ja koulusta kun se vilahti silmieni ohi.. Seuraavahan tuli VASTA 15 MIN päästä :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielikuva koulusta, joka vilahti silmiesi ohi :D

      Poista
  16. Heh, tää sai hymyilemään ku tulin just eilen jätetyksi ja nyt on aikalailla elämä pilalla -fiilikset :---D mut ehkä mä selviän, kunhan jatkat kirjoittelua ;)

    VastaaPoista
  17. Mun elämä nyt on aina hauskaa ja hassua, mutta mun jalosukuinen ravurini varmasti traumatisoitui, vammautui ja pitää nyt itteään luuserina, kun sen tarha kaveri vähän rökitti sitä.

    VastaaPoista
  18. Vanhempien tehtävä on tuottaa pettymyksiä lapsilleen, sanoi reksi yläasteen vanhempainillassa. Se on totta, on kamalaa nähdä lapsen kokevan elämänsä ekan vastoinkäymisen kasiluokalla, kun ei saanutkaan lakata kynsiään mantsan tunnilla.Siinä meni sen likan elämä :D
    -kuramoottori

    VastaaPoista
  19. -mun työtunnit tippuu ens kuussa sellaset kevyet 80h
    -oon laiska enkä tänään(kään) liikuttanut kantturaani
    -en myöskään elänyt sitä vitun terveellistä elämää
    -olen tälläkin hetkellä töissä
    -vitun kova nälkä
    -ja paskahätä (tottakai oon yksin!!)
    -elämä pilalla vittu tapan itteni kahvipannulla

    VastaaPoista
  20. kiitos jokseenkin piristävästä postauksesta! :D

    sillä juuri äsken mietin yhtä pientä asiaa, joka alkoi kasvaa mun päässä niin helvetin isoksi ja pahamielihän siittä tuli.
    mutta arvaappa mitä? ei oo pahamieli enää, kiitos sinun :D

    VastaaPoista
  21. Sit vielä ne ''yhyy Justin Bieber7Robin/Tuuli/blääblää pilas mun elämän sen musalla!!1111!11! Voisin hirttää sen!!!!!!!!!!''
    Siis mitä, muusikko, jonka musaa sun ei tarvi kuunnella, pilas sun elämän? Anteeksi, mutta MITÄ VITTUA? Meinaan aina hypätä lähimmästä ikkunasta ulos ku kuulen jonku valittavan tästä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^samaa mieltä! Mä en vaa ymmärrä niitä"jos robin tulis vastaan hakkaisin sen homon ku nii paskaa musaa!!!!!" ööö älä sitte kuuntele sitä?

      Poista
  22. - Tein kotitekosia kananuggetteja, just kun olin angstannu kaverille siitä, miten pitää alkaa treenaamaan enemmän ja pitäs laihuttaa vielä 666 kiloa :(
    - Olat ja jalat on niin kipeet, kun sain eilen raahattua perseeni pitkästä aikaa salille, mutta en osannu ottaa tarpeeks iisiti ja venytellä kunnolla, vähänkö oon loser...
    - Otin enemmän riisiä lautaselle, kun jaksoin syödä, Afrikan lapset jne
    - Tiputin opetuskeittiössä perunan lattialle :(

    VastaaPoista
  23. -auton korjauksen piti maksaa about satsku, meniki kolme.

    ja rankempi, poikaystäväni söi mun jukurtin ja jouduin syömään töissä, siis pikaruokalaa, en laihdu tänäänkään viittäkytäkuuttakiloo :(

    VastaaPoista
  24. tästä esimerkkinä kaverini joka hakkasi seinän paskaksi koska sai enkun ylppäreistä *iiik* vain eximian

    VastaaPoista
  25. http://yle.fi/uutiset/anna_perho_nillitysyhteiskunta/6452993?fb_action_ids=10151351890847630&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

    kolumni suomen nillitysyhteiskunnasta ;)

    VastaaPoista
  26. Mun elämä pilattiin tänään (eilen), kun kaupassa syytettiin näpistyksestä jota en koskaan ollut tehnyt ;o

    VastaaPoista
  27. -Nukuin pari tuntia pommiin
    -vilauttelin rintsikoita vahingossa liian suuren kaula-aukon ansiosta täpötäydessä ruokalassa
    -unohdin sytkärin ja kysyin joltain papalta tulta (omg?!?)
    -en osannu suomentaa lausetta oikein ruotsin tunnilla ;(
    -aivastin turhan lujaa äänettömässä luokassa

    VastaaPoista
  28. Unohdin laittaa tiskikoneen päälle ennen kouluunlähtöä, taidan kuolla.

    VastaaPoista
  29. Söin mun suklaat jo eilen vaikkaa mun piti säästää ne täks päiväks. Kuolen tähän suklaahimoon. Yhyyyy:(

    VastaaPoista
  30. http://aijaa.com/NBwnfM

    VastaaPoista
  31. mulla on nälkä ja alakertaan on kyllä ihan turhan pitkä matka
    harkitsen hirttoköyttä ongelman selvittämiseksi

    VastaaPoista
  32. Pilasin elämäni tänään kattomalla sun blogin näyttökertojen laskuria: 1'193'565.
    Mulla on varmaan vikaa silmissä, päässä ja koneen näytössä. Eihän tuo lukema nyt herranjumalavittusaatana voi olla miljoona! Joskus vuosi sitten kun katoin niin se oli ihan kohtalaisen normaali lukema, mutta että MILJOONA?? "Henkilöä, jolla on rahaa yli miljoona rahayksikköä, kutsutaan miljonääriksi." Jenni. Olet miljonääribloggaaja. Onnea.

    VastaaPoista
  33. - Jäätelö loppui. Paskinta ikinä.
    - Söin päiväysvanhaa ruokaa ja pidättelin tunnin verran oksennusta.
    - Pesin pyykit, mutta koska olen laiska paska, en levittänyt niitä. Kohta pesen ne uudelleen. Tai unohdan koneeseen. Omg.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!