HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

biisilista tälle vuodelle

Monet biisit on täydellisen vanhanaikaisia, eivätkä ollenkaan sovi nykyradioon. Mutta tuttuun tyyliin hätää ei ole, koska Jenni jelppaa kappaleet tälle vuodelle.

"Mä peukutan sua niin että halkeet" (Juha Tapio - TSNEH)

"...ja selfie-kuvia, sinun Instagrammissa,
ne mieleen toivat paljon muistoja"  (Mamba - Valokuvia)

"Pidot jatkui yössä, oli mestaaja työssä
Lolan thigh gap helskytti postia vyössä, Lola" (Popeda - Lola)

"Voi kuinka swag on tuo nainen,
kuka hän on ja mistä tänne saapui?" (Kaseva - Stripteasetanssija)

"Älä ragee mulle, älä ragee mulle" (Samuli Putro - Älä huuda mulle)

"Yolo!!111 Kuka toiste tänne tahtoisikaan" (Irina - Minä)

"Stalkkaan autiota hiekkarantaa, ajatukseni mut kauas kantaa" (Katri Helena - Katson autiota hiekkarantaa)

"Hyppää kyytiin ja kaikki on
Vielä mahdollista
Ajetaan mautolla, paetaan
Niinkuin oltaisiin hahmoja elokuvista" (Pariisin Kevät - Matkalla etelään)

"Fobba ajaa sinisellä autolla, uaa, sinisellä autolla
Fobballa on pillit katolla, uaa, pillit katolla" (Eppu Normaali - Poliisi pamputtaa taas)

"Hän on nahkatakkinen lissu, sama lissu on nähnyt helvetin" (Dingo - Nahkatakkinen tyttö)

"Mä olin puumanainen hunningolla" (Erin - Vanha nainen hunningolla)

 "Kun ekan kerran me tavattiin instas, enpä ois sitä arvannut...." (Jukka Poika - Siideripissis)

(Myös Jukka Pojan olisi syytä vaihtaa nimensä Jukka (Es-)Jonneksi. Ihan vaan sillai katu-uskottavuuden takia.)


Leppoisaa sunnuntaita ihanat!

(Pahoittelen postauksen kuvattomuutta, mutta naputtelin tämän iPadilla koneen sijaan, eli kuvamatskua ei ole)

15 kommenttia:

  1. "Mä peukutan sua niin että halkeet" :DDDDDDD armoa, aivan huikee

    VastaaPoista
  2. miusta tää postaus oli huonoin piitkään aikaan, yleensä tykkään siun teksteistä hirveesti mutta nyt tuli jotenki hämmentyny olo et mitä hauskaa noissa ny oliXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD aina ei voi tehä priimaa vain yhden makuun

      Poista
  3. Hymyilin ääneen Fobba-kohdalle. :D

    VastaaPoista
  4. Nää oli just loistavia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kuumeissssa päässä on soinu koko päivän "voi kuinka swäääääääääg on tuo nainen" että ehkä tää oli virhe , kuten toinen anonyymi antoikin ymmärtää :D

      Poista
  5. HAHHAH must tää oli taas paras postaus aikoihin :DD JUKKA ES-JONNE haha en kestä :D

    VastaaPoista
  6. Hajosin nahkatakkiselle lissulle:DD Varmaan laulan sitä tästä lähtien just näin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kestä näitä ruskeakieliä.

      Poista
  7. "Ajetaan mautolla, paetaan
    Niinkuin oltaisiin hahmoja elokuvista"

    Hajoon ajatukselle jostain James Bondista mauton kyydissä ajamassa karkuun mafiapahiksia... huh heijaa :"D

    VastaaPoista
  8. mä tykkään syödä niiiin että halkeeen tidindindindidii :)

    VastaaPoista
  9. Aivan aiheen ohitte, sain Mielensäpahottajat joululahjaksi, ja ne kirjat tuo mulle sut mieleen :D Nykymaailman mielensäpahoittaja. Ootko lukenut? Kannattaa ehodottomasti!

    VastaaPoista
  10. "Kun ekan kerran me tavattiin instas, enpä ois sitä arvannut...." tää sopii niin hyvin tähän nykymaailmaan :DDDD

    VastaaPoista
  11. Miksi mulla tuli tosta yhdestä kohdasta jotenkin mieleen että "hän on nahkatakkinen lissu, sama tyttö on nähnyt heviletin" o:

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!