HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 2. tammikuuta 2014

Tosifani ja ylpee siit

Lukaisin tossa Facebookissa uuden Justin Bieber-leffan mainoksen alla olevia kommentteja ja täytyy sanoo, että veti aika hiljaiseksi. Nyt mä tiedän, mitä tosifanius on...

Ensinnäkin tosifani laittaa joka helvetin latin kaikenmaailman idolipussilakanoihin, fanipaitoihin ja muihin oheistuotteisiin kynistä mukeihin. Jos sulla ei sitä Bieber-penaalia tai Twilight-tarrasarjaa ole, niin ethän sä mitenkään voi olla true fan. Sä oot vaan joku messissä roikkuva feikki-ihailija. Kato kun tosifanin tunnistaa materiasta.

Tosifani myös tallaa tällä maapallolla ainoastaan ihailunsa kohteen ansiosta. Ei väliä, vaikka ruoka loppuisi ja kolera ja kuppa leviäisivät kulovalkean lailla, teinitähdet ja Hollywood-komistukset pyörittäisivät maailmaa!  Olis kieltämättä hauska tietää, kuinka monen nuoren naishenkilön elämän mm. Justin Bieber, Brad Pitt, Zac Efron tai vaikka Backstreet Boys ovat pelastaneet pelkällä olemassaolollaan. Vaikka mun täytyy kyllä myöntää, että mua elämässä eteenpäin tönää ihan muut asiat kuin toivo idolin kohtaamisesta tai ihailun kohteen twiitit, mutta kukin tyylillään.

Joissain tapauksissa fanittaminen ja idolin palvonta menee sinne tyhmyyden puolelle. Ja kyllä mua välillä inasen vituttaa sellaiset tosifaneista tosifaneimmat, jotka olettavat olevansa jotain erityistä sakkia, kun osaavat luetella idolinsa sisarusten syntymäajat ja ensimmäisen studioalbumin kappaleet aakkosjärjestyksessä. Jes ja vau! Mahtavaa, että sulla on aikaa noinkin merkittäviin harrastuksiin! Toisaalta, mitä sitä ei tekisi todistaakseen olevansa superstaran superfani.

Ja sitten haaveillaan kohtaamisesta keikan jälkeen, jossa katseet kohtaavat ja rakkaus leimahtaa vaasalaisen lukiolaistytön Leenan ja miljonäärimegatähden välille. Tapetoidaan huone jonkun uppo-oudon laulajatähden kuvilla ja uskotaan henkeen ja vereen, että kuva idolista marisätkä suussa on pelkkää kuvamanipulaatiota ja mustamaalaamista. Ja jäädään pois koulusta kotiin itkemään hysteerisesti, kun idolin koira kuolee traagisesti vanhuuteen. Tietenkin. 

Kaikkein huvittavimpia on nää fanit, jotka oikeasti kuvittelee tuntevansa ihailunsa kohteen parin haastattelun ja cd-levyn perusteella. "Se laulo rakkaudesta, sen on pakko olla symppis ja aito ja ihana ja välittävä ja hauska!!!" tai "Se sano lehdessä, että fanit on sille tärkeintä, sen on pakko olla totta kun se sanoo hei niin!!!". HALOO, TODELLISUUS KUTSUU!

Mun mielestä ihailussa ei ole mitään pahaa - päinvastoin, on helvetin hyvä jos nykypäivänä ihmiset osaa vilpittömästi ihailla muutakin kuin omaa persettään. Kyllä mäkin ihailen joitain julkisuuden henkilöitä ja katson heidän tähdittämät elokuvat ja kuuntelen uusimmat kipaleet. Mutta ei mun täydy ostaa Vin Diesel -selänrapsutinta tai Sheldon Cooper-vedenkeitintä todistaakseni, että hei mä oikeesti tykkään noista tyypeistä! 


Ps. Kerro hauskin tarina överistä fanittamisesta - mä tiedän, että noin isoon lukijajoukkoon varmasti mahtuu huvittava tarina pyörtyilevästä Michael Jackson-fanista tai tyypistä, joka myi omaisuutensa Brad Pittin nenäliinasta.

71 kommenttia:

  1. mutta entäs ihmiset, jotka suuttuu idolinsa puolesta o___o Tunnen heitä muutaman.

    "ei kyl oikein iske muhu toi uusin biisi, vähän jotenki tylsä"

    "AHA, vittu KOITTAA VAAN ITE tehä kappaleen, olla komee, heittää keikkaa ja olla superstara samaan aikaan ja väitä sit et se tekee huonoo musiikkia >:'''( Tosi lapsellista kuvitella olevansa ite jotenki parempi ihminen se on kuule tehny aika paljon töitä ton julkisuuden eteen eikä toi sunkaa musiikkimaku mikää hyvä oo et jos nyt verrataan.. jnejnehnEEE"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tirskahdin ääneen ku kuvittelin jonkun rageevan tollai :D toi on kyllä totta :D

