HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 3. syyskuuta 2013

Hyi kauhee ku sullon rumat puheet

Lipsahteleeko suustasi rumuuksia? Heitteletkö epäsopivia kommentteja? Onko huumorintajusi mauton? Sanotko ääneen sen, mitä muut eivät kehtaa? No, sittenpähän en ole ainoa.

"Hyi kauhee, ei tollai saa sanoa"-lause on mulle hyvin tuttu. Välillä kun tulee livautettua suustaan jotain omasta mielestään fiksua tai hauskaa,joka sitten - kas kummaa - onkin muiden mielestä mautonta, asiatonta, epäsoveliasta tai muuten vaan puhetta, joka ei nuoren naisen suuhun sovi. Ikävä  kyllä harva huumorintajunsa ja oman ajatusmaailmansa pääsee valitsemaan. 

Mä oon siitä vähän kyllä katkera, että pojat saa olla suustaan pahoja ja heitellä ties mitä rumuuksia ilmoille, mutta auta armias kun nainen lohkasee edes sen, että ei pidä lapsista tai että kalja on hyvää. "Hyi hyi, kamalaa tollanen". Saatikka että heittää parit härskit vitsit tiskiin. Mua jo kauhisteltiin viikko takaperin, kun sanoin Vartiaisen kaiman Junat ja naiset-kappaleesta, että jumaliste naiset on luotu synnyttämään ja tekemään ruokaa, ei kulkemaan. "Siis miten nainen voi sanoo noin sovinistisesti, siis mitä helvettiä Jenni" oli reaktio. No mitä perkelettä! Ei minua ainakaan ole luotu kulkemaan muutaku ruokakauppaan! 

Sitten kun mä pääsen kertomaan vitsejä... Mun täytyy valikoida helvetin tarkasti kuulijajoukko ja tarkastaa, ettei liian lähellä ole ketään mielensäpahoittajaa tai sitten jotakuta, joka voisi tilata mulle ambulanssin päälääkärin vastaanotolle. Yleensäkin kerrytän vitsivarastoani netin "järkyttävimmät ja mauttomimmat vitsit"-keskusteluista, enkä todellakaan mistään kouluaisvitsikirjasta. Mä nyt vaan en voi sille mitään, että pikkusen tonne mustemman huumorin puolelle menevät jutut on musta pilkusen verran hauskempia, ku "miten päin bansku on tertus, hih hih hii ja hekoheko"-osasto.

Joskus kyllä saa hävetä itseään, kun muut kauhistelevat auton alle jääneen oravan kohtaloa tai kertovat traagisesta - mutta mun mielestäni vaan niin helvetin koomisesta - tapahtumasta, kun mä keräilen itseäni lattialta. Tähän ikään päästessä olen kuitenkin jo oppinut, että ensin täytyy katsoa muiden reaktiot ja sitten vasta itse toimia; mikään ei ole niin saatanan noloa, kuin nauraa itseään hengiltä (ja yrittää peittää se köpelösti), kun muut pyyhkivät silmäkulmiaan tai keskustelevat naamat vakavuudesta valkoisina.

Ja nykyään mä olen kyllä jo oppinut taitavasti hillitsemään kieleni ja osaan olla hyvinkin asiallinen, melkein voisin jopa sanoa, että tarvittaessa suuni pysyy kiinni kuin sementillä valettu. Silti ikävä kyllä yksittäisiä ajatuksia ei voi hallita ja silloin tällöin meinaa lipsahtaa tuhmuuksia - ja suoranaisia törkeyksiä. Ajatusmaailmani on hyvinkin lennokkailla sanavalinnoilla höystetty ja pääni sisällä nauran järkyttäville mauttomuuksille. Eihän se ketään satuta, jos ny joskus ajatusmaailma lähentelee enemmän merimiehen ajatusmaailmaa, kuin parikymppisen pikkuneidin! Eikä ne rumat jutut ole mikään miesten etuoikeus, kyllä minäkin saan välillä laukoa epäsopivia kommentteja, vaikka olisin kuinka mekko päällä ja rusetti päässä! 

Nyt haastankin teidät kertomaan tilanteesta, jossa olisi kannattanut äijämäisen lohkaisun sijaan olla vaan turpa kiinni! Hajoilen täällä jo valmiiksi...

Kauniita unia ja pus pus!

45 kommenttia:

  1. Mulle käy kans usein noin! :D Kaikki katsoo aina ihan järkyttyneenä, että ei hitsi, miten sä voit oikein sanoa noin, toihan on ihan hirveetä! Joo, niin mustakin...

