HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 20. joulukuuta 2013

Etukäteisjoululahja

Mun on pakko hehkuttaa mun etukäteisjoululahjasta! Kaikki alkoi siitä, kun aloin kitistä sängynpäätyä, siis sellaista verhoiltua, tiedätte kyllä. Selailin niitä netistä ja kauhistelin hintoja, manguin Petjalle, että mää haluun. Jenni tahtoo!

Ja Jennihän sen sai. Pari iltaa autotallissa ja tsadaa, se on siinä:


Mä en muuta tiedä, kuin että kangas on Vallilan Hellekesä, ja että kyhäelmä sisältää myös vaneria, metallirungon (?) ja vanhan patjan. Ja vitusti niittejä.


Näin tehdään nainen onnelliseksi.

7 kommenttia:

  1. Tosi nätti, sopii ihanasti tohon huoneeseen! :) Mulla on muuten samat Ikean pitsiverhot, mut mulla on niitten alla toiset vaaleanpunaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon JUST lähdössä ikeaan!! Saako niitä tosiaan muinaki väreinä?! Apua ihanaa kun sanoit, niin osaan ettiä :D ja kiitos :)

      Poista
  2. On sinulla ihana mies.

    VastaaPoista
  3. Mä luin ton otsikon monta kertaa, että fitnesjoululahja ja olin ihan et nyt ei kyllä täsmää :D

    VastaaPoista
  4. Vau! Mäki oon suunnitellu tekeväni ite tollasen ku mies ei suostu, eipä se varmaan onnistu mut pakko ees kokeilla :D

    VastaaPoista
  5. [x] vitusti niittejä

    VastaaPoista
  6. Kaunis makkari. :)) Vallilalla on ihania kankaita.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!