      Poista
  2. Olin töissä Nenäpäivän tv-lähetyksen kuvauksissa Tohlopissa. 10-vuotiaat "mä oon sen ykkösfani SÄ ET YMMÄRRÄ MUA" tytöt jostain Pihtiputaalta päivysti siellä 10-12 tuntia ja repi mua hiuksista koska en antanut niille vip-passeja takahuoneeseen :):):)
    "Niin Robin lähti täältä kolme tuntia sitten"
    "SÄ VAAN KUSETAT!!! SE ON TÄÄLLÄ, PAKKO OLLA!!"
    ".....okay then"

    VastaaPoista
  3. Mua ällöttää ihmiset jotka puhuu julkkiksista/idoleista niin kuin tuntisivat ne irl.
    Ja just tää ettei voi olla truubieberfani4life, jos ei tiedä siitä joka jumalan nippelitietoa.
    Tunnustan, oon paska fani, koska en tiennyt/muistanut moneen vuoteen mun lempparibändin jäsenten nimiä!!!1 Polttakaa vaikka roviolla, mutta sitä musaa mä tykkään kuunnella eikä ne tekijät kiinnosta mua sen suuremmin.

    VastaaPoista
  4. Tää video on kyllä jo kiertänyt netin joka syöverin, leikö täälläkin joskus ollut esillä, mutta pistetään nyt kuitenkin. :D

    https://www.youtube.com/watch?v=5nTKWYvWW2U

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on..... aika huolestuttavaa :D

      Poista
    2. Mitä vittuu :'DDDD nauroin niin paljon

      Poista
    3. Toi on niin helvetin koominen video :'D

      Poista
  5. Itse tuolla twitterissä näkee näitä "tosifaneja" esim one direction kuinka munta kertaa ne lähettäö zaynin tyttöystävälle tyyliin "SÄ ET OO TARPEEKS HYVÄ SILLE ME TIEDETÄÄN MISTÄ ZAYN TYKKÄÄÄ!" Twiitti on suomennettu..... Sillai ei näin. Ja ryntäsiväthän nämä directionerit yhden taloon melkein... Olen niin kiitollinen etten ole one direction fani

    VastaaPoista
  6. http://www.youtube.com/watch?v=DkkSeMCfAWI Take That lopetti - > tosifanit avautuvat :( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eih

      Poista
    2. vittu samat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
    3. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Loistavaa kun yhdellä meinaa lipsahtaa että onhan sitä tullu ehdittyy jo syömistäki ajatella... :D

      Poista
  7. sheldon cooper vedenkeitin!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy sanoo että se olis kyl komee... vois keittää kuumaa juotavaa surullisille ystäville ;D

      Poista
    2. Laitan heti tilaukseen jos joku mulle sellasen bongaa!! :D

      Poista
  8. ei hitto, muistan kun ala-asteella rinnakkaisluokkalainen julisti murheellisesti et itkee iltaisin pikku g:n puolesta kun kaikki haukkuu sitä! voih </3

    VastaaPoista
  9. Vanha ala-asteen ja yläasteen luokkakaverini fanitti ja fanittaa Anna Abreuta, Antti Tuiskua, Katri Ylanderia, Adam Lambertia, Lady Gagaa sekä Alexander Rybakia. Tässä tulee joistakin faneista tarinaa.

    1. Joka keikalla ollessaan pitää saada kyseisen artistin kanssa yhteiskuva jos mahdollista tai kuva artistista lavalla. Näin ollen näitä kuvia kerääntyy ainakin se miljoona kappaletta koneelle.

    2. Joskus olin tämän kaverin luona kylässä ja hän esitteli mulle metrin kokoisia pinoja Katri Ylanderin ja Antti Tuiskun keikkabiisilistoja nimmarilla varustettuna. Mieti kun niitä v***n nimmareita on sulla kans se miljoona kappaletta...

    3. Silloin kun Alexander Rybak voitti Euroviisut vuonna joku nakki ja se tuli kesällä Särkänniemeen esiintymään, kun siellä sitä jotain kesäohjelmaa kuvattiin, niin kaverini oli siellä katsomassa. No siellähän sai lisäksi nimmarin jne. Kaverini yllättäen kaatui ja kuinka ollakkaan Alexander Rybak tuli nostamaan hänet ylös ja sen jälkeen oli koko muija uusiksi vetelänä.

    4. Kaveri opiskeli H-vallassa lähihoitajaksi ja käveli luokkakaverinsa kanssa kohti bussiasemaa ja yhtäkkiä tää kaveri heiluttaa. Se luokkakaveri kysy mitä sä heilutat, nii kaveri vastaa, tossa meni Katri Ylander. Siis mitä hittoa ? Kuvitteli vissiin, että kun käy joka Katrin keikalla niin se on hänen ystävä ja autolla tullessa vastaan moikataan.

