HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 28. toukokuuta 2013

Erosanakirja

Nyt on vuorossa erosanakirja, eli kuinka tulkita exäänsä, eronnutta tuttavaansa tai hyvänpäiväntuttua, jolla on aviokriisi päällä. Tai kuinka vaan sanoa asiat sille tulevalle entiselle kauniissa paketissa tai selitellä tutuille pilalle menneen suhteen syyt.

Legendaarinen "kasvoimme erilleen" - "yritin muuttaa alkoholisoitunutta ja työnsä juonutta elämäntapaluuseria Jorkkelia charmantiksi seuramieheksi, mutta samanlainen reppanahan se on tän kymmenen vuoden nalkutuksenkin jälkeen." / "Lihoin 65 kiloa seurustelun alkuajoista, rupesin makaamaan sohvalla ja chattailemaan netissä yötä myöten, unohtaen lapset, koirat, kissat ja kodinhoidon, eikä Pertsa sit oikein digannu mun uudesta sohvaperunapersoonasta."

"Meidän elämäntilanteet oli niin erilaiset" - "Halusin kuukauden seurustelun jälkeen omakotitalon, kolme lasta, farmariauton, koiran, kukkapenkin, kolmenkymmenen vuoden asuntolainan ja tän kevyen painostuksen seurauksena kultsi ihan pikkiriikkisen  säikähti ja lähti kiitään."

"Se oli niin kauhee narsisti/sika/kusipää ja niinku kauhee haastaan riitaa." - "Riitatilanteissa hänelläkin oli vasta-argumentteja sen sijaan, että olisi istunut hiljaa ja ottanut vastaan kaiken paskan, jonka niskaan kaadoin. Sehän sitten vähän loukkasi minua, koska minähän olen suhteen ainoa, jolla on oikeus raivota menkkapäissäni hormonihirviönä ja sietää vain ruusupuskat ja hellät suudelmat."

"Mä sellasta huoraa jaksanu kattella." - "Muija jätti mut ja oon vieläkin ihan palasina."

"Se rajotti mun elämää." - "Se sanoi, että parisuhteessa on säännöt, ja että jokaviikonloppuisten sauna- ja peli-iltojen sijaan joskus täytyis käydä sukuloimassa, siivota, viettää parisuhdeaikaa ja hoitaa yleisiä velvollisuuksia. Kerran se myös soitti mulle kesken lätkämatsin ja kysy, että milloin tulen kotiin."

"Emmä oikein tiedä, mihin se juttu kaatu" - "Tiedän helvetin hyvin, enkä todellakaan kehtaa myöntää sen kaatuneen juuri mun urpoiluun."

"Me ollaan niin erilaisia." - "Sä näytit Facebook-kuvissasi huomattavasti paremmalta."

"Tää johtuu musta, ei susta." - "Sä olet niin saatanan säälittävä, ettei sulle kehtaa edes ääneen sanoa, että tää johtuu vain ja ainoastaan sinusta."

"Tää on meidänvälinen asia, eikä tähän liity kolmansia osapuolia." - "Oon pettäny sua niin paljon, että RFSU sponssaa mua."

"Mä oon vaan niin sekaisin mun tunteista ja mun mielestä on parasta, että katsellaan tätä maailmaa jonkin aikaa erillään." - "Ei kyllä yhtään nappaa tää kotileikki sun kanssa, että ei muuta ku baanalle etsimään vähän viihdykettä ja petikavereita! Ja vähän äkkiä."


11 kommenttia:

  1. Ja "Musta meiän pitäis olla vähän aikaa erillään" = Ja suahan mä en tuu enää ikinä näkemään, se on moro.

    VastaaPoista
  2. aaaaa!!!sain orgasmin. kuinka ihana postaus:D

    VastaaPoista
  3. "Se oli niin kauhee narsisti/sika/kusipää ja niinku kauhee haastaan riitaa." - "Riitatilanteissa hänelläkin oli vasta-argumentteja sen sijaan, että olisi istunut hiljaa ja ottanut vastaan kaiken paskan, jonka niskaan kaadoin. Sehän sitten vähän loukkasi minua, koska minähän olen suhteen ainoa, jolla on oikeus raivota menkkapäissäni hormonihirviönä ja sietää vain ruusupuskat ja hellät suudelmat."

    ^-- repeilin tolle :DD

    Miks muuten ainoastaan naiset saa vaihdella mielipidettä ja raivota ilman syytä ja miehet ei? Miehet kestää kiltisti koska a) menkat b) menkat tulossa c) menkat just oli d) naishormoonit. Aina syytetää kiltisti menkkoja. "Koska menkat!!"

    VastaaPoista
  4. Kuolen tolle kun aina se exä on kaikkien mielestä narsisti XDD

    VastaaPoista
  5. "Tää on meidänvälinen asia, eikä tähän liity kolmansia osapuolia." - "Oon pettäny sua niin paljon, että RFSU sponssaa mua."

    VastaaPoista
  6. "Mä sellasta huoraa jaksanu kattella." - "Muija jätti mut ja oon vieläkin ihan palasina."

    Tää on kyl niiiin totta :D

    VastaaPoista
  7. vuoden naurut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hahaha :DDD tää oli hyvä :D

    VastaaPoista
  8. Hahahaha :DD nää on kyllä nii totta!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!