    VastaaPoista
  2. Se on just pahinta kun itse hajoilee ja naama punasena yrittää sitten sitä räkänauruaan pidättää kun muut kattoo paheksuen... Aina ei vaan se tilannetaju kerkee mun päähäni tulla kun oon jo nauramassa täyttä päätä ja vatsalihakset kramppaa huutonaurusta, myös mun mielestä mustahuumori on niin paljon hauskempaa, vaikka ne vitsit ois kui mauttomia ja idiootteja...

    Kerran kaveri kerto tosi mauttoman vitsin: miksi neekereillä on isot silmät ? No että ne näkee paremmin nälkää!

    vitsi on ihan hirvee kun ajattelee niitä ihmisiä jotka oikeesti näkee nälkää, mut kukapa nauraa vedet silmissä yön pikkutunneilla superväsyeenäkun tämmönen viesti facebookin lootaan ilmestyy... en toki minä en :))

    VastaaPoista
  3. Kaverit suri kuinka yhden heistä mummo on niin vanhuudenhöperö ja muistisairas, ettei muista miten paljon rahojaan jakelee. Sulavasti sen pahemmin ajattelematta röhkäsin "Ota pois vaan! Ei se niillä mitään haudassa tee" Viimeset sanat piti nielasta, koska tunnelma jäätyi ku muumeissa maa mörön alta.

    VastaaPoista
  4. Vauvavitseille nauroin niin maan vitusti (hyi ruma sana), kun amiksen aikoihin ainoo jätkäluokkalainen niitä heitteli ilmoille.
    Esimerkkinä vaikka, että mikä on hauskempaa ku laittaa vauvan pää tehosekottimeen? - Laittaa sen jalat sinne ja kattoo sen ilmettä.

    Tiedän ihan hyvin et noi on kamalia vitsejä, ja vähän mustaakin mustemman huumorin taidan omaksua, kun en pystyny lopettaa nauramista ku noita vitsejä tuli vaan lisää ja lisää.. :D

    Eiköhän tähän joku kommentoi, että oon sairas ja multa pitäis mahollisesti tuleva(t) lapsi/lapset ottaa pois kun nauran tollasille.

    -Tanja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä on hauskempaa kun heitellä vauvoja parvekkeelta alas? -Ottaa niitä talikolla kiinni.

      Poista
    2. Mitä eroa on vauvalla ja paahtoleivällä?
      -Vauva ei mahdu leivänpaahtimeen.

      Mutta mitä eroa on vauvalla ja pitsalla?
      -Pitsa ei kilju uunissa.

      Vauvavitsit on parhaimpia ikinä :DDDDD Koska ei kukaan oikeasti tunge vauvaa tehosekoittimeen ja saa siitä orgasmia.

      Poista
    3. No mitä tehdään sen jälkeen kun ollaan nuoltu maailman sileintä posliinia?
      -Laitetaan vaippa takasin.

      hyi kamala :D

      Poista
    4. Mikä on hauskempaa kuin naulata seitsemän vauvaa puuhun ?
      - Naulata yksi vauva seitsemään puuhun.

      Näissä ei oo mitään pointtia, naurattaa vaa ku paskinta läppää ikinä :D
      HYI!

      Poista
    5. Hahah. :D Just hyviä. :DDD
      Ei tarvii olla mikään vauvojenvihaaja vaikka näille nauraiskin.

      Poista
    6. Mikä on hauskempi kuin kuollut vauva?
      - 10 kuollutta vauvaa.

      Mikä on hauskempi kuin 10 kuollutta vauvaa?
      - 100 kuollutta vauvaa.

      Mikä on hauskempi kuin 100 kuollutta vauvaa?
      - Ne on kaikki kasassa ja niiden alla yksi elävä.

      Poista
    7. - mikä on hauskempaa kuin 10 vauvaa tynnyrissä?
      1 vauva kymmenessa tynnyrissä

      Poista
    8. öö miks se pitää olla just vauva eikö nää oo ihan just yhtä idioottimaisen typeriä mukahauskoja juttuja vaikka se kidutettava olis vaikka joku rotta... ei kyllä naurata siltikään

      Poista
  5. mite ois ku ruvettii porukalla nauraa ku kerroin eka ihan vakavana jostai todellisesta sarjamurhaajakusipäästä ja siitä kui se pani niitä ruumiita ym. ni jollekki et panen sun maksaa tai jotain.ja sitä hysteeristä naurua kesti.kauan.