    Ja siis tää kaveri käy joka ikisellä keikalla, vaikka se tarkoittaisi, että oma mummokin tarvis myydä. Parhaassa tapauksessa mummo maksaa sen keikan, koska onhan tää kaveri hänen ainoa lapsenlapsi ja sitä pitää lelliä. Mummolta saa kepeesti lapaan 1000e ku vaan pyytää. Nyt menin aiheesta sivuun, mut ei se varmaa haittaa :D

    VastaaPoista
  10. parasta on lukea Instagramissa julkisuuden henkilöiden (heille jumalolentojen) kuvista niitä kommentteja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parasta viihdettä! Just ku jollekki cheekille tai robinille kirjotettu just jotai "mun rakas taas nii söpönä;)))<33333" tai "tuun sun keikalle, siel nähään muru <3333223" huhhuh että saa aina nauraa vedet silmissä ja samalla tuntea suunnatonta myötähäpeää xDD

      Poista
  11. Vanhan kaverini huone oli päällystetty aivan lattiasta kattoon Bieberin julisteilla, ainoastaan ikkuna oli jätetty näkyviin. Maalasi kerran myös kynsilakalla käteensä JB, joka sitten lakan ansiosta poltti ihonpinnan jättäen siihen JB-arven:D

    VastaaPoista
  12. oi voi. itse olen fanittanut mm. NKOTB:ta, Take That'ia, No Doubtia ja Gwen Stefania, Ryan Philippea ja Angelina Jolieta. eniten kuitenkin Michael Jacksonia. kun Jackson ilmoitti saapuvansa Suomeen ja isäni ei ensiminuutilla luvannut lippua, olihan se PAKKO ottaa sakset ja vähän kättä raaputella suruuni. lopulta sain kuin sainkin lippuni. :')
    oi teini-iän fanitushysteriaa...

    VastaaPoista
  13. Justin Bieber - fanit... Niin sokeita oman idolinsa käytöksestä, kohtelee MYÖS fanejaan kuin kasaa paskaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin just sanomas samaa. En oo koskaan tykänny enkä kyllä inhonnukaan Justinia, mut nykyää tuntuu ko herral ois noussu kusi hattuun - ja pahasti.

      Poista
    2. BELIEBERIT ON JOTAIN MITÄ MÄ EN YMMÄRRÄ… niiden päät on sumennettu ja niiide "one big family" on niin tekopyhä. Mä oon ite ollu osa tota kaikkea, joten mä tiedän miten se homma menee. Ollaan niin hyviä kavereita j akaikki perhettä, mut pienen hetken päästä huoritellaan ja hakataan toisia, koska ite on muka parempi belieber ja ansaitsee Justinin enemmän kun se toinen tyyppi. joo kokemusta on, mua lyötiin koska sain Meet&greet liput Justinin keikalle ja en kuulemma ansainnut sitä koska en ollut tarpeeksi suuri fani. Oon edelleen Justin fani… suuri fani ja mulla on siihen syyni. Mä rakastan sen musiikkia ja se on mulle esikuva tavallaan, mutta mä en todellakaan hyväksy kaikkia sen tekosia. En luokittele itseäni nykyään Belieberiksi enkä ymmärrä mitä niiden päässä liikkuu. kiitos & oli pakko avautua vaikkei kukaan varmaan ymmärrä! JA FANDOMIT VOIS POLTTAA ROVIOLLA!!!! ihan vaan pelkkiä faneja kiitos

      Poista
    3. Justin Bieber ei ole fandom...

      Poista
    4. Belieberit on fandom...

      Poista
  14. Voin sanoa rakastavani lempibändiäni ja sen jäseniä aika helvetin paljon. Niiden ansioista olen päässyt yli vaikeista asioista, ja jos ne sais ittensä tänä vuonna vihdoin suomeen, olisin varmasti onnesta soikeana koko vuoden jos pääsisin johonkin meet & greetiin. Ja tässä yli viisi vuotta niitä seuranneena uskon tietäväni aika hyvin millaisia tyyppejä ne on julkisuuden ulkopuolella. Mutta oon niiiin onnellinen siitä millaista porukkaa tätä bändiä fanittaa. Luulin joskus että kpopissa on sekopäisimmät fanit, mutta sitten tuli Belieberit. Serkku 12v sanoi kerran, että Bieber ei voi joutua vankilaan koska on kuuluisa. Siis just näinhän se menee!

    Tosin en ehkä itekkään jaksais kohdella fanejani hyvin jos ne ois tuollaisia. Kuka helvetti sitä kirkumista jaksaa kuunnella :---D.

    VastaaPoista
  15. Tää nyt ei koske muusikoiden tai näyttelijöiden fanitusta, mut täytyy sanoo et tunnen yhen täysikäsen tytön jonka Harry Potter -fanitus menee ihan yli. Miljoonat kerrat on tullu kuultua miten hän on kaiken elämässään oppinu Pottereista, sillon tällön hän selittelee kokevansa olevansa itse joku Potter-hahmo. Ja on tässä tullu kuultua jostai hänen kaveristaan joka on ihan ku Sirius Musta (todellisuudessa tällasta kaveria hänellä ei kylläkään ole, että tiedä sitte mikä mielikuvitushemmo kyseessä). Ja fanikamaa löytyy vaikka muille jakaa, Potter-kirjat löytyy kaikilla mahdollisilla kielillä ja sitä rataa.

    Ja sitte pakko kyl sanoa et Belieberit on jotain mitä en ymmärrä. Ja jos niitten puhtoisesta kultapoju Justinista sanoo yhenki pahan sanan ni nehän on joukolla tulossa teurastamaa siinä vaiheessa.

