HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 30. syyskuuta 2013

mistä tietää, milloin kannattaa paeta?

Mistä tietää, että mies ei ole varsinaien saalis? Milloin kannattaa perääntyä? Tuntuuko, että valitset aina vääränlaista herraseuraa? Nou hätä, muutaman lauseen perusteella on aika helppo kartoittaa, kannattaako haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta.

1. Kun joka kolmas lause alkaa "Täytyy kysyä äidiltä ensin..."/"Meikäpojan mamma se tekee parhaat lihapullat!"/"Äiskä kyllä aina silittää mun bokserit....".
Kyllä se vaan on aika paha merkki, jos aikuisen tai aikuisikää lähenevän miehen maailma pyörii äidin ympärillä ja päätökset tehdään se oman mamman mielipiteen mukaan. Jos mammanpojan päästää elämäänsä, saa pian  huomata seurustelevansa pojan lisäksi myös sen mamman kanssa. Vai houkutteleeko tulevaisuus, jossa lasten nimet ja kalsarien malli hyväksytetään äitikullalla, ja herkinkin hetki katkeaa "kun olin pieni, niin äiskä..."-tyylisiin lauseisiin? Kannattaa varoa, ettei hääyönä aviovuoteessa ole kahden sijaan kolme henkilöä...

2. Kun illanistujaisissa, baarikierroksella tai pelkästään parin saunaolusen jälkeen herra avaa suunsa sanoakseen "ai että kun tekis mieli tapella, kukaha mun kanssa vähän painis?!" tai "pääsisköhän tänään tappeleen?!". Oikeesti, nakkikioskipainia tai baarin keskelle kukkotappeluun janoava sälli ei yksinkertaisesti voi olla kovinkaan välkky kaveri, jonka varaan kannattaa laskea ihan hirveästi. On melkeinpä kannattavampaa seurustella smokkiin pukeutuneen lampaan, kuin "TUU KOITTAA, KATTELLAA PIHALLA JÄTKÄ!"-ameeban kanssa.

3. "Exän kanssa aina...."-tyyliin alkavat (haikeahkot) lauseet pääsääntöisesti viestivät siitä, että ei nyt ihan kovin kummoisesti ollakaan siitä entisestä mirkusta yli päästy. Ja oikeesti; kuka on niin saapas, että ihan pokalla heittelee tollaisia kommentteja? Joo, on ok kertoa yleisellä tasolla tarinaa johon entinen liittyy, esim. "Silloin kun me Sirpa-Caritan kanssa oltiin siellä Etelä-Indo-Kuwaitissa, niin kadotin passini krokotiilijokeen", mutta sellaiset "Aina me Sirpukan kanssa makoiltiin sängyllä ja piirreltiin Pokemoneja toistemme paljaille ihoille ja kuunneltiin just tätä biisiä, jota juuri kehuit lempikappaleeksesi!"-heitot on jonkin verran epäkorrekteja nykyistä kumppania kohtaan. Juokse kun vielä voit, olet laastari!

4. Junttimaiset ja epäonnistuneesta kehityksestä viestivät mukahauskat heitot, esim. "Ei autoo kortilla ajeta eikä vilkulla käännytä, heh heh!", "Litrasta Leijonaa mä metsästän!", "Mulle bisse ja tolle lehmälle heinää, hekoheko!" ja jatkuva Petri Nygårdin siteeraaminen kielivät siitä, että ei välttämättä kannata vielä viiteen-kymmeneen vuoteen suunnitella kauhean vakavaa suhdetta kyseisen hepun kanssa. Kaiken yleensä kruunaa joku seksi-kalja-suihinotto-olensuomalainenidiootti-teemainen t-paita ja oman erinomaisuuden korostaminen.

5. Sitten on ne, jotka ei sano mitään. Ei ole mielipiteitä, kaikki on ihan sama. Piiperretään ja piipitetään, kun joku kysyy jotain. Maksimissaan tekstareissa tai Facebookin chatissa saa tuotua jokusen ajatuksen ilmoille suoranaisen kuulustelun ja uhkailun jälkeen. Tokihan tällainen mies on loistoseuraa esimerkiksi Ikeaan, mutta pidemmän päälle tollasen pölkyn kanssa on aika hankala rakentaa suhdetta.
"Haluisitsä virallistaa meidän suhteen?" 
"Ei sen välii." 
"Siis mitä mieltä sä meistä oot?" 
"Emt." 
"Niin merkkaako tää juttu sulle mitään?" 
"Kaijjuu." 
AI JUMALAUTA MIKÄ RUNEBERG!