    VastaaPoista
  6. tää saattaa olla urbaanilegenda mut aivansama, hautajaisissa se arkku oli ollu sillai kärryssä kirkon pihalla, jolla se viedään haudalle mut se kärry olikin arkku kyydissä lähteny vierimään alas kirkkopihan mäkeä :DDD

    kaveri kerto tätä ja kaikki muut ihan vakavina "eikä, hajosko se arkku, kamalaa omaisille :'(" ja räkätin vieressä mut oikeesti mielikuva siitä kun arkku menee mäkeä 60km/h alas ja sukulaiset juoksee perässä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itken täällä onnesta. Kiitos kun kerroit!

      Poista
  7. Töistä (sairaalasta) olisi niiiiiin paljon mustan huumorin tilanteita kerrottavana mutta potkujen pelossa jätän ne kertomatta :D

    Joskus talvella äiti soitteli ja kertoi vakavana että eräs puolituttu oli yrittänyt itsemurhaa. Kahdesti. Saman päivän aikana. Onnistumatta. Räjähdin nauramaan ja hekotin puhelimeen että kyllä menee aika helvetin huonosti jos ei onnistu edes itseään tappamaan, että kyllä muakin vituttais...

    VastaaPoista
  8. Sulla on ihan parhaita postauksia, ei siinä mitään mutta sulla on ny ollu viimeaikoina semmosia aiheita, mistä oot kirjottanu jo aiemmin. Tämmönen samanmoinen on ollu, disneyprinsessoista on ollu ja muistakin. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai mä en muista yhtään :D kuitenkin sen verran postauksia takana että en voi muistaa mitä oon kirjottanu tai selata niitä läp ennen postaamistai :D varsinkin kun kirjotan pitkälti toivepohjalta; eli oletan että toivitaan jotain josta ei oo jo olemassa materiaalia. Mutta yritän olla skarpimpi jatkossa! :)

      Poista
    2. Ei tietenkään voi muistaa, herrajumala sentään! :D Eikä siinä, näitä on parasta lukee! <3

      Poista
  9. Luin ensin, että miten päin bansku on terska ja mietin ihan hävettävän pitkään, että miten tuo nyt sitten on sopivaa huumoria. Ehkä kymmenennellä lukukerralla tajusin. T. mustaa huumoria viljelevä ja näköjään perverssi imbesilli.

    VastaaPoista
  10. Oon saanu työpaikan kertomalla vauvavitsin, että kyllä ne huonot heitot kai joskus osuu kohdilleenkin. :D Yleisesti oon juuri niitä ihmisiä jotka hihittelee yksinään jollekin traagiselle tilanteelle, mikä muussa yleisössä aiheuttaa lähinnä järkytystä...

    VastaaPoista
  11. Mä kans ku kuulin ton Jenni Vartiaisen kappaleen niin tokasin kaverille ja hänen äidilleen että jos junat ja naiset on luotuja kulkemaan, niin miehet ja autot on sit tarkotettu hyytymään. :DD

    VastaaPoista
  12. Kaverini kertoi tapauksesta, jossa hänen poikaystävänsä oli ajanut hirvikolarin. Jessus, pelkkä sana "kolari" sai mut hysteerisen kohtauksen partaalle. Puhumattakaan siitä, että hirven katseessa oli ollu "paheksuva pilke" kun se oli maannu ojassa haavoittuneena.

    Miks oon näin hirvee?!

    Toisen jutun kuulin yhdeksännellä kun olin TET:issä vanhalla ala-asteellani. Sain vahdittavakseni ykkösluokkalaisen häirikköpojan joka viljeli näitä mulkku-pillu-kyrpä-vitsejä milloin kenellekin opettajalle. Nauratti. Tultiin muuten aika hyvin juttuun. Jossain vaiheessa kuulin, että tää samainen poika oli yrittänyt imuroida biologianluokan akvaariosta kaloja. Ja oli onnistunu saamaan puolet.

    En pysyny jaloillani, nauratti ja itketti samaan aikaan niin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kaajuttu pelasti mun päivän. :D:D:DDDDD Oisin kuollu siihen paikkaan. :DD

      -Tanja

      Poista
    2. "kaajuttu" well fuck this shit, kalaa tarkotin.