    VastaaPoista
  16. Hei mä oon Leena joka käy Vaasassa lukioo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauroin tälle :D :D Leena is famous!

      Poista
    2. No ku mä just mietin et varmana löytyy tämän blogin lukijoista kyseinen henkilö! :D

      Poista
  17. Oon lukenu nii paljo fb:stä kaiken maailman belieber-ryhmien kommentteja ajankulukseni, että voisin vaan kuolla häpeään... Porukka siellä ihan tosissaan kommentoi kaikkea "jos justin kuolis ni mäki tappaisin itteni!!" "justin on mulle maailman tärkein asia, ette oikeesti voi tajuu jopa tärkeempi ku mun oma äiti!" "mäki rakastan justinia enemmän ku omaa äitiini!!!" "no hei mä tappaisin mun äidin jos pääsisin tapaa justinii !"
    Ne kommentit on jotain ihan kamalaa luettavaa ja en voi ymmärtää miten joku voi olla niin sekasin jostakin, että fanittaminen menee ihan YLI. Ei siinä, kyllä mä uskon että ne on tosissaan ja jos justin bieber kuolis ni se varmaa aiheuttais jonkun teinityttöjen itsemurhabuumin, mutta toi on vaan jo niin sairasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo mikäs sekin oli se tukanleikkuuhomma tuossa taannoin. Tosin no joo, suurin osa sentään onneksi oikeasti säästi tukkansa, mutta oli niitäkin, jotka oikeasti laittoivat siiliksi, no koska tuetaan Justinii ku sillon syöpä - ai eiks ollukkaa no hups.

      Poista
  18. Lukiossa tiesin yhden Nightwish-tosifanin, jolla oli Kiteeltä (iik Tuomas holopaisen kotikaupunki) ostettu purkkapussi. Sillä oli aina se sama kiteeläinen purkkapussi jota se aina täytti uudestaan. Jep jep...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä kommenteissa pitäisi olla like-nappulat :D :D

      Poista
    2. Ihanaa. Pitääki ottaa selvää ketkä kaikki julkimot on täältä kotosin, ostaa vähän purkkaa ja myydä faneille suolaseen hintaan.

      Poista
  19. Seiska-kasiluokalla hyvän ystäväni kanssa fanitettiin Jonas Brothersia kovasti. :D Mun koko huoneen _kaikki_ ei-tapetti-pinnat oli vuorattu Jonas Brothers -julisteilla, ja mulla oli sellainen yli metrin korkuinen Nick Jonas -juliste. Opiskeltiin ulkoa kaikki niiden perhehistoriasta, taustoista, elämästä jne... :D Ja otettiin henkilökohtaisena loukkauksena esim se kun Nick deittaili Selena Gomezia! Muistan vieläkin, että se oikeasti sattui. :DDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks mullei oo ollu mitää tollasta! yläasteella vaan tykkäsin sikana negativesta (on kovaa kamaa edelleen!), mutten muistaakseni niinku fanittanu hulluna, pelkästään fanipaidan ja cd-levyt omistin. :( enkä edelleenkää muista ku jonne aaronin nimen :D

      Poista
  20. Itse olin ala-asteella true Gimmel-fani. Osasin kaikki biisit ulkoa, kokosin skräp-bookia (kirjoitetaanko ees noin?) Gimmelin laulajien kuvista, kävin kahdella keikalla ja omistin kaikenmaailman sälää mm. vihkoja, kyniä, kännykkäpussin, avaimenperän ja tietenkin kaikki levyt.

    Saanen kai anteeksi, että olin 7-9 Gimmelin ollessa pystyssä.

    Ja kerrottakoon, että siskoni 8v. kilpailee kaverinsa kanssa kumpi menee Robinin kanssa naimisiin. Onhan se nyt vaan niiiiin ihana. Sitten ne pussailee jotain Robinin kuvaa. Ikä kai lieventää tätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ikä todellakin lieventää! se on ihan normaalia - jopa suotavaa - että alle 12-vuotiaat fanittaa ja ihailee jotain. mäkin olin ihan kikseissä 8-vuotiaana spaissareista! mut jos mä tän ikäisenä keräilisin spaissaritikkareiden tarroja ja opettelisin koko tuotantua ulkoa, niin se ei ehkä olis kovinkaan jees...

      Poista
  21. Kuljen joskus samalla paikallisbussilla Robinin kanssa, epähuomiossa joskus vuosin asian siskolleni 8v joka on nyt kertonut koulussaan kaikille, että meidän perheemme tuntee Robinin :D

    VastaaPoista
  22. Ite fanitin joskus kuusvuotiaana ihan älyttömästi Spice Girls-yhtyettä ja mun hoitokaverit keksi hienon tarinan siitä, kuinka ne tulee esiintymään meidän kämäseen kotikaupunkiin yhteen saliin, jonne mahtuu noin 50 henkeä. Tietysti mä uskoin sen ja ihan innoissani menin äidille selittämään, että sen on PAKKO ostaa liput kun ne maksaakin "vaan viiskymppiä" ja niin päin pois. Äiti paljasti karun totuuden ja itku pääsi, täytyy myöntää. Olin joo vähän urpo kakara, mutta nyt ei onneks ole kyse siitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No haloo, olit 6-vuotias, tuo on ihan normaalia käytöstä. Itsehän itkin kaksi päivää 6-vuotiaana sitä, että aurinko ehkä sammuu 5 miljardin vuoden päästä. :D En raukka tajunnu et tää ei ehkä ole mun kohdalla kovinkaan ajankohtainen asia.

