HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

torstai 17. syyskuuta 2015

Kotona

Tässä pari kuvaa meidän "uudesta" kodista! Esittelyssä ruokailuhuone, makkari ja olkkari. Linkitä myös omia postauksia kodistasi, sisustusideat on tervetulleita! 



Mun sisustustyyli on kauniisti sanottuna rento, eli mä voin heitellä eri aikakausia ja tyylilajeja sekaisin ja olla ihan tyytyväinen. Ihan hyvin voi yhdistää vaikka antiikkia ja ledivaloja, koska mä vaan voin. Saatana omapa on kotini, jos jollekin sisustusintoilijalle se on liikaa, ei tartte tulla meille. Mä olen tällainen huoleton kaveri ja kunhan värimaailma on jokseenkin kasassa, se riittää. 

Mä olen muutenkin aika letkee kodinhengetär! Kun mää laitan taulun seinään, kiskasen naulan silmämääräisesti hyvään paikkaan ja hakkaan sen jollain levypainolla paikalleen - Petja taas kulkee millimetrimittojensa kanssa ja käyttää asianmukaisesti vasaraa. Yleensä myös teen peruuttamattomia ratkaisuja hetken mielijohteesta, kun taas toi yks tekee suunnitelmia ja piirrustuksia ja googlettelee jotain etikettejä asiaan liittyen. Kuitenkin ihan sulassa sovussa ollaan saatu asiat paikoilleen tässäkin mörskässä (koska se kulkee mun perässä ja korjaa mun "mokia").

Sama letkeys pätee siivoamiseen. Olisittepa äsken nähny, kun allekirjoittanut pesi äskettäin ikkunat.... Onneks Petja oli töissä ja sain kiskottua sälekaihtimet piilottamaan pahimmat skraidut ennen hänen kotiutumistaan. Toisaalta veikkaan sen tekevän jonkun tarkistuskierroksen, vaikka kuinka yrittäisin piilotella tuhojeni jälkiä.

Mites teillä jakautuu "sisustusvastuu"? Onko se niin että vaimo sisustaa ja äijä pitää turpansa kiinni? Vai kumpikin osallistuu koriste-enkeleiden asetteluun? Vai onko jossain kodissa jopa niin, että päävastuu sisustuksesta ja kodin kauneudesta on miehellä ja mamma ei välitä vähääkään? 

Hauskaa torstaita toverit!



7 kommenttia:

  1. Meillä tehtiin tänä syksynä sellainen kauppa, että koska ukko osti pöytäkoneen ja laitto sen keittiön pöydälle (työpöytää ei mahdu mihinkään) , niin minä olen sitten aika lailla vapaasti vapaasti saanut nyt sisustella :D Esimerkiksi matto meni vaihtoon, ja muutenkin piniä muutoksia ja hankintoja olen tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä pääse ukko vittuileen naisen paikasta, ku ite dataa keittiössä! ;D

      Poista
  2. Minä "saan" sisustaa aika vapaasti, mutta koska ollaan molemmat tällaisia pelinörttejä, niin sisustuskin on sitten sen näköinen. Täällä on sellainen naisellinen nörttiys -sisustus kuulemma :D Paljon peliaiheisia kamoja joka paikassa ja sitten mm. hempeää kukkaverhoa ikkunassa. Rentoa sisustusta, mikään ei varmaan ammattilaisen mielestä sovi yhteen ja lisäksi lemmikkien omistaminen rajoittaa, mutta tärkeintähän on, että asukkaat viihtyvät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naisellinen nörttiys kuulostaa hyvältä!

      Poista
  3. Ompa ihanan näkönen kämppä! Valoisaa, vaaleaa ja väljää. Tosi kivan näkönen. Miten siellä muuten on noin siistiä? Mainostit joskus, että teillä on talo lähinnä yhtä siisti ku paskatunkio, eikö se ookkaa totta? Vai saitko kenties jonkun raivokkaan siivouspuuskan patoutuneiden aggressioiden vapauttamiseksi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toistaiseksi meillä on tilaa (neliöt muuttui viidestäkymmenestä melkein sataan :D), mutta kun mä vedän hamsterivaihteen päälle, niin samassa pisteessä ollaan! :D ja voi kun näkisitte meidän yläkerran "pyykinkuivausalueen", eteisen kaapin, ulkoeteisen, komerot............... Siellä ei ihan liikaa oo ollu sitä kuuluisaa järjestelmällisyyttä.....

      Poista
  4. Mistä toi olkkarin lamppu on ostettu? :)

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!