HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

tiistai 1. lokakuuta 2013

kunnon trikoot ne olla pitää

Eilisestä asti on kohistu Miss Helsinki-titteliä kantavan rouvan salakuvasta punttiksella, jossa siis tuntematon mieshenkilö treenaa asussa, joka ei mitä ilmeisemmin hivele missin esteettistä silmää. Kyseisen uutisen luettuani mä en voinut kuin tuijottaa Iltalehden sivua huuli pyöreänä ja kysyä itseltäni "mitä helvettiä minä juuri luin?".

Ensinnäkin mulla on puhelin puntilla mukana vain ja ainoastaan soittimen tuuraajana, jos iPodista on akku finito (oman puhinan ja ähinän kuunteleminen ei oikein nappaa). Ei sitä varten, että voisin leikkiä paparazzia ja napsia otoksia kanssakuntoilijoista. Toiseksi, mulla ei ole yksinkertaisesti aikaa, mielenkiintoa tai ylipäätään moraalissa niin isoa aukkoa, että nappailisin siinä treenin lomassa salakuvia muista. Itse asiassa mä luulin että salakuvailu on vähän enemmän teini-ikäisten hupia, eikä aikuisten ihmisten.

Onko tosiaan urheiluvaatteet niin merkittävä osa itse liikuntaa, että kiinnittää oikein kanssapumppaajien negatiivisen huomion? Kyllähän jokaisen liikuntalajin harrastajista löytyy välineurheilijoita ja huippuvarusteiden hamstraajia, mutta että jollain peruspunttisalivaatetuksella on joku merkitystä muillekin, kuin liikkujalle itselleen? Miten joltain voi olla pois, jos joku nyt vetää siellä salilla kauhtuneissa verkkareissa tai pikkushortseissa?

Ainakin mulla kuntosalilla (tai lenkillä, uimahallissa, ihan missä vaan, missä liikuntaa voi harrastaa) on mielessä vain se oma puuhastelu ( olkoon se sitten vaikka seinään nojailua, veden hörppimistä, oman perseen peilailua ja käsipainojen pyörittelyä), ei muiden salivermeet. Jos jollain on käsittämättömän hienot trikoot, niin kyllähän se kiinnittää mun huomion, mutta mulle on ainakin henkilökohtaisesti aivan saatanan sama, onko jollain yllään nyt ne shortsit, kalsarit, legginssit, polvipussiverkkarit tai vaikka sukkahousut ja verkkopaita. Tokihan silloin tulee rekisteröityä paremmin muiden vaatteet, jos istuu perse kipeenä steppilautapinon päällä liikkumisen sijaan ja kyttää haukkana muiden asukokonaisuuksia.

Mä ainakin koen, että en ole mikään kedon kaunein kukka niissä ruokottomissa trikoissani ja hikisissä aluskerrastoissani, että voisin ihan hirveän kriittisellä silmällä katsella muiden asukokonaisuuksia. URHEILUVAATTEIDEN TULEE OLLA MIELLYTTÄVIÄ YLLÄ, nätti kuosi, väri tai malli tulee mun mielestä pelkkänä plussana. Ja ihan oikeesti; onko jonkun mielestä jotkut trikoot ja treenitopit jotenkin jäätävän fashion? Mä nyt en ainakaan koe itseäni kauhean seksikkääksi kissaksi, kun pukeudun sellaiseen sukkahousuasuun, joka kyllä paljastaa jokaisen epäkohdan, jota rungosta löytyy.

Jos nyt joku vetää penkkiä puolialasti ja rikkoo jo yleisiä käytöstapoja päällään lähinnä hääyötä palvelemaan suunniteltu asukokonaisuus, niin sitten on jo ihan okei asiasta huomauttaa - asiallisesti. Mutta täytyy kyllä myöntää, ettei mua ainakaan vastaan ole vielä kertaakaan tullut epäsovelias tai muutenkaan sellainen asu, joka treenini pilaisi. Kun mulla on siellä lenkkipolulla ja punttiksella vähän muutakin tekemistä, kuin kytätä jonkun vieraan ihmisen kauhtuneita verkkareita.



kuuma ku hella kutosella

19 kommenttia:

  1. Mä en ite ees huomaa ketä mun ympärillä olevat ihmiset on. Mulla musat korvalla ja keskityn omaan suoritukseeni. Ja ihan järkyttävän näkösissä vaatteissa. Löytyy kolitsihousuu, äidin vanhoja paitoja ja vaikka mitä muuta kamalaa. Mutta ne sopii treenaamiseen hyvin. En viitti kaikkia rahojani laittaa salikamoihin jotta pääsis "näyttäytymään." Ihan törkeetä toi kuvaaminen! Hitto jos itestä joku ottais tolleen niin olis aika vittumaista! Lisäks siinä kuvassahan ei ollu ees mitään ihmeellistä. Normaalit shortsit sillä miehellä ja sukat jalassa? En ees tajunnu mikä siinä oli ihmeellistä, sillä noita näkee joka paikassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti parhaita on jotkut iskän ja äsikän vanhat teepaidat ja ne kaikkein virttyneimmät collegehousut! oikein vituttaa, kun ei oo enää noita äidin ja iskän puhkikulutettuja teeppareita :D paras oli iskän 80-luvun samatha fox-fanipaita. <3

      Poista
  2. Mistä tän mielettömän uutisen voi lukea? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Kyseisen uutisen luettuani mä en voinut kuin tuijottaa Iltalehden sivua huuli pyöreänä ja kysyä itseltäni "mitä helvettiä minä juuri luin?"."