      Poista
  23. jep ja se ku just näkee jonku idolinsa kävelemässä kadulla nii heti aletaa kiljuu ja hyppii ja pyörrytää siihe sitte ku ei saada happee... antaa nii lapsellisen kuvan ihmisestä tollane hysteerine ylifanitus ja aina just naureskelen näille tytsyköille jotka kirjottelee esimerkiks isac elliotin kaikkiin facebook-statuksiin ''love ya <3 oot ihana rakastan sua ! #dreambig ps. vastaa pliis !! <3333'' ja sitte ku icce vastaa ''Love ya too <3'' nii saadaa taas nii sydäriä ja siitä tehää kunno kuvakollaasi omalle seinälle ja ku siis ''meillä synkkaa nii hyvin ikke on vastannu ainaki kaks kertaa mun viesteihi <3333333''. hauskempaa tästä vielä tekee sen jos ikää on jo yli 13 . . .


    voi näitä raukkoja jotka joutuu kestää jokapäivästä kirkumista ja ylireagointia, voin lyyä vaikka vetoo että isacin ja robinin tms. kaikkien-tyttöjen-märän-päiväunen päässä liikkuu joskus että mikä vittu noita vaivaa.
    voisin keskustella tästä aiheesta vaikka kuinka paljon mutta taian nyt lopettaa :D

    VastaaPoista
  24. mä tykkään justin bieberistä. hyvän maun rajoissa :D olin keikalla, seisoin takarivissä ja kuuntelin sitä musiikkia ja katoin show:ta. en kiljunu ku mikäkin pikkuteini tai itkeny.. mul on kyl kans bieberin hajuvesi, mut se on siks ku tarvisin uuden ja se oli ainut minkä tiesin/muistin ja se oli hyväntuoksunen! :D
    ja loppuun, ku olin siel jb:n keikkaryhmäs ni siel ihmiset kyseli et "ookste fani vai belieber?" :'''DDDDDD sit jos et tienny just jotain siskonkaimankissanpennunomistajan elämäntarinaa ni et voinu olla aito belieber ku olit vaan joku luuseri-fani, jos sitäkään :DD

    VastaaPoista
  25. Hahha asiaa! Yks juttu mitä itse en ymmärrä on tää Cheek-hypetys. Siinä vaiheessa kun Arhinmäki antoi tän kuuluisan haastattelunsa, jossa totesi jotain cheekkien olevan paskaa tms, niin ai että mikä paskamyrsky alkoi facebookissa. Ihan oikeasti en tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa, kun luki näiden syvästi loukattujen cheek-fanien tajunnanvirtaa. Kaikkein eniten itteäni kyllä huvitti, että miten helkkarin huono sisälukutaito ihmisillä on, kun kukaan ei tuntunut ymmärtävän Arhinmäen lauseen pointtia, vaan kaikki koki sen vain cheekin julkisena lynkkaamisena. Halleluja.

    VastaaPoista
  26. "Kaikkein huvittavimpia on nää fanit, jotka oikeasti kuvittelee tuntevansa ihailunsa kohteen parin haastattelun ja cd-levyn perusteella. "Se laulo rakkaudesta, sen on pakko olla symppis ja aito ja ihana ja välittävä ja hauska!!!" tai "Se sano lehdessä, että fanit on sille tärkeintä, sen on pakko olla totta kun se sanoo hei niin!!!". HALOO, TODELLISUUS KUTSUU!"

    Tästä tulee niin mieleen nämä Justin Bieberin fanit, jotka sokeesti ihailee sitä ja jaksaa kerta toisensa jälkeen puolustella kaikkia sen ihan älyttömimpiäkin hölmöilyjä. Ei mediakaan kaikkia niitä juttuja ihan tyhjästä revi, mutta sitähän nämä fanit eivät suostu uskomaan... Sääliks käy.

    VastaaPoista
  27. Ja uusintoja! Uusintoja uusinnan perään ja vielä kerran yks uusinnan uusinta.