6. Sinun valintasi. Kerro lauseesta, joka oli täydellinen turn off, tai heitosta, jonka jälkeen laittaisit suhteen jäihin. Veikkaan, että -lukijakuntani tuntien- tulee aaaaika hyvää settiä!

Itsehän olen harrastanut miesten analysointia jo vuodesta 1997.

48 kommenttia:

  1. mun mielestä pahimpia turn-offeja on nää epätoivoset yrittäjät "mitäs sul on päällä;)" -viesteineen tai "laittasiksä mulle jonku sexyn kuvan;);)))".ei luoja, kun ikää kuitenkin +20........ lisäks se että nää tulee yleensä tekstarilla/facebookissa ihmisiltä joiden kanssa on jutellut 1-2kertaa :DDD vitun nuijat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄLÄ! Mä menin kans (VIRHE!) lukeen yks päivä Facebookin Muut-kansion viestejä ja siä oli pari "moi oot kaunis kuumis voitko olla minun fb-ystävä??+ aurinkoista päivää olet söpö <333 beauty girl <33 terkuin jarmo 30 vee"-tyylistä viestiä. :D tuli sellanen "MITÄPÄ LUULET!"-fiilis kyllä :D

      Poista
    2. Tämä! Kuka tampio ihan oikeasti luulee että tollasilla viesteillä saa naisia!? Mullekki on tullu fb:n boksiin näitä +30v ukkojen viestejä eikä kyllä herätä mitään muita tunteita kuin ällötystä :D Plus kerran joku lähetti mun kännykkään itestä kuvan ilman paitaa peilin edessä posettaen. EIH! Mitä siihen voi sanoa? Itse tyydyin ignoraamaan koko viesin, heräs niin suuri myötähäpeä.

      Niin ja toi "mitä sullon päällä;);)" kysymys.. Mitä kidutusta! Kiva sitten tuhota miehen kuvitelmat push up-liiveistä ja sukkanauhoista vastaamalla että "mun veljen vanhat pieruverkkarit ja äipskän teepaita vuodelta -85". Ole hyvä tiedosta, toivottavasti nautit.

      Hyvä vinkki näille ukkeleille on puhua ihan normaaleista asioista eikä läiskästä heti naamalle jotain pervouksia/urpouksia.

      Poista
    3. "mun veljen vanhat pieruverkkarit ja äipskän teepaita vuodelta -85" <- hyvä veto!

      Poista
  2. kaveriin ihastuneelta jätkältä piruuttaa tän kaverin synttäribileis kysyttii et ketäs se mieluite haluis suudella ja vastaus oli "mummoani". ei huumori purenu ja kaverini kiinnostus sit vähä hävis XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "purenu"

      Olen 12 ja mitä tämä on?

      Poista
    2. Kyay äikänopettajalta :)

      Poista
  3. Noi viisi kohtaa on erittäin hyviä esimerkkejä siitä millaisia miehiä naisten PITÄISI VÄLTTÄÄ!!! Valitettavasti tyypillinen suomalainen nainen suosii juuri noita piirteitä

    1)Mammanpojat ovat niin pehmeitä ja äidillisiä tunteita herättäviä. Itse sanon äitille vastaan lähes joka asiassa :D Äiti soittaa mulle noin kerran jokatoinen kuukausi. Siispä en täytä tätä ehtoa.

    2) Tappelu on hyödytöntä ja tyhmää. Ennenkaikkea tuloksetonta. Pahoinpitelystä jää aina vasikka. En ikinä tunne tarvetta vetää ketään kännissä turpiin. Lähinnä selvinpäin on mielihalu pistää muutama seksuaalisesti ylemmän tason mies / paikallinen värivammaine ja hävittää ruumiit. Siispä en täytä kohtaa 2

    3) Minkä **tun exän? En täytä tätä kohtaa

    4) Minä päästän suustani sammakoita, en junttimaisuuksia. En täytä tätä unelmapoikamiesvaatimusta

    5) Jotka ei sano mitään? Ne jotka tuntee meikäläisen ja lukee blogiani, tietävät että meikäläiseltä tulee mielipide asiasta kuin asiasta, yleensä sen suurempia pyytämättä. Ei rastia tähän kohtaan.

    Eli mitens se on. Listasitko unelmapoikaystävän piirrelistan vai mitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska sähän oot täydellinen :( Kun sun blogia lukee, niin täytyy myöntää että susta tulee seksistinen ja rasistinen kuva.

