HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 17. tammikuuta 2013

naisen logiikka

Naisen logiikasta olen ennenkin (ylläripylläri) kirjoitellut, mutta koska me naiset ollaan niin persoonallisuushäiriöistä sakkia, niin kyllähän meistä juttua riittää.

Mähän monen muun naisen tapaan olen sellainen, että mulla on oikeis irvailla ja arvostella muita siihen malliin, että paska lentää suusta. Mutta auta armias, jos joku paukauttaa mulle vastaavaa palautetta... Tokihan me kavereiden kanssa heitellään aivan sairasta settiä toisillemme tyyliin "näytäppäs sää vitun hauskalta, heräsikkö ojasta", mutta tosissaan heitetyt kommentit saat mut uhkumaan sitä kuuluisaa pyhää vihaa. Musta on ihan ok nalkuttaa Petjalle sen vaatteista, pöytätavoista, puhetyylistä ja sivaltaa jos jonkinlaisia kommentteja mitä terävä kieleni nyt vaan sattuun suussani pyörittelemään. Mutta ai saatana sitä raivohelvettiä, kun Petjuskel sattuu heittämään jonkun ei-niin-positiivisen arvion asustani tai heittää läppää mun kustannuksella!

Varsinkin, jos sattuu olemaan päivä, jolloin läpänheitto ei minun, neiti prinsessa herkkäperseen, mielestäni olekaan suvaittavaa. Edellisenä päivänä "hei possu, varo ettet tukehdu ruokaas, heh heh"-tyylinen läpänheitto on ollut mun mielestä hyvinkin hauskaa, mutta seuraavana päivänä voikin olla ihan uudet tuulet. "Onks noi farkut vähä tiukat"-kysymys voi saada mut raivon valtaan, saatikka  että mua ihan tosissaan ryhdyttäisiin pilkkaamaan. Tällaisina päivinä "Muistatsä Jenni, kun sä luulit Nelson Mandelaa formulakuskiks"-muistelutuokiot ei tule kysymykseen, vaan mua on kohdeltava silkkihansikas kädessä.

Meissä naisissa on muitakin hauskoja erityispiirteitä. Esimerkiksi monien naisten tavoin mulla on hyvinkin alkeelliset käsitykset asioiden ja esineiden valmistuksesta. Mun mielestä talo rakennetaan siten, että ensin tehään kuoppa, sitten se täytetään, laitetaan betonia lattiaksi, otetaan vähän lautoja ja villaa, naputellaan ne laudat kokoon ja stadaa, siinä on talo. Kyllähän mä tiedän, että ei se nyt ihan noin mene, edes pähkinänkuoressa ja villisti tiivistettynä, mutta ton parempaa käsitystä mulla ei ole. Tai joku auto. Joo, laitappa Jenni korjaan jonkun kiesiparka, niin voidaan samantien soittaa ambulanssi ja palokunta. Ei vaan mene mun päähäni!

Mutta vastoin monia muita naisia, en voi tajuta Sinkkuelämää-sekoilua, kenkämaniaa ja laukkufriikkeilyä (vittu, jos jotain sanaa mä vihaan, niin se on LAUKKUFRIIKKI). Siis miksi mun täytyis seota ku huumattu kanttura jos näen jonkun helvetin korkokenkäparin -iik- 15 % alennuksella tai siteerata perse märkänä jotain Sarah Jessica Parkeria Facebookissa? En niinku yhtään ihmettele, että naista pidetään tyhmempänä ja heikompana sukupuolena, ku esikuva on joku kenkiä hamstraava ikisinkku plotko.

Naiset myös saa -mielestään- tehdä mitä vaan. Nukutaan kaveripoikien vieressä, nylkytetään exän jalkaa, kuolataan julkkiksia pimppa märkänä MUTTA VITTU SITÄ SEKOILUA, kun se oma kulta fanittaakin Megan Foxia, juttelee baarissa exän kanssa tai tekstaa naispuoliselle työkaverilleen. Kyseessä on sika, mulkku, kusipäänarsisti ja pettäjä, joka muiden miesten tapaan haluaa vaan sitä yhtä asiaa ja nyyhnyyh. "Se ei oo sun arvonen!!" "Ei niin!!11"

Mikäs sua niin vitusti naiseudessa ja naisen logiikassa naurattaa?

