HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 18. lokakuuta 2013

päivityksiä Pihlajakadulta

Tätä postausta on toivottu niin paljon, että se on lähes huolestuttavaa... eli FB-statuksia Salkkarien maailmasta, olkaattes hyvät! (Jenni huom. uusimmat juonikäänteet on mulle vieraita, joten viimeisen vuoden aikaisia tapahtumia en voi sisällyttää postaukseen. Ja eivät ole siis missään aikajärjestyksessä!)


Toni Veijalainen ja Aki Nikkinen ovat nyt kavereita
Jenni Vainio tykkää tästä.
Jenni Vainio kommentoi: Vihdoinkin!!

Ulla Taalasmaa: Luulin että Karista tulee kunnon poika mutta ei, kriminaali ja linnakundi siitä sitten kasvoi, kaikkemme annettiin ja rakastettiin ja tollanen siitä tuli sitten, ei välitä vanhasta äidistään edes, kyllä minä oon niin pettynyt että.

Silja Salin: Faija nai sitten kauheen lehmän lomamatkalla... mä niin panen vastaan tätä juttua!!
Aleksi Salin kommentoi: Niin mäkin panen ja paljon panenkin. =)

Matleena on nyt paikassa pannuhuone. 
Peppi Puolakka kommentoi: Mitä sä siä teet? Mä oon kaivossa.

Kalle Laitela kuunteli kappaletta Boys, boys, boys esittäjältä Sabrina

Tyyne Puustinen perusti ryhmän "älä avaa ovea kaupustelijoille!"

Ulla Taalasmaa: On se Kari vaan kunnon poika, kyllä aina on niin paljon uskottu Kariin eikä turhaan ollenkaan, kunnon mies kaikesta huolimatta kasvoi, on ottanut opikseen  ja nyt on kunnollinen kansalainen!

Jaana Nieminen tykkää kohteesta Atria
Jaana Nieminen kommentoi: Mä rakastan tätä makkaraa.

Ossi Puolakka: Mitä en muista, ei ole tapahtunut!

Ulla Taalasmaa: Taas sitä sai omaan poikaansa pettyä, taas vaan kaljotellaan ja autoja varastellaan eikä tehdä töitä, kyllä niin paljon rakastettiin ja huolehdittiin ja silti tollanen tuli meidän Karista.

Seppo Taalasmaa: Jahas, tänään sainkin painosta uudet käyntikorttini!
Kari Taalasmaa kommentoi: Mitäs niissä tällä kertaa luki, Suppo Taalasmaa? Herra Peräpuikko? =)

Markus Ekholm: parempi överit ku vajarit!!1

Salla Laitela ent. Tervajoki os. Mattila: Kentauris liekeis! Mä räjähdän onnesta!

Antti Polvijärvi: täs kaupungis on vaan yks seriffi, ja se oon mä!

Katariina Mäkelä: Takana 13 leikkausta (mm. sydänleikkaus, polvileikkaus, pari aivoleikkausta...), 7 hampaanpoistoa, kolmesataa tikkiä, rintojen suurennusleikkaus, kolonoskopia, viis synnytystä ja pari kipsausta. Aika rankka työpäivä. Joskus sitä miettii, että karkasko mulla lääkiksessä erikoistumisvaiheessa mopo käsistä?

Jenni Vainio suosittelee linkkiä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030416741317_uu.shtml

Voitto Sutela: Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas kummastakin!





48 kommenttia:

  1. ja tuttuun tyyliin "seinää" saa jatkaa, varsinkin viimeisen vuoden tapahtumista olisi hauska saada päivitystä, kun oon ollu niin laiska salkkaroija. ;D

    VastaaPoista
  2. MÄ RAKASTAN TÄTÄ MAKKARAA :D Hymähdin ääneen. En oo kummoinenkaan Salkkari -katsoja, mutta kyllä näistä suurin osa avautui silti. Kiitoksia!

    VastaaPoista
  3. "Jaana Nieminen tykkää kohteesta Atria
    Jaana Nieminen kommentoi: Mä rakastan tätä makkaraa."

    EI TÄTÄ KOHTAA :-----DDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AVATKAA NYT VÄHÄ :DDD mulle ei tuu tasan mitää ntästä päähän, vaikka salkkarita oon kattonu koko niiden telkkarissa pyörimis ajan!! :D

      Poista
    2. Youtubessa taitaa olla pätkä just nimellä jaana rakastaa makkaraa tms. :D linkittäisin mut oon puhelimella ja se on tällä masiinalla helvettiä!