    VastaaPoista
  28. ei vittu ei saatana mun on just nyt saatava sheldon cooper vedenkeitin :DDD voi jenni minkä teit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tiä kummalla kuvalla olis parempi:

      http://www.listedium.com/wp-content/uploads/2013/07/Sheldon-Cooper-Smiles.png

      vai

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ru/8/81/Sheldon_cooper.jpg

      Poista
    2. Aika paha, meinasin sanoo et toi hymy mut en oikeestaa tiiäkkää :D Entä jos siin olis molemmat kuvat, eri puolilla vaa? Vois si vaa vedenkeitintä kääntämällä vaihtaa kuvaa, sisustuksen mukaa ofc

      Poista
  29. Itsekään en ymmärrä tätä touhua et jossei muista serkunkummitädinkoiran nimeä ni ei ole muka fani. Mut kyllä se vituttaa, kun jollain apinalla on esim. Nirvanan bändipaita, eikä osaa nimetä biiseistä kuin smells like teenspiritin. "Mut kun siin on kiva hymiö-logo" jos sä et kuuntele sitä, niin osta joku muu printti paita äläkä esitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö toi mene ihan samaan kategoriaan? Vaan truu fanit saa ostaa bändipaitoja ;D Joskus joku bändipaita sattuu nyt miellyttämään silmää, mutta ei sit vissiin pidä ostaa jos ei ole fani ;)

      Poista
    2. Dodii, miten se sulta on pois jos joku vaikka pukeutuskin Nirvanan paitaan. :D

      Poista
  30. Voi fanittaminen <3 Itse helposti hurahdan ja addiktoidun erilaisiin tv-ohjelmiin, elokuviin, näyttelijöihin ja näitä sitten tulee kehuttua ja hehkutettua kavereille. Tosin varsin pienessä mittakaavassa, kai vanheneminen on saanut aikaan sen että fanittamistaan asioistaan ei puhu: "voi kun se on niiiiiiiiiiiiin hemmetin ihana ja seksikäs, ja mä niin älyttömästi rakastan sitä kun sillä nyt vain on niin ihana hymy. Siis mä varmaan kuolisin jos näkisin sen livenä! <3<3<3<3<3<3" vaan nykyään ehkä tulee hieman enemmän argumentoitua fanittamista muutenkin kuin pelkästään kuvailemalla tyypin ulkoisia apuja. Tosin en ilmeisesti ole TRUU fani kun nämä addiktiot on varsin lyhytkestoisia, esim One Tree Hill:in 9. kautta tuli katsottua vajaaseen 2 kuukauteen ja siihen loppu sitten sen fanittaminen ja hehkuttaminen. :D

    Näyttelijöistä tosin Tom Hiddleston vain nyt on niin mahtava, että kyseisen herran fanittaminen todennäköisesti tulee olemaan hieman kestävämpää. Enkä yhtään ihmettele miksi miehestä käytetään fanien keskuudessa nimeä "Internet God". Tosin ihmettelen kuinka suomalaisten keskuudessa Tom Hiddleston ei tunnu olevan läheskään niin suuri juttu kuin esimerkiksi Amerikassa tai Briteissa. Tai ainakaan kenelläkään kavereista ei lappu välähdä mihinkään suuntaan kun mainitsen nimen Tom Hiddleston. Miehen roolisuoritukset ovat aina viimeiseen saakka hiottuja ja taitavia, mutta se kuinka mies käyttäytyy haastatteluissa ja fanejaan kohtaan on asia minkä vuoksi fanit häntä palvovat. Toisaalta miten ei voisi olla ihastumatta kun mies tanssii kuin synti, käyttäytyy kuin dorka (Smoshin Prank-video on oikeasti ihan ällistyttävä), demonstroi Velociraptoria haastattelussa, omaa hyvät käytöstavat ja nolostuu vastatessaa kyllä, kun häneltä kysytään onko hän nähnyt Chris Hemshworthia alasti. :D + miehen esiintyminen tämän vuoden Comic-conissa vain saa fanit polvilleen - let check it out -> https://www.youtube.com/watch?v=3R9g_VABesA <3

    Joo kai sitä hieman on fani.. :D Tuohon mieheen on vain niin helppo fanina rakastua. Nauratti kun MTV;n äänestyksessä "The Sexiest man alive" Tom Hiddleston nousi tietenkin ykkössijalle 77% äänistä niin artikkelissa ihmeteltiin kuinka tämä on mahdollista, ilman että miehen on tarvinnut riisuutua saadakseen tämän tapahtumaan.. jep! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja koska aihe kirvoitti itseltäni niin pitkän kommentin, ettei se mahtunut yhteen viestiin niin tässä loput :D

      Lapsuudesta muistan kuinka fanitin Orlando Bloomia siihen aikaan kun TSH oli todella kova juttu. Huone oli kerrassaan tapetoitu kaikilla Orlando Bloomista keräämilläni julisteilla ja kuvilla. Ja vaikka "rakastuin" Bloomin näyttelemään Legolakseen niin TRUU fanina piti tietenkin hankkia kaikki mahdolliset näyttelijän muutkin elokuvat, vaikka täytyy sanoa esimerkiksi Kalsiumpojan olevan elokuvana varsin pohjanoteeraus. Kuitenkin silloin 11-12 vuotiaana se rakkaus vain on niin vahvaa. :D Pikkuisena myös tietenkin piti fanittaa Spice Girlsiä, josta kerättiin kaikkia keräilykuvia ja mielestäni Emma oli Spaissareista paras, niin omat hiukset piti tietenkin saada laitettua samalla tavalla!! Voi sitä huutoa ja itkua, jos äiti ei suostunut laittamaan hiuksia sillä tavalla! :D