Ja ennenku joku menkkahirviö vetää lehmämäisen turpeaan turpaansa minkäänlaista italianpataan käytettävää vihannessekoitusta, muistutan blogin olevan huumoripainotteinen ja armottomalla liioittelulla varustettu.


29 kommenttia:

  1. Hahaa tää on niin totta,ja surullista kyllä suureen osaan näistä itekki syyllistyy :D

    VastaaPoista
  2. Tunnistin itteni täst kyl niin hyvin.... :D ei saatana. Oisinpa mies.

    VastaaPoista
  3. "En niinku yhtään ihmettele, että naista pidetään tyhmempänä ja heikompana sukupuolena, ku esikuva on joku kenkiä hamstraava ikisinkku plotko."

    Taisin vetäistä limpparit väärään kurkkuun :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos illan nauruista! Oot aivan mahtava! :)

    VastaaPoista
  5. NIIIIN TOTTA! Tunnistin itteni :D

    VastaaPoista
  6. "Mähän monen muun naisen tapaan olen sellainen, että mulla on oikeis irvailla ja arvostella muita siihen malliin, että paska lentää suusta. Mutta auta armias, jos joku paukauttaa mulle vastaavaa palautetta..."

    Niin totta!!! Kyllähän minulla on oikeus arvostella muita justiin niin paljo ku lystään, mutta sitte ei kyllä hyvä heilu, jos joku erehtyy minua arvostelemaan!

    ++++ Naiset on pelottavia vihasena! Minä ainaki!! Eilen pelästytin mies-musiikinopettaja paran pelkällä katseella ku ei menny asiat niinku sovittiin niin vähän väläytin sitä 'jos katse voisi tappaa' -katsettani. Huomenna se varmaan säikähtää niin että kusee housuihinsa ku ajattelin vähän ärähtää sille.

    (Koen jotain suurta häiriötä siitä että MIESTEN logiikka ja NAISEN logiikka.)

    VastaaPoista
  7. Ainaki toi vika osuu muhun. Just kuolasin telkkarist lempparisarjani lempparihahmoa ihan tatti hiessä. Nyt poikaystäväni pelaa peliä mis on nätti isotissinen muija, oon iha paskana ja loukkaantunu.

    VastaaPoista
  8. Päätit sitten kirjottaa musta tän koko tekstin? :D Hahah, loistava taas kerran!

    VastaaPoista
  9. Ja menkkojen ja minkatahansa muun hormonihakkyrahuurun piikkiin voi pistaa kaiken, niinhan? ;)

    VastaaPoista
  10. Mul on sellanen paha tapa et kiusaan aina miesparkaani kaikin tavoin, työnnän tyylii kynän sen nenään, muljuttelen sen manlypartseja ihan vahingossa, kutitan niin että meinaa turahtaa konna housuun.. Ja sit kun se edes vähän vaikka kutittaa niin perusreaktio on luokkaa "mitä vittuu mies, mee muualle, älä koske, mitä luulet tekeväs" ja ite saan kyl porsastella toisen kustannuksella vaikka kuin paljo, omasta mielestäni. Sit jos poikkeuksena se ei jaksakaan mun kiusaamista, automaattisesti se vihaa mua ja ei tykkää must. Vittu mä oon kyl kauhee tyttöystävä. :D

    VastaaPoista
  11. Naiset haluu aina kilpailla toisiaan vastaan, nainen haluaa näyttää parhaimmalta, nainen haluaa että sillä on komein mies, nainen haluaa koreilla vaatteilla... Naiset on pinnallisia :D

    VastaaPoista
  12. AAAAH, toi viiminen kappale. Oot ihan taivaallisen hyvä kirjoittamaan hauskasti, onneks en ollu julkisella paikalla.
    (Hei kato äiti, toi on se tyttö joka alko yhtäkkiä nauramaan ja meinas tippua tuolilta!)