      Poista
    3. Jaanan makkarat on vaan paras ikinä :-DDDDDD

      https://www.youtube.com/watch?v=bg1sT4ILG0w&list=WLEuVQ1DovSR4iDwzJXGZwEsrmBtkgX0Ag

      Poista
    4. ...... :-D tosiaan hiukan väärä linkki tuli tohon eli TÄSSÄ Jaanan makkarat: https://www.youtube.com/watch?v=bsY-55tcmPg

      Poista
    5. AAAIVAN nämä metukat ja makkarat XD joha muisti virkisty

      Poista
  4. mä en ehkä kestä :DDDD hajosin etenkin tuossa "Salla Laitela ent. Tervajoki os. Mattila: Kentauris liekeis! Mä räjähdän onnesta!" kohdassa :DDDDDDD

    VastaaPoista
  5. Hahahaa :D mistä sä keksit noi jutut oikeesti, nauran tääl maha kipeenä :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli helvetin vaikee ku kuitenki kyseistä sarjaa tullu se yli 10 vuotta, niiiiin.... :D mitä mä muistan ei välttämättä muista ja toisin päin :D ja valinnanvaraa on, tosta vois kirjottaa kirjan :D

      Poista
    2. Nojoo mua jäi niin häiritsemään, että ei Matleenasta oltu todellakaan kuultukkaan kun Peppi oli kaivossa :D!

      Poista
    3. No sen ei pitäis olla merkittävä pointti :D

      Poista
    4. "Matleena on nyt paikassa pannuhuone.
      Peppi Puolakka kommentoi: Mitä sä siä teet? Mä oon kaivossa. "

      No se pisti jutun menettämään vähän makua, mut waevaaahhhhhhh :D!

      Poista
  6. Hahahahahajajajjajaja

    VastaaPoista
  7. Sofia Salin kuunteli kappaletta Blind, jonka esitti Hurts kohteessa Spotify

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo totta ! :DDDDDD

      Poista
    2. Mitä hittoa mikä juttu tää on?.. :D

      Poista
    3. Sofia joi Sepon keskenerästä pontikkaa ja menetti näkönsä hetkeksi :D

      Poista
  8. En kestä :DDDDDDDDDDDDDDD Tää oli ylivoimasesti paras näistä!

    VastaaPoista
  9. Onni Taalasmaa (Tale) tykkää kohteesta How you doin'

    VastaaPoista
  10. Seppo Taalasmaa on paikassa keskellä ei mitään seuranaan kivääri.

    heiskanen tykkää tästä

    Sergei Kuula kommentoi: etpä tykkää enään, toivottavasti kärsit nyt


    Heiskanen kommentoi tuonpuoleisesta:hahahahaha luuletteko että tämä on ohi!? Voin sanoa että ei! Vielä minä pikku kersasta kasvatan uuden korpin! Ellei sitä tee korppi itse!

    Peppi Kuula kommentoi: oikeesti jätä meijät rauhaan

    VastaaPoista
  11. Joonatan Sievinen kuunteli kappaletta JVG - Epoo via Spotify

    Ismo Laitela tykkää kohteesta pesäpallomaila

    Iida Mustonen liittyi ryhmään apple a day keeps the doctor away
    Matleena Rintala kommentoi Iida hei sä oot ymmärtäny tän sanonnan ihan väärin. Siis sun pitäs syödä päiväss muutaki ku vaan se yks omena.
    Iida Mustonen kommentoi painu vittuun made -.-

    VastaaPoista
  12. Sergei Kuula kirjoitti käyttäjän Helena Kuula seinälle : Se tallukka talkkari pesi niillä kamoilla mattonsa. Jumankauta mikä ääliö!

    VastaaPoista
  13. Jiri Sievinen on paikassa oma sänky käyttäjän Katarina Mäkelä kanssa
    Heidi Aaltonen kommentoi tätä: kyllä aikaisemmin kelpasi munkin sänky!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jirin sukunimi on Viitamäki!!

