HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Seurustelevat - suomi -sanakirja

Sanakirjasarjamme saa jatkoa tällä kertaa seurustelevien urpojen lausahduksien muodossa. Nauttikaa!

"Meillä oli Panun kans pikkuriita, mut me sovittiin se jo." = "Heiteltiin toisiamme tuoleilla ja televisiolla, jonka jälkeen harrastimme itkuista sovintoseksiä Salkkareiden soidessa taustalla."

"Ei jumalauta se mies on idioottisika!!!" = "Jokke tiskasi lautasia tiskiharja väärässä kulmassa ja sanoi naispuoliselle tutulleen kaupassa morjes. Kaiken tämän lisäksi hän kehtasi kysyä, olenko ehtinyt pestä hänen työhaalarinsa. Mielipaha on suuri."

"Muija valittaa joka saatanan asiasta, ihme kotka." = "Vaimoke huomautti mun kahden sadan egen kauluspaitani kauluksessa olevasta sinappivanasta, joka ilmeistyi siihen firman kesäkarkeloissa."

"Siis meillä on niin vähän kahdenkeskistä aikaa." = "ihan vaan kolme tuntia päivässä nyhjätään sohvalla viltin alla kutittelemassa toisiamme." 

"Meillä on tänään spesiaalimpi ilta, Mara vie mut ulos syömään ja kaikkee ihanaa." = "Ollaan heilasteltu tasan neljä kuukautta ja Mara vie mut Hesen drive in-kaistan kautta kotiin katsomaan myöhäisillan räiskintäkomediaa, joka johtaa siihen, että mä itken makuuhuoneessa miesten epäromanttisuutta ja kuitenkin päivitän Facebookiin viiden tähden illan täydellisestä onnistumisesta. Mara naureskelee yksin kalja kourassa olohuoneessa."

"Kulta hei, mitäs nyt unohtui?" = "No nythän unohtui kaikki pyykinpesusta siivoukseen ja kaupassa käymisestä intoihimoiseen suudelmaan."

"Meidän suhde jotenkin junnaa paikallaan." = "Kolmen kuukauden seukkailun jälkeen ei vieläkään ole vauvaa, kultaistanoutajaa ja omakotitaloa."

"Ihan ku meidän suhde olis kuollu." = "ARKI"

"Muru, laita se kone/puhelin/tv/äiti pois ja tuu tänne..." = "Nyt sitä huomioo!! Ja seksiä!!"

"Sä et enää halua mua..." = "Nykyään voin vaihtaa vaatteetkin ilman, että heppi nykii." 

"Etkö sä mieti mitään muuta, kuin seksiä?" = "Yritin keskustella  tulevaisuudestamme ja siitä, kuinka me vanhainkodissa kiikutaan samaan tahtiin, mutta sä laitoitkin käden mun reidelle." 

Jatkakaa listaa, toverit. 

"...ja taas toi ämmä tulee iholle."


29 kommenttia:

  1. "Sä et ikinä .. / Sä aina .." Toinen jättää vaikka jotain tekemättä tai sanomatta, niin lause alkaa harvinaislaatuisen usein ärsyyntynein sanoin "Sä aina" tai "Sä et ikinä".

    VastaaPoista
  2. "Ois ihan hyvä jos pidettäs vähän taukoo" = tän parin päivän aikana sun urpon pitäs tajuta et oon elämäs nainen ja ruinata mua takas.

    VastaaPoista
  3. "Muru, laita se äiti pois ja tuu tänne" ahahhahaaa ei hitto :D

    VastaaPoista
  4. Tää nyt ei IHAN liity mut : " Musta ei tuu ikinä sellasta joka vaa olis koko ajan poikakaverin kaa ja kaverit unohtuu " = MUSTA TODELLAKIN TULEE SELLANEN.


    VastaaPoista
  5. "Kultsi, siis en mä TODELLAKAAN tartte mitään synttäri/joulu/vuosipäivä lahjaa..."=siis nyt tänne se lyyi vuittonin laukku ja Chanelin kevätkokoelma!!!!

    VastaaPoista
  6. Hahaahahh mun lempinimi on Mara :DD:D::D:DD:D:DDDDDDDD Voisit muuten tehdä postauksen asiakaspalvelusta, niin asiakkaana kuin työntekijänä ;) Vai ootko jo sattumoisin tehny? :D

    VastaaPoista
  7. "mä en todellakaan tarvitse minkäänlaista lahjaa ! Sä oot tarpeeks mulle." =jos et osta mulle jotain en puhu kolmeen viikkoon, ja tottakai kostan tämän "unohtamalla" sun synttärit.

    VastaaPoista
  8. Joo toi just et facebookkiin aina päivitellään kun on niin ihanaa, ja todellisuus on aivan jotain muuta :D en kestä...

    VastaaPoista
  9. Kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  10. Mä en oo ymmärtäny miks sinkkujen pitää mollaa parisuhteessa eläviä."Helppohan sun on maksaa vuokra kun teitä on kaks" "Helppohan sun on kun sun poikaystävä maksaa puolet ruuista" ja jos on oikeasti onnellinen niin sekin on väärin?

    Tälläistä postaustoivetta:D

    VastaaPoista
  11. "Te sinkut olkaa onnellisia, ku teijän ei tarvi joka sunnuntai hoivata sohvalla makaavaa krapulaista ukkoa" = "rakastan mun ihanaa miestä, mutta yritän lohduttaa teitä, kun ootte niin säälittäviä, eikä kukaan halua teitä"

    VastaaPoista
  12. Mun on nyt pakko kommentoida, vaikka ei tää liity tähän kuin aasinsillan kautta.