      Poista
    2. Niinpä,tekstin pointtina oli juuri tämä että KAIKKI MIEHET ON SIKOJA mutta onneksi todistit väitteen vääräksi. Eiku

      Poista
  4. Kommentti kun niiden joukkue oli hävinny pelin "Mä oisin yksin voinu voittaa sen koko matsin..!" ööööö pliiis no et näköjään voittanu ees joukkuees kanssa huhhhuh mua alko ällöttää!!! :DDD ikää 20+

    VastaaPoista
  5. Nielin itkuni ja aloin hymyillä kun luin tän päivityksen :') Meinaan kohta 5 keskustelu oli suoraan tästä päivästä, nyt oon helpottunu :::D kiitti jenni <3

    VastaaPoista
  6. "Sä muistutat mun eksää/äitiä/siskoa/parasta ystävää". Sä et halua muistuttaa ketään, vaan olla sinä itse. Mikä pettymys, kun et täytäkään muistuttamasi henkilön paikkaa tai ootkin muuten erilainen. Näitä viljelevät ihmiset ei oo koskaan päässy yli eksästään/ovat turhan kiinni äidissään/siskossaan/parhaassa kaverissaan.

    VastaaPoista
  7. Mulla ja mun poikakaverilla on kyllä niin hämärät huumorintajut että me nauretaan just nuille juttiheitoille. Voisin hyvin kuvitella että se tilais baarissa mulla heinää ja sitten me räkätettäs vaan molemmat. Mutta toisaalta, se kyllä keksii omia parempia vitsejä enemmän mitä käyttää tuollaisia kliseitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Välillä sitä vaan iteki havahtuu et kuin kuivaa ja huumoritonta (meidän mielestä taas tosi ratkiriemukasta) läppää meil lentää et huh! :D:D:DD

      Poista
  8. Hei tee postaus noista junttisanomisista ja -hokemista! Että mä vihaan niitä.

    VastaaPoista
  9. Riitatilanteessa: "Sua pitäis vissiin heitellä seinille, kun olet tottunut siihen." Ennen tuota miestä siis olin vuosia narsistin kanssa. Reilu veto. Lens äijä pihalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi ei oo enää edes törkeetä, vaan suorastaan julmaa.

      Poista
    2. Niinpä. :/ Mistä näitä urpoja oikein löytyy? Ja tuntuu, että mä vedän noita puoleeni magneetin tavoin. Nimim. Jälleen juuri eronnut...

      Poista
    3. Niinpä. :/ Mistä näitä urpoja oikein löytyy? Ja tuntuu, että mä vedän noita puoleeni magneetin tavoin. Nimim. Jälleen juuri eronnut...

      Poista
    4. Musta tuntuu tosi pahalta sun puolesta, jumalauta mikä urpo!

      Poista
  10. Riitatilanteessa: "Sua pitäis vissiin heitellä seinille, kun olet tottunut siihen." Ennen tuota miestä siis olin vuosia narsistin kanssa. Reilu veto. Lens äijä pihalle.

    VastaaPoista
  11. Yksi hyvä varomerkki on myös liiallinen pelaaminen tietokoneella tmv. Ei se ihan normaalia ole, jos aikuinen ihminen viettää pelimaailmassa tunteja päivässä. Tekis jotain ihan oikeestikin. :D

    VastaaPoista
  12. Yksi hyvä varomerkki on myös liiallinen pelaaminen tietokoneella tmv. Ei se ihan normaalia ole, jos aikuinen ihminen viettää pelimaailmassa tunteja päivässä. Tekis jotain ihan oikeestikin. :D

    VastaaPoista
  13. Kaverini poikaystävä on just tollanen mielipiteetön idiootti, mutta kaveri ei vaan tajua jättää sitä! Ovat eron partaalla kuitenkin ja keskustelut luokkaa "ootko miettinyt tätä meidän suhdetta?" "en." Ja aina tällasta!

    Oman rakkaan mieheni ehkäpä hurmaavin lausahdus oli suhteen ihan ekoina viikkoina, että "en oo ollut kenenkään muuhun näin ihastunut kuin suhun! Ja Annaan." Ei, en ottanut sitä varsinaisesti imartelevana. (Anna oli vielä hyvä ystäväni, jonka kanssa oltiin paljon tekemisissä) Myös tällaiset "voisit opetella meikkaa vähän erilailla. Mikset osaa laittaa hiuksiasi noin kuin tolla tytöllä?" tyyliset heitot aina lämmittää sydäntä.