      Poista
  14. Silja Salin: Faija nai sitten kauheen lehmän lomamatkalla... mä niin panen vastaan tätä juttua!!
    Aleksi Salin kommentoi: Niin mäkin panen ja paljon panenkin. =)


    Ei vittu :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakin tää oli tän tekstin hauskin juttu! :D:D:D:D:::D ei jumalauta oikeesti.

      Poista
  15. ei oo oma keksintö mutta:

    Seppo Taalasmaa: still alive, nigga!
    Helena Kuula tykkää tästä.
    Sergei Kuula kommentoi: sun täytyy olla hengis eka hengis vika
    Sebastian Kuula kommentoi: just nyt ei naurata...

    VastaaPoista
  16. Janne Haukkala kirjoitti henkilön Suppo Taalasmaa seinälle: Yllätys!!1

    VastaaPoista
  17. ei hitto kuolin, kiitos tästä ! :D sun parhaita postauksia ikinä!

    VastaaPoista
  18. Peppi Puolakka synnyttää paikassa Siperia

    Heiskanen kommentoi: "Pidä se turpa kiinni siellä ja työnnä se Kuula ulos!"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

      Poista
    2. Hajosin tunnilla XDDD!!!!

      Poista
  19. Tale Taalasmaa valmistui paikasta yläaste helmikuussa

    Matleena Rintanen kommentoi: Jee, ja mä pääsen Afrikkaan, kun mun sisko osti päivän varoituksella lentolipun sinne, ja päästää mut sinne mun nettituttavuuden kanssa.

    VastaaPoista
  20. Hehe, ihan parhaita, nauran yksikseni täällä vaan noille:D

    VastaaPoista
  21. :DDD Oot paras!
    Vähän nauroin tuolle Katariina Mäkelälle.. juuri näin, koko Hesan ainut kirurgi hoitaa kaikki vauvasta vaariin ja oli homma mikä hyvänsä.

    VastaaPoista
  22. Aaro Vaalanne: Still alive nigga!
    Eero Vanala kommentoi: NYT OLI MUN VUORO HERÄTÄ KUOLLEISTA JA HAKEE TUKKANI TAKAS!!1

    Joonantan Sievinen linkitti biisun "Salil eka salil vika" 'Hiton hyvää reenimusaa!!1'
    Paula Sievinen kommentoi: Joonatan etkai sä vedä taas steroideja??

    Severi Sievinen pelasi peliä Persikka Pete.
    Joonatan Sievinen kommentoi: Etkä koske mun kaljoihin. Ne on AIKUISTEN LIMPPARIA.

    Jiri Viitamäki: Tänään Moosessa taas koko Pihlajakatu, tuu messiin!
    Katariina Mäkelä tykkää tästä
    Heidi Aaltonen kommentoi: Älä Katariina kuvittele, Jiri on mun mies, pidä näppis erossa!!

    Cindy Rintala tykkää kohteesta HerSecret ja 10 muuta halpishororättikauppaa.

    Kui hauska näitä on keksiä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'DD Hajoon aina ku Severi kattoo salkkareis Persikka Petee, kukakohan senki on keksiny...jonku äijän pää vaa kelluu siinä ja se selittää jotai ihan paskaa :D:D

      Poista
    2. Ja nyt Oliverkin kattoo sitä... :D:D

      Poista
  23. Olis ihan huippua lukea myös simpsoneista tällänen! :)

    VastaaPoista
  24. Tee kans esim harry potterista, twilightista, tsh:sta. Tai jostai suositusta leffasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti samaa mieltä! Hyvä idea :)

      Poista
  25. Joku vois keksiä jotai tähän Lassen hirvipaistista tai Helenan perhepäivällisistä... :---) tsih

    VastaaPoista
  26. seppo taalasmaa: jes! Sain ennätysajassa tehtyä ristikon. Näin se ajatus vaan kulkee selväpäisenä.
    Helena kommentoi: voi seppo hienoa! Tän kunniaks ajattelin valmistaa kunnon perhepäivällisen. Kutsu sinä nuoret niin minä pyydän kaikki muut.
    isabella kommentoi: voi jestas.. Kaikesta sä saat revittyä aihetta pitää perhepäivällisen. No minä tulen ainaki. (pääseepähä taas keljuilee ja vaihtaan suolan ja sokerin keskenääm)

    VastaaPoista
  27. Voi ei Seppo minkä menit tekemään! Tunnustan että oon nolo ja itkin kun Seppo lähti salkoista. :D Seppohan ON salkat!

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!