      Ja onhan kaikkea muutakin tullut mukavasti fanitettua, mutta muiden fanien kuvailujen mukaan en silti voisi ikinä kutsua SUPER TRUU faniksi. Omasta mielestäni fanittaminen on ihanaa, kunhan se ei lyö ylitte ja ihmiset menetä omaa mielipidettään sen kaiken fanittamisen alle. Näyttelijät ja laulajat kuitenkin ovat tietyllä tavalla fantasiaa, joiden työhön kuuluu haastatteluissa ja fanitaapaamisissa olla mahdollisimman hurmaava ja ihana. Eivät he oikeassa elämässä ole samanlaisia kuin julkisuuden valokeilassa, vaikka varmasti monet julkkikset ovat ihan normaalissakin elämässä ihania ja mukavia. Se on kuitenkin aivan eri asia.

      Tulipas kirjoitettua pitkä kommentti, mutta tosiaan jos et tiedä kuka Tom Hiddleston on niin SHAME ON YOU ja vihat päälle :DDDDD sillä veikkaan, ettei puolillakaan tämän kommentin lukijoista ole hajuakaan kuka tämä mies on. Ja jos et tiedä niin google auttaa ja youtube on pullollaan hauskoja videoita ;)

      Toivottavasti Jenni jaksat olla vuoden 2014 yhtä aktiivinen kuin vuonna 2013 tai vielä aktiivisempi, koska nämä postaukset aina kirvoittavat hymyn huulille. :) Innokasta blogikirjoittelua toivotan siis kuluvalle vuodelle! <3

      Poista
    2. Oi että! Itellä kans tuo Tom Hiddleston ihan ykkösenä ja yks kavereista onneks samanlainen! Välillä mietin miten meijän hissanmaikka edes jaksaa näitä meidän sekoiluja :D
      Hiddlesillä on tosiaan uskomattomia roolisuorituksia ja tämän vuoksi jaksaa aina ihmetyttää minkä takia hän ei oo Suomessa tämän suositumpi :/ Monet saattaa tunnistaa ulkonäöllisesti jostain Thor-leffasta, mut muuten ihmisillä ei oo hajuukaan kuka hän on.
      Se on vähän surullista.

      Olis ihana päästä halaamaan kyseistä miestä ihan kunnolla ja saada nimmari. Mut haluisin siitä silleen ainutkertaisen kokemuksen, et en toista kertaa välttämättä olis sit siellä punasen maton reunalla ;)

      Poista
    3. Todellakin Oi että! Omista kavereista tai tutuista kukaan ei osoita minkäänlaista tunnistamisen elkeitäkään mikäli mainitsen Tom Hiddlestonin nimen. Varsinkin miehen tuleva elokuva Only Lovers Left Alive vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta, että siitä on tullut mainittua pari kertaa kavereille. Kaikkien reaktio on "Kuka hemmetin Tom Hiddleston???"...surullista :/

      Toisaalta Suomessa herätään moniin asioihin vasta huomattavasti myöhemmin, joten todennäköisesti kun Hiddleston-mania ajautuu Suomeen se ajautuu hyökyaallon lailla. Eniten kunnioitan tuon miehen muuntautumiskykyä, koska eri elokuvissa ei miestä meinaa edes tunnistaa erilaisen ulkonäön ja aksentin kanssa. Ei ole todellakaan yhden ilmeen ja suorituksen mies. :)

      Oi, olisi ihan mahtavaa mennä Lontooseen katsomaan Coriolanus! Ja ehdottomasti ainutkertainen kokemus, totally agree! Parastahan tuossa miehessä on, että hän oikeasti halaa fanejaan ja videoiden perusteella se tulee mieheltä itseltään eikä vain fanin puolelta. Ja kaikki muu mitä mies on tekee faniensa pyynnöstä, hullua... toisaalta saa nähdä kuinka kauan miehen innostus faneihin säilyy kun hänen armeijansa vain on aika hullua sakkia... :DD tai tietynlaista uupumusta on ainakin havaittavissa kun fanit raportoi sanottuaan miehelle rakastavansa häntä niin Hiddles vastaa etteivät he edes tunne häntä..

      mutta ehdottomasti Hiddlestonin ilosanomaa täytyy levittää eteenpäin!!

      Sori Jenni kun täytetään sun kommenttilaatikko Hiddleston ihkutuksella, mutta Hiddleston <3

      Poista
    4. Aaahh Hiddleston on silkkaa kultaa. Sä kiteytit niin hyvin Tomista kaiken olennaisen etten ala tähän enää kirjoittaa herrasta mitään.

      Hulluista faneista puheen ollen. Netissä on tullut jo muutama tapaus missä joku fani on ottanut kuvia Tomista kaupassa ja muutama fani on seurannut miestä kun tämä on lähtenyt pois Coriolanus esityksestä. Tämä on yksi piirre mikä ärsyttää Monissa faneissa. Ei ymmärretä että julkisuuden henkilöillä on oma elämä.

