HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

maanantai 6. tammikuuta 2014

vastaukset kysymyksiinne, olkaattes hyvät

Mistä saat idean näihin postauksiin? :-) Heittävätkö kaverit ideoita, vai tuleeko ideat esim.normaalista arjesta?
 ✿ Joko jostain arkipäiväisestä asiasta juolahtaa postausaihe mieleen tai sitten (useimmiten) lukijat vinkkaa. Periaatteessa omia aivoja ei tarvi ihan hirveesti käyttää postausaiheiden suhteen, kun on niin aktiivinen lukijakunta.

Kerro sun tän hetkisestä treenaamisesta! Noudatatko jotain saliohjelmaa, millaista? Kuinka usein käyt salilla? Miten seuraat kehittymistäsi?
✿ Tismalleen tällä hetkellä on menossa tauko flunssan takia... (oon ihan poruilla tästä viiden päivän makaamisesta). Mutta viisi kertaa viikossa tulee käytyä ja puuhasteltua ihan oman (kaksijakoisen) ohjelman mukaan. Toki olisin paljon paremmassa kunnossa, jos olisin asiantuntijalta koskaan ottanut apuja vastaan esim. ohjelman suhteen, mutta oon vähän "MINÄ ITTE, EI TARTTE AUTTAA!"-ihminen joka haluaa itse kokeilla ja touhuta. Mutta eihän mulla todellakaan ole mikään fitness-elämä muutenkaan mielessä, harrastan ihan perusliikuntaa mitä muutkin tavalliset ihmiset, joten siinä pärjää ihan omin nokkineen. Kun painoa tiputin, otin kuvia ja toki vaa'an avulla seurasin kehitystä, mutta nyt kun vaan ylläpidän kuntoa, niin tulee vähmmän seurailtua. Nyt kyllä täytyis alkaa skarpata ja kokeilla pääsiskö kesäkuntoon. 

demitätkö tai oletko koskaan demittänyt
 ✿ On mulla joskus tunnukset ollu, mutten tiiä, että onkohan niitä enää edes olemassa. En kyllä oo koskaan ollut aktiivinen demittäjä tai tehnyt intohimoisesti keskusteluja. Mutta edelleen luen melkein päivittäin poikaystävädraamat ja pettämissotkut sieltä, varsinkib nyt ku olin kipee, niin aika kulu hyvin leppoisasti Demi.fi:ssä!

Kuka on sun lemppari disney prinsessa ja miksi?
 ✿ Jasmine, koska se on ainoo jolla on vähän edes omaa tahtoa. Ne muut on aivan nyrkillä tapettavia eukkoja.

noloin tilanne, johon oot joutunu?
 ✿ Voi veljet, musta tuntuu että oon jossain Mr. Bean-tilanteessa joka helvetin päivä, etten enää ees tiä mikä on noloo ja mikä normaalia. :D No, oli aika noloo mennä joskus ensiapuun, kun sheivasin sääreeni niin ison haavan, joka vuosi verta yli viisi tuntia Niagaran lailla.

Miks et tee ikinä videopostauksia?
 ✿ Mä jätän sen niille joilla on taitoa, motivaatiota ja kutsumusta siihen. Mä mieluummin kirjoitan, kuin olen koomikko.

Kuinka monta banaania syöt viikossa?
 ✿ Joskus en yhtään, joskus taas pari. En ole varsinainen banaanin ystävä.

Oletko pihi?
✿ Olen, ainakin joissain asioissa. Kyttään kilohinnat ja oon muutenkin jäätävä tarjoushaukka. Mutta sitten toisaalta voin hetken mielijohteesta tilata jonkun vaatteen tai dvd-boksin, jos vaan tulee sellainen fiilis.

Millaiset ovat lempikenkäsi?
✿ Eräät mustat peruskorkonilkkurit tai sitten lenkkitossut. Mä en ole varsinainen "kenkäfriikki" (hyi saatana mikä sana), vaan tykkään rennoista vapaa-ajan kengistä.

Voiko vuodesta 2014 tulla hyvä?
✿ Toivon, että tuleekin. Toki aina voi tapahtua mitä vaan kamalaa, mutta pidetään peukkuja, että kaikille tulisi elämisen arvoinen ja kokemusrikas vuosi. Ainakin edellytykset hyvään vuoteen löytyy varmaan useimmilta.

kumpi tuli ensin, muna vai kana?
 ✿Mulle on yks lysti!