    VastaaPoista
  14. Tuli tosta mammanpoika-kohdasta HETI mieleen rakas exä, jonka kanssa oli herkkä pusutteluhetki menossa, ja yhtäkkiä tää herra heittää romanttisesti: "Mä rakastan sua ihan sikana... paitsi äitiä mä rakastan enemmän." Tuli vähän sellanen olo että mitähän helvettiä just tapahtu ja kyllä meni fiilikset :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÄ :DD olisin varmaan sanonu että meeppäs nuoleen sitten äitiäs jos ei kelpaa. :D

      Poista
  15. "en oo ollut kenenkään muuhun näin ihastunut kuin suhun! Ja Annaan."
    Anteeksi mutta repesin niiiiiin pahasti :D

    VastaaPoista
  16. Surkeimmat iskuyritykset vol. 378: mies kävelee mua kohti baarissa silmiin tuijottaen ja eteeni päästyään testosteronia uhkuen toteaa "mun muna on tulessa." Järkytykseltäni en edes revennyt siinä edessä, vaan totesin että menepäs sitten palamaan muualle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "menepäs sitten palamaan muualle" Ei hittolaine kui hyvä heitto! :''DD

      Poista
    2. :-DDDDDDDDDDDDDDDDD

      mun muna on tulessa.

      aiisaakeli nää kommenttiboksit(kin) on viihdyttäviä

      Poista
  17. joku entinen säätö kysyi kerran kauanko olin ollut hänestä kiinnostunut ja vastasin että 1,5 vuotta ja kun kysyin samaa herralta vastaus oli 2 viikkoa. se päättyi siihen :D

    VastaaPoista
  18. Tossa eilen poikaystäväni selitti jotain juttua, jossa kuvasi mua sanalla "nahkainen". Kyselin sen merkitystä, ja hän sitten kilttinä poikana selittää, mikä tämän jyväjemmarijunttikielisen sanan merkitys on. Selitys kuului suunnilleen " no se on vähän niinku sellane turha ja olematon juttu, sellanen mil ei oo oikein nimiä. Vähän niinkun ton mun Toyota Carinan parkkipolttimo, se esimerkiksi on nahkainen" Sai selkäänsä, taisin kuitenkin leppyä lopulta :D

    - Riina

    VastaaPoista
  19. mulla oli valkoinen pitsipaita, todella natti sellainen. kommentti "kiva toi sun paita. meilla on samanlaiset verhot."

    kauheella vaivalla vaansin todella upean illallisen, aikaa meni pari tuntia. ruoan jalkeen kommentti "olipas hyvat sorsselit." aijjetta silmissa leimusi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei perkele hajosin =D suorasukanen miäs.

      Poista
    2. Eilen meinasin kans käydä Petjan kurkkuun kiinni, kun totes mun omenapiirakasta "mikähän mahto mennä vikaan, kun tää pohja on tällanen? ;o" aidon vilpittömästi. :DD

      Poista
  20. Itse nostaisin esiin pettämisen entisissä suhteissa. Jätkä pettää entistä tyttöystäväänsä, niin miksi ei sinuakin pettäisi? Joo, ihmiset muuttuu ja sitä rataa, mutta onhan se vähän huvittavaa kun ensin ollaan niin rakastuneita ja "ei se mulle niin vois tehdä, se rakastaa mua" ja sitten itketään kun jätkä lähti toisen muijan matkaan. Että eipä olis uskonu?

    Ja joo joo kuka tahansa voi pettää ensimmäistä kertaa, mutta jos joku tätä jo aiemmin on harrastanut niin kyllä mulle ois iso nounou.

    VastaaPoista
  21. "Ei autoo kortilla ajeta eikä vilkulla käännytä, heh heh!" <-- Tää saa mun sappeni niin kiehumaan! :D Kuten myös monet vastaavanlaiset heitot. Siinä kohtaa tekis vaan mieli lyödä päätä seinään ja huutaa "Aikuistu!". Jotenkin niin lapsellinen lausahdus. Mielestäni myös hyvä merkki pakenemisesta on, jos mies suunnittelee ennemmin tulevaisuutta autonsa kun sun kanssa. Peti-puolellakin kannattaa olla tarkkana. Siinä kohtaa kun sessiot ovat päässeet huippuunsa ja mies tokaisee "Mä tein sen!" on aika helvetin hyvä neuvo ottaa jalat alle ja lähtee lätkimään mitä pikemmin. Nimim. Koskaan kuullut mitään tökerömpää/tunnelman tappavampaa/alentavampaa, varsinkin kun suhde on jo valmiiks todella huonossa jamassa....

    VastaaPoista
  22. Hyii tollaset neloskohdassa mainitut tyypit on ihan kamalia. D: Miten sellasia voi edes olla olemassa...