    Poikaystäväni petti mua viime syksynä, ja annoin sille vielä yhden mahdollisuuden. Mun on ollut vaikea luottaa siihen, jos se on tavannut sen tyttökavereita. Viime viikonloppuna ois ollu tilaisuus että se ois mennyt tapaamaan kahta kaveriaan, mutta sanoin, että en tykkää ajatuksesta ja että oon kyllä vihainen sitten jos meet. Ei se sitten mennyt ja ilmoitti kavereille, että ei pääse tulemaan kun toinen puolisko ei tykkää ajatuksesta. No nää muijathan sitten kilahti että "millä oikeudella se sua määrää" ja "oot jo aikuinen mies, ei se voi sulle mitää sääntöjä asettaa" ja "teet mitä haluat etkä oo mikää kotivanki!!", mutta poikaystäväni kuittas tyynesti, että tietää mistä homma johtuu eikä halua loukata mun tunteitani ja on omalta osaltaan kyllä vähän ansainnut sen epäluottamuksen ja vainoharhaisuuden tyttökavereitaan kohtaan. Nää muijat sitten alko vielä siitä että "se on tehny sust ihan orjan" ja "ihme diktaattori se sun muijas" yms ja mies vaan että ei se oo, älkää puhuko siitä noin kun ette tiedä mistää mitään. Ei oo niistä tytöistä kuulunu sen jälkeen ja mulla on ollut sellainen fiilis, että kyllä se alkaa pikkuhiljaa ansaita luottamusta takaisin.

    VastaaPoista
  13. No, ei mene ihan tähän kategoriaan, mutta tää on vähän tällanen kuitenkin...

    Hän sanoo: "Kulta, mennäänkö jätskille?"
    Mitä minä ajattelen: "Ihanaa, kävellään käsi kädessä ja katsellaan vauvasorsia hemosia irtojäätelöpalloja nuoleskellen. Miten romanttista!"
    Mitä hän ajattelee: "Suorinta tietä kiskalle ja sit äkkiä vittuun täältä. Ai niin, sä maksat!"

    Se siitä sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai miten ois kahdenkeskeinen leffailta?

      Minä ajattelen: "Syödään lempparisipsejä sylikkäin, pusutellaan välillä ja hän peittää mun silmäni pelottavissa kohdissa."
      Hän ajattelee: "JES! Pillua!"

      Poista
  14. "Mara naureskelee yksin kalja kourassa olohuoneessa."

    VastaaPoista
  15. Tää että jos miehen kaverit pyytää sitä kaljalle mut mies ite haluaa jäädä mun kans kotiin ja viettää iltaa rauhas, niin nää sen kaverit vaahtoo toisilleen ja muillekki kuinka mä en päästä häntä mihinkään ja oon kauhee kontrolloiva natsi. :D Inhottavaa saada natsityttöystävän maine vaikka mies omasta tahdosta jää kotiin, mut eihän nää sen sinkkukaverit käsitä vaan aina se oon muka minä joka kieltää. :D ei ny ihan asiaan liittyny kyllä mut mut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niin totta ! :D Mä olen joskus melkein puoliväkisin pistänyt miehen kavereidensa kanssa jonnekkin, vaikka toinen olisi halunnut jäädä kotiin, koska ilmeisestikin välitän liikaa omasta tekonatsimaineestani..

      Poista
  16. Täytyy kyllä heti alkuun kehua, osaat kyllä älyttömän hyvin kirjoittaa blogiisi näitä juttuja! Nää on oikeasti virkeitä ja pirteitä juttuja ja huomioita, mistä ammennat tätä välillä aika mustaakin huumoria. Sisältöä täysin tukeva kirjoitustyyli on sinulla myös loistavasti hallussa.

    Yksi lisää: " Kulta, oletko suuttunut minulle? - En." = "Etkö sinä pöljästi ymmärrä kuinka pahasti olet loukannut minua ja en kyllä varmasti kerro sitä syytä vaikka kysyisit, koska noin törkeän käytöksen jälkeen se pitää kyllä itse osata päätellä"

    T: yksi poika

    VastaaPoista
  17. "Muru, laita se kone/puhelin/tv/äiti pois ja tuu tänne..." = "Nyt sitä huomioo!! Ja seksiä!!"

    :DD

    VastaaPoista
  18. Mahtavaa Jenni!!! :D Olet päivien piristys.

    VastaaPoista
  19. Ei ihan liity täysillä aiheeseen, mutta oon huomannut omassa elämänpiirissä miesten ja naisten erot kerrottaessa illan suunnitelmista.

    Pariskunta on sopinut viettävänsä illalla laatuaikaa yhdessä, tehden ruokaa, katsoen romanttista elokuvaa, lässyttäen.. jne.

    Kummallekkin soittaa kaveri, joka pyytää mukaan jonnekkin.

    Nainen: "Voi hitsi en mä kyl tänää, me katotaan Pekan kanssa leffaa ja tehään ruokaa ja sellai, sovittii et oltas vaa kahestaa...plaaplaa.. parisuhde..plaaplaa..söpöö.. joo meil tuli kolme kuukautta täytee viime viikolla.."

    Mies: "Jooooooooooo, no pitää kattoo, täs pitäs kyl tehä ruokaa viel ja sillee.. Mietin et jos jotai leffaa kattos, ei varmaa kyl jaksa"...

    VastaaPoista
  20. "Mikä sulla on?"

    "EI MIKÄÄN." = Mä vihaan sua, mun elämää, kaikki on paskaa, vittu mä olen vihainen, vittu sä olet tyhmä ku et tajua, ei saatana mä vihaan vihaan vihaan !!1".

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!