HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

joulunajan pikkutuhmuutta tihkuvat kiertoviestit

Mua oikein kuvottaa ne heh heh-piparinreunaa-ja-pukkia-takaapäin-tyyliset kiertoviestit! Ennen niitä tuli joskus harvaksiin tekstareina, mutta nykypäivänä niiltä ei voi välttyä, jos vähääkään haluaa olla esim. netissä. No, ajattelin ratkaista asian:
Jottei kyllästyttäisi niihin samoihin mukahauskoihin ja pikkutuhmiin joulunajan kiertoviesteihin, päätin kehitellä vähän uusia!

"Älä tuo mulle joulutähteä tai muita kukkia,
minä se vartoon pipari märkänä herra pukkia."

"Petteri Punakuono on tuttu poro
ja minä kylän pahin hor...monihirviö
Joten suklaata lahjaksi minulle kanna
jottei meidän tarvitse pelkästään pan...nukahvia juoda."

"Vaikea uskoa että olen sinkku 
onhan mulla pitäjän mehukkain kinkku
Sinappihuntua siihen tarvitse en
jos sulla on majoneesi omintakeinen"

"Onkos tänne tullut tonttu-neiti,
kun pirtissä tuoksuu vanha tuttu seiti?

"Pukki se kolkuttelee ovia
ja etsii lapsia kilttejä
Minä toivoin paketteja superkovia
enkä mitään fleece-vilttejä

Joten joulu-ukko, tääl' herttainen tyttö on
joka pakettiaan vartoo kiihkeänä
Älä anna mun olla onneton
taas Jouluaattona tänä!"

"Jos mielesi tekee lipeäkalaa
älä himoasi suotta salaa!
Löytyy myös sinappisilliä,
toivotan siis jouluyötä villiä!"

"Mietittiin tonttujoukkiolla;
Sellaista tonttupoikaa taida ei olla
Kel' ei muka pipari maistu
Jonka päälle on kuorrutus sipaistu"


Mua oikein iljetti kirjoittaa noita, HYI! Menee ihan vilunväreitä.
Mutta siitä huolimatta: oikein piparinmakuista ja lipeäntuoksuista joulunaikaa kaikille!






14 kommenttia:

  1. jenni sä vaa oot niin paras. nauroin iha katketakseni. marry me.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä mä oon niin ala-arvonen että en kestä itteeni :DDD

      Poista
  2. Mistä näitö jouluisia pikkutuhmuuksia löytää? :D itselle ei ole koskaan tullut vastaan ja itse asiassa tulisi oikeasti tarpeeseen yhtä jouluista ohjelmanumeroa varten (joka on tarkoituksella juntin, mauttoman pikkutuhma)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti!? musta tuntuu että facebook on aina täynnä noita iljetyksiä :DDD ehkä mun tuttavapiiri on vaan niin ..... epäsivistynyttä sakkia :DDD saanko udella, että millainen ohjelmanumero on kyseessä?:)

      Poista
    2. Hitsi vie, haluaisin myötähäpeillä tuollaisille kanssa :D ja kyseessä oli siis opiskelijabileet jossa oli yllätysjoulupukin vierailu

      Poista
  3. Saako jakaa feispuukkiin nää? :DD Ihan sikahyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. antaa palaa, annan täysin rinnoin luvan! :D

      Poista
  4. Jostain syystä luin nämä mielessäni läpi Jope Ruonansuun äänellä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hajosin ääneen :D se tekis noista sitäkin oksettavampia :D

      Poista
  5. ÄHÄHÄHÄ hyyiii! :DDDD tuli itelle kans iljettävä olo ku noita luki :DDD Pitänee poikaystävälle laittaa kaikki noi peräkkäisinä päivänä, iha ku joulukalenteriks ;););)) ........................eiku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tai sit noitten vähä ei-sopivien sijaan keksin ITSE uusia ;)

      Poista
    2. luin niitä kans paulalle ääneen ja oikein oksetti :DD voi olla poikaystävä mielissään ;DD

      Poista
  6. "Onkos tänne tullut tonttu-neiti,
    kun pirtissä tuoksuu vanha tuttu seiti?

    -paras! :D

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!