    VastaaPoista
  23. Miehet jotka ylvästelee sillä kuinka paljon ne juo ja "hehheh kiljua tehty viis satsii tänä kesänä ja kaikki juotu,tervetuloa näihin ALKKIS-piireihin,höhöö,hyvästi selvä päivä !!!!!!!!!!!!"

    VastaaPoista
  24. Ensin luin tän ja ajattelin no jooh, tällainen yleistyspostaus taas. Sitten iski pienehkö angsti kun tajusinkin lukeneeni viiltävän syväluotaavaa journalismia suomalaisista miestyypeistä. Olen deittaillut jokaisen mainitun tyypin kanssa! Mammampoitsusta eivmtnvälii- häiskään ja amiskiljutappelijasta exänmuistelijaan. Oh dear god!

    Paras turn over ikinä on ollut itseäni yli tuplasti vanhemman miehen lämmittely-yritys, totta kai korvaan kuiskaten ja samalla vähän reittä hivellen: "Sä saat tällaisen vanhan bussikuskin kuumeneen." .. Eäh joo, vaikka Samantha 17v nyt saiskin jonkun vanhan bussikuskin (ihanaa, kun oli niin sisäistänyt identiteettinsä) lämpeemään, niin ei kiitos. Ei todellakaan..

    VastaaPoista
  25. Noi nelostyypit..... Menee hermo ihan muutenkin.

    VastaaPoista
  26. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  27. Mul oli kerran yksi kundi joka tuli aina tapaamaan mua kun sanojensa mukaan ei muutakaan tekemistä ollut. Feidasin sen hyvin äkkiä :-D

    VastaaPoista
  28. Tulinpa iloiselle mielelle, kun tunnistin minut jättäneen miehen tästä paristakin kohtaan! Oikeestihan se oli mammansa mielipiteesä riippuvainen mukaitsenäinen pikkupoika, joka tappeli ja haasto riitaa vaikka vittu kannon kanssa jos muita ehdokkaita ei ollut lähettyvillä.
    Toisen ihanan ex-mieheni lempikommentti taas oli "ihansama" joka on oikeesti jopa pahempi kun ne riitapukari-mammanpoika-exänperäänitkijäpojat. Hyisaatana joku mielipiteettömyys, mitä mä muka siinäkin näin.

    Mut oikeesti, kaiken tämmösenkin vielä jotenkin EHKÄ sulatan, mutta sitten oon kohdannu näitä "minä minä minä"-miehiä (poikia) joiden kanssa voi keskustella vain siihen asti kun ne keskustelut pyörii tän miehen navan ympärillä. Jos vaikka yrittäis vähän kertoa johonkin väliin omiakin kuulumisia niin "aha ok, mut arvaa mitä tänään MINÄ tein sitä ja sit MINÄ sanoin et....". *en kuunnellu vittuakaan mitä sanoit mutta alanpa tässä nyt selittää jotain omaa maailman mielenkiintosinta stooria päätähtenä minä* <3

    VastaaPoista
  29. "Kannattaa varoa, ettei hääyönä aviovuoteessa ole kahden sijaan kolme henkilöä..."

    ai saakeli oikeesti :----------D oon täs abaut tunnin lueskelly blogias ja oon kyl meinaa sit nauranu.

    t. uusi lukija!

    VastaaPoista
  30. Vanha juttu jo, mutta pakko sanoa että en muistanut yhtään tätä sun postausta! Seurustelin mielipiteettömän mammanpojan kanssa jokusen hetken ja nyt vasta osaan nauraa tälle. Siltä on tullu niin herkkää tekstiä että... esimerkiksi sillon kun murehdin olevani ruma. Reippaana poikana ex-prinssini tokaisi että "sä oot omalla tavallas kaunis, vaikket olekaan niin nätti kun mun entinen". Tuli hyvä mieli.
    Parisuhdetta ja tulevaisuutta koskevissa asioissa meni sormi suuhun. Tai ei oikeastaan, vaan jätkä koneelle ja sormet näppäimistölle. Mitään rakentavaa keskustelua ei siis koskaan käyty, vaan mun huomautuksiin siitä etten oikeastaan enää ollut kamalan tyytyväinen meidän suhteeseen tuli vastaukseksi ainoastaan syvä hiljaisuus. Oikeastaan keskustelin muutenkin enemmän tämän tyypin äidin kanssa, ja se oli ihan perseestä, koska se muija hoki samoja asioita kerta toisensa jälkeen ja oli aina omasta mielestään oikeassa aivan kaikissa asioissa.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!