    VastaaPoista
  13. jotenkin tuota tunnisti itsensä välillä :D

    VastaaPoista
  14. Totta! Tunnistin itseni varsinkin tästä: "mulla on oikeis irvailla ja arvostella muita siihen malliin, että paska lentää suusta. Mutta auta armias, jos joku paukauttaa mulle vastaavaa palautetta..." ja ai että ku hävettää :D

    Ja tietenkin se menee myös niin, että poikaystävää saa säikytellä, kutitella, kiusata ihan miten itse lystää, mut aiaiaiaiai jos poikaystävä tekee niin mulle!!!

    VastaaPoista
  15. haha ei helvetti, nylkytetään exän jalkaa XD
    plotkokin on hauska sana.

    VastaaPoista
  16. aivan kamalaa, koska tää on niin totta. voi tätä häpeää ko tajuaa kaiken koskevan myös itseään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano. Ei ees pysty naureskeleen, kun hävettää niin saatanasti :/

      Poista
  17. pitää niin paikkaansa varsinkin tuo "minä saan tehdä mitä haluan mutta mies ei", itsehän pahimpina päivinä oon mustasukkainen jopa urokseni naispuolisista facebook-kavereista.. :D tätä ei tosin myönnetä muuten kuin näin anonyymisti.

    VastaaPoista
  18. mäkää en voi tajuta sinkkuelämää-sekoilua ! vaik itsekki oon välillä aika pinnallinen pissistyttö, nii en silti voi ymmärtää sellasia joiden esikuvat ja elämänohjeiden lähteet ovat sinkkuelämää ja cosmopolitan ::D:DDDD:

    VastaaPoista
  19. Hei, olisiko mahdollista lähitulevaisuudessa nähdä postausta Steubenvillen raiskaus tapauksesta?

    http://janne684.puheenvuoro.uusisuomi.fi/129218-steubenvillen-urheiluyhteiso-raiskausskandaalin-kourissa

    VastaaPoista
  20. "Naiset myös saa -mielestään- tehdä mitä vaan. Nukutaan kaveripoikien vieressä, nylkytetään exän jalkaa, kuolataan julkkiksia pimppa märkänä MUTTA VITTU SITÄ SEKOILUA, kun se oma kulta fanittaakin Megan Foxia, juttelee baarissa exän kanssa tai tekstaa naispuoliselle työkaverilleen. Kyseessä on sika, mulkku, kusipäänarsisti ja pettäjä, joka muiden miesten tapaan haluaa vaan sitä yhtä asiaa ja nyyhnyyh."

    Näin ei oo meillä. Meillä se on päinvastoin. Mua suorastaan vituttaa kun tuo kattoo oikeudekseen heittää ihan mimmosta tahansa "haluun tunkee kullini Megan Foxiin!"-kommenttia, mut auta armias jos se erehtyy kysymään että "onx toi Ryan Reynolds sun mielestä komee????" ja erehdyn sanomaan että "on joo" niin johan on helvetti irti. Käytös on sitä luokkaa että olisin hyppäämässä ekaan lentsikkaan kohti jenkkilää ja menossa ottamaan sen omakseni. Mua ei ees häirii että joku näyttelijä yms on hyvännäkönen ton mielestä (no okei en ite tajuu Megan Foxia koska imo se on ihan tavis ja on nätimpiäkin julkkiksia), mut tuota häirii. Sit saa jatkuvasti pelätä mitä vittuilua sieltä tulee jos ko. mun mielestä komee näyttelijä vilahtaa telkussa ja semmosta leffaa ei ainakaan uskalla ehdottaa missä se on kun sitä kettuilua ei jaksa erkkikään kuunnella. Vaikka joskus tekis ihan vittuuksillaan mieli kokeilla mitä tapahtuu jos heittäis että haluun vetää gangbangia noitten kahen kanssa!