      "toisaalta saa nähdä kuinka kauan miehen innostus faneihin säilyy" Niinpä. Itse olen sitä mieltä että Hiddlestonin pitäisi lopettaa nimmareiden jako Coriolanuksen jälkeen. Jos hän jakaa joka esityksen jälkeen 200 nimmaria ja yhteiskuvaa. Se ei pitemmän päälle toimi. Pitäähän hänen päästä lepäämäänkin. Itse voi kokemuksesta sanoa että näytteleminen lavalla on ihan sairaan raskasta puuhaa. Niin en yhtään ihmettele että tom alkaa olla aika väsynyt. Tosin olen lukenut että hän ei ole pariin kertaan ollenkaan jakanut nimmareita esityksen jälkeen. Mikä on ihan hyvä asia. Hänen pitää kumminkin jaksaa näytellä koko kevään Coriolanusta.

      Poista
    5. En tajua minkä vuoksi sen fanittamisen täytyy muuttua stalkkaamiseksi, se vain on niin surullista.. Samanlaisia ihmisiä näyttelijät kuitenkin ovat ja kyllä heille toivoisi mahdollisuuden yksityisyyteen. Täällä Suomessa tosin suurin osa ihmisistä on niin ujoja ja ymmärtävät kuinka tärkeää oma tila on, joten ainakin vielä julkkiset saa kohtuullisen rauhassa viettää aikaansa. Niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin julkkikset. Tom on vain opettanut faninsa liian hyvälle kun suostuu lähes jokaiseen pyyntöön, oli pyyntö sitten kuinka naurettava tahansa.. Coriolanus kuitenkin ilmeisesti on fyysisesti ja psyykkisesti todella vaativa rooli, joten ei varmasti energia riitä nimmareiden ja kuvien ottamiseen, joka hemmetin päivä. Toivottavasti fanitkin sen ymmärtäisivät.

      Ja koska aihe nyt käsittelee fanittamista, niin yllätysyllätys Hiddlestonin fanit ovat keksineet aivan loistavan synttärilahjan miehelle. Hiddlestonin sydäntä lähellä on Unicefin tekemä työ, jolloin fanit sitten laittoivat keräyksen pystyyn miehen nimellä ilahduttaakseen häntä. Lahjoittaa voi -> -> http://fundraise.unicef.org.uk/MyPage/3k-for-333---Happy-Birthday-Tom-Hiddleston

      Ja kuten voitte huomata, kun kunnolla fanittaa niin fanituksen kohteesta kyllä kykenisi puhumaan vaikka koko päivän... :D <3

      Poista
  31. Mua huvittaa kans nää belieberit, kaikkein eniten.. Otetaan vaikka esimerkiksi se belieber-nimitys; heti, kun joku on itselleen sen arvonimen suonut (opeteltuaan Justinin lapsuudenajan lempilelut ja sen äidin vanhat poikaystävät läpi), niin aletaan ylistämään kuinka nyt ollaan niin beliebereitä (eli siis NIIIN TÄRKEITÄ JUSTINILLE!!!!1) ja vedetään tarkka raja "fanin" ja "belieberin välille. Jos et tiedä Justinin isoäidin pullareseptiä ulkoa, et varmasti fanita tarpeeksi joten et TODELLAKAAN voi olla belieber!!!!11

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin, kerran näin weheartit.comissa kuvan, jossa joku teini piti lappua "there is a HUGE DIFFERENCE between belieber and a fan". Kysäisin belieber-ystävältäni että mikähän se ero mahtaa olla, vastaus kuului kutakuinkin näin "No....Se vaan on. Et voi tietää jos et oo belieber!"

      Poista
  32. Kommenttiboksit sun blogissas on parhautta x) Itse olen saanut kuulla että en voi sanoa pitäväni animen katsomisesta koska olen katsonut vasta alle 30 sarjaa. Ihmiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintoista... ilmeisesti en myöskään voi siis sanoa näin. Pah. Minähän kuulkaa pidän animen tapittamisesta, vaikka katsoisin vain kahta sarjaa! :D

      Ja jatkoa postauksen aiheeseen ja bändipaitoihin liittyen. Mulla on päähän jäänyt sellainen ajatus, että ei ole mitään järkeä pitää bändipaitaa, jos ei kuuntele kyseistä bändiä (hyvänä esimerkkinä aiemmin mainitut Nirvanan paidat). Sama kuin pitäisi yllä jonkun tuotteen mainosta, jota ei käytä/josta ei pidä.
      En sano, että siis täytyisi olla "fani", jotta voisi käyttää bändipaitaa. Itsekin omistan pari, enkä varsinaisesti laskisi itseäni kyseisten bändien faneiksi (no ehkä Avenged Sevenfoldin kanssa vähän), vaikka heidän musiikkiaan kuuntelenkin. Pidän kyseisistä paidoista, ne näyttävät hyviltä ja niiden avulla viestitän muille ihmisille, mistä musiikista pidän (:

      Poista
  33. Kun mangaa ruvettiin julkaisemaan enempikin suomeksi muistan liikaa näitä "käyn vittu ostaa ne kaikki R-kioskilta ettei ne pissikset vaan koske niihin, ei niil oo oikeutta lukee Inuyashaa!! (╯°□°)╯︵ ┻━┻ " -tapauksia.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!