      Poista
    3. Oumaigaashh kuolin tolle kalajutulle :DDDDDDDddddddddddddddd

      Poista
  13. hahah no kuinkaha monesti mullekki on käyny noi, et sanon omasta mielestäni tosi hehkeen jutun, mut kaikki muut kattooki sillee "öö, toi ei sopinu kyllä tähän tilanteeseen" .. :D:::D siinäpähä ajattelevat !
    mut tosiaan joku tuolla mainitsikin, et sellasta postaus ois kiva saada lisää ku se disneyprinsessatjuttu :D nauroin sille varmaa 10 min...

    VastaaPoista
  14. Hep! Tulee oikeesti välillä niin sairasta juttua iteltä että muilla korvat vuotaa verta :D Mutta on sitten ne ystävät jotka oikeesti tykkää mun yli sairais jutuista! Parhaita juttujahan on just kaikki seksi jutut ja vauva hommat :D

    VastaaPoista
  15. Itsellä on niin törkyjutut välillä ettei edes miespuolisten ystävien ymmärrys aina riitä :D Tulee vaa "Noora hei.."
    Raksallakin ollessa maalarina saa hyviä vaikutteita paatuneilta suunsoittajilta, olen löytänyt alani.. <3

    Poikaystävä on sentään samalla aaltopituudella ja jos joku siveyden sipuli kuulis meidän juttuja niin sais varmaan paskahalvauksen :---D

    VastaaPoista
  16. Olin yksissä rippijuhlissa pariviikkoa sitten, ja joku selitti kuinka hänen veljensä oli jonossa johonkin sairaalahoitoon ennen kuin kuoli, että hän kuoli jonossa. Mähän rupeen nauraa ihan vääränä siinä ja yritän sopertaa kaverilleni et kelaa hei jos oikeesti joku heittää veivit jonossa tyylii ärrällä:D:D. Sen jälkeen häpesin

    VastaaPoista
  17. Heitin eilen yliopiston illanistujaisissa jotain siitä, että ollaan mun miehen kaa vähä niinku eri kastia ku se on "vaan" AMK:ssa ja musta tuntuu, että ne otti sen vähä liian vakavasti ku ne oli silleen "kauhee etkö sää tykkää sun miehestä" tmv

    VastaaPoista
  18. Voi sitä kertaa ku huomautin kaverille että sillä näkyy pinkit pikkarit valkeista shortseista läpi. Sain kunnon saarnat 5 ihmiseltä osakseni. :D

    Tosin mua ny yleisestikki paheksutaan aika avoimesti mun juttujen takia.

    VastaaPoista
  19. noi vauvavitsit on parhaita!! turhan moni mun kavereista pitää mua sairaana ku kerron niitä ja kerran menin möläyttään muutaman äitille ja iskälle... ja niin tietenki nää "mitä kuuro, mykkä, sokea ja halvaantunu pikku-anna sai joululahjaks? syövän"-vitsit on kans niitä että hävettää itteäki ku naurattaa... :d

    VastaaPoista
  20. Mä ja mun sisko ollaan ehkä pahimpia. Mun iskä kuoli viis vuotta sitten, ennen hautajaisia heitettiin läppää tyyliin "hei jos soitettais hautajaisissa Highway to Hell! ja sit iskä nousis arkusta ja rupeis tanssimaan musiikin mukana arkunkannen päällä" sit räkätettiin mielikuvalle... äiti kuuli ja oli vähän silleen "tytöt hei..."

    Koulussa kans selitin ennen hautajaisia et "pitää varmaan siivota huone ennen hautajaisia ettei sukulaiset tukehdu pölyyn, muuten tulis vähän lisää hautajaisia." neki katto silmät pyöreinä et oonko ihan terve.

    Oikeesti nauroin etten ois itkeny niin paljon.

    VastaaPoista
  21. Hyi mua ei oo luotu synnyttää lapsia. D--: Eikä kyllä pahemmin tekee ruokaakaan, mut pakko joskus vaivautuu kun yksin asuu...

    VastaaPoista
  22. Tapaamassa poikaystävän äitiä ekaa kertaa:

    Äiti: Tykkäätsä lapsista?
    Minä: Joo, kermakastikkeessa *ei naurua, voi helvetti, olisko pitäny taas miettiä mitä sanoo* Äh niin, siis tarkotin, että ei oo kyllä erityistä hinkua hankkia lapsia...
    Äiti: HYVÄ! JumaLAUTA jos minulla ois ollu kakskymppisenä yhtään järkee päässä ni tekemättä oisi jättäny, saatana pelkkää harmia niistä on ollu...
    Minä: Onpas virkistävä asenne. Mua ei myöskään toi synnyttäminen kiehdo noinniinkuin ajatuksena.
    Äiti: HYVÄ! JumaLAUTA siinä veri lentää kun halkee navasta takaraivoon ja nyt saa sitte heitellä tissejä saunassa olan yli ja liotella vanhaa p*lluaan. Uskaltakaakin N:n kanssa ruveta lapsia tekemään niin pistän kirveellä lihoiks niin teidät kuin lapsen.
    *poikaystävä saapuu paikalle, pyöräyttää silmät ympäri ja poistuu*