TOP-3 Sarjat mihin oot niin koukussa että melkein hävettää? :D
 ✿ Teiniäidit, Rillit huurussa ja jollain sairaalla tavalla myös My big fat gypsy wedding on sellainen...

jos joutusit jättämään nykysen elämän taakses, missä päin maailmaa alottasit puhtaalta pöydältä?
✿ Jos Suomessa saa pysyä, lähtisin Lappiin! Jos pitäis vaihtaa maata, niin en mä kovin kaus uskaltais lähteä. Ehkä menisin Tallinnaan :D En oo ihan sellainen "meen losiin ja must tulee tähti!11"-elämästä haaveileva ihminen.

Jos muuttaisit muumilaaksoon, mikä hahmo olisit? Miksi?
✿ Jos siis pitäisi hypätä joskun jo olemassaolevan hahmon rooliin, niin kai se olis Nipsu. Määkin oon pelkuri, jolla on pohjaton maha.

Oletko suunnitellut opintojen jatkamista vai pysytteletkö työelämässä?
 ✿ Tykkään opiskelusta ja haluan ehdottomasti kouluttautua lisää! Sairaanhoitaja ei ainakaan tässä vaiheessa tunnu realistiselta ajatukselta, ja se on mun mielestä ammatti joka vaatii enemmän työkokemusta (eikä se oikein mua käytännössä kiinnostakaan suuremmin), joten ehkä muistihoitajaksi kouluttautuminen olisi seuraava etappi. Ja kyllähän mulla on haaveita mm. liikunta-alan suhteen. Mutta jos nyt töitä tekis ensin ja sitten lähtis lukemaan!

Jos saisit valita Suomeen yhden uuden lain, mikä se olisi?
✿ Rikosoikeudellinen vastuu saisi olla jo 13-14-vuotiaalla, ja nuoren rikoksentekijän tulisi korvata vahingot esim. tekemällä töitä. Ei niin, että äiti ja isi maksaa sakot. Jos 14-vuotias Tsyge on kova jätkä rikkomaan vaikka kioskin ikkunoita, niin kyseinen jätkä on myös kyllin kova keräämään pari viikkoa roskia koulun jälkeen.

Lempivuodenaika, -väri, -eläin, kaupunki Suomessa ja maailmalla, -poliitikko, -julkkis, -laulaja, -vaatekauppa ja -vuorokaudenaika? :)
✿ Kevät tai se kesän helteisin hetki, vaaleanpunainen on väreistä kestosuosikki, muut lempivärit vaihtelee vuodenajan mukaan , kaupungeista tykkään Suomessa useammastakin kaupungista Lapissa sekä kesäisestä Kuopiosta, ulkomailla Honolulu on lemppari, poliitikoista en osaa ketään suosikkia nimetä, julkkiksistakaan en osaa lempparia sanoa, laulajasuosikki on varmaan Erikksonin Anna uusimman tuotantonsa kanssa, lempparivaatekauppana toimii Stadium ja H&M ja olen ehdoton aamupäiväihminen! Huh, sainpas kaikki samaan lauseeseen. :D

Noloin asia, mitä oot tehnyt?
✿ En oikeesti kehtaa kertoa. :D Toikkaroin niin paljon koko ajan, että niitä nolouksia sattuu muutenkin koko ajan.

Minkälaisessa paikassa työskentelet hoitsuna?
✿ Vanhusten parissa. :)

Mitä katsot tv:stä?
✿ Yllä mainitsinkin jo suosikkini. Ja nyt mä jäin koukkuun vielä Solsidaniinkin...

Treenaatteko Petjan kanssa yhdessä?
 ✿ No joskus käydään lenkillä, mutta kyllä se puuhaa omiaan ja mä omiani. Se on enemmän joukkuelaji-ihminen ja mä taas en tykkää sellaisesta niinkään. Salilla käyminen ja lenkkeily on mun omia juttuja.

Hauskin hakusana, jolla blogiisi on tultu?
✿ Hauskimmasta en tiä, mutta usein mun blogiin tullaan hakusanojen "teini ilman housuja" siivittämänä. MITÄ?

mikä on mielestäsi vuoden 2013 turhake ?
✿ Toi kapselikahvinkeitinvillitys ihmetyttää mua. Miksei voi keittää normikahvia? Mikä siinä on niin hankalaa?

