HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 7. marraskuuta 2013

suokkaribiisit NY

Multa toivottiin päivitystä treenibiiseihin ja yleisesti listaa mun tämän hetkisistä biisisuosikeista, joten tässähän niitä tulee! Eikä todellakaan ole kaikki parhaat siinä, vaan about 75% puuttuu, mutta vähän jonkinlaista makua. Biisit on valikoituneet mun soittimeen rytmin, fiiliksen, sanojen tai yleisen hyvän kokonaisuuden takia. Osaa noista en kuuntelis sekuntiakaan vaikka punttiksen ulkopuolella, osa taas on yksinkertaisesti hyviä joka tilanteeseen, joku taas on mun siivousmusaa. Omiakin lemppareita toki saa linkitellä! 

 
 














8 kommenttia:

  1. Muuten vaikutat huipputyypiltä mutta tuo musiikkimaku on ainoo epäilyttävä asia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä.. etenki toi sapottaagin miks :D

      Poista
  2. Hei, mein iskän lemppari kappale on päässy tonne! Se niin tykkää tosta Aviciin Hey Broterista, koska se on "niin mahtipontinen" :D

    VastaaPoista
  3. kiitoksia jenni rakas oon ettiny tota rammsteinin biisiä varmaa vuoden ja nyt sinä laitoit sen tähän <3
    jes ihanaa :3

    VastaaPoista
  4. hahha kaikki mun kaverit sanoo et toi tuusula mielessäin on kauheeta kuraa mut mä tykkään siitä XD
    ja hey brother ♥

    VastaaPoista
  5. Jee oon haastatellut Mikko Sipolaa silleen että oltiin ihan kahestaan ihkua.
    Sillon oli niin kuuma että sekoilin sanoissani, hikoilin kun pieni sika ja meinasin pyörtyä.

    VastaaPoista
  6. Lempibiisi onnehdottoman epäilyksettä Little Mix - These four walls

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!