    Samoin yks päivä oli hirvee faittinki siitä kun olin oikeen KAHVILLA JULKISELLA PAIKALLA miespuolisen työkaverin kanssa! Se ei kuulema ole sopivaa ja on aika loukkaavaa ja blaa blaa blaa. Mäkään en kuulema pitäis jos hän tekis noin. NO VITTU MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON JOS SE ON SUN KAVERI??? En minä ala valkkaamaan ystäviäni sen perusteella onko niillä irma vai jorma. Herran mukaan mies ja nainen kun ei tietty voi olla kavereita kun eihän se ukko voi haluta mitään muuta kuin pillua koska mähän siis oon tietty maailman kaunein ja halutuin ja jokainen vastaantuleva mies haluaa heittää mut sängylle ja tuupata. Voi vittu sanon minä! Tälleen naisen näkökulmasta ymmärrän kyllä helvetin hyvin miehiä joiden muijat on tommosia saatanan semisekopäitä, sympatiat vaan teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Sit saa jatkuvasti pelätä mitä vittuilua sieltä tulee jos ko. mun mielestä komee näyttelijä vilahtaa telkussa ja semmosta leffaa ei ainakaan uskalla ehdottaa missä se on kun sitä kettuilua ei jaksa erkkikään kuunnella."

      Eroa. Omistushaluisten puolihullujen kanssa hommasta ei tule mitään, pitkässä juoksussa.

      Poista
    2. Kuulostaa eksältäni. Se eleli oman päänsä sisällä jossain 1800-luvun arvomaailmoissa, ja koitti selittää minulle miten "naisena sun maine voi kärsiä jos sut nähdään vieraassa miesseurassa, musta ois parempi jos sulla olis vaan naispuolisia kavereita". Repesin päin naamaa. Minä olisin saanut käydä korkeintaan jossain "tyttöjen illoissa" hihittelemässä päivän horoskoopeille, joten auta armias jos kävin joskus pitkän duunipäivän jälkeen miepuolisen työkaverin kanssa terassikaljalla. Eihän se ole säädyllisten naisten touhua semmoinen...huh huh.

      Poista
  21. Kertokaa naiset ja miksei miehetkin, että mikä noissa julkkiksissa esim. Näyttelijöissä niin kiinnostaa.. Ite tunnen paljon enemmän vetoa vaikkapa kaupungilla vastaan kävelevään "tavis" naiseen, kuin kuvaruudussa poseraavaan ylimleikattuun naiseen joka vielä todennäkösesti luonteeltaan on rasittava "mullekaikkihetinyt" prinsessa.

    VastaaPoista
  22. Siinä on pieni sosiaalinen ero jonka miehetkin osaavat välttää, naisille ei voi heittää vitsillä loukkaavaa tekstiä, kumminkin miehet ottavat sitä usein paljon vastaan, sit on näitä 'tulee turpaan jos sanot väärän sanan tyyppejä' ja nörttejä, jotka matkivat heitä. Nuorena olin sellainen, että otin mitä vaan vitsiä vastaan ihan ilolla, mutta jostain syystä muutuin. Ymmärrän sen vain näin, jos musta sanoo: ei ole oikeutta, naisen pitää säilyttää jonkunlainen kunniakkuus, kun mies on vain kunniakas, jos nauraa itselleen. Oma aviomieheni on sitten se jolta löytyy aina törkeimmät pilkat muille miehille ja ne nauraa, miksi en tiedä, mut aina on sellainen kirjoittamaton sääntö, ettei mulle saa sellaisia sanoa tai naisille ei sanota. Itse joskus innostun aviomieheni mukana kertomaan rankkaa vitsiä toisista kundeista, mut mulle ei vaan sanota mitään. Tiedostan tämän, mutta en tiedä miksi se on niin, kuka tietää?? Toi kohta existä, tähdistä ja mistä ikinä, yök, hiton horot kontrolloikaa nyt itsenne :D :D ei, noin voi käyttäytyä ja kundit sama juttu. Sex and the city on aivokoullut sarja...

    VastaaPoista
  23. Ohhoh, Megan Fox ei ole hyvännäköinen. Niin eihän ne hyvännäköiset koskaan ole naisisra hyvännäköisiä, vaan ne joiden ulkonäkö ei ole selvästi parempi kuin oma, vaan ne rumat akat, joista ei tule kade eikä itku, kun on omaa tasoa lähellä, niissä on sitä kauneutta, jota se kusipää ei vaan ymmärtänyt.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!