      Poista
    2. näkeekö sitä kuvaa enää missään? ei ollu il:n sivuilla, uutinen kyllä oli.

      Poista
    3. http://aijaa.com/tFXo96

      Poista
  3. piru vie oot tiukassa kunnossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanotaanko näin, että näin pari vko juoksukiellossa olleena ja karkkikuohuviiniravinnolla eläneenä on runko vähän löysemmässä kuosissa :Dd

      Poista
  4. Mulle tuli sama "mitä vittua just luin?" -fiilis kun luin tätä uutista iltalehden sivuilta. Itekin kuuntelen kännykästä musiikkia salilla, mutta ei ainakaan vielä ole tullut mieleen ruveta kuvailemaan muiden asukokonaisuuksia. Sehän taitaa sitä paitsi olla rikos...?

    VastaaPoista
  5. Ei tullu yllätyksenä ton tyypin käytös, samalla ylä asteella oltiin ja sillon oli jo nii itsekeskeisen ja ylpeän olonen..

    VastaaPoista
  6. oon täysin samaa mieltä postauksen aiheesta, mutta: miks aina jokaisen treenikuvan yhteydessä mainitset epäseksikkyydestäsi jne "muhkuroista" kun tosta kuvasta nyt näkee vaikka haarukka silmässä että oot törkeen hyvässä kunnossa ja nättikin vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis missä mä nyt tommosta mainitsen :D? Ja ei nyt kauhean vakavasti kannata ottaa jos itsestäni läppää heitän, mä kun olen ainoa tämän rungon tuntee sentti sentiltä :D

      Poista
  7. Toi uutinen oli kyllä pahin myötähäpeä pitkään aikaan. AIKUINEN IHMINEN, ei saatana. :D

    VastaaPoista
  8. Damn Jenni, sun reidet!!! :D (ei sillä et muussakaa kropassa siis vikaa ois)

    VastaaPoista
  9. [x] pisti vituttaa. Ei jumalauta, aikuinen ihminen, iän puolesta ainaki, henkinen taso taitaa ollakki sit ihan vaan vähän matalemmalla.. Emminäkä menis kysäsee että paljos tissit makso rajanaapurissa. Sitäpaitsi itehän voisin noita shortseja käyttää ihan ilolla, armeijakuosia saatana. :D

    VastaaPoista
  10. Luoja kun pistää ärsyttämään. Ylinpäätään tollaset sofiaruusilat on syy siihen miks välttelen esim. Elixiaa kuin ruttoa. Ihan oikeesti tuntuu että nää mimmit ei mee tekee sinne mitään muuta kun ottaa peilikuvia itestään, ja kyyläämään kanssatreenaajien kuteita ja kroppaa. Argh. No, onneks on muitakin saleja minne voi mennä niissä mukavimmissa (=kulahtaneimmissa) treenivaatteissa ja keskittyä siihen treeniin. Muutenkin en ihan ymmärrä tätä "omg kattokaa kaikki 647 fb-kavruu, mä oon salilla" -villitystä. Tosi uskottavaa treenaamista kun oikein kuvia ehtii ottaa kovien sarjojen välissä, mutta SILTI ei kasvoilla näy yhtään hikipisaraa ja meikitkin on tietty tiptop!

    VastaaPoista
  11. Kiitos tästä postauksesta! Ihan samaa mietin kun luin ton uutisen. On aika pienisieluista laittaa tommonen kuva jakoon edes läpällä toisesta ihmisestä ilman lupaa. Juu eihän siinä näkynyt naama et heh heh ei ollut henkilökohtaista, mut hei herätys. Luulis siellä salilla olevan olennaisempaakin tekemistä. :D

    Ja ehkä tää nyt on vaan sitä että on ite liian laiska salille, mutta jotenkin väsyttää nähdä joka toisessa blogissa näitä "hihii mä treenaan, jee ku oon nii fitness" -kuvia. Joo ei siinä, kiva ku pidätte itestänne huolta, mut jos sen tekee itseään varten nii tartteeko se aina jakaa netissä? Miten tästä yhtäkkiä tuli niin hervoton trendi et joka likan täytyy olla joku puoliammattimainen treenaaja? :D

    Kiitos ja anteeksi, tää aihe vaan herättää ajatuksia :D Mahtava blogi, jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  12. Tätä myötähäpeän määrää! Muutenkin menee hermo näihin tiettyihin niin sanottuihin välineurheilijoihin jotka ostaa kalleimmat ja fiineimmät kamppeet ja menee sitten istuskelemaan salille. Ja auta armias, jos itsellä on "ei-merkki-trikoot" ja löysä t-paita päällä niin kattellaan niin nenänvartta pitkin kun vaan pystyy.

    VastaaPoista
  13. Asiaan liittyen: http://www.feissarimokat.com/2013/10/kuvakooste-osa-19/ ja tuolta tuo viimeinen kuva!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!