HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 11. heinäkuuta 2013

Loput vastaukset!


  1. Ootko omasta mielestäsi swag? 
    No suoraan sanottuna en oo asiaa koskaan tarkemmin pohtinut, mutta ehkä pikkiriikkisen! Sillai terveyden rajoissa.

    Mikä on sun mielestäsi paras muotijuttu just nyt?
    Mitä määkä mistään muodista mitään tiän... Ehkä pitsi, vaikka sekin on aika ajaton juttu.

    Mikä on maailman rumin eläin?
    Rotta. Anteeksny vaan kaikki jyrsijöiden sydänystävät, mutta mä en kyllä pysty näkemään mitään henkevää kauneutta sellasessa elukassa.

    Jos saisit lähteä maksetulle lomalle minne vaan, mihin menisit?
    Jos ihan mihin vaan ja kaupan päälle saisin jotain rauhottavaa lentokoneeseen, niin Havaijille uudestaan. Mutta mä en todennäköisesti enää ikinä sinne voi mennä, se lentäminen on mulle sen verran kova pala.

    Mikä on rumin suomenkielinen sana, jonka tiedät?
    'Tursuta' tuli ihan ekana mieleen. Ja 'visva'. Hyi saatana. Visvaa tursuaa. Tuplapaha.

    Tuubitoppi vai tuubihuivi?
    Tää on meinaan jäätävän vaikee. Ööööö no jos pitää ihan oikeasti valita, niin ehkä huivi vie sitten voiton.


    mopo vai jopo?
    onhan mopoki jees, mutta Jopo ny kuitenkin. Mä tekisin sellasella enemmän ku mopolla. Ei sillä, oli mulla komee kiinanmanki junnuna.

    rusketus pullosta, auringosta vai solariumista? vaiko valkonaama? 
    Siis kaikkein mieluiten auringosta, mutta kun tänä keväänä ekan kerran kävin solkussa, rakastuin. Mutta auringossa mä mieluummin makaisin, kuin siellä loisteputkituubissa.

    mistä sun blogin nimi tulee? tai siis mistä keksit sen? :D
    LFI:lla on aika monta eri merkitystä. Ensinnäkin mä oon vähän sellanen fake it till you make it -ihminen plus sen lisäks musta on aivan ok feikata itselleen ominaisuuksia joita ei luonnostaan ole (kynnet, ripset, tissit...). Ja ehkä tärkein merkitys on tää vitutuksen feikkaaminen.
  2. Minkä takia hiustenhoitotuotteiden mainoksissa pörröiset hiukset on oikeasti vaan kiharat? Voi vittu kun voi pikku asiat ärsyttää :D 
    Aika helvetin hyvä kysymys, en ookaan tullut ajatelleeksi...:D 

    Mitä mieltä olet Irmeli nimestä?
    Jollain tavalla aika symppis.

    Lempipaitasi? 
    Hei ei noin hankalia saa kysyä! Varmaan mun musta-pinkki Puman huppari tai sitten sellanen harmaa Guessin pitkä toppi, jossa on jotain epämääräsiä koristehelmihärpäkkeitä.

    Syökö Petja aina samaa ruokaa kuin sinä? Siis kaikkia kasvissosekeittoja sun muita "mössöjä ja rehuruokia"?
    Itse asiassa Petjan äidiltä oon oppinu kasvissosekeitto-, uunimunakas- ja monet muut kasvisherkut. Eli usein Petja syö samaa, joskus taas sitten sillä on omat safkat ja mä syön jukurttia ja rahkaa. :D

    Missä olet ollut työssäoppimisjaksoilla koulussa?
    Kotihoidossa, päiväkodissa ja parissa eri vanhuspaikassa. Vanhuspuoli on mun mielestä kaikkein ihaninta ja oppimisen kannalta parasta antia ollut.

