HUOM! Blogin tarkoitus ei ole loukata ketään tai aiheuttaa minkäänlaista mielipahaa. Tekstit ovat pääsääntöisesti aivotonta läpäheittoa tai humoristista lätinää. Toisinaan kynään tartutaan vakavammallakin mielellä. Mikäli huumorini tai tyylini ei uppoa, blogissa esiintyvät kannanotot aiheuttavat harmia tai tekstit kuulostavat yli-ikäisen pissiksen rageemiselta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.

perjantai 13. toukokuuta 2016

kauneutta hoitaen

Vaikka mä oon vähän tämmönen "kel' onni on, se onnen kätkeköön!"-tyyppi, ajattelin silti ihanan kevään (ihana kevät = yli 10 lämpöastetta, ei vaakasuorassa satavaa vettä, aurinko näyttäytyy viikossa yli kaksi kertaa...) kunniaksi jakaa mun suosikkituotteet kauneudenhoidossa.

Myönnettäköön, että ihan pikkuriikkisen naurahdin itsekseni ääneen kirjoittaessani sanan "kauneudenhoito", koska se ei todellakaan ole mun vahvinta alaani. Hyvä kun osaan tukkani kammata ja vaihtaa puhtaan paidan. Huulipunat menee pitkin hampaita ja ripsarit valuu jopa tissejäkin alempana. Hiusten peseminen on tuskaa ja ajatus "helppojen ja aloittelijoille tarkoitettujen" lettikampauksien opettelemisesta aiheuttaa äärimmäisen negatiivisia ajatuksia. Sanoisinko siis ennemminkin "normaaliltanäyttämisenhoito" kauneudenhoidon sijaan.

Ja joo, lupaan etten sano kertaakaan tässä postauksessa "siis niinku mun ehdoton luottotuote", "tää on niiiiin mun rakkausrasva, niin huippu" tai "apua, tää tuote on vaan niin parhautta". En myöskään käytä termejä "must have-juttu" tai "pakkosaada-tuote". Sanon vaan, että nää toimii mulla paremmin ku sialla sinappihuntu.



Suoristusharja vai mikä piru sen suomalainen nimi onkaan, on mun uusi tuttavuus. Wishiltä sen kuulkaas tilasin puoli-ilmaiseksi jännäpissan tykyttäessä rakossa, mutta jumankauta meinaan on loistovehje. Pieni epäilys tuotteen toimivuuden suhteen oli luonnollinen, mutta onneksi turha.

Ensimmäisellä kokeilukerralla (kun olin ensin repinyt paketin hampaillani auki silkasta kiihkosta päästä kokeilemaan) paskainen tukkani oli ollut tuntitolkulla jollain sotkunutturalla, joten se oli loistava kohde kokeilla tätä. Ei muuta ku piuha seinään ja minuutin päästä harjaamaan tukkaa aivan normaalisti. Ja jumankekka ne suoristui, oikeasti, Ei tokikaan samanlailla kuin suoristusraudalla, mutta alle viidessä minuutissa mun look oli muuttunut haikaranpesän ja metsänpeikon risteytyksestä normaalin ihmisen ulkomuotoon. Hiukset kaartui luonnollisen kauniisti ja jopa jollain sairaalla tavalla näyttivät laitetuilta. Jatkoon!




Tämä Pirkan tuote on yllättäjistä yllättäjin. Ystäväni muistutti mua Q10:n tärkeydestä ikävuosien kohotessa kahteenviiteen, joten ajattelin varovaisesti siirtyä nuoruuden huumasta pimeämmälle polulle ja aloittaa ryppyvoidekokeilun - mahdollisimman edullisella tuotteella. Pihi ämmä kun olen.

Nyt vajaan kuukauden käytön jälkeen mun otsaryppyjen juovat (voisi oikeastaan sanoa kyntövaot tai vallihaudat, mikään kaunisteltu "juova" ei ihan kerro koko totuutta) alkoi hälvetä. Siis vaikka koko päivän kulkisin otsa rullalla, mun rentouttaessa naamani otsa on sileä kuin mummon posliiniastiasto. Yleensä mun naama on rentonakin kuin Ähtärin eläintarha - polkuja siellä ja polkuja täällä. Voi toki myös olla että mä olen vähän hullu ja tuote on toiminut lumelääkkeenä ruttuturpaani, mutta aivan sama!