    VastaaPoista
  23. mua nauratti niin paljon kun tää Anna Kendrick twiittasi "Never going to watch a Ryan Gosling movie again. Apparently masturbating in the back row is considered "inappropriate"." ja eiköhän joku JunttiMail lehti kirjottanu "Outragous! Anna Kendrick admits to masturbating while watching a Ryan Gosling movie".... Koska naisethan ei voi heittää vähänkin härskimpää läppää....

    VastaaPoista
  24. Kiroilen kuin merimies, heitän täysin mautonta ja asiatonta läppää, puhun rivoja ja kaksimielisiä. Hyytyi munkin jatkuva pälätys kun pitkästä aikaa treffasin kahta vanhaa luokkatoveriani, erittäin naisellisia ja fiksuja nuoria naisia.. Tuli sellainen olo, että mitä mä tukkijätkä kans näille friiduille edes yritän puhua -.- Nyt mulla onkin kammo siitä, etten oikein osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla.

    Luojan kiitos yksi kaveri on aivan samalla aaltopituudella ja saattaa itsekin täräyttää ihan mitä sattuu. Lisäksi aviomiehellä on yhtä kieroutunut käsitys hauskuudesta, joten ainakin kotioloissa saa vaikka kertoa hassunhauskoja juutalais/blondi/pieru/kakka/seksivitsejä ja piereskellä kiroillen samalla.

    Vielä mä kauhulla odotan sitä päivää kun joku sossutantta kuulee sivumennen meidän jutut ja siinä sitten selitelläänkin.

    VastaaPoista
  25. Huomattu... jos joku kertoo vähänki kieroutuneemman vitsin, niin minä olen ainoa, joka nauraa. Plus omat puheeni ovat välillä vähän sellaisia, että saan paheksuvia katseita.

    Onneksi löytyy pari kaveria, joiden kanssa voin sitten nauraa kaikkea "sairasta" :D

    VastaaPoista
  26. mailman hirvein tilanne ku pienenä olin partiossa ja yks siellä kusi housuus... luoja mä nauroin ja muut katto mua vihasesti... yritin siinä sit selitellä jotaki ku toinen itkee XD

    VastaaPoista
  27. Mustahuumori paras huumori. Paitsi silloin, kun heität läppää siitä, miten välillä tekis mieli työntää lapset lihamyllystä läpi, ni loppuis se vitinä saatana. Ja paikalla on nainen, joka oli kuukautta aiemmin synnyttänyt kohtuun kuolleen lapsensa. Ja paria vuotta aiemmin haudannut poikansa, joka kuoli rattijuopon takia. Hupskeikkaa.

    Kevennetään vähän. Joitain vuosia sitten olin kaverin luona ja sen kaveri tuli käymään röökillä, kyydissään jotain meille tuntemattomia siideripissiksiä. Nää kolme likkaa sanoi nimikseen Jasminka, Nala ja Selene.(Nimet muutettu tunnistamisen takia, mut saman tyylisiä ja yhtä harvinaisia oli alkuperäiset nimet). "Mä oon Akseliina-Taikakukka-Hillamarja", heitin mä nauraen ja jatkoin "Ei, ihan Jenni vaan. Mitkä teijän OIKEET nimet on?". Ne tytöt ei vitsaillu.

    VastaaPoista
  28. Olin jossain tyttöjenillassa ja puhuin parin vuoden takaisesta kesäduunistani, jossa vahdin muksuja. Lipsahti sitten suusta: "Olis vaan jumalauta tehnyt mieli teipata ne jesarilla tuoleihin ja laittaa suukapulat." Muut neidit oli hivenen järkyttyneen näkösiä. Ja heti kun järkytyksestä toivuttiin: "Ei noin voi sanoo!" "Miten sä et voi tykätä lapsista ne on niin ihania?!"

    En tykkää. Piste.

    VastaaPoista
  29. Mitä yhteistä on norjalaisilla ja juutalaisilla? - Kummatkaan eivät palanneet leiriltä.

    VastaaPoista
  30. Ootte siis Niiin Kovii..
    KeskenKasvuset teinit..

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!