Mikä on kengänkokosi?
✿ Oliskos kolmeseiska lähellä totuutta, veikkaisin näin.

Poltatko?
✿ Sähkötupakkia. Nyt tosin siitäkin pidän neljättä päivää taukoa. Eli en mikään kovinkaan nikotiiniriippuvainen ole.

Uskotko jumalaan?
✿ En. Maksimissaan uskon, että on jokin/jotain mitä ihminen ei voi ymmärtää tai nähdä, mutta mitenkään uskonnolliseksi ihmiseksi en voi itseäni sanoa.

Onko sulla sisaruksia?
✿ 10 vuotta nuorempi "pikkuveli" (mua pidempi, isompi, leveämpi, voimakkaampi...). Se on mun ykköne!<3

Haluatko joskus lapsia?
✿ Kyllä mä aika varma olen, että haluan. Maksimissaan kaksi. En aio ryhtyä synntyskoneeksi tai perustaa suurperhettä.

Tykkäätkö eläimistä?
✿ Täytyy myöntää, että enpä oikein. Siis lemmikkieläimistä. Luontodokumentit eläimineen taas on aivan parasta! Mutta koirat ja kissat ja muut.... ei meille, kiitos.

sun poliittinen suuntaus?
 ✿ Kysyin Petjalta "onko mulla sun mielestä poliittista suuntausta?" johon hän vastasi "no enpä ole saanut selville" (ilmeisesti se on itsekin yrittänyt selvittää sitä kaikki nää vuodet). :D Otaksun, että alati muuttuvan mieleni takia mun on hyvin vaikea päättää tai omaksua vain yhtä poliittista suunatusta.

inhokkiruoka? 
✿ KALA!

millaista elämäsi voisi olla viiden vuoden kuluttua?
✿ Toivottavasti on se omakotitalo jollain saralla olemassa tai edes suunnitteilla ja olisihan se lapsikin kiva asia. Ja niin edelleen. Sellaista peruselämmää toivon ja odotan. Toisaalta taas mun tuurilla mä mahdollisesti asun yksin jossain yksiössä ja juon kaljaa työttömänä.

seuraatko putousta, jos kyllä niin mikä on kaikista parhain sketsihahmo kautta aikojen?
✿ Lopetin vuosi-pari sitten, kun samat läpät tuntui kiertävän viikosta toiseen ja kaikki "improvisoitu" oli niin käsikirjotettua, että Kaunaritkin jää kakkoseksi. Se ime parsaa-jätkä oli ihana.<3

saako sua tulla moikkaan jos sattuu näkemään?
✿ Toki! Toisaalta mua ei voi nähdä missään, kun oon joko kotona, töissä tai mahdollisesti salilla. Joskus käyn kaupassa. :D

 millaisista ihmisistä tykkäät ja millainen ihminen sä itse oot?
✿ Tykkään huumorintajuisista ihmisistä, joilla on itseironiaa. Avoimet ja rehelliset ihmiset, jotka sanoo asiat suoraan on myös lähellä sydäntäni. Itse mä oon tällanen itkupilli ja kitisijä.

mikä on sun lempiblogi?
✿ MYÖNNÄN. Kaikki shokeeraavat teiniäitiblogit.

onko sulla lempinimiä?
✿ Kotona Petja käyttää Nepaa ja sen väännöksiä. Sitten kaikki Jepat, Jenpat, Jenskut, Jennukat yms. päälle.

Eiks Sheldon ookkin ihana?<3
✿ ON. Mä tunnen niin suurta sielujen sympatiaa hänen kanssaan.

Koska naimisiin?
✿ Juuri puhuttiin tänään aiheesta. Meillä on erimielisyyksiä vähän, joista meidän täytyy ensin päästä sopuun. :D

Minkä biisin laulaisit karaokessa? Miksi juuri se?
✿ No mä en osaa laulaa sen paremmin kuin hengityskoneessa oleva harakka, mutta jos pakko olisi, niin joku äärimmäisen helppo suomalainen kipale. 

Luonteenmäärittelykysymys: kinkku vai juusto päälle?
✿ En syö kinkkua, mutta silloin harvoin kun laitan metukkaa leivälle, se pitää piilottaa juuston alle.