Lumenen SOS-rasva on kyllä niin päällikkö meikäläisen rasvarykmentissä. Ei tätä nyt mihinkään avohaavaan kannata kaataa ja odottaa ihmettä, mutta esimerkiksi kulmakarvojen nyppimisen jälkeinen hehkuva puna puolessa naamassa hälvenee hetkessä tällä. Kuivat, karheat ja ärtyneet ihoalueet tämä hoitaa myös ensiluokkaisesti, kuten kynsinauhat, kantapäät, ihottuma-alueet... Suosittelen lämpimästi. Saatavana jytkympää ja vähän kevyempää versiota,



Okei, tämä on tällainen musthavepakkosaadaparhautta-tuote. Mä ostin tämän purtilon joskus maanisena hetkenä apteekista sen kummemmin mitään ajattelematta, mutta voin kertoa sen olleen äärimmäisen loistava heräteostos. Tää on katsokaas ihan ykkönen meille koheleille, joilla on koko ajan joku vekki siellä ja haava täällä - tämä mestariteos meinaan parantaa ihoa ihan hillittömän nopeasti.

Esimerkkinä kerron lyhyttarinan päivästä, jolloin allekirjoittanut taas nappas naamataulunsa johonkin (en edes muista mihin) ja taas oli nahkat rullalla ja verta tirskahteli. Ihorikon paikka oli vielä jossain näkyvällä paikalla ja kaikkihan tietää miltä tuntuu yrittää meikata jotain avohaavaa piiloon... No joo, vedin tätä tököttiä sitten kokeeksi tähän vekkiin ja menin ottamaan pikkupäikkärit. Parin tunnin päästä se ruhje oli kiinni ja helppo meikata piiloon. Parin päivän päästä sitä ei enää edes ollut! Mulla vielä kaikki paranee yleensä todella hitaasti ja arvet aukeilee uudelleen ja uudelleen, mutta kun tämä tuote tuli taloon, on tänkin ämmän naama pysynyt kasassa - samoinen ne veriset kynsinauhat ja verille raavitut hyttysenpuremat. Avéne Cicalfate Repain Cream, yksinkertaisesti paras tökötti ikinä.



Toinen Wish-ostos, joka on ollut yllättävän hyvä. Mä olen niitä naisia, joille meikkivoiteen tai peitevoiteen levittäminen on niitä juttuja, joista kiinnostus katoaa kolmen sekunnin jälkeen. ja hirveän yllättäen jälkikin on sen mukaista. Jollain hikisellä sienellä lääpit eestaas naamallas jotain maalia, kauheat rannut nenänpielissä ja leuassa. Lopulta ei enää jaksa ja ajattelee vain, että on mitä on ja morjes. Sudilla taas naama näyttää kaltaiseni taidottoman jäljiltä joltain abstraktilta taideteokselta, joka ei sinänsä ole kauhean kiva jos olisi tarkoitus käydä vaikkapa kaupassa. Mutta tämä hammasharjan ja hiusharjan risteytys on aivan huippu! Jälki on ällistyttävän tasaista ja se voide myös jää ihoon, eikä kulje meikkiharjan mukana pitkin naamaa. Oletin myös tuon käyttämisen olevan jotain rakettitiedettä, mutta jopa minä, tällainen sohlo, onnistuin saamaan normaalia jälkeä.




Toivottavasti tämä postaus jeesasi jotakuta. Hyvää alkavaa viikonloppua!

ps. omia suosikkeja saa myös jakaa!

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa aika pahalta toi Repain-rasva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hajosin ääneen :Ddddd ei saatana en halua ees korjata sitä ku kuulostaa niin mahtavan tuskalliselta :Dddd

      Poista
  2. Oot vaan ihan älyttömän loisto<3

    VastaaPoista
  3. Oon kattellu instassa tommosia meikkiharjoja ja miettiny mitä helvetin kotkotuksia noi ny taas on, et onkohan mistään kotosin. :D

    VastaaPoista
  4. Tää on paras kauneudenhoitopostaus ikinä <3 Tarttee muistaa toi Pirkan Q10 kun tulee 25 mittariin ja koheli kun kans oon niin Repain Cream sopii mulle ku nenä päähän :D

    VastaaPoista
  5. Noniin, kiitti tyyppi, tilasin just Aliexpressistä meikkiharjan ja suoristusharjan :DD

    Konjac-sieni jakaa aika lahjakkaasti mielipiteet ääripäästä toiseen, mutta omat kokemukset siitä on kyllä hyvät! Iho tuntuu pesun jälkeen superhyvältä ja kraaterit mun naamassa on ehkä pikkaraisen verran tasottunu...

    VastaaPoista

Ei muutaku kommenttia tiskii!