    Kauneutesi salaisuus?
    No, monella on makunsa ja kauneus katsojan silmässä ja mitä näitä on...  No, omaa silmää miellytän parhaiten liikkumalla, BB-voidetta lätkimällä, minimaaliset kulmakarvat piirtämällä ja rusketuskin tekee aika hyvää.

    Paras ystäväsi?
    Paula on pitkäaikaisin, ja toki Petja. Ja sitten 'kollegaystäväni'  Noora.


    PAULA!


    En millään keksis mitään kysymyksiä nyt kun haluaisin mut pakkohan se on tilaisuus hyväksi käyttää :D Kerro jotain itestäs. Jotain vaan(?) 
    Mitähän mä kertoisin... Hmm, olen maalta (ja sinne haluan joskus vielä muuttaa), rakastan lakritsia, himoitsen Vallilaa, tykkään valokuvata (se harrastus vaan on tupannu jäämään vähille), Sinuhe egyptiläinen on mun suosikkikirja, en pysty katsomaan kauhuleffoja puoltatoista minuuttia kauempaa, lempi tv-sarja mielestäni on Hynttyyt yhteen ja haluan isona mielettömän haukkarin.

    mikä on sun lemppariblogi? :)
    Mä en itse asiassa lue juuri yhtään blogeja, joskus silmäilen jotain teiniäiti- tai perheaiheisia blogeja.

    mitä tarkoittaa vek? (sanajahtipelissä tää on mukamas pätevä sana ja mulla ei oo mitään aavistusta)
    OLEN MIETTINYT SAMAA!!! Siis Sanajahti ei hyväksy varmaan puoliakaan normaaleista sanoista, mutta kaiken maailman vek tiktok dik dak pom pam piut kyllä! JUMALATA!



    KIITOS KIITOS KAIKILLE, olen hyvin otettu kysymyksistänne rakkaat lukijat!

11 kommenttia:

  1. Vituttaa kans ku Sanajahti hyväksyy "kis" ja "hau" mutta ei "tii":tä??!?!?!??!?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tämä! ja hassuinta on se, että vielä about muutama kuukausi sitten myös tii kelpas, muttei enää :o

      Poista
  2. Vek meinaa ainaki Länsi-Suomessa samaa ku pois. Eli siis: Lähetään vek täältä. Kai jossain muuallakin sanotaan esim. vekeen tai veks.:)

    VastaaPoista
  3. Ootko kertonut joskus enemmänkin tuosta lentopelostasi? Olis mielenkiintoista kuulla, kun itse kärsin samasta vaivasta.. :/ Oli ihanaa kun uskaltauduin muutama vuosi sitten Thaimaan reissuun, mutta taitaa jäädä vain haaveeks sinne uudestaan matkaaminen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vissiin, mutta voisin toki joskus aiheesta postata - voisihan sillekin pelolle antaa kasvot :)

      Poista
  4. siis mää oon aina aatellu että tää blogin nimi tulee väännöksenä "Let's face it!"-lauseesta.. en sitte tiiä mistä oon ton lauseen vetässy :D mut oon jotenki aina aatellu että se on tän blogin pointti, kohdataan ne ketuttavat asiat. ja että jostai syystä oot halunnu laittaa tohon silti että fake, liittyen just noihin irtoripsiin jne.. joo-o..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä blogien nimet voi ajatella niinku biisien sanat tai vaikka maalaukset; miten se itelle kolahtaa! :)

      Poista
    2. jooo oon kans kelannu ihan samaa, et se tulis tost let's face it:istä :D

      Poista
  5. "jukurtti" öääääää inhoon sitä sanaa ku koskaan ei näytä sille, että se ois kirjotettu oikein :D

    VastaaPoista
  6. Sanajahti!!!!! Argh! Joskus oon kokeillu ihan huvikseen jotaki "No tää vois ehkä olla sana" ja sitte se on ollu enkä ikinä oo kuullukaan :D

    VastaaPoista
  7. http://www.suomisanakirja.fi/vek :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!