Tiedätkö mitä ovat pullip-nuket? Mielipide googlauksen jälkeen?
✿ Mä en oo yhtään nukkeihmisiä, niin en aio kommentoida asiaa tarkemmin. :D

en oo blogia lukenu ihan kannesta kanteen (en tiiä ootko tästä kirjottanut), mutta näätkö punaista pelkän fitness-sanan kohdatessasi? Tai somen loputtoman bikini-progress-kuvavirran tunkiessa silmistä sisään?
✿ Kyllähän tohon pelleilyyn alkaa jo vähän silmä kyllästyä. Lehdissä on koko ajan ihan perusmuikkeleita koohottamassa fitness-elämistään ja plaaplaa jeejee jalkaprässi sitä ja haukkari tätä. Odotan innolla jo seuraavaa hysteriaa. Se voi olla mun mielestä joku vyötäröttömien ihmisten muotisuuntaus, terveisin nimimerkki "tasapaksu-91"

mikä on sun lempi-
sana? ✿ emmää
kirosana? ✿ v-sana
juoma? ✿ vesi
ruoka? ✿ jaahas nyt päästiin asiaan! Lihapullat, lanttulaatikko, pinaattikeitto munalla, jauheliha, kaurapuuro, smoothiet, satsumat, viili, rahka, salaatit...

KIITOS KAIKILLE KYSYJILLE! PUSPUS


namnam

13 kommenttia:

  1. kutsuuko kukaan sua koskaan jennuliksi? :D

    VastaaPoista
  2. Linkkaa pari shokeeraavaa teiniäitiblogia!!11

    VastaaPoista
  3. Lasketaanko Mulania prinsessaks? Jos lasketaan, niin siinäkin yks aika tahdonvoimainen tapaus. :D
    Mut kivoja kysymyksiä ja vastauksia. Nipsu on muuten ykkönen.

    VastaaPoista
  4. Oh, mä oon kans niin koukussa siihen my big fat gypsy weddingiin! :D kuinka ne voi olla niin överit? Kuinka niillä voi riittää rahat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon miettiny mist ne repii ne rahat koko touhuun XD

      Poista
  5. @inkku
    because there is not other purpose in a girl's life than getting married?! :D ensin vanhemmat säästää sun häihin (tai vissiin isäthän ne tuppaa noi maksaa kai, oon saanu sellasen käsityksen että naiset huolehtii sitten siitä asuntovaunusta, lapsista sun muista jutuista) ja sitä sä alat säästää sun omien mukeloiden häihin. either way, jos se tekee onnelliseksi ja tuottaa semi-turhaa mutta koukuttavaa tv-ohjelmaa niin miksei :D

    VastaaPoista
  6. sheldonin rakkaudentunnustukset tän päivän jaksossa <3 teki mieli halia ja pusia tuota ihanaa könsikästä!

    VastaaPoista
  7. Siis samaan virkkeeseen, ei lauseeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TODELLA hyvä kun otit asian esille, että tällainen moka mulla on käynyt! Olisi kiva sanoa oppineensa uutta, mutta kyseessä on inhimillinen virhe :/

      Poista
  8. Hei kerro mulle mitä ton kuvan pirtelössä/smoothiessa on? :D Näyttää ihan meganannalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on aina lähes sama kaava: omenaa, kiiviä, jäisiä mustikoita (/muita marjoja), maustamatonta rasvatonta jugurttia ja proteiinijauhettta (vanilja). Joskus lisään banaania ja kaurahiutaleita. Ja on meinaan niin hyvää että ai jumantsuikka!

      Poista
    2. Kiitos! Täytyy muistaa joku päivä kokeilla! :)

      Poista
  9. Pakko tulla puolustamaan kapselikahveja!!1 Itsekin nimittäin aluksi kummeksuin, että miksei voi samantien keittää sillä "oikealla" kahvinkeittimellä, jos sumppia tekee mieli, mutta nyt kun meidänkin nurkassa pönöttää tuo kapselikeitin, niin täytyy myöntää että on se kätevä ainakin erikoiskahvien tekemisessä! Jos vaikka jälkkäriksi tahtoo espresson tai välipalalla nauttia cappuccinon, niin sillä hurauttaa nopeasti ja hyvänmakuisia :) Normikahvit on kuitenkin helpompi keitellä vanhalla kunnon kahvinkeittimellä, mutta on noilla kapselihökötyksilläkin käyttötarkoituksensa.

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!